Näinhän se menee että jos kaunis nainen osoittautuu päteväksi työpaikassaan niin kiusatahan sitä täytyy.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288494638174.html
Kaunis ei saa ollä älykäs
41
318
Vastaukset
- .
kyseinen henkilö on teenäinen, menis terapiaan että osaisi elää tässä hetkessä, voi johtua huonosta itsetunnosta, on perus arka ihminen,,
meitä huonolla itsetunnolla varustettua sota-ajan sekundaa on paljon,
olemme jo eläkkeellä, mutta työelämän muistot hyvin mielessä.- mieyi miten kirjoita
TUNNETKO HÄNET ET VOIT NOIN KRJOITTAA?
poistoon--------- - Sossu (t)
mieyi miten kirjoita kirjoitti:
TUNNETKO HÄNET ET VOIT NOIN KRJOITTAA?
poistoon---------kääntävät aina takkinsa vaalien jälkeen.
Myös nyt tässä vanhus- huuhaa lupauksessaan.
- asiallinen maria g
Näinhän seon jos hyvään asiaan halutaan parannusta, ja toivoisinpa Niinistön Saulin antavan kehoittavan rykäyksen ja persutkin voisivat olla tukemassa asian edistymistä, ainakin tälläkertaa puolustuspuheet menisivät todelliseen tarpeeseen. Se on yhden ihmisen yövuorossa joskus hankala pissattaa ihmisiä vessaan yksinään jos toisaalla on kakkavaipat vaihdettavissa, ja joku tekee kuolemaa yhdessä huoneessa jne. Ja mieshoitajien kiintiötä on lisättävä varsinkin raskailla vuodeosastoilla joilla potilaiden liikuntarajoitteisuus on suuri ja monesti puolta pienempi nainen on se henkilö, jonka kanssa potilas/asukas kulkee pitköän käytävän pesuhuoneeseen ja vessaan ja aterioimaan, toinen puoli kehostaan halvautuneena, mutta osin toimintakykyään takaisin saaneena ja silloin kuntouttava ote on paikallaan ja sitä kuljetaan hitaasti, omin jaloin taluttajan ja nelipistekepin kanssa. jnejne
- .
Aikamoista stereotypiaa yhdistää luonne ja ulkonäkö.
Puoleen, jos toiseenkin. Nimenomaan tuosta pätevyydestä ollaan kyllä välillä ihan päinvastaistakin mieltä. Poliitikkona pätevä mutta ministeriönsä asioista valitettavan usein täysin pihalla.
- ...
Buahahahahhhahhaaaaaa......
Iltis löi vyon alle, mutta osui ja upposi.
=DW= - ==--
Kaunis ja älykäs...väärät adjektiivit Maria Stierenistä nyk. Guzenina-Richardsson
Ja höpön höpön. Onneksi kauniiden ja älykkäiden naisten panosta työelämässä ei enää nykyisin arvioida ennakkoluuloisesti, kuten usein meidän ikäluokkamme aktiivisen työuran aikana tehtiin. Se on onneksi jo taakse jäänyttä historiaa ainakin sukupuolitasa-arvoisissa pohjoismaissa. - Tyttäreni on todennut, että hän ja tuttavapiirinsä viehättävät naiset eivät enää myöskään pääse nauttimaan niistä eduista, joita pääsin itse hyödyntämään ainoana naisena miesvaltaisessa maailmassa.;)
Arvaan millaisia kommentteja y.o. lause saattaisi herättää, joten täsmennän, että ainoa nainen jäi paremmin mieleen kuin mieskollegansa maailmalla liikuttaessa, ja nainen onnistui miestä vähäisemmin ponnisteluin luomaan verkostoja omalla alallaan. Aktiivinenkin vähemmän tuttu mies saattoi jäädä ryhmässä vaille huomiota, ainoa nainen ei koskaan. - Ehkä miellyttävä ulkonäkö ja esiintyminen avaa ovia ja yhteyksiä nykyisin helpommin tasa-arvoisesti molemmille sukupuolille.
