Varmaan aika moni

Anonyymi-ap

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään

88

1322

Vastaukset 88

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ja sinua kiinnostaa vain vaikea tapaus joka ei suostu siihen mitä sinä toivot. Tai sitten et ole tottunut tällaiseen ja haluat voittaa sen haasteen. Mitä sitten sen jälkeen

• Anonyymi00003

Todella kauan on yksi häirikkö häirinnyt elämääni ja ilmeisesti hän luulee vielä saavansa minut elämäänsä, mutta niin ei tule koskaan käymään! Olipa todella typerää aloittaa se projekti, koska se on vienyt paljon voimia minulta, mielestäni projektin aloittajien pitäisi laittaa piste lopullisesti yli kymmenen vuotta häiriköineelle henkilölle!

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Todella kauan on yksi häirikkö häirinnyt elämääni ja ilmeisesti hän luulee vielä saavansa minut elämäänsä, mutta niin ei tule koskaan käymään! Olipa todella typerää aloittaa se projekti, koska se on vienyt paljon voimia minulta, mielestäni projektin aloittajien pitäisi laittaa piste lopullisesti yli kymmenen vuotta häiriköineelle henkilölle!

Eikö se olisi kohtuullista kaikkien todella vastenmielisten vuosien kokemuksen jälkeen!

• Anonyymi00072

Ai sinut? Jos siltä tuntuu, ei kannata olla esteellinen. Moni hyväkin suhde voinut loppua siihen, kun usko hyvään ei ole tuntunut mahdolliselta?

• Anonyymi00002

Haluaa minne?

• Anonyymi00005

Itselleen

• Anonyymi00006

Mutta minä haluan vain sen yhden miehen🥹❣️

• Anonyymi00007

Sitten toimit niin että saat sen yhden miehen ja toivon sinun jättävän minut rauhaan, etkä enää koskaan yritä lähestyä minua!

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Sitten toimit niin että saat sen yhden miehen ja toivon sinun jättävän minut rauhaan, etkä enää koskaan yritä lähestyä minua!

Sääkö et muka varalinjalle meinannu jäädä roikkumaan, pinokkio? Sivusta

• Anonyymi00016
        Anonyymi00007 kirjoitti:

En mä edes tiedä kuka sä oot? 😜

• Anonyymi00009

illalla reulww muisreKAWNI JUA jMQ QLYKUX´ZW EKYDRASLLL.

SOEMIE3N VOIMISERW3LUR54 KUN..ON NOIRA

• Anonyymi00010

Jotkut voisi huolia, mutta en ole saatavilla.

• Anonyymi00052

Niinpä niin.Pienet linjat ja jännitteet syövät vain tekojesi voiman.

• Anonyymi00011

Kukaan, eikä ketään ole iknä halunnut! 😢

• Anonyymi00012

Sama juttu

• Anonyymi00028

Minua on moni yrittänyt saada omakseni, ihan äskettäinkin yksi lyhyt mies! Mutta haluan vain pelkkää ystävyyttä ja vain muutaman vuoden ikerolla lyhyen miehen kanssa!

• Anonyymi00053
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Minua on moni yrittänyt saada omakseni, ihan äskettäinkin yksi lyhyt mies! Mutta haluan vain pelkkää ystävyyttä ja vain muutaman vuoden ikerolla lyhyen miehen kanssa!

Hmm.Kertaluonteisestiko?

• Anonyymi00013

Sen kyllä huomaan joka päivä, muttei ne uskalla kuin katsoa intensiivisesti.

• Anonyymi00014

Joo mut onneksi prsettä sentään tod huomaamattomasti

• Anonyymi00015

Näinhän mulle perhe ja ystävät sanoneet. Sekä kyllähän niitä kiinnoistuneita ilmeisesti on. Ja jännä miten mulle sanottu "Oisin sun kanssa pelkästään jo siksi minkälainen luonne sulla on. " Tosin sanoja ei tunne minua kovin hyvin 😂

• Anonyymi00018

Hankalaa, kun on demiseksuaali niin niin kukaan ei kiinnosta pelkän ulkonäön perusteella, pitää tuntea ihminen ennen kuin kiinnostuu ja siinä vaiheessa se toinen on kyllästynyt ja luovuttaa, kun en edes tajua mitään aloitteita. Sitten jään perään haikailemaan.

