Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
Vastaukset 73
- Anonyymi00001
Miksi luulette, että tuo ikäero maalitus toimisi?
- Anonyymi00002
Joltain naiselta taas joka pelkää että mies saa nuoremman. Se on ikään kuin myrkkyä naiselle.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Joltain naiselta taas joka pelkää että mies saa nuoremman. Se on ikään kuin myrkkyä naiselle.
En usko hetkeäkään tuohon, vaan puhtaaseen provosointiin.
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
On ne naiset kärmeitä toisilleen.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
En usko hetkeäkään tuohon, vaan puhtaaseen provosointiin.
No sitä se on miten päin hyvänsä. Ei ihmisten ikäerot kuulu kenellekään jos he haluavat olla toistensa kanssa. Ja jos eivät halua niin ei sekään ole ikärasismin arvoinen asia.
- Anonyymi00038
Anonyymi00002 kirjoitti:
Trolli varmaan.
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ap laittaa ihan liukuhihnalta tätä samaa viestiä jatkuvasti eli provo ja menit lankaan. 😂
- Anonyymi00047UUSI
Onks tää se trollinainen joka laittelee alvariinsa niitä haluan vain ikäiseni miehen en nuorempaa -aloituksia?
Aloitus on siis Trolli ja nyt vihdoin on sit saanu palstan täyteen viestejä kun muutti vähän tekstiä eikä maininnu sukupuolta.😆😂 - Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Osaatko lukea vai onko sulla joku luetun ymmärtämisongelma? Aloitus on selvästi naiselta ja se sama trolli joka täällä samasta tehny jo pitkään aloituksua.🤨
- Anonyymi00059UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
Osaatko lukea vai onko sulla joku luetun ymmärtämisongelma? Aloitus on selvästi naiselta ja se sama trolli joka täällä samasta tehny jo pitkään aloituksua.🤨
Eipä teidän mielikuvituksella ole mitään rajaa, saati sitten luetun ymmärtämisessä. Olen mies ollut jo vuosikymmeniä ja juuri äsken sen ihan varmuuden vuoksi tarkistin.
- Anonyymi00006
Totta olemme täysin eri aikakaudella
Vanhemman miehen kanssa .
Tulen ihan oikeasti paremmin toimeen noin 36-45 vuotiaden kanssa .
Jos mies on vanhempi , eli syntynyt 60 tai 70 luvul minulla ei oo riittävästi yhteistä hänen kanssaa
Tai jos on ysäri tai alle 30v nii sama juttu
40v Naiselta- Anonyymi00007
Täytyy se aina kuitenkin vähintäänkin yksi ukkometso soitimessa olla.
- Anonyymi00010
Melko kapea ikähaitari sulla ikäiseksesi. Mutta tuon ikäisenä todennäköisesti olet jo parisuhteessa ja silloin ei oikeastaan tulekaan miettiä vaihtoehtoja.
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Melko kapea ikähaitari sulla ikäiseksesi. Mutta tuon ikäisenä todennäköisesti olet jo parisuhteessa ja silloin ei oikeastaan tulekaan miettiä vaihtoehtoja.
Tämä on yksi yli 50 selittelyistä kun sanon eteivät kelpaa niin alkaa toi saatanan koko vitun boomerisukupolven kattava valitus ettei kelpas ..
Teidät onnkaavatettu päin persettä
Nii. Se on pakko olla!!!!
Just tuon paskaasenteen vuoksi olen rajannut vahat äijät pois mun masilmasta
En jaksa En kestä ja ole kiinostunut
Uhriutuja selittäjä mies sukupolvesta yhtään vittujakaan.... - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tämä on yksi yli 50 selittelyistä kun sanon eteivät kelpaa niin alkaa toi saatanan koko vitun boomerisukupolven kattava valitus ettei kelpas ..
Uhriutuja selittäjä mies sukupolvesta yhtään vittujakaan....Tänne sitä sitten jumittuu kun mopopojat ei ole kiinnnostuneita.
- Anonyymi00022
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tänne sitä sitten jumittuu kun mopopojat ei ole kiinnnostuneita.
