kukaan kaivatustasi ?
Vastaukset 43
- Anonyymi00001UUSI
Minä tykkään.
- Anonyymi00002UUSI
No tykkää tietenkin 🫠
- Anonyymi00003UUSI
Ilmeisesti monet rakastaa kunnes vihaa
- Anonyymi00004UUSI
Vieraat ihmiset tykkäävät kyllä, mitä kauempana, sen paremmin ymmärtää.
- Anonyymi00005UUSI
Ne puheet mitä kuullut, niin ei.
m- Anonyymi00008UUSI
Jossain lähipubissa elettyä 😄
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jossain lähipubissa elettyä 😄
Pääs kii
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Pääs kii
Kyllä se juuri noin on. Mitä pienempi piiri, sitä suuremmat luulot on itsestä.
- Anonyymi00022UUSI
Torjutut ja estetyt xD
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Torjutut ja estetyt xD
Minulla ei ollut mitään muuta mahdollisuutta kuin torjua minua kauan seurannutta henkilöä! Hänessä ei ollut koskaan mitään sellaista miksi olisin pitänyt hänestä! Jo pelkästään ikä oli täysi este hänen tutustumisekseen ja kaikki se muu mitä tapahtui vuosien ajan! On pakko todeta, etten kokenut hänessä olevan mitään sellaista, miksi olisin halunnut tutustua häneen koskaan! Jopa pelkäsin hänen lähestymisiään!
- Anonyymi00041UUSI
Kertoo paljon niistä jotka puhumassa peetä joukolla yhdestä joka hiljaa ja ysin!!!!
- Anonyymi00006UUSI
taitaa niitä löytyä, ja ymmärrän hyvin.
- Anonyymi00007UUSI
monelle se on kirisryskeino, jos ei suostu kukaan ei tykkää.
- Anonyymi00010UUSI
Jossain pienessä piirissä voi olla. Jokainen tajuaa, ettei koko maailman mielipidettä voi hallita.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Jossain pienessä piirissä voi olla. Jokainen tajuaa, ettei koko maailman mielipidettä voi hallita.
Se on varmaa se!
- Anonyymi00011UUSI
Varmaan kaikki jotka hänet tuntevat.
- Anonyymi00012UUSI
Musta tykkää monikin vaikka oon antanu niille pakit, estäny ne, haukkunu ne päin naamaa, haukkunu ne julkisesti, paskonu päälle, hakannu, sylkeny koitan paskaan ja sanonu että tosta voit nuolla sun suukkos nii silti en saa VITTU OLLA RAUHASSA. Mun suhtautuminen esim tohom Heimoon + muihin nii se muuttuu joka päivä vaan negatiivisemmaks ja negatiivisemmaks
- Anonyymi00015UUSI
Tät perinteistä nyrkkioikeudenkäyntiä on käyty talkootoimisesti porukalla ja toi porukka oikeesti reagoi tarvittaessa
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tät perinteistä nyrkkioikeudenkäyntiä on käyty talkootoimisesti porukalla ja toi porukka oikeesti reagoi tarvittaessa
Turpakäräjät*
- Anonyymi00019UUSI
Sä voit tehä niin. Nää on lähes kaikki sivistyneitä länsimaalaisia nää mun kaverit. Mm
- Anonyymi00021UUSI
Sinulla heittää pahasti.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Sinulla heittää pahasti.
Parvekkeelta alas
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Parvekkeelta alas
Minähän sanoin jo, ei sitä tarvitse toistaa. Kaikki näkevät jo.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Minähän sanoin jo, ei sitä tarvitse toistaa. Kaikki näkevät jo.
Tiedon vastaanotossa ja prosessoinnissa on useilla massiivisia ongelmia, olen tottunut että asiank käsittely kestää vähintään kaksi vuotta ja kaiken joutuu toistamaa vähintään kaksi kertaa ääneen samalle taholle ennen tiedon prosessointia
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Olisin halunnut minua puolustettavan siten, että olisitte kieltäneet häntä lähestymästä minua! Vuosia jatkunut ahdistava tunne ei poistu pitkään aikaan, koska niitä ahdistavia vuosia oli todella paljon!
