esittää laitonta tai loukkaava materiaalia!
SUOMI24 - palveluissa ei saa.
7
60
Vastaukset
- ihmettelevä?
Kyseinen koskee siis kaikkiako?Mikä on loukkaavaa joka saa esittää entä massa postaus samasta asiasta onko se sallitua eräälle?
- lähituotteita
Lähiruuasta,marjoista ja sienistä keskustelu on laitonta ja loukkaavaa koska ne poistettiin eilen ennenkuin sai edes keskustelun käyntiin.Terveys tuotteista saa kyllä keskustella.minua hieman ihmetyttää,olen ehkä vanhanaikainen.
Terveyttä pitää edistää ja siitä pitää ja saa keskustella ilman poistamisen pelkoa.
Palstan naiset hei, onks Libresse parempi kuin joku halpismerkki? Itse ostan aina halvinta merkkiä, oli se sitten Euroshopper tai joku muu. Toki miehetkin voivat osallistua keskusteluun jos kokemusta/tietämystä on asiasta.- sovjetunionen
Jemina1969 kirjoitti:
Terveyttä pitää edistää ja siitä pitää ja saa keskustella ilman poistamisen pelkoa.
Palstan naiset hei, onks Libresse parempi kuin joku halpismerkki? Itse ostan aina halvinta merkkiä, oli se sitten Euroshopper tai joku muu. Toki miehetkin voivat osallistua keskusteluun jos kokemusta/tietämystä on asiasta.Ei ole sananvapaus,yttradefrihet palstalla.
- ålga
Jemina1969 kirjoitti:
Palstan naiset hei, onks Libresse parempi kuin joku halpismerkki? Itse ostan aina halvinta merkkiä, oli se sitten Euroshopper tai joku muu. Toki miehetkin voivat osallistua keskusteluun jos kokemusta/tietämystä on asiasta.Minun mummu on kertonut ett naiset itse virkkasivat kuukautissuojat valkoisesta puuvillalangasta vielä 50luvulla.
- Jemsku1969
ålga kirjoitti:
Minun mummu on kertonut ett naiset itse virkkasivat kuukautissuojat valkoisesta puuvillalangasta vielä 50luvulla.
Miksei punaisesta ? Sehän olisi käytännöllisempää, ei näkyis veritahrat.
- yess#
Tämä viesti on saanut vielä olla rauhassa !
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262438- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851756
- 271477
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238