• Anonyymi00032

On todella vaikeaa löytää ketään, koska niin monen asian pitää natsata ja koska en myöskään enää pysty harrastamaan seksiä! Siksi pelkkä ystävyyssuhde olisi minulle kaikkein sopivin vaihtoehto ja vain lyhyen noin 70+ miehen kanssa! Sellaisen kun saisin elämääni ystäväkseni olisin mielissäni!

• Anonyymi00041
        Anonyymi00032 kirjoitti:

On todella vaikeaa löytää ketään, koska niin monen asian pitää natsata ja koska en myöskään enää pysty harrastamaan seksiä! Siksi pelkkä ystävyyssuhde olisi minulle kaikkein sopivin vaihtoehto ja vain lyhyen noin 70 miehen kanssa! Sellaisen kun saisin elämääni ystäväkseni olisin mielissäni!

Kuinka lyhyt täytyy olla?
        Auttaako jos laitan polvet kenkiin ja liikun sillä tavalla? Olenko sitten tarpeeksi lyhyt?

• Anonyymi00019

Hädin tuskin toimeentuleva ja lapsia = no go parisuhdarkkinoilla, sad but true 🥹

• Anonyymi00048

Kun täytät aikoinaan 35 ja olet edelleen lapseton, tulet näkemään että oot yhtä kovaa valuuttaa kuin epävakaa bipo narkomaani.

• Anonyymi00068
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Kun täytät aikoinaan 35 ja olet edelleen lapseton, tulet näkemään että oot yhtä kovaa valuuttaa kuin epävakaa bipo narkomaani.

Kunnes taas 4- ja 5-kymppisenä lapsettomana ja hoikkana naisena olet kuuminta hottia.

• Anonyymi00084
        Anonyymi00068 kirjoitti:

Kunnes taas 4- ja 5-kymppisenä lapsettomana ja hoikkana naisena olet kuuminta hottia.

Ihanko totta, vai sarkasmia tämä? 👀.

• Anonyymi00020

Usein kuultua: ”on nii ruma ja lihava”

• Anonyymi00033

Miltähän ne arvostelijat näyttävät? Ei kannata välittää pskoista ihmisistä

• Anonyymi00021

Haluaa, kyllä. Eri asia sitten, minne. Tietäjät tietää. Kaikki ei.

• Anonyymi00022

nyt on hakattu lisää veistä.

• Anonyymi00054

Niinpä niin.Vain taitaja taitaa lihan ilot,kirot ja salaisuudet.

• Anonyymi00023

pian alkaa tapahtumaan 😂

• Anonyymi00024

hakataan vielä lisää ja kohta alkaa ilmoitusten teko 😂 siis sinne sun tänne, sitä saatte itse mitä tänne teitte 😂

• Anonyymi00027

siirryttiin vähän isompaan veitseen, taidatte tarvita sitä 😂

• Anonyymi00029
        Anonyymi00027 kirjoitti:

siirryttiin vähän isompaan veitseen, taidatte tarvita sitä 😂

nyt on vedetty muutaman kymmen kertaa vöhln paskaa ja inhoa takaisin 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi00026

Oon varattu. Mun elämä on täydellistä ja mahtavaa. Kaikki perheenrikkojat pitäis viiä saunan taakse ja telottaa. En rehellisesti mitenkään päin usko että elämäni voisi olla parempaa, kuin mitä se on nyt.

• Anonyymi00030

katsokaakin että ette oo minun rajojen ja hyvä elämän edessä ja että kärsitte teoistanne mitä teitte vuosia.

• Anonyymi00031

ette voi hakata takaisin koska minä hakkaan aina, mitä tänne teitte 😂

• Anonyymi00034

johan tuli rauha, Sama toistuu joka kerta.

• Anonyymi00036

🤔en usko
      Ulkoisesti en ole kaunis

• Anonyymi00037

Et niin

• Anonyymi00069

Sisäelimet on?

• Anonyymi00038

Vain yhden oikean täytyy haluta.

• Anonyymi00039

no sil ei oo välii.

• Anonyymi00040

Eihän ne jaksais mua kuunnella 😆
      -peltorit- 🫴🏻 🎧

• Anonyymi00042

Ohhoh, tuleeko oikein kilpailu/kukkotappeu, kuka hänet saa?. Vai takavasemmalla vartoillaan ja pelätään, ettei kai ’mun vaan tarvitse’.
      😂.
      - Sivusta

• Anonyymi00043

Menkäähän lapset jo nukkumaan!

