kukaan kaivatustasi ?
Vastaukset 131
- Anonyymi00001
Minä tykkään.
- Anonyymi00052
Sinä ookki kans varmaan joku hullu
- Anonyymi00090
Anonyymi00052 kirjoitti:
Tai olisko se hullu siellä päässä? 🤣
- Anonyymi00092
Anonyymi00052 kirjoitti:
Tai sinä oot hullu. Ärsyttääkö kun joku häntä kaipaa ootko joku kateellinen nainen?
- Anonyymi00002
No tykkää tietenkin 🫠
- Anonyymi00003
Ilmeisesti monet rakastaa kunnes vihaa
- Anonyymi00053
Oh- clashes with issues around boundaries
- Anonyymi00093
Miksi? Rakastaa ja sit vihaa. Vai onko se sitä katkeruutta kun ei saa vastakaikua.
- Anonyymi00102
Oletpas katkera ja kateellinen pikkuraukka 🤮
- Anonyymi00104
Anonyymi00093 kirjoitti:
Miksi? Rakastaa ja sit vihaa. Vai onko se sitä katkeruutta kun ei saa vastakaikua.
Koska ensin flirttaa ja sitten teeskentelee ettei niin tehnyt. Sivusta.
- Anonyymi00108
Anonyymi00104 kirjoitti:
Koska ensin flirttaa ja sitten teeskentelee ettei niin tehnyt. Sivusta.
Tai sitten sinä tulkitset toista väärin? Tai olet itse epämääräinen.
- Anonyymi00134
Anonyymi00093 kirjoitti:
Rakastan vaikka en saa tarvitsemaani vastakaikua. Silti rakastan ja ajattelen hyvää.
Sitä se rakkaus on, eikä omien mielitekojen tyydytystä.
- Anonyymi00004
Vieraat ihmiset tykkäävät kyllä, mitä kauempana, sen paremmin ymmärtää.
- Anonyymi00054
No ei kai ny helevetis?
- Anonyymi00095
Siis niinku 😂😂😂😂
- Anonyymi00117
Lähtekää ihanat naiset huonosta suhteesta psyykkinen ja fyysinen koskemattomuus kuuluu kaiikille
- Anonyymi00005
Ne puheet mitä kuullut, niin ei.
m- Anonyymi00008
Jossain lähipubissa elettyä 😄
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Pääs kii
- Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
Pääs kii
Kyllä se juuri noin on. Mitä pienempi piiri, sitä suuremmat luulot on itsestä.
- Anonyymi00022
Torjutut ja estetyt xD
- Anonyymi00029
Anonyymi00022 kirjoitti:
Torjutut ja estetyt xD
Minulla ei ollut mitään muuta mahdollisuutta kuin torjua minua kauan seurannutta henkilöä! Hänessä ei ollut koskaan mitään sellaista miksi olisin pitänyt hänestä! Jo pelkästään ikä oli täysi este hänen tutustumisekseen ja kaikki se muu mitä tapahtui vuosien ajan! On pakko todeta, etten kokenut hänessä olevan mitään sellaista, miksi olisin halunnut tutustua häneen koskaan! Jopa pelkäsin hänen lähestymisiään!
- Anonyymi00041
Kertoo paljon niistä jotka puhumassa peetä joukolla yhdestä joka hiljaa ja ysin!!!!
- Anonyymi00055
Ai niinkö-no mitäpä nä oot siihen tuumannu-joo, joo ja joojoo
- Anonyymi00056
Anonyymi00009 kirjoitti:
Pääs kii
Niin kenen lie salonkia pilkkas yläkoukku
- Anonyymi00057
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mää oikeen lahjoitin, yksi keskeytysvapaa vyähyke teille tilallisessa mielessä
- Anonyymi00058
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kyllä se juuri noin on. Mitä pienempi piiri, sitä suuremmat luulot on itsestä.
Niin kukin koittaa vuoroin kukkoilla ja olla se seriffi ns. sivusta
- Anonyymi00059
Anonyymi00029 kirjoitti:
Minulla ei ollut mitään muuta mahdollisuutta kuin torjua minua kauan seurannutta henkilöä! Hänessä ei ollut koskaan mitään sellaista miksi olisin pitänyt hänestä! Jo pelkästään ikä oli täysi este hänen tutustumisekseen ja kaikki se muu mitä tapahtui vuosien ajan! On pakko todeta, etten kokenut hänessä olevan mitään sellaista, miksi olisin halunnut tutustua häneen koskaan! Jopa pelkäsin hänen lähestymisiään!
