vakavia keskusteluja käydään s-miehen kanssa meistä. onko meillä yhteinen tulevaisuus, sama kaupunki, yhteinen koti ja perhettäkin joskus? vai onko hän jo luovuttanut ? osaatko kertoa tilanteesta. asia pyörii mielessäni taukoamatta.
tuntijasi
5
56
Vastaukset
Hei
on sinulla erikoinen nimimerkki. ja mitä tarkoittaa s-mies, sähköpostimiestäkö?
tuota minun on vaikea ymmärtää. mutta katsotaan edes yleisesti sinun elämääsi.
kysymäsi mies vaikuttaa nähdäkseni toisella paikkakunnalla. hänen takanaan on koti, missä oli riitaa.
veisin sinut mielessäni kauas helsingistä.
no, tämä toivomasi mies on omien ongelmiensa uhri. hänellä kestää, ennenkuin onnistuu. taidan puhua työasioista.
lopulta toki onnistuu, mutta se tarvitsee paljon rohkeutta!
kuulen oikein kosken huminaa tässä kirjoitellessani. mikä sinua oikeasi askarruttaa? sinua itseäsi nuorempi mies on myös vahvasti mielessäsi.
olette lapsuudesta läheisiä toisillenne ja sinä osaat auttaa häntä.
kysymäsi mies on rahan takia kiinni toisessa naisessa. en välttämättä tarkoita rakkaussuhdetta, mutta nainen on erittäin vahva persoona.
näen myös vierelläsi miehen, joka on vammainen.
kiltti ihminen, mutta hän ei pärjää kaikessa yksin.
annan suoran vastauksen kysymääsi:
tämä mies voi olla hetkellisesti hyvä yhdistelmä, mutta ei pitkässä pelissä. sinä et kestäisi hänen luonnettaan ikuisesti.
olen pahoillani, kun en voinut kertoa parempaa.
t. Keskiyö- koskipinni
s-mies tarkoittaa, että hänen nimensä alkaa s-kirjaimella.
mies vaikuttaa toisella paikkakunnalla, ja on kodista jossa on ollu tietyistä asioista riitaakin.
koski kuuluu sekä hänen että minun elin piiriini, molempien kotien lähellä on koski. asun kaukana helsingistä.
työasioista tuskin puhuit, veikkaanpa että puhut hänen epävarmuudestaa itsestään.
et näe minulle siis mitään hyvää? ei yhteistä asuntoa tai perhettä kenenkään miehen kanssa? jokin omituinen epäonni tuntuuu seuraavan minua, enkä pääse sen niskan päälle.
s-miehen äiti on takaamassa hänen asuntoaan, sillä tavoin "kiinni rahallisesti naisessa".
vammaista miestä en tunne. nuorempi mies ei tule myöskään äkkiseltään mieleen. Hei
kirjoitan vielä lyhyesti. tottakai elämässäsi on hyvääkin, mutta keskityin vain mieheen, josta kysyit.
sinun elämäsi ei mene koskaan lähellekään helsinkiä. suomi on niin suuri ja kaunis maa, että sieltä löytyy vielä lähes kosmemattomiakin alueita. niin myös sinulle. näkisin sinut pohjoisessa, lähellä luontoa.
lähdet kauemmaksi kotipaikaltasi, vastoin äitisi toiveita. mutta lähdet rahan ja paremman elämän toivossa. et voi täyttää lähimmäistesi toiveita, mutta oman onnesi perään sinä kuitenkin lähdet.
ei ole poissa laskuista, etteikö matkasi suuntaisi ruotsiin tai norjaan. näen sillä tavalla, että tuleva miehesi on itkun kautta kaukana kotiasi ja että sinä teet sen suuren hypyn, mitä kovasti epäröit.
onko sinulla vanhoja kasetteja? kuunteletko niitä joskus? ne voivat antaa sinulle avaimen päätökseesi. on olemassa mies pohjoisessa, jolle sinä olisit varsinainen lottovoitto.
t. Keskiyö- koskipinni
itse en näkisi itseäni ollenkaan pohjoisessa.
enkä sen puoleen norjassa tai ruotsissakaan, korkeintaan matkalla.
enkä kuuntele vanhoja kasetteja, en edes omista sellasia enää.
kiitos kuitenkin kun uhrasit aikaasi. Hei
älä kuitenkaan sano: ei koskaan.
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282661- 1322377
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162073- 1332061
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121794Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161511303Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu291162Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt901120Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901115Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno361039