Varmaan aika moni

Anonyymi-ap

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään

38

468

Vastaukset 38

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Ja sinua kiinnostaa vain vaikea tapaus joka ei suostu siihen mitä sinä toivot. Tai sitten et ole tottunut tällaiseen ja haluat voittaa sen haasteen. Mitä sitten sen jälkeen

• Anonyymi00003
        UUSI

Todella kauan on yksi häirikkö häirinnyt elämääni ja ilmeisesti hän luulee vielä saavansa minut elämäänsä, mutta niin ei tule koskaan käymään! Olipa todella typerää aloittaa se projekti, koska se on vienyt paljon voimia minulta, mielestäni projektin aloittajien pitäisi laittaa piste lopullisesti yli kymmenen vuotta häiriköineelle henkilölle!

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Todella kauan on yksi häirikkö häirinnyt elämääni ja ilmeisesti hän luulee vielä saavansa minut elämäänsä, mutta niin ei tule koskaan käymään! Olipa todella typerää aloittaa se projekti, koska se on vienyt paljon voimia minulta, mielestäni projektin aloittajien pitäisi laittaa piste lopullisesti yli kymmenen vuotta häiriköineelle henkilölle!

Eikö se olisi kohtuullista kaikkien todella vastenmielisten vuosien kokemuksen jälkeen!

• Anonyymi00002
      UUSI

Haluaa minne?

• Anonyymi00005
        UUSI

Itselleen

• Anonyymi00006
      UUSI

Mutta minä haluan vain sen yhden miehen🥹❣️

• Anonyymi00007
        UUSI

Sitten toimit niin että saat sen yhden miehen ja toivon sinun jättävän minut rauhaan, etkä enää koskaan yritä lähestyä minua!

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Sitten toimit niin että saat sen yhden miehen ja toivon sinun jättävän minut rauhaan, etkä enää koskaan yritä lähestyä minua!

Sääkö et muka varalinjalle meinannu jäädä roikkumaan, pinokkio? Sivusta

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

En mä edes tiedä kuka sä oot? 😜

• Anonyymi00009
      UUSI

illalla reulww muisreKAWNI JUA jMQ QLYKUX´ZW EKYDRASLLL.

SOEMIE3N VOIMISERW3LUR54 KUN..ON NOIRA

• Anonyymi00010
      UUSI

Jotkut voisi huolia, mutta en ole saatavilla.

• Anonyymi00011
      UUSI

Kukaan, eikä ketään ole iknä halunnut! 😢

• Anonyymi00012
        UUSI

Sama juttu

• Anonyymi00028
        UUSI

Minua on moni yrittänyt saada omakseni, ihan äskettäinkin yksi lyhyt mies! Mutta haluan vain pelkkää ystävyyttä ja vain muutaman vuoden ikerolla lyhyen miehen kanssa!

• Anonyymi00013
      UUSI

Sen kyllä huomaan joka päivä, muttei ne uskalla kuin katsoa intensiivisesti.

• Anonyymi00014
        UUSI

Joo mut onneksi prsettä sentään tod huomaamattomasti

• Anonyymi00015
      UUSI

Näinhän mulle perhe ja ystävät sanoneet. Sekä kyllähän niitä kiinnoistuneita ilmeisesti on. Ja jännä miten mulle sanottu "Oisin sun kanssa pelkästään jo siksi minkälainen luonne sulla on. " Tosin sanoja ei tunne minua kovin hyvin 😂

• Anonyymi00018
      UUSI

Hankalaa, kun on demiseksuaali niin niin kukaan ei kiinnosta pelkän ulkonäön perusteella, pitää tuntea ihminen ennen kuin kiinnostuu ja siinä vaiheessa se toinen on kyllästynyt ja luovuttaa, kun en edes tajua mitään aloitteita. Sitten jään perään haikailemaan.

• Anonyymi00032
        UUSI

On todella vaikeaa löytää ketään, koska niin monen asian pitää natsata ja koska en myöskään enää pysty harrastamaan seksiä! Siksi pelkkä ystävyyssuhde olisi minulle kaikkein sopivin vaihtoehto ja vain lyhyen noin 70+ miehen kanssa! Sellaisen kun saisin elämääni ystäväkseni olisin mielissäni!

• Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

On todella vaikeaa löytää ketään, koska niin monen asian pitää natsata ja koska en myöskään enää pysty harrastamaan seksiä! Siksi pelkkä ystävyyssuhde olisi minulle kaikkein sopivin vaihtoehto ja vain lyhyen noin 70 miehen kanssa! Sellaisen kun saisin elämääni ystäväkseni olisin mielissäni!

Kuinka lyhyt täytyy olla?
        Auttaako jos laitan polvet kenkiin ja liikun sillä tavalla? Olenko sitten tarpeeksi lyhyt?

• Anonyymi00019
      UUSI

Hädin tuskin toimeentuleva ja lapsia = no go parisuhdarkkinoilla, sad but true 🥹

• Anonyymi00020
      UUSI

Usein kuultua: ”on nii ruma ja lihava”

• Anonyymi00033
        UUSI

Miltähän ne arvostelijat näyttävät? Ei kannata välittää pskoista ihmisistä

• Anonyymi00021
      UUSI

Haluaa, kyllä. Eri asia sitten, minne. Tietäjät tietää. Kaikki ei.

• Anonyymi00022
      UUSI

nyt on hakattu lisää veistä.

• Anonyymi00023
      UUSI

pian alkaa tapahtumaan 😂

• Anonyymi00024
        UUSI

hakataan vielä lisää ja kohta alkaa ilmoitusten teko 😂 siis sinne sun tänne, sitä saatte itse mitä tänne teitte 😂

• Anonyymi00027
        UUSI

siirryttiin vähän isompaan veitseen, taidatte tarvita sitä 😂

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

siirryttiin vähän isompaan veitseen, taidatte tarvita sitä 😂

nyt on vedetty muutaman kymmen kertaa vöhln paskaa ja inhoa takaisin 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi00026
      UUSI

Oon varattu. Mun elämä on täydellistä ja mahtavaa. Kaikki perheenrikkojat pitäis viiä saunan taakse ja telottaa. En rehellisesti mitenkään päin usko että elämäni voisi olla parempaa, kuin mitä se on nyt.

• Anonyymi00030
      UUSI

katsokaakin että ette oo minun rajojen ja hyvä elämän edessä ja että kärsitte teoistanne mitä teitte vuosia.

• Anonyymi00031
      UUSI

ette voi hakata takaisin koska minä hakkaan aina, mitä tänne teitte 😂

• Anonyymi00034
      UUSI

johan tuli rauha, Sama toistuu joka kerta.

• Anonyymi00036
      UUSI

🤔en usko
      Ulkoisesti en ole kaunis

• Anonyymi00037
        UUSI

Et niin

• Anonyymi00038
      UUSI

Vain yhden oikean täytyy haluta.

• Anonyymi00039
      UUSI

no sil ei oo välii.

• Anonyymi00040
      UUSI

Eihän ne jaksais mua kuunnella 😆
      -peltorit- 🫴🏻 🎧

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Harmittaa kun en saa edes tietää

miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää
      Ikävä
      83
      1239
    2. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1158
    3. Teköäly löytää teidät

Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani
      Sinkut
      200
      858
    4. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      251
      832
    5. Mikä on kaivattusi ikä?

🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      41
      810
    6. Kaipaako eräs nainen J-miestä

Salaisuutta voisi hieman raottaa.
      Ikävä
      71
      788
    7. Miesten vs naisten älykkyys

Eiköhän tämä asia ole ihan itsestään selvä: "Adult male brains average approximately 1,370–1,378 grams, while female br
      Sinkut
      227
      786
    8. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      107
      716
    9. Oletko kaivattusi tyyppiä

Ulkoisesti tai henkisesti? Mitä veikkaat?
      Ikävä
      60
      689
    10. Rohkeasti mies viestiä vaan

Yllätä mut ja ota yhteyttä, vaikka luulet että en enää toivo sitä.
      Ikävä
      49
      608
    Aihe