Tuntijasi

Ikävä lämpöön

Olen keski-ikäinen nainen.Rakkaani asuu hyvin kaukana,ja suhteemme on monimutkainen.Olen lokakuussa lähdössä sinne.Näetkö mitä tämä matka tuo mukanaan ja pääsemmekö yhteisymmärrykseen asioista.

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

tällä hetkellä näen teidät yhdessä ja sopuisassa suhteessa. teillä on paljon ilopilkkuja ja tuette toisianne arjen harmaudessa. olette tavallaan luksusta toisillenne.

mutta näen toisenkin naisen vaikuttamassa tämän miehen elämään. nainen on riitaisa ja vahvaluontoinen. et oikeastaan voi tehdä mitään, kuin olla vain oma itsesi ja katsoa mitä tuleman pitää. voi myös olla, että itse kyllästyt kaikkeen vetkutukseen.
      tässä on niinkuin iloa ja mieliharmia yhtä paljon, vaakakupit ovat tasan.

miehen äiti näkyy minulle tiukkapipoisena ihmisenä.
      sinulle tulee ihan hyvä matka ja rentoudut. miehellä on kuitenkin harmeja, hän ei ole yhtä rento kuin sinä.

t. Keskiyö

• Ikävä lämpöön

Kiitos sinulle kun jaksoit katsoa minulle.Näit aivan oikein sillä on todella nainen,joka on kuten kuvasit.
        Suhteessamme on paljon vaikeuksia,mutta tämä mies on minulle hyvin tärkeä olemme kovin samankaltaisia.
        Näetkö onko meillä koskaan yhteistä tulevaisuutta,ja rakastaako hän minua todella.Näetkö meidät yhteisissä kuvissa vielä vuosien päästä,vai jonkun muun rinnallani?
        Entä toteutuuko haaveeni ja saanko mahdollisuuden pitää sapattivuoden jotta voisin mennä pidemmäksi ajaksi lämpimään,eli saanko taloudellisen tilanteeni sellaiseksi että voisin pitää sapattivapaata?

• Hei

juuri lämpöä minä tässä näinkin, auringon porotusta. ajattelin ensin englantia, mutta ehkä te puhutte englantia keskenänne.

sinun odotuksesi saattavat horjua, koska odottavan aika on tosi pitkä tässä tapauksessa. en oikein usko, että jaksaisit olla odotuslistalla niin pitkään. mies on hieman pelkuri, hän ei pysty riitelemään asiallisesti tuon vauhkon naisen kanssa.

kyllä hän sinua omalla tavallaan rakastaa, toki hän myös toivoo sinun olevan hyvissä varoissa.
      kun ollaan raakoja niin uskon, että sinä luovutat ihan luonnollisista syistä.

et kai sinä vedä jollakin oudolla tavalla ilkeitä naisihmisiä puoleesi?? ihan naurattaa kun katson, että tällä toisellakin näkemälläni miehellä on älytön entinen vaimo harminaan. heillä on yhteinen tytär ja entinen vaimo yrittää manipuloida miestä tyttären nimissä.
      mutta elämäähän tämä vain on, kuka sitä aivan yksitoikkoista kumppania rinnalleen toivoisi? sinä tarvitset haasteellista elämää ja sellaista sinä saatkin. mutta ei siinä mitään pahaa ole, tärkeintä että rakkaus virtaa!

sapattivuotesi saat ihan varmasti ja on sinua vanhempi mies, joka puhuu puolestasi.
      kirjoitan myös pitkiä tulkintoja jos sinua joskus kiinnostaa.

t. Keskiyö

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      13
      1960
    2. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      183
      1504
    3. Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä

Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain
      Maailman menoa
      142
      1262
    4. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      93
      1243
    5. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      38
      1168
    6. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      84
      898
    7. Naiseni on todellinen seksipeto

Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu
      Ikävä
      44
      810
    8. Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."

Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks
      Suomalaiset julkkikset
      13
      787
    9. Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.

Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      783
    10. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      123
      763
    Aihe