Politiikka elää omassa maailmassaan, ja siellä monet muut asiat taustalla nousevat useinkin päätöksiä tehtäessä sekä henkilö- että todellista asiakysymystä tärkeämmiksi. Surullista. - Hyviä päätöksiä voidaan vastustaa vain siksi, että bonukset saattaisivat joutua äänestäjien silmissä väärälle puolueelle.- .
ihminen on vasta sitten kaunis, kun on henkisestikki tasapainoinen, eikä teennäinen.
turha väittää toista. - taateli!!
Kiusataanhan muitakin.
Ihan tavallisia taatelintallaajia.
Ne ei vaan pääse lehden sivuille. Mielestäni Gutsenina ei ole kumpaakaan.
Ulkonäkö keskiverto ja samoin älykkyys.
Höperöitä äkkinäisiä lausuntoja joiden takana ei kykene pysymään.
Itse ihmettelen, kuinka monesti se kiusattu asettuu uhriksi.
Se vain ei ole aina taktiikka joka toimii, siinä saattaa kaivaa itsensä loputtomaan suohon.
Kuinka kauan kiusaaja kiusaa sellaista joka ei välitä vähääkään ? Turhautuu kiusaajakin. Jättää rauhaan.
Mutta uhriksi asettujaa kiusataan aina vaan,Tietysti, koska sieltä tulee aina reaktio.
On ikävää, ettei kaikilla ole keinoja pärjätä kiusaajiaan kohtaan- ?
Onko jokin vaje ihmisessä, jos on varustettu tunteilla?
Minusta kun se juuri tekee ihmisen. Kiusaamista ei mikään oikeuta.
Minusta se on epäinhimillistä ilkeyttä, aina. ? kirjoitti:
Minusta se on epäinhimillistä ilkeyttä, aina.Eihän se vaje ole.
Mietin vain kuinka moni tuntee olonsa kotoisaksi siinä uhrin roolissa.? kirjoitti:
Minusta se on epäinhimillistä ilkeyttä, aina."?"
Mikä ero on kiusaamisella ja rakastamisella?
Molemmat ovat ihmisen tunteita.
Ongelmana taitaa olla se, että joku ihminen tykkää toisesta tunteesta ja toinen toisesta tunteesta.
Ajatelkaa tasapuolisesti.
H.- ?
hunksz kirjoitti:
"?"
Mikä ero on kiusaamisella ja rakastamisella?
Molemmat ovat ihmisen tunteita.
Ongelmana taitaa olla se, että joku ihminen tykkää toisesta tunteesta ja toinen toisesta tunteesta.
Ajatelkaa tasapuolisesti.
H.Ihmisellä on vara valita. Kohteella ei.
? kirjoitti:
Ihmisellä on vara valita. Kohteella ei.
Kohde siis ei ole ihminen ?
Mutta ajatuksessa on ajatusta.Toista voi rakastaa väkisinkin, eikä sekään ole mukavaa.Kohteestakaan.- On niin nähty
@babegoya
Kiusaaja/kiusaajat ovat yleensä niin taitavia manipuloimaan että saavat työpaikalla monesti varsinaisen "enkelikuoron" taustavoimikseen parjausurakassaan.
Ja mistähän johtuu että itse olen joutunut sellaisten ihmisten kiusaamaksi joilla on ns. vikoja kuten ylenmääräisen pitkä nenä, on reilusti ylipainoinen, hiukset ovat tosi ohuet, leuka alikehittynyt eli ns. leuaton, kävelee kyynärsauvoilla ja on invalidi, käyttäytyy ADHD:n tavoin eli huutaa ja kiroilee työpaikalla jne. , on putkinäkö ja hieroglyyfikäsiala, eli ei saa mitään selvää käsin kirjoitetusta tekstistä?
Nämä ominaisuudet ovat usean eri ihmisen, ei siis kuulu yhdelle henkilölle. Listaa voisi jatkaa pitempäänkin mutta tässä nyt joitain ominaisuuuksia.
Laitoin vain esimerkkinä Maria. En itsekään ole siitä rumimmasta päästä mutta kiusaajat sitä vastoin eivät ole mitään viehättäviä ihmisiä ja inhottava luonne vain rumentaa heitä entisestään. On niin nähty kirjoitti:
@babegoya
Kiusaaja/kiusaajat ovat yleensä niin taitavia manipuloimaan että saavat työpaikalla monesti varsinaisen "enkelikuoron" taustavoimikseen parjausurakassaan.
