Näkyykö minulle rakkautta vai meneekö kauemmaksi? Välillä kaipaisin sitä miehistäkin huomiota vaikka suurimmaksi osaksi olen ihan onnellinen ja tyytyväinen näinkin. 16
Vastaukset 3
Hei
sinä toivot lähitulevaa, mutta minä en osaa puhua ajoista.
näen hyvän naisen poismenon, hänelle on tehty vääryyttä. mutta ei hän sen vuoksi lähde, hänen aikansa on vain koittanut.
tältä naiselta jää myös jonkinverran omaisuutta.
sitten näen sinulle onnea työelämässä. teet työtä hyvällä palkalla tai etuuksilla, sinulla on mahdollisuuksia päästä eteenpäin. sinä olet osaaava ihminen.
aivan suoraan vierelläsi en näe miestä. rakkauden kanssa menee kauemmaksi, mutta tarkoitan kilometrejä!
t. Keskiyö- Joutsen ilman paria
Kiitos. Eli kauempana asuu rakkauden kohteeni tulevassa? Vähän alkoi pelottamaan tuo ensimmäinen näkysi. :( En niinkään välitä tietää kenenkään kuolemasta..
- hallavahevonen
Näen, että mitään hyvää naista ei ole menossa pois pitkiin aikoihin. Myöskin näen, että Keskiyö näkee varsin usein väärin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53893
Mitä haluaisit minusta mies
Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm64883Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin
Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s38803Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti - Rajua röykytystä nyrkkeilymatsista "Ettei naisten botoksi..."
Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti nyrkkeilevät toisiaan vastaan Immu Fight Nightissa. Naiset ovat saaneet osakseen k54655Selvitetään tämä meidän välinen juttu
Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte20616- 33605
Martina ja Levin kiinteistö
Ei ole enää "mun Leviä". Kiinteistöllä uudet omistajat ja välillä palautui takaisin rakennuttajallekin, miksköhän.246542Onko jo liian törkeää? Selviytyjät Suomi herättää kummastusta
Selviytyjät Suomi juhlistaa 10. tuotantokauttaan - ja tiedossa on entistä ankarampaa menoa. Mutta mennäänkö jo liian pi5481Harmittaa kun en saa edes tietää
miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää42478- 37468