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Tiedon vastaanotossa ja prosessoinnissa on useilla massiivisia ongelmia, olen tottunut että asiank käsittely kestää vähintään kaksi vuotta ja kaiken joutuu toistamaa vähintään kaksi kertaa ääneen samalle taholle ennen tiedon prosessointia
Hieman tuntuu kuin haluat väkisin runtata asioita jonkun elämässä. Mistä olet saanut siihen oikeutuksen.
- Anonyymi00013UUSI
moomkps aqkatrteöee ett' ee4 kwotrtswodo dot'tuttäkptermlom kped åä5r4oo e'myuerre'¨
- Anonyymi00017UUSI
Tykkää tietenki. Hän on lämmin ja karsmaattinen ihminen. Helpposti lähestyttävä.
- Anonyymi00024UUSI
Minulle riittää tieto, että hän tykkäisi minusta, koska minä tykkään hänestä aika paljon ja haluan hänestä minun halikaverin 24/7.
- Anonyymi00034UUSI
Jos tämä on häntä yli 20 vuotta vanhemmalle naiselle, niin on täysin varmaa etten koskaan halua olla missään tekemissiä hänen kanssaan, enkä todellakaan halua halata häntä edes yhtä kertaa! Inho on jo kauan ollut todella syvää ja siksi en halua enää koskaan edes nähdä häntä! Hyi olkoon!
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Jos tämä on häntä yli 20 vuotta vanhemmalle naiselle, niin on täysin varmaa etten koskaan halua olla missään tekemissiä hänen kanssaan, enkä todellakaan halua halata häntä edes yhtä kertaa! Inho on jo kauan ollut todella syvää ja siksi en halua enää koskaan edes nähdä häntä! Hyi olkoon!
Mikä vttu siinä on vaikeaa tajuta, etten ikimaailmassa alkaisi suhteeseen lähes äitini ikäisen kanssa?? Tajuatko!?!!?
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Mikä vttu siinä on vaikeaa tajuta, etten ikimaailmassa alkaisi suhteeseen lähes äitini ikäisen kanssa?? Tajuatko!?!!?
Olen sen tiennyt jo todella kauan, mutta nyt oli käsiittääkseni kyse pelkästä halaamisesta vaatteet päällä!
- Anonyymi00026UUSI
Ainakin treffi ja p*niseuraa riittää naisella, että ainakin jollakin tasolla pidetään paljonkin.
- Anonyymi00031UUSI
Poniseuraa 🥹
- Anonyymi00036UUSI
Pano seuraa saa moni nainen, mutta sellainen ei ole koskaan minun juttuni! Menen rikki jos minuun kosketaan seksiä ajatellen, paikat eivät kestä enää minkäänlaista toimintaa!
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Poniseuraa 🥹
😙🐴
- Anonyymi00027UUSI
En tiedä, koska minulla ei ole kaivattua, eikö tule koskaan olemaankaan!
- Anonyymi00028UUSI
Tuleepas!
- Anonyymi00039UUSI
Kavereita on satoja
- Anonyymi00042UUSI
Ei hällä ainakaan kavereita eikä ystäviä ole 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00043UUSI
Ai somessa vai? Vain luusereilla on vieraita ihmisiä somessa kavereina.
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Ai somessa vai? Vain luusereilla on vieraita ihmisiä somessa kavereina.
Onhan se hiton outoa olla ”suorassa lähetyksessä” toisella puolella maailmaa ja kaikki tuntevat, mutta miksi.
- Anonyymi00045UUSI
Kaipaan itseäni. Olen tuhlannut liian kauan aikaa muiden miellyttämiseen nyt se loppu.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va571598Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3641151- 132918
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu13732Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63612- 41588
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa90548- 43513
- 45498
- 44456