En ole tavannut ketään miestä s24 kautta
He tulevat aina muualla vastaan kun netis , Eikä tänne kyllä jumitu . - Anonyymi00023
Anonyymi00013 kirjoitti:
Uhriutuja selittäjä mies sukupolvesta yhtään vittujakaan....En ole yli 50 mutta toi viesti oli jo aloituksessaan melko oudosti aseteltu. Kuten sitä seurannut avautuminenkin. Tsemppiä sulle ja ota vähän rennommin. Kummastelen että onko sulla miehiä edes jos ajattelet noin vihamielisesti.
- Anonyymi00026
Anonyymi00023 kirjoitti:
En ole yli 50 mutta toi viesti oli jo aloituksessaan melko oudosti aseteltu. Kuten sitä seurannut avautuminenkin. Tsemppiä sulle ja ota vähän rennommin. Kummastelen että onko sulla miehiä edes jos ajattelet noin vihamielisesti.
Mua on 2 yli 50 äijää satuttnu
Niin et menee koko loppuikä traumoista selvimiseen.
Ja voin muutenki aika huonosti noin yleensä fyysisen sairauden vuoksi juuri nyt . En vain pysty hymyileen ja esitää kaikki on hyvin nasmioo
Kun ei aidosti siltä tunnu - Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Uhriutuja selittäjä mies sukupolvesta yhtään vittujakaan....Eikä heitä varattuja kannata ottaakaan ja jos ovat mielestäs liian vanhoja vai eikö nuoremmat miehet huoli tiltusta ?
- Anonyymi00071UUSI
Hieman outoa ajattelua. Eihän ikä luonnetta muuta. Iäkkäät rock-starat ovat yli 80-vuotiaita. Jos he ovat hyvässä kunnossa, heillä on enemmän munaa ja rockia elämässään kuin 20-vuotiailla. Outoa ajatella että ikä muuttaisi jopa ihmistyyppiä. Vanhemmilla on ainoa ero nuorempiin, että he ovat saaneet elää jo hieman erilaista aikaa. Kaikenikäisille kuitenkin nykyhetki on yhteinen ja samat kokemukset mahdollisia.
- Anonyymi00008
Rakkaus ei katso ikää, vai miten se nyt olikaan? m>n
- Anonyymi00043
Eikä aikaa..
- Anonyymi00044
Eikä paikkaa...
- Anonyymi00009
Eikä ole.
- Anonyymi00011
Ihan tyhmää höpötystä.
- Anonyymi00012
Ei ja ei. Ei ole liian suurta ikäeroa.
- Anonyymi00028
Vanhempiesi mielestä on, vaikka en kyllä aio heitä kosiakkaan.
- Anonyymi00015
Minkä ikäiselle miehelle ja paljon on ikäeronne?
- Anonyymi00016
Haha, oletko varma ettei sua testattu iän kertomisella?? Kummasti jutut päätyy tänne..
- Anonyymi00017
Joo mutta käyttäydyt silti syrjivästi ja epäystävällisesti jättämällä ulkopuolelle, mulla on monta kertaa ollu reilusti nuorempia sekä vanhempia tovereita, joidenka kanssa ollaan oltu myös kavereita
- Anonyymi00018
Paljonko on ikäeroa?
- Anonyymi00019
10 v ikäero ei merkkaa mitään, 14 v erittäin ihana liitto katkesi 10 v nuoremman kumppanin kuolemaan. Lapset ja normaali perhe-elämä loppui siihen. Kun on 50 v plus tärkeää on hyvä ulkonäkö, urheilullinen keho, terveet elintavat, menestyminen työssä, sama arvomaailma. Sanonta vakka löytää kantensa pitää paikkansa. Esim. 50 v ihminen voi näyttää 70 v kunto voi olla huono, lihavuutta, jaksamisongelmia yms. Kaikille löytyy oman tasoinen kumppani ikä merkitsee nuoruudessa. Lapsia olisi voinut vielä 50 v saada kuten äijät joten hyvä kunto vaikuttaa moneen.
- Anonyymi00020
Miksi sitten kirjoitat "meistä"?
- Anonyymi00021
paljonko sä olet? mä olen fyysisesti viiskymmentä
- Anonyymi00024
Henkisesti saman ikäinen on just sopiva.