• Anonyymi00050

Menkää jo sinne psyk.hoitoon,samaa laulua olette toistaneet liian kauan kiusaajat-pahantekijät!

• Anonyymi00055
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Menkäähän lapset jo nukkumaan!

Vasta iltapalan ja hammaspesun jälkeen,oi sinä valtiaamme ja vaurauden yllä pitäjämme.

• Anonyymi00044

Mitä sitte miksi minun pitäisi siitä huolimatta haluta ketään heistä kuten hänellekin sanoin miksi pitäisi kelvata parhaimmillaan kun ei kelvannu pahimmillaankaan ja pahemmaksi menee helposti jos ei saa sitä mitä haluaa

• Anonyymi00045

Ei. Yleensä kukaan ei hae minua tanssiin. Ei kukaan. Nyt yksi mies haki, ja lopetti kesken. 😃mä en tajua. Sanoi jotain suurista silmistäni … sitä ennen. Kun silmät rajaa, kaikkien silmät näyttävät isoilta?

Kertokaapa miehet miksi haluatte ensin hakea ja sitten ette haluakaan?

• Anonyymi00047

Siis ette haluakaan yhtä biisiä loppuun saakka tanssia. 🥲siis ei sillä, itsekin suostuin pelkästään kohteliaisuudesta. Ei mitään fyysistä tai kemiallista tai henkistä tai … kiinnostusta kyseiseen mieheen.

• Anonyymi00046

kun wehdottanut jotain pyö4äilyewerkeäkin joll4kin nqqqqqqqqqqqwie54ll3 uuwi ie3q joku si34ni43n jq mq4joj3n k23äily läginm234ään

illqllq 3lokucfaq E#w3s Twar wsugfilla

• Anonyymi00049

Kaikissa on varmasti puolensa, mutta usein sitä tahtoo mennä siitä missä aita on matalin.

• Anonyymi00051

ei kaikki ap ole samanlaisia kuin sinä että haluaa kaikkia.

• Ootko sama jätkä joka langassa joka paskantaa näitä todella kryptisiä ja henkilökohtaisia rakkaudenkipuja joka_vitun_päivä? Selvitä nyt suhtees saatana sentään...!!!

• Ketään muuta ei kiinosta vittu YHTÄÄN!!! Kiitos ja hyvää päivän tai illanjatkoa...

• Anonyymi00056

Tänkö tulis mairittella? Lisäks osa voi olla sen verran erikoisia että pari ei löydy vaikka kuinka korea tai komea. En ymmärrä aloituksen pointtia, mikä se olikaan..?

• Anonyymi00057

Aika erikoista. Joku on selkeesti kertonut jotain positiivistä selän takana. Mihinkään ei voi enää luottaa.
      O tempora, o mores!

• Anonyymi00058

Juu varmasti. Ennemminkin kuulen kommentteja: Olet vanha ja seuraavaksi ympärillä pörrää 8kymppisiä ukkoja. Vai lieneekö vittuilua tyyliin: Vaikuttaako kuusikymppinen mies edelleen liian vanhalta sinulle, jos eteesi marssitetaan kahdeksankymppisten joukkio.

Kyllä. Itseäni kaksikymmentä vuotta iäkkäämpi on edelleen minulle liian vanha. En minäkään vikittele parikymppisiä miehiä vaan suurin piirtein itseni ikäisiä.

• Anonyymi00059

Minua hämmästyttää nämä ikäkiihkoilijat, jotka etsivät saman ikäisiä ihmisiä. Tulee mieleen joku autokauppa. Ei ihmiset ole autoja. Jos iän perusteella valitaan ihminen, se on yhtä välinpitämätöntä kuin valitaan silmät kiinni seuraava vastaantulija kumppaniksi, itse ihmisellä, persoonalla ja luonteella ei ole mitään väliä. Jos valitaan iän perusteella sen vuoksi että toinen elää pitempään, sekään ei pidä paikkansa, 20-kymppinenkin voi vaikka kuolla huomenna, 60-kymppinen elää vielä 40 vuotta. Tilastot ovat tehty jo kuolleilla ihmisillä, joten elävillä todennäköisyys kuolla on sama kaiken ikäisillä.