No siinä ei oo gubbe ollu sitten ns pysyvä vaikutus tjn. Hohhoijaa tyypit jo teki
- Anonyymi00060
Anonyymi00041 kirjoitti:
Kertoo paljon niistä jotka puhumassa peetä joukolla yhdestä joka hiljaa ja ysin!!!!
Too late feel eerie now
- Anonyymi00062
Anonyymi00022 kirjoitti:
Torjutut ja estetyt xD
Vertaus löytyy raamatusta tai karaokesta?
- Anonyymi00125
Anonyymi00008 kirjoitti:
Luin että häpyhuulissa oot lukenu
- Anonyymi00006
taitaa niitä löytyä, ja ymmärrän hyvin.
- Anonyymi00007
monelle se on kirisryskeino, jos ei suostu kukaan ei tykkää.
- Anonyymi00010
Jossain pienessä piirissä voi olla. Jokainen tajuaa, ettei koko maailman mielipidettä voi hallita.
- Anonyymi00030
Anonyymi00010 kirjoitti:
Jossain pienessä piirissä voi olla. Jokainen tajuaa, ettei koko maailman mielipidettä voi hallita.
Se on varmaa se!
- Anonyymi00063
Öö yläkoulun pihoil vai misä setä?
- Anonyymi00064
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ja ehkä eivät ees oo niin tärkeitä
- Anonyymi00065
Anonyymi00030 kirjoitti:
Se on varmaa se!
I look thay wheat and
- Anonyymi00011
Varmaan kaikki jotka hänet tuntevat.
- Anonyymi00066
Kuha ei oo pikkumukei ottanu?
- Anonyymi00113
Anonyymi00066 kirjoitti:
Kuha ei oo pikkumukei ottanu?
Ei kai, mihin kala tarvitsisi mukeja?
- Anonyymi00012
Musta tykkää monikin vaikka oon antanu niille pakit, estäny ne, haukkunu ne päin naamaa, haukkunu ne julkisesti, paskonu päälle, hakannu, sylkeny koitan paskaan ja sanonu että tosta voit nuolla sun suukkos nii silti en saa VITTU OLLA RAUHASSA. Mun suhtautuminen esim tohom Heimoon + muihin nii se muuttuu joka päivä vaan negatiivisemmaks ja negatiivisemmaks
- Anonyymi00015
Tät perinteistä nyrkkioikeudenkäyntiä on käyty talkootoimisesti porukalla ja toi porukka oikeesti reagoi tarvittaessa
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tät perinteistä nyrkkioikeudenkäyntiä on käyty talkootoimisesti porukalla ja toi porukka oikeesti reagoi tarvittaessa
Turpakäräjät*
- Anonyymi00019
Sä voit tehä niin. Nää on lähes kaikki sivistyneitä länsimaalaisia nää mun kaverit. Mm
- Anonyymi00021
Sinulla heittää pahasti.
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Sinulla heittää pahasti.
Parvekkeelta alas
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Parvekkeelta alas
Minähän sanoin jo, ei sitä tarvitse toistaa. Kaikki näkevät jo.
- Anonyymi00032
Anonyymi00025 kirjoitti:
Tiedon vastaanotossa ja prosessoinnissa on useilla massiivisia ongelmia, olen tottunut että asiank käsittely kestää vähintään kaksi vuotta ja kaiken joutuu toistamaa vähintään kaksi kertaa ääneen samalle taholle ennen tiedon prosessointia
- Anonyymi00033
Anonyymi00015 kirjoitti:
Olisin halunnut minua puolustettavan siten, että olisitte kieltäneet häntä lähestymästä minua! Vuosia jatkunut ahdistava tunne ei poistu pitkään aikaan, koska niitä ahdistavia vuosia oli todella paljon!
