Hei, katsoisitko eronneelle naiselle onko tulossa muutoksia ihmissuhderintamalle? Toiveita olisi löytää mies, jonka kanssa voisin jakaa syvimmät ajatukseni. Ketä tahansa miestä en siis lähelleni huoli. Ja jos elämääni muita asioita nousee otan kiitollisena vastaan.
KESKIYÖ
3
70
Vastaukset
Hei
sinulla on talous hallinnassasi, olet järkevä sen hoidossa.
menneessä olet kokenut siinäkin asiassa puutteita, mutta nyt tiedät miten menetellä.
lähelläsi on edelleen nainen, joka katkeroitui kyvyllesi hoitaa asioitasi. ja toki näen kumppanin vierellesi, hän on vannoutunut poikamies, mutta löysentää otettaan periaatteistaan, kunhan kuuntelee sinun elämänkokemuksiasi.
ei ole mahdoton yhtälö, että teistä tulisi pari ja että muutaisitte hänen taloonsa.
mutta sitä odotellasi, pidä edelleen linjasi, se on hyvä.
t. Keskiyö- Ahkera Anni
Kiitos tästä! Talouden suhteen olet täysin oikeassa. En tunnista tuota katkeroitunutta naista, mille elämän osa-alueelleni mahtaa liittyä? Mistä tuo vannoutunut poikamies mahtaa elämääni tulla ja millainen on ihmisenä kenties?
Kiitos sinulle Keskiyö ja kaikkea hyvää elämääsi - Ahkera Anni
Ahkera Anni kirjoitti:
Kiitos tästä! Talouden suhteen olet täysin oikeassa. En tunnista tuota katkeroitunutta naista, mille elämän osa-alueelleni mahtaa liittyä? Mistä tuo vannoutunut poikamies mahtaa elämääni tulla ja millainen on ihmisenä kenties?
Kiitos sinulle Keskiyö ja kaikkea hyvää elämääsiKohtasinpa sinut täällä :) Toivoisin vielä kovin miten tai millaisessa paikassa tuon vannoutuneen poikamiehen kohtaan. Tulipa juuri talouteen iso yllätävä meno, toivottavasti senkin saan näillä eväillä hoidettua. Kiitos jos voit minulle tätä tarkentaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad971625- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4201041- 166962
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126762- 51698
- 81689
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661