Ja mistähän johtuu että itse olen joutunut sellaisten ihmisten kiusaamaksi joilla on ns. vikoja kuten ylenmääräisen pitkä nenä, on reilusti ylipainoinen, hiukset ovat tosi ohuet, leuka alikehittynyt eli ns. leuaton, kävelee kyynärsauvoilla ja on invalidi, käyttäytyy ADHD:n tavoin eli huutaa ja kiroilee työpaikalla jne. , on putkinäkö ja hieroglyyfikäsiala, eli ei saa mitään selvää käsin kirjoitetusta tekstistä?
Nämä ominaisuudet ovat usean eri ihmisen, ei siis kuulu yhdelle henkilölle. Listaa voisi jatkaa pitempäänkin mutta tässä nyt joitain ominaisuuuksia.
Laitoin vain esimerkkinä Maria. En itsekään ole siitä rumimmasta päästä mutta kiusaajat sitä vastoin eivät ole mitään viehättäviä ihmisiä ja inhottava luonne vain rumentaa heitä entisestään.Tässähän sitä ollaan, kehäpäätelmällä tullaan siihen mitä tarkoitin jo alunpitäenkin.
Jos olet tajunnut että kiusaajiksi valikoituvat ihmiset, jotka ovat epävarmoja itsestään-joko menneisyyden tai ulkomuotopuutteiden tai jonkun muun syyn tähden.
Niin.
Miksi ihmeessä annat jotain arvoa sellaisen ihmisen mielipiteelle? Tai kiusanteolle ?
Jos olet itsevarma ja tiedät mitä teet, niin etkö pysty viittaamaan kinttaalla kiusanhengelle ?
- nykyään
Kauneus on yksi lahjakkuuden laji.
- O - O
Ja kouluttamattoman (naisen) ammattinimike voi näköjään olla tv-tähti.
- Ei kiusattu.
Olen aina ollut kaunis ja keskitasoa älykkäämpi:)
Jos on älykäs ei anna kiusata itseään.- ex missi
Nyt uskallan sanoa minäkin.
Ulkonäköni on ollut aina mis-
sitasoa. Omasta mielestäni
olen myös älykäs. Kiusattu
minua ei kuitenkaan ole.
- suosittu!
Olen tullut samaan mielipiteeseen.
Kauniita ja älykkäitä naisia ei kiusata!- Rumat sosiaaliämmät
Et ole tainnut koskaan olla töissä naisvaltaisella alalla kuten sosiaali- ja terveystoimessa kun tuollaista väität.
- :)
Rumat sosiaaliämmät kirjoitti:
Et ole tainnut koskaan olla töissä naisvaltaisella alalla kuten sosiaali- ja terveystoimessa kun tuollaista väität.
Rumat sosiaaliämmät?
Et siis liene ollut ainakaan työntekijä sillä alalla? :)) - Rumat sosiaaliämmät
:) kirjoitti:
Rumat sosiaaliämmät?
Et siis liene ollut ainakaan työntekijä sillä alalla? :))Katselepas tämän vuoden BB:tä. Voi olla aikas mielenkiintoista naisdraamaa kun on 14 naista ja 4 miestä. Suurin osa naisista missitason kaunottaria ja 3 laardipalleroa siellä joukossa;)))
Ainakin yksi punaruskeaksi värjätyllä tukalla varustettu on niiiin tyypillisen sote-tantan näköinen ja asenteeltaan sellainen, että kaukaa kiertäisin jos tulisi kohdalleni.
Aika näyttää mitä tuleman pitää, mutta nyt jo oli niin asenteellinen niitä nuoria naisia kohtaan kun puhui jollekulle talolaiselle, että hän epäilee että on mitään puhumista noiden nuorten naisten kanssa.
Juuri tuo ennakkoasenne ihmisiä kohtaan on kuvottavaa. Olen tehnyt sijaisuuksia niin monessa paikassa ja kohdannut juuri tuollaisia hetivihamielisiä laardipalleroita, joilla on mielipide jo ennen kuin on edes tutustunut minuun.
Asennoituminen jatkuvasti vihamielistä vaikka olisin itse ystävällinen
Enää en jaksa olla ystävällinen. Annan sitä mitä tilaavat takaisin. Tylyille pitää olla tylyjä että saavat maistaa omaa lääkettään. Ja rumuus ei tarkoita pelkästään ulkoista rumuutta. - ?