- Anonyymi00037
Anonyymi00032 kirjoitti:
Tiedon vastaanotossa ja prosessoinnissa on useilla massiivisia ongelmia, olen tottunut että asiank käsittely kestää vähintään kaksi vuotta ja kaiken joutuu toistamaa vähintään kaksi kertaa ääneen samalle taholle ennen tiedon prosessointia
Hieman tuntuu kuin haluat väkisin runtata asioita jonkun elämässä. Mistä olet saanut siihen oikeutuksen.
- Anonyymi00067
Anonyymi00015 kirjoitti:
At ease, Jukola son🤨
- Anonyymi00068
No miten niille ei gubbe mee niinkö nyanssit perille?
- Anonyymi00069
Anonyymi00016 kirjoitti:
Turpakäräjät*
Joo mee ihmeessä ku on vielä kelejäkin
- Anonyymi00070
Anonyymi00019 kirjoitti:
Sä voit tehä niin. Nää on lähes kaikki sivistyneitä länsimaalaisia nää mun kaverit. Mm
Niin on, kuha ei liikaa sivuille kattele1
- Anonyymi00071
Anonyymi00021 kirjoitti:
Sinulla heittää pahasti.
No ois se aika boring sekin. Sivusta T naiselta naiselle
- Anonyymi00072
Anonyymi00023 kirjoitti:
Parvekkeelta alas
Ootko niit nk leukalääkkei miettiny?
- Anonyymi00073
Anonyymi00025 kirjoitti:
Jaa sää luot valemuistoja jo nytte
- Anonyymi00074
Anonyymi00032 kirjoitti:
Joo, mitää eivät saa niissä käräjäoikeuksissa aikaan, edes hesoissa
- Anonyymi00076
Anonyymi00037 kirjoitti:
Hieman tuntuu kuin haluat väkisin runtata asioita jonkun elämässä. Mistä olet saanut siihen oikeutuksen.
Onko se joku nk virastospäämmääjähäirikkö kans ku sä? Sivusta
- Anonyymi00097
Anonyymi00076 kirjoitti:
Onko se joku nk virastospäämmääjähäirikkö kans ku sä? Sivusta
Nimenomaan pahantekijä on joku tavallinen tallaaja.
- Anonyymi00013
moomkps aqkatrteöee ett' ee4 kwotrtswodo dot'tuttäkptermlom kped åä5r4oo e'myuerre'¨
- Anonyymi00017
Tykkää tietenki. Hän on lämmin ja karsmaattinen ihminen. Helpposti lähestyttävä.
- Anonyymi00024
Minulle riittää tieto, että hän tykkäisi minusta, koska minä tykkään hänestä aika paljon ja haluan hänestä minun halikaverin 24/7.
- Anonyymi00034
Jos tämä on häntä yli 20 vuotta vanhemmalle naiselle, niin on täysin varmaa etten koskaan halua olla missään tekemissiä hänen kanssaan, enkä todellakaan halua halata häntä edes yhtä kertaa! Inho on jo kauan ollut todella syvää ja siksi en halua enää koskaan edes nähdä häntä! Hyi olkoon!
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Jos tämä on häntä yli 20 vuotta vanhemmalle naiselle, niin on täysin varmaa etten koskaan halua olla missään tekemissiä hänen kanssaan, enkä todellakaan halua halata häntä edes yhtä kertaa! Inho on jo kauan ollut todella syvää ja siksi en halua enää koskaan edes nähdä häntä! Hyi olkoon!
Mikä vttu siinä on vaikeaa tajuta, etten ikimaailmassa alkaisi suhteeseen lähes äitini ikäisen kanssa?? Tajuatko!?!!?
- Anonyymi00038
Anonyymi00035 kirjoitti:
Mikä vttu siinä on vaikeaa tajuta, etten ikimaailmassa alkaisi suhteeseen lähes äitini ikäisen kanssa?? Tajuatko!?!!?
Olen sen tiennyt jo todella kauan, mutta nyt oli käsiittääkseni kyse pelkästä halaamisesta vaatteet päällä!
- Anonyymi00048
Anonyymi00038 kirjoitti:
Olen sen tiennyt jo todella kauan, mutta nyt oli käsiittääkseni kyse pelkästä halaamisesta vaatteet päällä!
