näkisitkö minulle töitä tulevan lähiajalle?jotain pitempää kenties?hieman hirvittää talouden puolesta...rakkaus kans mietityttää tuleeko mielessä oleva mies tekemään aloitetta vaan jäädäänkö vaan kaveritasolle?
tuntijallesi
4
61
Vastaukset
Hei
ajoista en osaa puhua.
mutta rakkauden ymmärrän täysin ja se tulee varmasti elämääsi! ensin tulee viesti tai soitto ja siitä se sitten alkaa.
olet varmaankin menettänyt ihmisen, joka oli sinulle läheinen. työhaastatteluun näen myös kutsun, siihen kannattaa valmistautua viimeisen päälle. pukeudu asiallisen kauniisti ja puhu rehellisesti, se tekee vaikutuksen.
sinulla on jonkinlaisia estoja, joita en ymmärrä. onko sinulla ehkä ns. mahtipontinen naapuri?
minulla on sellainen kuva sinusta, että olet "omien pelkojesi vanki". ei maailmalla ole mitään sinua vastaan, sinä vain pelkäät ihan suotta!
on karistettava tuo epävarmuus tiehensä ja lähdettävä kohti omia unelmia ja toiveita. se pätee niin työhön, kuin rakkauteenkin. laita itsesi kuntoon ja ehosta kasvojasi, näytä kaikki parhaat piirteesi ja usko niihin!
minulle näkyy sinun kotisi, mikä tulee muuttumaan mitä ihanampaan suuntaan. sinä pääset omaan kotiin ja siellä on hyvä olla.
unohda epävarmuutesi ja lähde vaikka lenkille, ota siitä hyvä tapa.
tämä kysymäsi kaveri on mahdollinen kumppani, haistele ilmaa hänen ympärillään ja katso missä mennään. ainakin hän osaa pitää asioitaan hyvän huolen.
t. Keskiyö- kiitollinen <3
kiitoksia sinulle tuntijasi :) pitää paikkansa että minulla on paljon pelkoja..vanha pitäisi jättää ja uuten hypätä mutta pelko estää että en pärjää ja rahat ei riitä..ja jäänkö kuitenkin yksin :/ muutenkin minulla on ollut niin paljon huonoa tuuria elämässä että ei aivan tosikaan mutta silti yritän asioihin suhtautua positiivisesti ja pitää pään pystyssä :)
voisiko tuo viesti tai soitto olla tältä kysymältäni mieheltä? ja voisiko työkutsu tulla jo tutusta paikasta?näetkö siitä enemmän? Hei
uskoakseni työpaikassa on uudesta kysymys. jätä se pelkosi kotiin, kun lähdet näytille!
oletko koskaan kokeillut beroccaa? minä otan sellaisen poretabletin joskus, kun on hankala tilanne. se rauhoittaa heti! ei se ole kuin magneesiumia.
nyt en kyllä osaa kertoa kenestä miehestä on kysymys. näyttää, että mies olisi huumorintajuinen, osaa kertoa vitsejä ja hänessä asuu ikuinen pikkupoika. oikein kiva luonteeltaan! hänen kanssaan sinulla on erittäin hyvät mahdollisuudet onnistua.
t. Keskiyö- kiitollinen <3
kiitos sinulle jälleen tuntijasi :) olen itsekkin käyttänyt joskus tuota beroccaa,pitää varmaan hakea uusi satsi kun edelliset loppuneet :)
no passaisi tuo kuvaus kyllä kovastikkin mielessä olevaan mieheen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282711- 1372516
- 1352114
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162113Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121834Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161561357Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu291182Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo921148Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891142Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381098