olen 17v poika ja elämäni on alkanut mennä v itun tylsäksi, joka päivä sama p aska: herää aikaisin aamulla, syö aamupala, mene linja autolla kouluun... joskus tuntuu että ei jaksa!
ois vaan helpompi jos mua ei olis olemassa... siis en ole missään itsemurha aikeissa kunhan vaan sanon.
onko kenelläkään muulla käynyt mielessä mitään tällästä?
Elämä on tylsää
21
416
Vastaukset
- eilinenangsti
ei viddu! XD mitä oon kirjottanu!!!
Huono yritys saada meidät luulemaan, että et olisi tarkoittanut sanaakaan tuosta aloituksesta.
Olet edelleen se säälittävä pieni poika, joka ei ymmärrä, että sellaista se elämä on.- ........
Tomegle kirjoitti:
Huono yritys saada meidät luulemaan, että et olisi tarkoittanut sanaakaan tuosta aloituksesta.
Olet edelleen se säälittävä pieni poika, joka ei ymmärrä, että sellaista se elämä on.Nimenomaan... Kukaan ei vastannut/ottanut kantaa niin rupes hävettää ja siksi kyseinen kommentti seuraavana päivänä.
........ kirjoitti:
Nimenomaan... Kukaan ei vastannut/ottanut kantaa niin rupes hävettää ja siksi kyseinen kommentti seuraavana päivänä.
Jos se edes on aloittajan kirjoittama.
- Kunhan sanon
Kyllä mäkin oon kyllästyny elämään.
- swz<fsfds19
Minäki, ollu jo useampia vuosia. Mut mä vaan oon koittanu hankkia itelle jotain puuhaa aina lomilla ni kyl se siit, emmä tähän aio tyytyä, pitää saada koulu loppuun ni sit mä lähden ja teen mitä todella haluan.
- 14+88
Hyvä että olet tajunnut totuuden tästä elämästä.
- saikkuakiitos
Eise siitä miksikään muutu, työelämässä heräät aikaisin aamulla, syöt aamupalan, menet autolla töihin...
- lopdlsapdsaoloasd
Mmmmm, sitä se arki on. Välillä kyllä tuntuu vaikealta, mutta niin, ei voi mitään.
- chqxacd
jätä koulu ja lähde seikkailemaan maailmalle niin minä tein kun olin viisitoista
- jeejeeqweqwwgqqwr
chqxacd kirjoitti:
jätä koulu ja lähde seikkailemaan maailmalle niin minä tein kun olin viisitoista
millä rahalla???
- Tylsää tää elämä on
jeejeeqweqwwgqqwr kirjoitti:
millä rahalla???
Onko nyt kenelläkään MITÄÄN ideaa, että miten saa arjesta hauskempaa tai kivempaa?
- sglo
Tutustu johonkin mukavaan tyttöön
- Tyttö15v
Joo vähä sama tunne mulla tällä hetkellä. Mullaki tuntuu että kaikki päivät on ihan samanlaisii ja välillä tulee päiviä jollon tuntuu että ei vaa jaksais enää.
Herään aamulla ja teen normi aamu rutiinit, meen kouluun, tuun koulusta, käyn koneella, käyn harrastuksis/lenkillä/salilla, käyn taas koneella ja rupeen nukkuu.
Mutta tässä mun vinkki:
Tee joka päivä jotakin mitä et normaalisti tekisi tai tee jokin asia eri tavalla kun normaalisti. Se tuo edes vähän vaihtelua elämään jotta jaksaa paremmin. Auttaa ainaki mulla :)
Tsemppiä sulle!! :)- ...
Mul on ihan sam, tuntuu et elämäs ei oo mitää sisältöö..D: ku joka päivä samat jutut liian vähä kavereit ei oo mitää tekemist.. Ja sit kaiken.lisäks kaikki muut on aina porukal jossain ni tulee niin yksinäi olo ja tuntuu et elämäl ei oo mitää merkityst ja et vaa kerta kaikkiaa jaksa enää
- n.n
Joo-o. Kun kattelee noita tv-sarjoja ja leffoja, nii niissä tapahtuu aina jotain jännää ja niiden henkilöil on usein joku tärkee tehtävä tms. Pienenä kun asuin Helsingissä, oli niin jännää jos poliisiauto tuli pihaan tai joku humalassa oleva ihminen tuli örisemään. Nykyään ei yksinkertaisesti tule enää jänniä kokemuksia eteen.
- gffggvv
Ota tavoitteita ja tee töitä niiden eteen.
- Maria 20 v
Alahan tekemään jotain asioittesi eteen. Suomessa ei kukaan muukaan tekemättä mitään saavuta. Ala käymään vaikka kuntosalilla ja mene kouluusi päivittäin, jotta motivaatiosi kasvaisi elämiseen noin yleisesti. Ei siellä äidin luona asumalla mikään muutu, jos hän tuo sinulle ruokasi aina nenän eteen. Sinun olisi nyt jo korkea-aika alkaa ottamaan vastuuta omista tekemisistäsi.
- ?
No voi perkele
- rikkokaa rajat
? kirjoitti:
No voi perkele
Hankkikaa sisältöa elämäänne, miettikää mitä haluatte elämässä tehdä jos halatte nähdä maailmaa lähtekää vaikka autolla matkalle harrastakaa liikuntaa kokeilkaa jotain uutta rikkokaa rutiininne hankkikaa vaihtelua elämään. Yrittäkää nauttua kaikista hyvistä asioista elämässänne
- Emotyttö_01
rikkokaa rajat kirjoitti:
Hankkikaa sisältöa elämäänne, miettikää mitä haluatte elämässä tehdä jos halatte nähdä maailmaa lähtekää vaikka autolla matkalle harrastakaa liikuntaa kokeilkaa jotain uutta rikkokaa rutiininne hankkikaa vaihtelua elämään. Yrittäkää nauttua kaikista hyvistä asioista elämässänne
No, ainakin minä olen alkanut keskittymään taiteeseen, musiikkiin ja luontoon.
Maalaan ja piirrän, kuuntelen musaa ja soitan kitaraa, kuljen luonnossa jne. Miettikää tekin asia, joihin haluatte keskittyä, tai tavoite, jonka eteen halatte tekemään töitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .553045Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472871Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242659Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3461737- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193937- 44799
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101792Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26790