HYVÄ!!!!!!!!!?

Heppa RAKAS!

Olen ratsastanut jo 5 vuotta ja aijjon ottaa ponin olen 147cm pitkä ja painan 34,8 minkä lainen poni minulle sopisi?

5

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • _katherine_

Riippuu mitä haluat ponin kanssa tehdä. Rodulla ei ole merkitystä.

Haluatko kilpailla ja jo haluat niin millä tasolla? Kiinnostaako rennompi maastoilu? Haluatko ajaa kärryillä? jne...

• Hei!

Et kertonut minkä ikäinen olet, mutta oletan, että olet vielä kasvuikäinen. Olet joka tapauksessa melkein 150cm, joten mitään pikkuponia, esim shettistä, sinun ei kannata ottaa. Painosi puolesta kyllä kävisi sekin päinsä, mutta jalkasi laahaisivat maata ja tarvitsisit rullaluistimet. Etsi ponia jonka säkäkorkeus on väh. noin 140cm tai pientä hevosta, niin ei jää ainakaan heti pieneksi.

Ja kuten Katherine sanoi, rodulla ei ole väliä (paitsi koon puolesta), vaan sillä, mitä haluat heppasi kanssa tehdä.

• Heppa RAKAS!

oon 12v! ja muo pelottaa et en löydä mitään hyvää..Mistä kannattais alakaa ettiä?

• hevosenhoitaja

Ratsut.fi
        hevostalli.net
        hevosnetti.fi
        myyntiponit.com

• minää

Hevostalli.net ja hevosnetti.fi(?) on hyviä paikkoja löytää heppa ja suosittelisin sellaista n.135-148 cm ponia :) itse olen 13 ja ratsastan 135 cm poneilla joskus ja kotona vähän isommilla :) Rotu on tavallaan mielipide kysymys :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      23
      2671
    2. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      109
      2596
    3. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      202
      1384
    4. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      127
      1307
    5. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      94
      1291
    6. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      307
      1278
    7. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
      Perussuomalaiset
      37
      1056
    8. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      13
      1021
    9. Martina ja Matias

Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      989
    10. Millaisia tunteita

Sinulla on minua kohtaan?
      Ikävä
      65
      934
    Aihe