Kyllä monet on jo naimisissa tuossa iässä,niin mekin,joista yritätte puhua paskaa jatkuvasti,menkää hoitoon ja muistakaa lääkkeet,alatte olla jo pelottavia,ainahan olette olleet! Yritätte omia teille niinku vieraita ihmisiä,tämä on tiedossa miks teette noin,velka kasvaa syödessä!
- Anonyymi00077
Anonyymi00034 kirjoitti:
No eipä gubbe mithään vähenee aamut ym jo
- Anonyymi00086
Anonyymi00038 kirjoitti:
Ei todellakaan mitään vaatteet päällä halimista, nounou.
sivust
- Anonyymi00026
Ainakin treffi ja p*niseuraa riittää naisella, että ainakin jollakin tasolla pidetään paljonkin.
- Anonyymi00031
Poniseuraa 🥹
- Anonyymi00036
Pano seuraa saa moni nainen, mutta sellainen ei ole koskaan minun juttuni! Menen rikki jos minuun kosketaan seksiä ajatellen, paikat eivät kestä enää minkäänlaista toimintaa!
- Anonyymi00046
Anonyymi00031 kirjoitti:
Poniseuraa 🥹
😙🐴
- Anonyymi00078
Anonyymi00031 kirjoitti:
Poniseuraa 🥹
Hylätty pitkät laukat
- Anonyymi00079
Boring onko ees Albanian mafia tjn
- Anonyymi00080
Anonyymi00036 kirjoitti:
Pano seuraa saa moni nainen, mutta sellainen ei ole koskaan minun juttuni! Menen rikki jos minuun kosketaan seksiä ajatellen, paikat eivät kestä enää minkäänlaista toimintaa!
Mieheltä ois niin pick up line, ettei mtn rajaa gubbe
- Anonyymi00027
En tiedä, koska minulla ei ole kaivattua, eikö tule koskaan olemaankaan!
- Anonyymi00028
Tuleepas!
- Anonyymi00135
Anonyymi00028 kirjoitti:
Tuleepas!
Kyllä, ihan varmana tulee.
Sivusta.
- Anonyymi00039
Kavereita on satoja
- Anonyymi00042
Ei hällä ainakaan kavereita eikä ystäviä ole 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00043
Ai somessa vai? Vain luusereilla on vieraita ihmisiä somessa kavereina.
- Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
Onhan se hiton outoa olla ”suorassa lähetyksessä” toisella puolella maailmaa ja kaikki tuntevat, mutta miksi.
- Anonyymi00081
Anonyymi00043 kirjoitti:
Niin mitä lie thugeja
- Anonyymi00082
Anonyymi00044 kirjoitti:
Onhan se hiton outoa olla ”suorassa lähetyksessä” toisella puolella maailmaa ja kaikki tuntevat, mutta miksi.
Oikeen meemejä lukevat?
- Anonyymi00045
Kaipaan itseäni. Olen tuhlannut liian kauan aikaa muiden miellyttämiseen nyt se loppu.
- Anonyymi00106
Ihan samat sanat minulta!
- Anonyymi00047
Jospa se hänen aviopuoliso tykkää!
- Anonyymi00049
Kyllä hän on pidetty ihminen. En ole kuullut kenenkään yhteisistä tutuistamme sanovan pahaa sanaa hänestä. Siksi en ymmärräkään hänen epäluulojaan ja jopa vainoharhojaan, että hänestä ei pidettäisi. Vai onkohan hänessä joku puoli, jota minä en tunne.
Mn- Anonyymi00083
Niinpä niin gubbe mutta kandeeko mahd vartti hulluutta testaa
- Anonyymi00051
Oh the audacity on advance
- Anonyymi00061
Muutama taho, kyllä.
- Anonyymi00085
Minä tykkään. Muiden hänestä tykkäämisen pohtimiseen en kuluta aikaani.
- Anonyymi00087
näin ohjaajan näkövinkkelistä tykkään paljon
- Anonyymi00094
Liittyykö tähän myös aivot ja johtaja?
- Anonyymi00088
Veikkaan että ne naiset jotka suostuu alistumaan arvottoman rooliin ovat niitä joista tuo mies pitää ja tykkää. Koska arvottoman vieressä jossa hän määrää saa tuntea itsensä arvokkaammaksi.
