Näkyykö minulle rakkautta vai meneekö kauemmaksi? Välillä kaipaisin sitä miehistäkin huomiota vaikka suurimmaksi osaksi olen ihan onnellinen ja tyytyväinen näinkin. 16
Lähituleva
3
98
Vastaukset
Hei
sinä toivot lähitulevaa, mutta minä en osaa puhua ajoista.
näen hyvän naisen poismenon, hänelle on tehty vääryyttä. mutta ei hän sen vuoksi lähde, hänen aikansa on vain koittanut.
tältä naiselta jää myös jonkinverran omaisuutta.
sitten näen sinulle onnea työelämässä. teet työtä hyvällä palkalla tai etuuksilla, sinulla on mahdollisuuksia päästä eteenpäin. sinä olet osaaava ihminen.
aivan suoraan vierelläsi en näe miestä. rakkauden kanssa menee kauemmaksi, mutta tarkoitan kilometrejä!
t. Keskiyö- Joutsen ilman paria
Kiitos. Eli kauempana asuu rakkauden kohteeni tulevassa? Vähän alkoi pelottamaan tuo ensimmäinen näkysi. :( En niinkään välitä tietää kenenkään kuolemasta..
- hallavahevonen
Näen, että mitään hyvää naista ei ole menossa pois pitkiin aikoihin. Myöskin näen, että Keskiyö näkee varsin usein väärin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282661- 1322377
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162073- 1332061
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121794Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161511303Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu291162Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt901120Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901115Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno361039