Miten näkisit uuden elämänalueeni etenevän luovalla alalla?
Odotan muuten yhteydenottoa merkittävältä, tunnetulta henkilöltä, näyttäisikö olevan tulossa? Mitä ajatuksia hänelle on herännyt kirjoittamastani? Ja haluaako minua myös muihin projekteihinsa mukaan, vai suositteleeko jollekin tämän projektin jälkeen?
Keskiyö
2
<50
Vastaukset
Hei
sinulla on sanamiekka hallussasi. samalla näen sinut myös muusisena ihmisenä.
kysyt minulta todella herkästä asiasta, sillä tällainen luovuus tarvitsee usein monta yritystä, ennenkuin se pääsee läpi. en osaa puhua tarkoista ajoista, enkä edes vielä näe tähtien kipinää ympärilläsi.
sinä joudut varmaankin vielä hiomaan omaa rakasta teostasi. minusta tämä näyttää siltä, että tie on pitkä ja kitkas. mutta niinhän se on kaikilla kirjoittajilla ja taiteilijoilla! jos vain jaksat ja hiot ja vuodatat hikeäsi - vasta sitten pääset tanssimaan omissa juhlissasi. niin se minulle näkyy.
näen sinulle paljon työtä näissä merkeissä. eteesi tulee tyrmäyksiä ja epäonnistumisia, kaikenlaista kirjoa. mutta mutta: jos jaksat kuitenkin, niin lopulta se onnistuu.
t. Keskiyö- Tarusormustenherrast
Saataa olla, että tuo tie tähän hetkeen asian tiimoilta on jo ollut pitkä ja kitkas, välillä ilon ja välillä epäuskon kyyneleitä. Projektin tähän hetkeen on mennyt neljä vuotta. Joskus menty lujaa, saatu lujaa uskoa, ja yhtäkkiä pohjalla asti.
Eräs henkilö kulki kanssani hetken matkaa, auttoi ja tutustutti oman maailmansa kautta tähän alan maailmaan. Hänen poistuessa vähän putosin, olimme hyvä idearikas tiimi yhdessä.
Toivottavasti myös onnistumista on luvassa, ja toivottavasti nuo näkemäsi epäonniset tyrmäykset olivat nuo menneet, jotka edelleen vaikuttavat energioissani. Tunnen, että olisin ollut voimakkaampi tuon henkilön ollessa elämässäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv302806- 1422636
- 1372197
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162143Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.131880Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161591394Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu311236Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo951204Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891172Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381128