- Anonyymi00089
Onko sulla omaa kokemusta tosta alistumisesta? Aikamoista höttötekstiä ei kukaan ole ihmisenä arvoton ja taatusti sitä arvokkaampi mitä enempi kateelliset yrittää maalittaa.
- Anonyymi00107
Noin olen ajatellut itsekin, koska hänessä on sellaisia piirteitä, joista voi nähdä hänen kiukkuisuutensa, kun asiat eivät menekään juuri niin kuin hän haluaa, mutta hän osaa myös peitellä sitä!
- Anonyymi00091
No takuuvarmasti se kaipaaja tykkää eikö? 🤨 mutta hänellä taitaa olla paljon muitakin kaipaajia. Sopiva kysymys ikävä palstalle 😅.
- Anonyymi00096
Miksi pitää keskittyä muiden tykkäämiseen?
No joka tapauksessa. Olen varma, että monikin rakastaa häntä. - Anonyymi00098
Ei oikeastaan kiinnosta. Riittää että itse tykkään. Ei kiinnosta jos kukaan ihminen maailmassa ei pysty ymmärtämään sitä. En ole mikään aisuri, jonka itsetuntoa hivelee nähdä että toisillekin kelpaa.
- Anonyymi00099
Pitää, olen tarkka huomioimaan asioita. Mutta se kertoo myös että sydämesi n löytänyt oikea https://www.youtube.com/watch?v=8Mp_eShnsbM&list=RDbrqLho2bPxU&index=23
- Anonyymi00100
Ihan varmasti pitää, myös romanttisessa mielessä. Mieheen on helppo ihastua.
- Anonyymi00101
Minä ja Jeesus tykätään hänestä ainaski. Varmasti moni muukin.
- Anonyymi00103
Meillä on kummallakin mukava oma ystäväpiiri.
Hänestä pidetään paljon. - Anonyymi00105
Aika harva ihminen vain tykkää hänestä!
- Anonyymi00109
Kaikki naiset rakastuu
- Anonyymi00110
"Mitäpä luulet että tykkääkö kukaan kaivatustasi ?"
Varmaan joku sellainen joka tykkää ottaa pesemättömän poskeen? - Anonyymi00111
Tämä on hieman outo juttu. Yks mies toivoo tuntemattomalle miehelle, ettei hänellä olisi yhtään kaveria tai naisystävää. Kuitenkin minne tämän miehen tie viekin, kyllä hänestä naiset tykkää. Ei tätä kannata psykologilta kysyä kun tuollaisessa ei ole mitään järkeä eikä loogisuutta.
- Anonyymi00112
Tai maalaisjärjellä ajateltuna se yks mies haluaisi väen väkisin oman näkemyksen toteutuvan, ettei tämä pidetty mies saisi koskaan edes yhtä kaveria tai ystävää eli ei itse hyväksy vallitsevaa todellisuutta ja realiteetteja. Toivottavasti ei tosiaan ole itse psykologi tai vastaava.
- Anonyymi00114
Tuleva puoliso ainankin.
- Anonyymi00115
? olipa vaikia kysymys,,eipä ole kukaan sanonut minulle ainakaan ,että tykkääkö hän , toivottavasti tykkää,sehän on vaan hyvä asia ,ettei moiti !
- Anonyymi00116
Toivottavasti muutkin kuin minä ja nimenomaan siitä aidosta hänestä.
- Anonyymi00118
kyllä hänestä moni tykkää. hän on sosiaalisesti lahjakas.
- Anonyymi00119
Toisaalata,JOS MONI tykkäisi samasta? eihan se onnistuisi ,niin no tietenkin ,jos "kaivattuni" ei taas tykkäisi niistä muista "tykkääjistä" sittenhän homma pelaa normaalisti.. no minä envoi puhua "kaivatustani" on saman katon alla vasta 52 v oltu ,,nuorempien hommaa se, Noon monitahosia asioita monelle nää suhteasiat! Nykyään varsinkin ..
