Joku näkijöistä, katsoisitko minulle

oikeita ihmissuhteit

Mitä näkyy ihmissuhteiden osalta.
Myös siitä jos näkyy, haluaisin tietää miksi taas näin entisestä, todella kauan sitten päättyneestä ihmissuhteesta unta. Siis miehestä, jonka kanssa unessa olimme
kovin läheisiä.
Onkohan mahdollista, että olisin ajoittain mielessään, kiinnostaisi myös onko
hänellä "mutkan kautta" mahdollisuus seurata elämääni (facebook esim.).
Kiitollinen olen jos saan vastauksen:).

2

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

tältä entiseltä miesystävältäsi taisi jäädä kotiisi jokin pieni esine tai vaatekappale, mitä sinä et henno heittää pois. se on pieni aarre muistojesi kokoelmassa.
      olet romanttinen!

sinulla on kiva koti, mihin tulee viesti jostakin yllätyksestä. sitten näen tämän kysymäsi entisen miehen, hänen kuvionsa ovat jo muuttuneet täysin. olisi ehkä parempi että unohtaisit hänet kokonaan ja lähtisit eteenpäin. tietenkin sinä muistelet niitä hyviä aikoja, siksi sinä hänestä untakin näit.
      en usko että hän sinua seurailee, sillä hänellä on nyt uusi suhde elämässään.

mutta sinulle näen odotuksiasi vastaaavan kumppanin, aivan kuin hänellä olisi hieman käyrät sääret. se voisi vaikka johtua jalkapallosta tai jostain muusta entisestä urheilusta.

työn kautta sinä saat mukavan korvauksen ja osaat pitää hyvin puoliasi. minusta sinulla on sanamiekka hallussasi.

t. Keskiyö

• oikeitaihmissuhteit

Hei!
        Kiitos paljon Tuntijasi vastauksestasi!
        Olen romanttinen tosiaankin silloin kun olen ihastunut;).
        Tiesit oikein, tuo mies on varattu, ollut jo kauan. Ehkä ajattelin, että jos on tullut
        jotain muutoksia asiaan, kun niin ilmestyy uniini:).
        Olisi hyvä unohtaa hänet kokonaan, aika hyvin olen siinä onnistunutkin, mut en täysin.
        Ihana tuo mielikuva hieman käyristä sääristä. Jostain syystä sellaiset (lievänä muotona) on aina vedonnut minuun:). Sekin vielä on tärkeää, että hän on odotuksia
        vastaava. Noissa tunneasioissa se on tärkeätä, sitä tykkää tai ei..
        Työtä on onneksi vielä, vaikkakin satunnaisesti riittänyt. Tuokin pitää paikkansa, että olen ihan viime aikoina osannut aika hyvin pitää puoleni. Ehkä palannut siinä asiassa nuoruuden aikoihin. Sanamiekka on hallussa, jos on tärkeä asia tai muuten innostun "kommentoimaan":)
        Toivottavasti tuo viesti on iloinen yllätys.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas nuoren kuolema

Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭
      Lapua
      178
      7132
    2. Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät

Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa
      Maailman menoa
      79
      3700
    3. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      122
      3619
    4. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      76
      2898
    5. Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa

Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.
      Maailman menoa
      46
      2459
    6. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      75
      2340
    7. Kuinka paljon teillä

on ikäeroa?
      Ikävä
      132
      1942
    8. Sinusta kulta paljastuikin yllättävä

taito. Vaikuttavaa. ❤️
      Ikävä
      54
      1338
    9. Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin

Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta
      Maailman menoa
      376
      1313
    10. Miksi suorittamisesta tulee

Miksi suorittamisesta tulee hyvä fiilis? Mitä sillä paikataan? Jollekinhan se voi olla jopa terapeuttista, mutta itse a
      Sinkut
      59
      1270
    Aihe