Tarvitsen apua, saanhan.

Poissaluotani

Olen eronnut ja käyn läpi vaikeaa vaihetta. Eropäätöksen tein lopulta itse, ja tietenkin elän vielä epävarmuuden ja suuren hämmennyksen keskellä.
Toivoisin luotettavalta näkijältä viisautta, ja tulkintaa siihen, teinkö oikein. Olisiko tämä voinut sittenkin toimia, vai onko edessä jotakin aivan muuta. Kiittäen.

2

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

toivon että voisin auttaa sinua.

murheesi näen myös raha-asioissa, mutta osaat elää säästäväisesti.
      näen miehesi luistaneen tieltään, hänellä oli omia menoja ja mieltymyksiä. teidän elämänne kulkivat aivan eri suuntiin.

sitten näkyy onnellinen lapsi, joka pääsee sinne minne pyrkiikin. tieto tulee postista ja on erittäin positiivinen.
      toisaalta näen miehesi rauhallisena nynnynä, toisaalta taas menevänä omien mielihalujensa palvojana. mutta sinulla ei ole tilaa niissä ajatuksissa.

teit aivan oikean päätöksen! tässä näkyy myös toinen nainen, joka katsoo kasvot meikattuna "ylväästi" sinua kohden olkansa ylitse. mutta sinun kodin onnea se ei heilauta, sillä kodin sinä pidät kauniina ja lämpöisenä.

sinä pieni ihminen olet vasta päässyt alkuun omassa itsenäisessä yrityksessäsi. sinulla on onnea ja koti pysyy aina omistuksessasi. ryhdyit mihin vain, et koskaan lähde mukaan vain kokeillaksesi. sinä menet aina täysillä.

näen kotisi varakkaana, ei ole mahdottomuus että muuttaisit vielä jonakin päivänä parempaan. ex-miehelläsi on työtelistä ja hieman yksinäistäkin.
      mutta jos vain voit, niin älä pehmene heti alkumetreillä.

sinulla on aina taloudellinen turva puolellasi. en näe toistaiseksi ketään miestä rinnallasi, ensin on totuteltava uuteen elämään ja pidettävä kaikki ohjat omissa käsissä.

t. Keskiyö

• Poissaluotani

Kiitos vastauksestasi,
      asiat ovat ex-miehen kohdalla juuri niin kuin kuvailit.

Raha-asiat ovat ennallaan eli pärjään kyllä hyvin. Uuteen elämäntilanteeseen tottuminen vie aikansa, eikä tässä ole vähään aikaan tilaa miehelle, vaikka yksinäisyys kalvaakin. Tärkeää kuitenkin tietää, että on oikealla polulla, ettei suotta sorru jossitteluihin. Kaikkea hyvää!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      30
      2806
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      142
      2636
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      137
      2197
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      116
      2143
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      13
      1880
    6. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      159
      1394
    7. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      31
      1236
    8. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      95
      1204
    9. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      89
      1172
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      38
      1128
    Aihe