• Anonyymi00060

On siinä kyse muustakin kuin iästä numerona. Ei minua kiehdo ajatus eläkkeellä olevasta, kun itse opiskelen. Opiskelusta huolimatta en samaistu parikymppisiin vaikka periaatteessa elämäntilanne on suht sama. Lukuunottamatta sitä seikkaa, että parikymmentä vuotta enemmän elämänkokemusta, estää tehokkaasti kokemasta yhteenkuuluvuutta juuri lukiosta tai ammattikoulusta, suoraan amkiin siirtyneisiin.

• Anonyymi00062
        Anonyymi00060 kirjoitti:

On siinä kyse muustakin kuin iästä numerona. Ei minua kiehdo ajatus eläkkeellä olevasta, kun itse opiskelen. Opiskelusta huolimatta en samaistu parikymppisiin vaikka periaatteessa elämäntilanne on suht sama. Lukuunottamatta sitä seikkaa, että parikymmentä vuotta enemmän elämänkokemusta, estää tehokkaasti kokemasta yhteenkuuluvuutta juuri lukiosta tai ammattikoulusta, suoraan amkiin siirtyneisiin.

Tottakai jokainen voi valita sopivan. Uskon että ainakin älykkäät ja luovat ihmiset ymmärtävät suurenkin ikäeron, koska he etsivät nimenomaan itselleen sopivinta ihmistä kaikkien joukosta.

• Anonyymi00063
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Tottakai jokainen voi valita sopivan. Uskon että ainakin älykkäät ja luovat ihmiset ymmärtävät suurenkin ikäeron, koska he etsivät nimenomaan itselleen sopivinta ihmistä kaikkien joukosta.

Älykkäät ja luovat ihmiset? Suuren ikäeron suhteet ja älykkyys ja luovuus eivät liity toisiinsa.

Minä tiedostan ettei minulle sovi huomattavasti vanhempi, koska elämäntoiveet ovat niin paljon toisistaan eroavat. Minä haluan edelleen.nähdä ja kokea, matkustella, rakentaa uraa yms. Ei se nyt oikein onnistu, jos puolison suurin haave olisi osake Espanjassa tai vuoden ympäri kesämökilla asuminen ja oleilu tai lastenlasten kanssa hengailu.

• Anonyymi00064
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Älykkäät ja luovat ihmiset? Suuren ikäeron suhteet ja älykkyys ja luovuus eivät liity toisiinsa.

Minä tiedostan ettei minulle sovi huomattavasti vanhempi, koska elämäntoiveet ovat niin paljon toisistaan eroavat. Minä haluan edelleen.nähdä ja kokea, matkustella, rakentaa uraa yms. Ei se nyt oikein onnistu, jos puolison suurin haave olisi osake Espanjassa tai vuoden ympäri kesämökilla asuminen ja oleilu tai lastenlasten kanssa hengailu.

No ikä ei varmasti muuta luonnetta ja persoonaa kun ikää tulee. Kyllä sillä tavalla liittyy, jos on vaativa. Tietää itsessä olevan hyviä juttuja ja sitten törmää ihmiseen, jossa on paljon samaa. Ei ensimmäisenä tule mieleen minkähän ikäinen mahtaa olla. Esim. maailman kaunein nainen voi olla 40-50 -vuotias. Pitäisikö ihan väkisin pitää nuorempia naisia kauniimpina, heidän alemman ikänsä vuoksi. Sama koskee mitä tahansa ominaisuutta ihmisissä, ikähaarukka voi olla tosi suuri.

• Anonyymi00065
        Anonyymi00064 kirjoitti:

No ikä ei varmasti muuta luonnetta ja persoonaa kun ikää tulee. Kyllä sillä tavalla liittyy, jos on vaativa. Tietää itsessä olevan hyviä juttuja ja sitten törmää ihmiseen, jossa on paljon samaa. Ei ensimmäisenä tule mieleen minkähän ikäinen mahtaa olla. Esim. maailman kaunein nainen voi olla 40-50 -vuotias. Pitäisikö ihan väkisin pitää nuorempia naisia kauniimpina, heidän alemman ikänsä vuoksi. Sama koskee mitä tahansa ominaisuutta ihmisissä, ikähaarukka voi olla tosi suuri.

