Elämäni valintatilanne tummemman noin itseni ikäisen, ja vanhemman vaaleamman miehen välillä. Kumpi on enemmän vakavissaan suhteeni, olisiko toinen hieman löysemmällä otteella tai seikkailumielessä liikkeellä?
Miltä elämä näyttää jos valitsen sen vaaleamman jonkun verran itseäni vanhemman miehen. Meillä on aina ollut sellainen luja henkinen side. Millaisen elämän saisimme, rakastaisimmeko yhteistä elämäämme ja toisiamme, tuntisinko tulleeni perille, tuntisiko se mieskin niin, olisimmeko onnelliset? Menisimmekö naimisiin?
Miten se tumma ottaa asian jos en valitsisikaan sitä? Pääseekö se minusta nopeasti ja helposti yli?
Minkä vuoksi muuten lähdin sen tumman mukaan, oliko sisälläni jotain uhmaa tai väkinäistä eteenpäin puskemista, tai jotain itselleni näyttämistä, en ole oikein koskaan asiaa niin syvältä tajunnut.
Tuleeko musiikkialan ihmisiä ja juttuja liittymään jotenkin elämääni?
Keskiyö
2
61
Vastaukset
Hei
luin ensin nikkisi väärin, eli: Aamu Letti ! ihmettelinkin jo että mitä tahdot tarkoittaa :-)
tämä tummempi mies katsoo jotenkin taaksepäin, hän ei ole nyt täysillä mukana näissä jutuissa. hänellä näkyy myös olevan rahan kanssa hankaluuksia.
sitten näkyy todella suurta onnea rakkaudessa. mutta enpä usko että se olisi kumpikaan näistä kysymistäsi miehistä. tavallaan sinun polkusi päässä soi kellot ja siellä juhlitaan, pöydät notkuvat herkkuja ja sinua ja miestäsi onnitellaan.
kun kysyt miksi lähdit sen tumman miehen mukaan, niin minulle näkyy työntekoa. arjen puurtamista.
elämääsi voi tulla mies, jonka työ liittyy asuntoihin tai rakentamiseen. voi se olla suunnitteluakin. tällä erää en osaa yhdistää tätä mitenkään musiikkiin.
t. Keskiyö- Amu Letti
Tästä tummemmasta miehestä, että auttaako sen vanhemmat sitä taloudellisesti?
Olisiko meille näkynyt mitään enempää jatkoa, että olisinko sen joka tapauksessa jossain vaiheessa jättänyt sen vaalean miehen vuoksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711111
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55539Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37531Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489- 49477
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45472