Hei, jos katsoisit minulle pikkuisen, olisin hyvin kiitollinen. Tuntuu, että elämän vuoristorata ku.ettaa minua... :( vasta olin huipulla ja odottin innolla huomista, mutta nyt pari päivä on olo ihan pa.kamainen.
Työpaikassa on ilma kireä, autonvaihto ei kehittyy ja sitä sydämmen omistajaa ei ole eikä tunnu tulevan... Jatkuuko se kaikki samaa mallia tai onko niillä rintamilla muutoksia tulossa... En jaksaa todella enää taistella tuulimyllyjen vastaan...
Tuntijalle
1
145
Vastaukset 1
Hei
sinulla on kirjallista lahjaa. oletko jo yrittänyt sillä alalla aikaansaannoksia? sinulla olisi lahjoja.
no hyväähän sinulle näkyy. autonvaihto tulee onnistumaan, ehkä joudut antamaan vähän periksi. yksinäinen polkusi näkyy minulle niin, että sille on tulossa lisää väkeä, et kulje enää yksin. tulee jotkin juhlatkin.
hassua, mutta näen sinut edelleen mäen päällä. ei voi mitenkään olla, että kaikki menisi huonosti. jos tuntuu taistelulta, niin nosta kädet ylös ja sano että luovutat!
ja sitten myös luovutat. anna toisen uskoa olevansa vahvempi, kun tulee voimakilpailuja. anna toisen tyhjentää pussinsa ja nosta vain kädet ylös, vedä sitten henkeä ja tuumaa, että vai niin. mutta älä lähde tyhmän kanssa mittelöimään, koska tämä voittaa kuitenkin kokemuksellaan.
tee kuitenkin niin kuin sinusta paremmalta tuntuu, osaathan sinä hoitaa hommasi ilmankin meteliä.
rakkautta en varsinaisesti näe, mutta ihmisiä ja ne juhlat kyllä.
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä haluaisit minusta mies
Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm69969- 55938
Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin
Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s42883Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti - Rajua röykytystä nyrkkeilymatsista "Ettei naisten botoksi..."
Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti nyrkkeilevät toisiaan vastaan Immu Fight Nightissa. Naiset ovat saaneet osakseen k54675Selvitetään tämä meidän välinen juttu
Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte21674- 33615
Martina ja Levin kiinteistö
Ei ole enää "mun Leviä". Kiinteistöllä uudet omistajat ja välillä palautui takaisin rakennuttajallekin, miksköhän.269586Harmittaa kun en saa edes tietää
miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää44558Miesten vs naisten älykkyys
Eiköhän tämä asia ole ihan itsestään selvä: "Adult male brains average approximately 1,370–1,378 grams, while female br162517Onko jo liian törkeää? Selviytyjät Suomi herättää kummastusta
Selviytyjät Suomi juhlistaa 10. tuotantokauttaan - ja tiedossa on entistä ankarampaa menoa. Mutta mennäänkö jo liian pi5501