En minä liiemmin valitsisi parikymppistä sillä olen itse nelikymppinen ja toivon miehenkin olevan suurin piirtein saman ikäinen. Muutoinkin huomaan, että enemmän minulla on yhteistä 30+ porukan kanssa, kuin 45+ miesten, jotka ovat jo asettuneet "tälleen tässä elellään" -elämään tai pahimmillaan etsivät elämäänsä kypsän aikuisen iän suhdetta, kun lapset ovat jo täysi-ikäisiä, eivätkä he enää halua asua samassa taloudessa kumppaninsa kanssa, vaan tapailla silloin tällöin.

• Anonyymi00066
        Anonyymi00065 kirjoitti:

En minä liiemmin valitsisi parikymppistä sillä olen itse nelikymppinen ja toivon miehenkin olevan suurin piirtein saman ikäinen. Muutoinkin huomaan, että enemmän minulla on yhteistä 30 porukan kanssa, kuin 45 miesten, jotka ovat jo asettuneet "tälleen tässä elellään" -elämään tai pahimmillaan etsivät elämäänsä kypsän aikuisen iän suhdetta, kun lapset ovat jo täysi-ikäisiä, eivätkä he enää halua asua samassa taloudessa kumppaninsa kanssa, vaan tapailla silloin tällöin.

Ymmärrän kyllä tuon lähellä ikäeron tavallisten perheellisen keskuudessa. Vapaita kuin taivaan linnut - heillä voi olla ihan oma maailmansa.

• Anonyymi00067
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Ymmärrän kyllä tuon lähellä ikäeron tavallisten perheellisen keskuudessa. Vapaita kuin taivaan linnut - heillä voi olla ihan oma maailmansa.

Luovuus ja vapaa kuin taivaan lintu? Tullakseen esiin, luovuus tarvitsee vastapainokseen kurinalaisuutta.

En tiedä kuka olet, mutta ainakin sinulla on höttöisen hattarainen mielikuva luovuudesta.

Luovatyö = myös itsensä johtamista, suunnitelmallisuutta ja aikatauluissa pysyttelemistä.

Luovuus ja vapaa kuin taivaanlintu, kalskahtaa korvaani erehdyttävästi wanna- be-taiteilijalta, joka välttelee vastuuta, luovuuteensa vedoten ja laatii omat sääntönsä, koska kokee olevansa "erikoinen".
        Imo luova ja taiteellinen + älykäs sekä realistinen, on mielestäni AINA puoleensavetävämpi vaihtoehto, kuin haihatteleva lintunen.

Minä olen luova, mutta arvostan myös palkkatyön tuomaa elämän- ja valinnan vapautta sekä laskujen maksukykyä.

• Anonyymi00070
        Anonyymi00067 kirjoitti:

Luovuus ja vapaa kuin taivaan lintu? Tullakseen esiin, luovuus tarvitsee vastapainokseen kurinalaisuutta.

En tiedä kuka olet, mutta ainakin sinulla on höttöisen hattarainen mielikuva luovuudesta.

Luovatyö = myös itsensä johtamista, suunnitelmallisuutta ja aikatauluissa pysyttelemistä.

Luovuus ja vapaa kuin taivaanlintu, kalskahtaa korvaani erehdyttävästi wanna- be-taiteilijalta, joka välttelee vastuuta, luovuuteensa vedoten ja laatii omat sääntönsä, koska kokee olevansa "erikoinen".
        Imo luova ja taiteellinen älykäs sekä realistinen, on mielestäni AINA puoleensavetävämpi vaihtoehto, kuin haihatteleva lintunen.

Minä olen luova, mutta arvostan myös palkkatyön tuomaa elämän- ja valinnan vapautta sekä laskujen maksukykyä.

Minä en nyt tarkoita tavallista palkkatyötä, tosin kyllä siinäkin voi olla luova. Tarkoitan olla luova elämässä kokonaisuudessaan ja siinä elämässä voi keskittyä niihin asioihin mitä arvostaa, ei olla mikään sopuli, eikä elää punainen mökki ja perunamaa -elämää. Joku omaisuus ei ole tae jostain älykkyydestä tai luovuudesta, vaan usein se on toisten hyväksikäytön seurausta.

• Anonyymi00071
        Anonyymi00070 kirjoitti:

Minä en nyt tarkoita tavallista palkkatyötä, tosin kyllä siinäkin voi olla luova. Tarkoitan olla luova elämässä kokonaisuudessaan ja siinä elämässä voi keskittyä niihin asioihin mitä arvostaa, ei olla mikään sopuli, eikä elää punainen mökki ja perunamaa -elämää. Joku omaisuus ei ole tae jostain älykkyydestä tai luovuudesta, vaan usein se on toisten hyväksikäytön seurausta.