Katselepas tämän vuoden BB:tä. Voi olla aikas mielenkiintoista naisdraamaa kun on 14 naista ja 4 miestä. Suurin osa naisista missitason kaunottaria ja 3 laardipalleroa siellä joukossa;)))
Ainakin yksi punaruskeaksi värjätyllä tukalla varustettu on niiiin tyypillisen sote-tantan näköinen ja asenteeltaan sellainen, että kaukaa kiertäisin jos tulisi kohdalleni.
Aika näyttää mitä tuleman pitää, mutta nyt jo oli niin asenteellinen niitä nuoria naisia kohtaan kun puhui jollekulle talolaiselle, että hän epäilee että on mitään puhumista noiden nuorten naisten kanssa.
Juuri tuo ennakkoasenne ihmisiä kohtaan on kuvottavaa. Olen tehnyt sijaisuuksia niin monessa paikassa ja kohdannut juuri tuollaisia hetivihamielisiä laardipalleroita, joilla on mielipide jo ennen kuin on edes tutustunut minuun.
Enää en jaksa olla ystävällinen. Annan sitä mitä tilaavat takaisin. Tylyille pitää olla tylyjä että saavat maistaa omaa lääkettään. Ja rumuus ei tarkoita pelkästään ulkoista rumuutta.Voi Ristuksen roskakori?
Kuka jaksaa tiirata jotain tekomaailmaa, käänteiselämää, BB:tä? Rumat sosiaaliämmät kirjoitti:
Taitaa toimia, tai on ainakin toiminut, millä alalla tahansa. Rumia tai kauniita, naiset voivat tosiaan olla ilkeitä juonittelijoita ja saattoivat ainakin 1980-luvulla heittäytyä todella hankaliksi parhaitakin naisesimiehiään kohtaan.
Kun suomalaisessa keskisuuressa teollisuuslaitoksessa nimitettiin miesjohtajan seuraajaksi todella pätevä ja viehättävä nainen, sain kuunnella muutamia kiinnostavia luottamuksellisia tarinoita.
Itseäni vähän nuorempi talousjohtaja kertoi jatkuvasta vastustuksesta ja törmäystilanteista, joita joutui kohtaamaan omalla osastollaan. Erityisesti yksi osaston vastuuhenkilöistä, muuten fiksu nainen hänkin, jaksoi päivitellä, ettei nuorella naisjohtajalla voisi olla minkäänlaisia valmiuksia suoriutua vaativasta tehtävästään. Osa naisalaisista liehitteli edessä ja puhui pahaa selän takana. Koko "kanalauma" kaipasi kukkoa laumansa johtajaksi. - Onneksi esimiestehtävät olivat vain pieni osa yrityksen talousjohtajan toimenkuvaa, ja niistä saatu positiivinen palaute auttoi häntä jaksamaan urakehityksensä kannalta tärkeät pari-kolme vuotta.- O - O
Katselepas tämän vuoden BB:tä. Voi olla aikas mielenkiintoista naisdraamaa kun on 14 naista ja 4 miestä. Suurin osa naisista missitason kaunottaria ja 3 laardipalleroa siellä joukossa;)))
Enää en jaksa olla ystävällinen. Annan sitä mitä tilaavat takaisin. Tylyille pitää olla tylyjä että saavat maistaa omaa lääkettään. Ja rumuus ei tarkoita pelkästään ulkoista rumuutta."Enää en jaksa olla ystävällinen. Annan sitä mitä tilaavat takaisin. Tylyille pitää olla tylyjä että saavat maistaa omaa lääkettään."
... ja miten ne sodat ovatkaan alkaneet?
Ystävällisyys ja huumori tehoavat kaikkialla paremmin. Älykäs voi heittää ystävällisesti hymyillen sellaisia ajatuksia ilmaan, että ärtymys laukeaa joko iloiseen nauruun tai vastapuolen pieneen häpeän tunteeseen. - Ja kaikki voivat paremmin. optimisti-orvokki kirjoitti:
Taitaa toimia, tai on ainakin toiminut, millä alalla tahansa. Rumia tai kauniita, naiset voivat tosiaan olla ilkeitä juonittelijoita ja saattoivat ainakin 1980-luvulla heittäytyä todella hankaliksi parhaitakin naisesimiehiään kohtaan.
