abc

yllättynyt

kohta menee prisman abc nurin, että heilahtaa on sielä rahaa takana.

10

468

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13 -.

      sielä myös maaperän puhdistus käynnissä ja alue aidattu, kuitenkaan ei kukaan puhu kuten teboilista puhutaan kaupungilla, onko ossuuskaupalla jo ihan omat lait ja säännöt.....

    • Kehitystä....

      Joo,ensiviikon keskiviikkona jyrätään toi huoltsikka maantasalle.
      Siel on ollut mukava asioida,kerrankin voi sanoa,et abc;n henkilökunta on ollut mukavaa.Toivottavasti ovat saaneet työnsä pitää!

    • Kaupungin paras huoltsikka tosiaan lopetetaan.Näin on KPO pomot suuressa viisaudessaan päättäneet.Onneksi kaikille siellä löytyi töitä.Tilalle tulee toiseen päähän KPOn tonttia kylmäasema.
      13-. ota selvää ennen kuin kirjoittelet ,totta kai kun "vanha"huoltsikka lopetetaan kaivetaan polttoaine-säiliöt nykyisin maasta (toisin kuin teboil teki) ja putsataan varmuudeksi maa-alue.Nimenomaan vastuullista sanoisin.
      Oli muuten kai maan kannattavimpia huoltsikoita vuodesta toiseen,ettei se siihen kaatunut.Tarvitsevat kai lisää parkkipaikkoja:(

      • Tjaa...

        Sitten et ole varmaankaan käynyt Hakalahden Shellillä (viitaten kommenttiasi kaupungin parhaaseen)?


      • Kallis putiikki
        Tjaa... kirjoitti:

        Sitten et ole varmaankaan käynyt Hakalahden Shellillä (viitaten kommenttiasi kaupungin parhaaseen)?

        Hakalahden shellillä n. 2-kertaiset hinnat ABC:hen verrattuna.


      • vitun mamut
        Kallis putiikki kirjoitti:

        Hakalahden shellillä n. 2-kertaiset hinnat ABC:hen verrattuna.

        Mustalaiset oli pöllimässä tavaroita ja yksikään henkilökunta ei huomannut asian.


      • Eihän
        Kallis putiikki kirjoitti:

        Hakalahden shellillä n. 2-kertaiset hinnat ABC:hen verrattuna.

        Shell mikään ruokakauppa olekaan. Ja vaikka ne vähäiset elintarvikkeet plus muu tilpehööri ovatkin Shellillä hinnakkaampia, ei se vaikuta siihen, millainen aseman palvelu on tasoltaan ja laadultaan. Ja ainahan voi antaa palautetta asemalle, jos johonkin ei ole tyytyväinen. Nisukaffet kyllä lähtee halvemmalla kuin ABC:ltä ja henkilökunta ei ole kuin seipään nielleitä. Kokkolan taksikuskit ainakin näyttävät viihtyvän .

        Mielipiteeni.


    • Raataja790

      Eiköhän aBcit ole kommareiden kauppoja.? Kuten koko perheen sryhmä

      • raspis

        Ei kommarit mitään omista, kuuin tuulen huuhtoman perseen!


    • 5% bonusta

      Ei kun se on nimenomaan maalaisliittolaisten ja lestadiolaisten kauppa, kuka muu saa 5% bonusta?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      73
      633
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe