Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
Vastaukset 38
- Anonyymi00001UUSI
Ja sinua kiinnostaa vain vaikea tapaus joka ei suostu siihen mitä sinä toivot. Tai sitten et ole tottunut tällaiseen ja haluat voittaa sen haasteen. Mitä sitten sen jälkeen
- Anonyymi00003UUSI
Todella kauan on yksi häirikkö häirinnyt elämääni ja ilmeisesti hän luulee vielä saavansa minut elämäänsä, mutta niin ei tule koskaan käymään! Olipa todella typerää aloittaa se projekti, koska se on vienyt paljon voimia minulta, mielestäni projektin aloittajien pitäisi laittaa piste lopullisesti yli kymmenen vuotta häiriköineelle henkilölle!
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Todella kauan on yksi häirikkö häirinnyt elämääni ja ilmeisesti hän luulee vielä saavansa minut elämäänsä, mutta niin ei tule koskaan käymään! Olipa todella typerää aloittaa se projekti, koska se on vienyt paljon voimia minulta, mielestäni projektin aloittajien pitäisi laittaa piste lopullisesti yli kymmenen vuotta häiriköineelle henkilölle!
Eikö se olisi kohtuullista kaikkien todella vastenmielisten vuosien kokemuksen jälkeen!
- Anonyymi00002UUSI
Haluaa minne?
- Anonyymi00005UUSI
Itselleen
- Anonyymi00006UUSI
Mutta minä haluan vain sen yhden miehen🥹❣️
- Anonyymi00007UUSI
Sitten toimit niin että saat sen yhden miehen ja toivon sinun jättävän minut rauhaan, etkä enää koskaan yritä lähestyä minua!
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sitten toimit niin että saat sen yhden miehen ja toivon sinun jättävän minut rauhaan, etkä enää koskaan yritä lähestyä minua!
Sääkö et muka varalinjalle meinannu jäädä roikkumaan, pinokkio? Sivusta
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
En mä edes tiedä kuka sä oot? 😜
- Anonyymi00009UUSI
illalla reulww muisreKAWNI JUA jMQ QLYKUX´ZW EKYDRASLLL.
SOEMIE3N VOIMISERW3LUR54 KUN..ON NOIRA - Anonyymi00010UUSI
Jotkut voisi huolia, mutta en ole saatavilla.
- Anonyymi00011UUSI
Kukaan, eikä ketään ole iknä halunnut! 😢
- Anonyymi00012UUSI
Sama juttu
- Anonyymi00028UUSI
Minua on moni yrittänyt saada omakseni, ihan äskettäinkin yksi lyhyt mies! Mutta haluan vain pelkkää ystävyyttä ja vain muutaman vuoden ikerolla lyhyen miehen kanssa!
- Anonyymi00013UUSI
Sen kyllä huomaan joka päivä, muttei ne uskalla kuin katsoa intensiivisesti.
- Anonyymi00014UUSI
Joo mut onneksi prsettä sentään tod huomaamattomasti
- Anonyymi00015UUSI
Näinhän mulle perhe ja ystävät sanoneet. Sekä kyllähän niitä kiinnoistuneita ilmeisesti on. Ja jännä miten mulle sanottu "Oisin sun kanssa pelkästään jo siksi minkälainen luonne sulla on. " Tosin sanoja ei tunne minua kovin hyvin 😂
- Anonyymi00018UUSI
Hankalaa, kun on demiseksuaali niin niin kukaan ei kiinnosta pelkän ulkonäön perusteella, pitää tuntea ihminen ennen kuin kiinnostuu ja siinä vaiheessa se toinen on kyllästynyt ja luovuttaa, kun en edes tajua mitään aloitteita. Sitten jään perään haikailemaan.
- Anonyymi00032UUSI
On todella vaikeaa löytää ketään, koska niin monen asian pitää natsata ja koska en myöskään enää pysty harrastamaan seksiä! Siksi pelkkä ystävyyssuhde olisi minulle kaikkein sopivin vaihtoehto ja vain lyhyen noin 70+ miehen kanssa! Sellaisen kun saisin elämääni ystäväkseni olisin mielissäni!
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
On todella vaikeaa löytää ketään, koska niin monen asian pitää natsata ja koska en myöskään enää pysty harrastamaan seksiä! Siksi pelkkä ystävyyssuhde olisi minulle kaikkein sopivin vaihtoehto ja vain lyhyen noin 70 miehen kanssa! Sellaisen kun saisin elämääni ystäväkseni olisin mielissäni!
Kuinka lyhyt täytyy olla?
Auttaako jos laitan polvet kenkiin ja liikun sillä tavalla? Olenko sitten tarpeeksi lyhyt?
- Anonyymi00019UUSI
Hädin tuskin toimeentuleva ja lapsia = no go parisuhdarkkinoilla, sad but true 🥹
- Anonyymi00020UUSI
Usein kuultua: ”on nii ruma ja lihava”
- Anonyymi00033UUSI
Miltähän ne arvostelijat näyttävät? Ei kannata välittää pskoista ihmisistä
- Anonyymi00021UUSI
Haluaa, kyllä. Eri asia sitten, minne. Tietäjät tietää. Kaikki ei.
- Anonyymi00022UUSI
nyt on hakattu lisää veistä.
- Anonyymi00023UUSI
pian alkaa tapahtumaan 😂
- Anonyymi00024UUSI
hakataan vielä lisää ja kohta alkaa ilmoitusten teko 😂 siis sinne sun tänne, sitä saatte itse mitä tänne teitte 😂
- Anonyymi00027UUSI
siirryttiin vähän isompaan veitseen, taidatte tarvita sitä 😂
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
siirryttiin vähän isompaan veitseen, taidatte tarvita sitä 😂
nyt on vedetty muutaman kymmen kertaa vöhln paskaa ja inhoa takaisin 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi00026UUSI
Oon varattu. Mun elämä on täydellistä ja mahtavaa. Kaikki perheenrikkojat pitäis viiä saunan taakse ja telottaa. En rehellisesti mitenkään päin usko että elämäni voisi olla parempaa, kuin mitä se on nyt.
- Anonyymi00030UUSI
katsokaakin että ette oo minun rajojen ja hyvä elämän edessä ja että kärsitte teoistanne mitä teitte vuosia.
- Anonyymi00031UUSI
ette voi hakata takaisin koska minä hakkaan aina, mitä tänne teitte 😂
- Anonyymi00034UUSI
johan tuli rauha, Sama toistuu joka kerta.
- Anonyymi00036UUSI
🤔en usko
Ulkoisesti en ole kaunis- Anonyymi00037UUSI
Et niin
- Anonyymi00038UUSI
Vain yhden oikean täytyy haluta.
- Anonyymi00039UUSI
no sil ei oo välii.
- Anonyymi00040UUSI
Eihän ne jaksais mua kuunnella 😆
-peltorit- 🫴🏻 🎧
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Harmittaa kun en saa edes tietää
miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää831239Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va401158Teköäly löytää teidät
Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani200858Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai251832- 41810
- 71788
Miesten vs naisten älykkyys
Eiköhän tämä asia ole ihan itsestään selvä: "Adult male brains average approximately 1,370–1,378 grams, while female br227786- 107716
- 60689
- 49608