Kun suomalaisessa keskisuuressa teollisuuslaitoksessa nimitettiin miesjohtajan seuraajaksi todella pätevä ja viehättävä nainen, sain kuunnella muutamia kiinnostavia luottamuksellisia tarinoita.
Itseäni vähän nuorempi talousjohtaja kertoi jatkuvasta vastustuksesta ja törmäystilanteista, joita joutui kohtaamaan omalla osastollaan. Erityisesti yksi osaston vastuuhenkilöistä, muuten fiksu nainen hänkin, jaksoi päivitellä, ettei nuorella naisjohtajalla voisi olla minkäänlaisia valmiuksia suoriutua vaativasta tehtävästään. Osa naisalaisista liehitteli edessä ja puhui pahaa selän takana. Koko "kanalauma" kaipasi kukkoa laumansa johtajaksi. - Onneksi esimiestehtävät olivat vain pieni osa yrityksen talousjohtajan toimenkuvaa, ja niistä saatu positiivinen palaute auttoi häntä jaksamaan urakehityksensä kannalta tärkeät pari-kolme vuotta."optimisti-orvokki"
Jotenkin on minulla hämärä muistikuva talouslehdestä, jossa oli haastattelu-sarja naisjohtajista nimettömänä.
Sain kommentistasi deja-vu ilmestyksen.
Siinä haastateltu kertoi kylläkin , että naisilla oli oma mies-suosikki tuolle paikalle.
Nainen kertoi myöskin että onneksi hänen pätevyytensä riitti.
Sarjasta sain kuvan että se tehtiin feminismi-ajatuksella.
Mutta, tuonlainenhan sukupuolenne on.
Miehet eivät olisi moiseen alentuneet, oli kilpailija komea, tai läyskä-lauma miten suuri.
Miehille merkitsee enemmän "tilipussin" koko. Se antaa heille paljon isomman lauman.
Monenlaista naistarinaa saa lukea naistenlehdistä.
Niissä jutuissa on aina mies mukana, tavalla tai toisella.
Vaikka kuinka ollaan feministejä ja lasikattoisia.
H.hunksz kirjoitti:
"optimisti-orvokki"
Jotenkin on minulla hämärä muistikuva talouslehdestä, jossa oli haastattelu-sarja naisjohtajista nimettömänä.
Sain kommentistasi deja-vu ilmestyksen.
Siinä haastateltu kertoi kylläkin , että naisilla oli oma mies-suosikki tuolle paikalle.
Nainen kertoi myöskin että onneksi hänen pätevyytensä riitti.
Sarjasta sain kuvan että se tehtiin feminismi-ajatuksella.
Mutta, tuonlainenhan sukupuolenne on.
Miehet eivät olisi moiseen alentuneet, oli kilpailija komea, tai läyskä-lauma miten suuri.
Miehille merkitsee enemmän "tilipussin" koko. Se antaa heille paljon isomman lauman.
Monenlaista naistarinaa saa lukea naistenlehdistä.
Niissä jutuissa on aina mies mukana, tavalla tai toisella.
Vaikka kuinka ollaan feministejä ja lasikattoisia.
H.@Hunksz - Vielä viime vuosisadalla näitä tarinoita kuuli ja sai lukea todella paljon. Onneksi naiset(kin) ovat kehittyneet. Luultavasti melkein jokainen meistä voi todeta, että seuraavan sukupolven edustajat ovat meitä kauniimpia ja viisaampia. - Eli rodunjalostus on toiminut hyvin.;)
PS: Joutilaita tositv- ja julkkistyrkkyjä yms. ei oteta huomioon. - (Enkä ole itse työskennellyt naisvaltaisella alalla.)
PPS: Ko. yrityksessä työskennellessäni minulle selvisi ensimmäisen kerran, että miehetkin osaavat juoruta ja juonitella.
- v. 2012
Minun mielestäni nykyään kaikki naiset ovat kauniita, kun vain pitävät huolta ulkonäöstään. Nykyaikana naisten on mahdollista opiskella melkein alaa kuin alaa, joten kyvykkäitä kauniita naisia löytyy kaikkialla.