Olemme täysin eri linjoilla tässä. Olen ennemmin luova sopuli punaisella mökillä ja perunamaalla, kuin elämäntapataiteilija, jonka ainoa aikaansaannos elämässä on ympäriinsä luovasti levitelty kaaos sekä kommunismiin ja kapitalismivastaisuuteen taipuvainen aatemaailma.

• Anonyymi00077
        Anonyymi00071 kirjoitti:

Olemme täysin eri linjoilla tässä. Olen ennemmin luova sopuli punaisella mökillä ja perunamaalla, kuin elämäntapataiteilija, jonka ainoa aikaansaannos elämässä on ympäriinsä luovasti levitelty kaaos sekä kommunismiin ja kapitalismivastaisuuteen taipuvainen aatemaailma.

Pidät siis jotain tavallista palkkatyötä ja jotain omaisuutta suurimpana saavutuksena. Jos ajatellaan asiaa muiden ihmisten kannalta. Jos ansaitset vaikka miljoonaomaisuuden, kokevatko muut ihmiset saavansa sinulta mitään. Tietenkin voit ostaa jonkun palvelun ja joku palveleva ihminen suorittaa palvelun, mutta tuskin hän sinusta välittää henkilökohtaisesti. Sensijaan jos yksi ihminen vaikuttaa vaikka sataan ihmiseen, saa heidän sydämensä sulamaan. Silloin nämä ihmiset kokevat saaneensa jotain tältä yhdeltä ihmiseltä. Ihmisiin on kuitenkin sisäänrakennettu tunteet ja on inhimillistä niitä käyttää. On aika rumaa verrata kommunismia ja inhimillisyyttä toisiinsa vaan tunteet ovat luojan luomaa. Raha on ihmisen keksintö, joten sillä ei ole juuri yhteyttä tunteisiin ja inhimillisyyteen.

• Anonyymi00085
        Anonyymi00077 kirjoitti:

Pidät siis jotain tavallista palkkatyötä ja jotain omaisuutta suurimpana saavutuksena. Jos ajatellaan asiaa muiden ihmisten kannalta. Jos ansaitset vaikka miljoonaomaisuuden, kokevatko muut ihmiset saavansa sinulta mitään. Tietenkin voit ostaa jonkun palvelun ja joku palveleva ihminen suorittaa palvelun, mutta tuskin hän sinusta välittää henkilökohtaisesti. Sensijaan jos yksi ihminen vaikuttaa vaikka sataan ihmiseen, saa heidän sydämensä sulamaan. Silloin nämä ihmiset kokevat saaneensa jotain tältä yhdeltä ihmiseltä. Ihmisiin on kuitenkin sisäänrakennettu tunteet ja on inhimillistä niitä käyttää. On aika rumaa verrata kommunismia ja inhimillisyyttä toisiinsa vaan tunteet ovat luojan luomaa. Raha on ihmisen keksintö, joten sillä ei ole juuri yhteyttä tunteisiin ja inhimillisyyteen.

Läsitätkä sinä, että työ, varallisuus, luovuus ja läsnäoleminen voivat olla samanaikaisesti olemassa?

Ei ole olemassa, jotain pyhää köyhyyttä, jossa antaa muille enemmän itsestään, kuin mitä tekisi varakkaana.

Suoraan sanottuna varakas voi halutessaan tehdä yhteisönsä ja rakkaidensa hyväksi monin kertaisesti sen, mitä köyhyyden ja minimalismin palvoja. Varakas voi olla yhtä hyvin läsnä, inhimillinen, tunteva, rakastava ja tukeva tunnetasolla ja henkisesti. Lisäksi hän halutessaan voi konkreettisesti pienentää läheistensä taloudellista taakkaa, stressiä ja mahdollistaa heille mukavamman elämän. Jälkimmäiseen tunteilla ja rahan kiroamisella elävä ei kykene.

Väitän, että esimerkiksi elokuvaohjaajia ( joista osa on hyvinkin miljonäärejä) voisi nimittää luoviksi. He vaikuttavat teoksillaan ( osa vaikuttaa) satoihin tuhansiin katsojiin.

Miksi hitossa mielestäsi köyhyys- luovuus- taiteilu olisi jotenkin ylevämpää, vaikuttavampaa tai arvokkaampaa, kuin taiteilijan, joka on saanut työlleen tunnustusta ja samalla myös taloudellista runsautta?

