kohta menee prisman abc nurin, että heilahtaa on sielä rahaa takana.
abc
10
468
Vastaukset
- 13 -.
sielä myös maaperän puhdistus käynnissä ja alue aidattu, kuitenkaan ei kukaan puhu kuten teboilista puhutaan kaupungilla, onko ossuuskaupalla jo ihan omat lait ja säännöt.....
- Kehitystä....
Joo,ensiviikon keskiviikkona jyrätään toi huoltsikka maantasalle.
Siel on ollut mukava asioida,kerrankin voi sanoa,et abc;n henkilökunta on ollut mukavaa.Toivottavasti ovat saaneet työnsä pitää! Kaupungin paras huoltsikka tosiaan lopetetaan.Näin on KPO pomot suuressa viisaudessaan päättäneet.Onneksi kaikille siellä löytyi töitä.Tilalle tulee toiseen päähän KPOn tonttia kylmäasema.
13-. ota selvää ennen kuin kirjoittelet ,totta kai kun "vanha"huoltsikka lopetetaan kaivetaan polttoaine-säiliöt nykyisin maasta (toisin kuin teboil teki) ja putsataan varmuudeksi maa-alue.Nimenomaan vastuullista sanoisin.
Oli muuten kai maan kannattavimpia huoltsikoita vuodesta toiseen,ettei se siihen kaatunut.Tarvitsevat kai lisää parkkipaikkoja:(- Tjaa...
Sitten et ole varmaankaan käynyt Hakalahden Shellillä (viitaten kommenttiasi kaupungin parhaaseen)?
- Kallis putiikki
Tjaa... kirjoitti:
Sitten et ole varmaankaan käynyt Hakalahden Shellillä (viitaten kommenttiasi kaupungin parhaaseen)?
Hakalahden shellillä n. 2-kertaiset hinnat ABC:hen verrattuna.
- vitun mamut
Kallis putiikki kirjoitti:
Hakalahden shellillä n. 2-kertaiset hinnat ABC:hen verrattuna.
Mustalaiset oli pöllimässä tavaroita ja yksikään henkilökunta ei huomannut asian.
- Eihän
Kallis putiikki kirjoitti:
Hakalahden shellillä n. 2-kertaiset hinnat ABC:hen verrattuna.
Shell mikään ruokakauppa olekaan. Ja vaikka ne vähäiset elintarvikkeet plus muu tilpehööri ovatkin Shellillä hinnakkaampia, ei se vaikuta siihen, millainen aseman palvelu on tasoltaan ja laadultaan. Ja ainahan voi antaa palautetta asemalle, jos johonkin ei ole tyytyväinen. Nisukaffet kyllä lähtee halvemmalla kuin ABC:ltä ja henkilökunta ei ole kuin seipään nielleitä. Kokkolan taksikuskit ainakin näyttävät viihtyvän .
Mielipiteeni.
- Raataja790
Eiköhän aBcit ole kommareiden kauppoja.? Kuten koko perheen sryhmä
- raspis
Ei kommarit mitään omista, kuuin tuulen huuhtoman perseen!
- 5% bonusta
Ei kun se on nimenomaan maalaisliittolaisten ja lestadiolaisten kauppa, kuka muu saa 5% bonusta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 73633
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483