Esim eduskunnassakin on paljon kaunottaria - Maria G-R on yksi heistä tasavertaisena muiden kanssa ja pulinat pois (kuten sanoi eräs pidetty ja ei-pidetty politiikkomme Johannes Virolainen). - N - E
No Johannes ei tuolla kommentillaan tarkoittanut suinkaan Marian kauneutta, vaikka itse seurasikin televisio-sarjaa Kauniit ja rohkeat.
Vaikka siitä jo 70 luvulla Johannekselta kuullusta lausahduksesta " Kansa on puhunut, pulinat pois" onkin tullut lentävä lause niin harvinaisen huonosti sopii tähän Maria Guzenina-Richardsoniin.
Arvioinnit hänen pätevyydestään ja jopa kauneudestaan tuntuvat menevän jokaisen oman puoluekannatuksensa mukaan, tosin demareidenkin sisällä on vähintään 2 koulukuntaa. Mutta koska Urpilaisen mollaaminen on Kok. kannattajille melko hankalaa niin pätevyyden kuin kauneutensakin kohdalla, ja on muuteskin kaksi-piippuinen juttu Kataiselle ja hänen kannattajilleen niin Maria G-R lienee ihan sopiva kohde.
Eipä silti, ei oo häntä äänestänyt ja tuskin jatkossakaan. - ulkomaa/.
Kuluneena aikana olen vain tavannut kauniita ja älykkäitä, siis suomeksi saa olla älykäs.
- av
ei ole nimiä on vain heitä....jotka tekevät sen......
- vielä asiasta
Kyllä se sopii oikein hyvin tuo Virolaisen lausahdus tähänkin asiaan: hänellä itsellään oli kaunis ja älykäs Kyllikki, joten kyllä Virolaisella on siten hinkin asiantuntemusta tähänkin asiaan.
Hauska juttu muuten, että olen joskus ihan nuorena tyttönä äänestänyt sekä Kyllikkiä että paljon myöhemmin myös Mariaa. Päteviä molemmat sarallaan!- korjaus
ps. tulipa hauska virhe: Vaikka Virolainen olikin maalaisliittolainen, niin en nyt sentään maitohinkkiä tarkoittanut, vaan sana pitä olla ..... hänkin......
- ---
korjaus kirjoitti:
ps. tulipa hauska virhe: Vaikka Virolainen olikin maalaisliittolainen, niin en nyt sentään maitohinkkiä tarkoittanut, vaan sana pitä olla ..... hänkin......
Minullekin niitä pakkaa tulemaan, kun usein iltaisin kirjoitan pelkän pihvalon loisteessa.
- N - E
Edes Kepu ei käyttänyt tuota Virolaisen lausetta viime eduskuntavaalien jälkeen vaikka aihetta olisi ollutkin.Mutta jäihän elämään yksi uusikin sanonta eli lyhyesti, Jytky.
Voihan sitä tietysti käyttää kuolleitten Valtiomiesten, kuten Urkinkin sanontoja ihan mihin vain.Esim. "saatanan tunarit" voisi osoittaa kaikille puolueille Persuista lähtien vaikkapa Stubbiin, ja kun oli tosi naistenmieskin niin...
No ehkä Johannes tuumasi että "pulinat pois" kun Kyllikin vihille vei mutta tuskin sentään että:Kansa on puhunut:))))
Eli ei ainakaan itse lähde tuota vaalituloksiin liittyvää lausetta tulkitsemaan mitenkään muuten kuin siten miten se on tarkoitettukin, eli demokraattisten vaalien lopputuloksen selviämisen jälkeiseen tunnetilaan.
P.S.
Sanotaan että kauneus on katsojan silmässä ja näin se varmaan onkin,
mutta tuohon pätevyyden arviointiin ei voi sanoa kuin että:
Suomen itsenäisyyden ajan historia tuntee useita merkittävämpiä ja pätevämpiä
nais-politikkoja kuin nämä 2 edellämainittua.
Ai ketä ? no vaikkapa tämä henkilö joka ei ilm. ainakaan ole pelkästään ulkonäkönsä ansiosta menestynyt :))))
http://mtv3.mobi/uutiset/uutiset/kotimaa/2012/06/1571446.xml
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 61920
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111843Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla264793- 55732
- 50648
- 57580
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k93576Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai45566- 23556
- 79554