Hei, jos katsoisit minulle pikkuisen, olisin hyvin kiitollinen. Tuntuu, että elämän vuoristorata ku.ettaa minua... :( vasta olin huipulla ja odottin innolla huomista, mutta nyt pari päivä on olo ihan pa.kamainen.
Työpaikassa on ilma kireä, autonvaihto ei kehittyy ja sitä sydämmen omistajaa ei ole eikä tunnu tulevan... Jatkuuko se kaikki samaa mallia tai onko niillä rintamilla muutoksia tulossa... En jaksaa todella enää taistella tuulimyllyjen vastaan...
Tuntijalle
1
145
Vastaukset
Hei
sinulla on kirjallista lahjaa. oletko jo yrittänyt sillä alalla aikaansaannoksia? sinulla olisi lahjoja.
no hyväähän sinulle näkyy. autonvaihto tulee onnistumaan, ehkä joudut antamaan vähän periksi. yksinäinen polkusi näkyy minulle niin, että sille on tulossa lisää väkeä, et kulje enää yksin. tulee jotkin juhlatkin.
hassua, mutta näen sinut edelleen mäen päällä. ei voi mitenkään olla, että kaikki menisi huonosti. jos tuntuu taistelulta, niin nosta kädet ylös ja sano että luovutat!
ja sitten myös luovutat. anna toisen uskoa olevansa vahvempi, kun tulee voimakilpailuja. anna toisen tyhjentää pussinsa ja nosta vain kädet ylös, vedä sitten henkeä ja tuumaa, että vai niin. mutta älä lähde tyhmän kanssa mittelöimään, koska tämä voittaa kuitenkin kokemuksellaan.
tee kuitenkin niin kuin sinusta paremmalta tuntuu, osaathan sinä hoitaa hommasi ilmankin meteliä.
rakkautta en varsinaisesti näe, mutta ihmisiä ja ne juhlat kyllä.
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711111
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55539Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37531Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489- 49477
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45472