- Anonyymi00025
kplimoomloomsösomem7u77uäommpdyoyrlr,'',loomzözsdodstpllod-
- Anonyymi00054UUSI
Ei ummarra tollasta kirjootusta!
- Anonyymi00027
Sanonta rakkaus ei katso ikää, oli miten tahansa niin joku roti se olla pitää.
- Anonyymi00029
Tää on Tää Tollo Teija
- Anonyymi00058UUSI
Mihin rotta tarvitaan? Jos kaksi aikuista ihmistä viihtyy yhdessä ja on kivaa, mitä väliä.
Mitä se kenellekään kuuluu.
Sivullisille pientä aivojumppaa.
- Anonyymi00030
Mää oon just 33 täyttäny niinku tiedätte ja kannattaa muistaa vaikkei kukaan tipsejä anna jotta mun ystävä piiriin kuuluu almamedian eläkkeelle jääneet ja virassa olevat it puolen tuki ja turvahenkilöt.
Neki vielä t a - Anonyymi00031
Ei totuutta voi valheilla voittaa vaikka miten :)
- Anonyymi00032
Vaan kun ei kiinnosta. 16v ennemmin kuin itseni ikäinen.
- Anonyymi00033
Höpö höpö juttuja. Ja jos nainen haluaa lapsen, ei se ole mikään este.
- Anonyymi00034
Oonko tyhmä kun kerron, voin teidän mielestä olla mutta...
Ajatelkaa voisko ollakki niin jotta nähny tutustunu a tuntenu tähän ikään ja vielä aina vähättelen. - Anonyymi00035
Sottailkaa mutta älkää sotiko.
Oo ihminen ihmiselle ei sen kummempaa - Anonyymi00036
26v ikäero, ei paha.
- Anonyymi00037
no näyttäisi olevan liian suuri 🫤.
- Anonyymi00039
Etsi itse mitä haluat, mutta turha minua komennella!
- Anonyymi00040
Joo se on huomattu. Sä otat vaikka veljes muijan kun samaa ikää ja haluu jakaa itseensä ihan kaikille.
- Anonyymi00041
Enpä ole vanhaa patua koittanut iskeä.
- Anonyymi00042
No onhan sitä joo, peräti alle kuukausi.
- Anonyymi00045
En etsi. Kaipaan sua. Mulle ihan sama mikä ikärako meillä on. Jos tunteet on molemmilla samat niin mikä siinä on se ongelma?
- Anonyymi00056UUSI
Noinhan se usein menee, jos molemmat kuitenkin järkeviä ja normaaleja ihmisiä.
- Anonyymi00057UUSI
Ehkä omaisesi.
- Anonyymi00049UUSI
Tosiaan, voisi hyvinkin käydä niin et nuorempi tulisi tilalle jos meillä ei onnistu ja syy ei ole minun. En katso ikää muuten kuin nainen on vähintään lähellä 30v., mielummin. Koska joku 20v. menisi liian epätasapainoiseksi. En katso ikää siksi, koska se ei vaikuta ihmisen perusenergiatasoon, joka on ihmiselle annettu ja joka ilmenee elämän voimana. Nuoremmat naiset kiinnostuvat minusta juuri sen elävän elämän energian vuoksi. Kuten sanoin, ikä ei ole mitenkään tärkeä ja se muuttuu varmuudella kaikilla. Sensijaan ihmisen luonne, persoona, karisma, vetovoima, ei välttämättä katoa kun ikää tulee lisää.
- Anonyymi00050UUSI
Pienenä vinkkinä neuvoisin olemaan etsimästä, rakkaus tulee kyllä luoksesi jos hyvin käy, harvoin se löytyy etsimällä mutta jos kriteerit ovat väljät, voi löytää kaveri rakkauden.
- Anonyymi00051UUSI
😂😂
- Anonyymi00052UUSI
Mies oli ollut sinkkuna lähes 40-vuotiaaksi ja oli neitsyt, eikä hänellä ollut kokemusta juurikaan, mitä nyt S24 -ikäväpalstalta. Hän päätti mennä avioliittotoimistoon ja hankkia vaimon itselleen. Virkailija huudahti: ”Hitsi, myöhästyit 10 sekuntia, osoittaen naista, jonka valkoiset hääpuvun kankaat laahustivat pihalla, kadoten kaukaiseen horisonttiin. Ei meillä ikävä kyllä ole nyt - hetkinen, onhan meillä suunnilleen saman ikäinen; Viljo. Hän on parikymmentä vuotta nurkissa röökiä vetänyt. Joutais oikeastaan pois täältä ettei tartu tapettiin.”