Ajatusmaailmasi on mielestä ihan äärimmäisen naiivi elämänkokonaisuus luovuuksineen ja rahan paheksumisineen.

Raha ei tee kenestäkään huonompaa tai pahempaa, mutta kyllä se tekee elämästä helpompaa. Köyhyys ja taiteensa takia kärsiminen ei tee kenestäkään hienompaa tai parempaa, mutta hiton vaikeaa sillä tavoin saa elämästään väsättyä.

• Anonyymi00090
        Anonyymi00067 kirjoitti:

Imo luova ja taiteellinen älykäs sekä realistinen, on mielestäni AINA puoleensavetävämpi vaihtoehto, kuin haihatteleva lintunen.

Luovuus ja taiteilijuus on eri asioita. Moni on luova ja luova pohja ja ympäristö kehittää taiteilijuutta mutta ei sitä itsessään tee. Tietenkään. Jo 1800- luvulla vain varakkaammilla perheillä oli mahdollisuus lähettää taiteellisesti lahjakas jälkikasvu opinahjoihon joista valmistuu taiteilijoita, ulkomaita myöden.
        Taiteilija elää yleensä töillään ja apurahoilla, tottakai taiteilija on toisella tavalla kurinalainen kuin joku hinosiivooja joka jynssää pelkästään kotia. Urheilijuus ja taiteilijuus eroaa siinä että taiteilija ei suorita, kun taas urheilija painaa vaan suoritusta kunnes se onnistuu. Ero syntyy siitä kun näkemys ja arvot ovat täysin eri. Lähdetän alusta vaikka miettimään mikä on autenttista ja aitoa, missä tahansa,luonnossa, ihmisessä, ja mitä nyansseja ja kauneutta löydät toisesta ja ympäröivästä luonnosta, ympäristöstä. Mitä rumuutta ja banaaliutta on sodissa, köyhyydessä, miten sitä voi kuvata sanoin tai kuvin? Elämä on kuvattuna itsessään vrt. suoritus ja postaus siitä instaan.....

• Anonyymi00073

Okei. Tuskinpa vaan alkuhuuman jälkeen ja muutenkin kyse on siitä kenet minä halun.

• Anonyymi00074

Ja minähän haluan ison kaljan ja ranskalaiset

• Anonyymi00075

Haluttu määrä on kasvanut ja kehittynyt huimasti viime vuonna ja vilkkuva tyttöystävä ei haluakaan sitoutua mihinkään muuhun kuin siihen että

• Anonyymi00076

bileet jatkuu ikuisesti

• Anonyymi00078
        Anonyymi00076 kirjoitti:

bileet jatkuu ikuisesti

Ja ”ex-poikaystävä” voi lähteä vaikka Ibizan bileisiin.

• Anonyymi00079

Yksi Nainen on ja se riitä minulle...

• Anonyymi00080

Kaunottareni tuleva vaimoni ja lasteni äiti

• Anonyymi00081
        Anonyymi00080 kirjoitti:

Kaunottareni tuleva vaimoni ja lasteni äiti

Tuleva vaimosi rakastaa kukkaroasi, tekee sen kanssa ulkomaan matkoja.

• Anonyymi00087
        Anonyymi00081 kirjoitti:

Asunto on jo hallussa välimerellä

• Anonyymi00089
        Anonyymi00081 kirjoitti:

Hänellä taitaa olla omaakin massia.

• Anonyymi00082

Ihana hotti waimoni..jos ollaan aiwan rehellisiä..

• Anonyymi00083

On mahdollista että vaimosi on taitava näyttelijä 😄

• Anonyymi00086

I hope so, siis jos ukkomieheksi..snadi hymiö

• Anonyymi00088

heillä molemmilla ois ollu niin uskon siihen :) ovat hyvä pari keskenään :)

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      21
      1371
    2. 69
      1350
    3. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      133
      1261
    4. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      108
      1255
    5. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      67
      1059
    6. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      1009
    7. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      94
      967
    8. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      182
      933
    9. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      89
      896
    10. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      45
      881
    11. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      801
    12. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      696
    13. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      43
      676
    14. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      58
      663
    15. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      646
    16. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      98
      638
    17. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      87
      628
    18. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      123
      622
    19. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      67
      596
    20. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      53
      577
    Aihe