- Anonyymi00120
Voin sanoa suoraan, ettei ole mikään ihannetilanne jos ihmiseen ihastuu useita ihmisiä ja vieläpä saman sukupuolen edustajia. Eihän kaikkia voi valita, joku voi lisäksi loukkaantua kun hän kokee itsensä hylätyksi ja ihastus voi muuttua vihastukseksi. Lisäksi voi syntyä täysin absurdeja tilanteita. Mies on ihastunut mieheen ja loukkaantuu kun ei saa vastakaikua. Tämä kohdepoloinen on heteromies, eikä voi edes ajatella suhdetta miehen kanssa eli voi saada helposti vihamiehiä tai naisia vaikka ei ole tehnyt kellekään pahaa ja hänelle riittäisi yhden naisen rakkaus.
- Anonyymi00121
Pitää, tykätä, olla rakastunut, himoita ja rakastaa ovat kaikki eri asioita.
- Anonyymi00122
Kyllä, mutta alussa kuitenkin voidaan tehdä tai edetä samalla tavalla.
- Anonyymi00128
Minulla on niin että jos sanon pitäväni jostakusta todella paljon, se tarkoittaa samaa kuin sanoisin, että hän on minulle tärkeä ja rakas.
Se että sanoisin "minä rakastan sinua" taas on sellainen asia että sanomiseen saattaa kulua aikaa pitkään ja hartaasti.
- Anonyymi00123
Se on vähän niinkin että niillä exraordinaryina itseään pitävilläkin on joku heikko kohta. Yhteistä kaikille narsisteille on hyötymisen halu. En ota kantaa aloitukseen enempää koska en voi targetoida tähän henkilöä jota ajattelen.
- Anonyymi00126
On kuitenkin ihan erikseen sellaiset ihmiset, jotka tyrkyttävät itseään joka medialle ja pitävät itseään muita parempina. On myöskin sellaisia ihmisiä, jotka nostetaan julkisuuteen vaikka he eivät ole sinne hakeutuneet, lähinnä omien tekemisten kautta, eikä julkisuus olisi edes pakollista hyötymistarkoituksessa.
- Anonyymi00124
Ei tykkää. Anteeksi mies.
- Anonyymi00127
Hyvä. Lähtökohtaisesti ei ole edes tarvetta sanoa kellekään; en tykkää; eihän sillä tiedolla tee mitään.
- Anonyymi00129
Miksi pitäis muiden tykätä sun kaivatusta? Haluatko kukkotappelua naisesta? Kilpakosintaa?
- Anonyymi00130
Eihän kukaan päätä itse siitä, pidetäänkö itsestä. Muut päättää siitä, eikä se pidä olla mikään tappelun aihe. Ajattelet kuin luolaihminen, vain sinä saat luvan rakastaa tai tykätä hänestä. Sinä et voisi sitten olla suhteessa hyvin pidetyn ihmisen kanssa. Eikä kaikkien kanssa tarvitse mennä sänkyyn, ei edes olla lähemmässä kosketuksissa muiden kanssa, eikä toista ihmistä voi koskaan omistaa. En ole ap.
- Anonyymi00132
¨åäpvpkxocöxouyuoö¨å¨.ffrgytK;f<<<<<<<<<<<<<zbj,dgz<ö
- Anonyymi00133
Minä ja moni muu.
- Anonyymi00136
Tuota mitehä ? teköäly ratkaisisi tämän vaikean ongelman ,mikä nyt on kyseessä ?! Tä.
- Anonyymi00137
Tekoäly ei ratkaise ainakaan sinun ongelmaa.
- Anonyymi00138
Enpä ole ajatellut sellaista asiaa koskaan! Minulla ei ole kaivattua joten ihan sama kenestä on kyse!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran76771Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?144750- 57666
Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.47654Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y25653Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.46634- 44587
- 31521
Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä27511Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.27506Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20503- 6466
Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee402452- 30436
Se oli molemminpuolinen limerenssi
Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭76431Rydman, herätys!
"Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski tienasi kiinteää palkkaa 445 891 euroa ja lisiä 72 157. Kuukausipalkka oli 363420En laita sulle viestiä
Toivottavasti ymmärrät jo mies hyvä, että en tule koskaan laittamaan sulle viestiä enkä soittamaan sulle. Minusta ei sii39394- 36392
Helena Ahti-Hallberg napauttaa - Näin hän kommentoi Vappu Pimiän TTK-lähtöä
Vappu Pimiä jätti Tanssii Tähtien Kanssa -juontajapestin viime kauden lopuksi. Nyt on erilainen kausi, kun Pimiä ei ole3390- 28384