- Anonyymi00068UUSI
Minua ei kiinnosta kaverirakkauskaan! Tykkään yksin olemisesta ja siitä ettei kukaan häiritse minun rauhaani!
- Anonyymi00055UUSI
Jos on mies ja vielä perheetön, niin ehkä täytyykin silloin olla puoliso hieman nuorempi, jos ikä jo sellainen, ettei voi saada lapsia toinen osapuoli. Toki rakastumista puolin ja toisin tarvitaan myös. Harva varmaan järkiavioliitossa viihtyy. (sivusta.)
- Anonyymi00060UUSI
Tiedätkö, olen niin samaa mieltä. Ja väsynyt tähän.
- Anonyymi00061UUSI
Miksi?
- Anonyymi00062UUSI
Anonyymi00061 kirjoitti:
Miksi?
Koska kaikki tuntuu liian vaikealta. Ja liialta.
- Anonyymi00063UUSI
Anonyymi00062 kirjoitti:
Koska kaikki tuntuu liian vaikealta. Ja liialta.
Ja liian satuttavalta.💔
- Anonyymi00065UUSI
Anonyymi00063 kirjoitti:
Ja liian satuttavalta.💔
Hänelle sanoisin, etten pahastuisi jos noin on. Ymmärtäisin kyllä. Voihan olla että hän elää unelmaansa, en ole ajatustenlukija.
- Anonyymi00064UUSI
Minusta nainen voisi olla maksimi vuoden nuorempi, mutta olen onnellinen kun meidän kaikki lapset ovat valinneet lähes 2 v vanhemman naisen.
Toki tunnen kaikella ikäerolla olevia. Joku ollut 30 v vanhempi, elänyt 97v ja ajoi autoakin 95v ikään.
Lapsi ja vaimokin kuoli aiemmin. - Anonyymi00066UUSI
Hän on juuri oikean ikäinen. Kaikki muu vaan on vaikeaa meillä. Juurikin ne asiat mitkä pitäisi olla helppoja.
- Anonyymi00070UUSI
Minä en koe olevani oikean ikänen kenellekään, koska olen jo niin tottunut omiin tapoihin ja elämääni! En ole kokenut olevani yksinäinen koskaan eroni jälkeen ja koska minulla on useampi aikuinen lapsi, heidän kanssaan vietän mielelläni yhteistä aikaa!
- Anonyymi00067UUSI
Minä en etsi enää ketään, yritän vain selvitä elämäni rankimmista vuosista! En ole kokenut yksin oloa muuten kuin pelkästään hyvänä asiana! Kukaan ei vaadi minulta mitään ja siksi elämä on tuntunut pelkästään hyvältä! En halua enää koskaan uutta ýstävää minkään ikäisestä ihmisestä!
- Anonyymi00069UUSI
sormijuttujsa niinnooh caikka jorasin lewikkausrs ollutkkssn niin voimixsdtfella eili p<auk<ola<a PIKKUSOEMEWEN
- Anonyymi00072UUSI
Kyllähän se on niin ette iällä tästä elämästä selviydy, teidän pitää saada jotain aikaan että teillä on ylipäätään jotain annettavaa muille ihmisille. Ikäetu menetetään nopeasti, joten voi sanoa ettei siihen kannata montaa vuotta tuijottaa. Ihmiset eivät ole myöskään mitään tasalaatuisia robotteja, vaan ihmisten ikääntymisvauhdissa on huimia eroja. Voi sanoa suoraan, mitä enemmän ihmisellä on ikää, sen suuremmat ovat erot saman sukupolven ihmisiin. Lisäksi ei edes nuoruus takaa että olisi alunperinkään kovin energinen pakkaus tässä elämässä.
- Anonyymi00073UUSI
Mun Rakkaus on hyvä juuri sen ikäisenä kuin on ❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 67861
- 48835
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22832Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha538761- 80687
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561