Olen vaalea, energinen ja positiivinen nainen. Mitä näet miulle tulevaisuuteen? Työ, rakkaus, talous ja muutoinkin. Toivon ja odotan vastaustasi. Kiitos
Tuntiasi, keskiyö :)
2
120
Vastaukset
Hei
vaikken paljoa horoskoopeista ymmärräkään, niin sinussa on jousimies energiaa.
näkyy matkailua ja suurta uteliaisuutta.
kotiin kohdistuvat odotuksesi ovat korkealla. toki siellä ei kaikki ihan luista haluamallasi tavalla. näen sinut vahvana persoonana, heikkoutesi sinä pidät sisälläsi visusti.
näen parisuhteessa pientä kitkaa. ja muutenkin, tässähän vilisee miehiä kuin muurahaisia. sinun isäsi näkyy minulle auktoriteettina, joka tarvitsee kunnioitusta.
näen sillä tavalla, että odotat mieheltä enemmän kuin hän sinulle pystyy antamaan. sinä olet teistä se vahvempi osapuoli. ei siinä järkipuhe auta, te ajattelette niin eri lailla omissa arvomaailmoissanne. olet myös kokenut yksinäisiä aikoja, tiedät paljon elämästä.
näen itseäsi vanhemman miehen, jolla on avioaikeet mielessään.
taloudessa on menoja, joihin kannattaa sijoittaa. remontti tai muu parannus on kallista, mutta ehdottoman tärkeää. arvo nousee.
näen välienselvittelyjä liitossa, ne voivat johtaa lopulta sopuisaan avioliittoon. mutta monimutkaista se on!
t. Keskiyö- Maaritsi
Olen jousimies:) ja muutoinkin aika osuva katselmus, kerro toki lisää ;)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711111
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55539Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37531Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489- 49477
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45472