Olen umpikujassa elämäni kanssa, suurin haaveeni on ollut aina saada iso perhe. Nyt näyttää siltä, että se todellakin jää haaveeksi:( Todella kiitollinen olisin jos joku osaisi vastata saadaanko vielä lapsia?luomusti?hoidoilla?meneekö montakin vuotta?Auttaisi tähän epätoivoon edes vähän... yst.terv.maisa
Kiitollinen vastauksesta:)
1
124
Vastaukset
Hei
en valitettavasti osaa puhua ajoista, mutta voin katsoa sinulle muuten. tunnen palavan toiveesi vahvana energiana.
ensiksikin, te olette aivan tukossa tuon yrittämisen kanssa!!! olisi tärkeää, että jättäisitte koko homman pois mielestänne ja hankkisitte vaikka koiran! mitä kauemmaksi tuo lapsitoive jää, sitä paremmat mahdollisuudet sillä on toteutua aivan luonnostaan. tarkoitan sydämelläni tuota koira-asiaa, se näkyy minulle selvästi.
teidän rakastelunne taitaa olla jäykkää ja hermoja repivää, te ette enää nauti siitä samalla tavalla kuin ennen.
miehesi tuijottaa talosuunnitelmiin aivan krampissa. äitisi (tai hänen äitinsä) hätiköi myös samasta asiasta. siellä jo itketäänkin teidän puolesta!
minä näen tässä työhön liittyvää nousua ja oppia. oppia uudesta. kaikki ovat hermostuneita.
mitä tästä kaikesta touhusta voi odottaa? no te olette niin tukossa, että munasarjatkin menevät tukkoon.
en näe teissä mitää biologista vikaa. energianne ovat hyvin juoksevia, teillä on asiat muuten hyvin.
teille minä näen SUUREN ONNEN, mutta se ei tule nyt, eikä käskystä.
menkää lomalle, ostakaa koira ja hellikää sitä, jättäkää koko lapsiajatus kahdeksi vuodeksi pois mielestänne. laittakaa elämä aivan toisenlaiseksi, teille kahdelle mukavaksi. niin minä sen näen.
t. Keskiyö
ps. kirjoitan myös pitkiä katsantoja sähköpostitse, ehkä voin auttaa sitä kautta enemmän.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa
Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.2134300Taisi kolahtaa....
Joku kysyi, että miksi S24 sallii kirjoittelun tänne venäläisiltä alustoilta, juttu poistui. Täällähän tosiaan välillä542786Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit
mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte1222397Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa
Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli1002045Suomi edelleen maailman onnellisin maa
Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.2231932Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.351656Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi291488- 1061428
Kyllä mies pakit kestää
Herranen aina nyt poijat! 😃 Jos pelkäätte pakkeja noin paljon niin hamekangasta hakemaan. Oon ite saanut useammatkin n491340Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan561039