HYVÄ!!!!!!!!!?

Heppa RAKAS!

Olen ratsastanut jo 5 vuotta ja aijjon ottaa ponin olen 147cm pitkä ja painan 34,8 minkä lainen poni minulle sopisi?

5

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • _katherine_

Riippuu mitä haluat ponin kanssa tehdä. Rodulla ei ole merkitystä.

Haluatko kilpailla ja jo haluat niin millä tasolla? Kiinnostaako rennompi maastoilu? Haluatko ajaa kärryillä? jne...

• Hei!

Et kertonut minkä ikäinen olet, mutta oletan, että olet vielä kasvuikäinen. Olet joka tapauksessa melkein 150cm, joten mitään pikkuponia, esim shettistä, sinun ei kannata ottaa. Painosi puolesta kyllä kävisi sekin päinsä, mutta jalkasi laahaisivat maata ja tarvitsisit rullaluistimet. Etsi ponia jonka säkäkorkeus on väh. noin 140cm tai pientä hevosta, niin ei jää ainakaan heti pieneksi.

Ja kuten Katherine sanoi, rodulla ei ole väliä (paitsi koon puolesta), vaan sillä, mitä haluat heppasi kanssa tehdä.

• Heppa RAKAS!

oon 12v! ja muo pelottaa et en löydä mitään hyvää..Mistä kannattais alakaa ettiä?

• hevosenhoitaja

Ratsut.fi
        hevostalli.net
        hevosnetti.fi
        myyntiponit.com

• minää

Hevostalli.net ja hevosnetti.fi(?) on hyviä paikkoja löytää heppa ja suosittelisin sellaista n.135-148 cm ponia :) itse olen 13 ja ratsastan 135 cm poneilla joskus ja kotona vähän isommilla :) Rotu on tavallaan mielipide kysymys :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      37
      11665
    2. Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa

Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san
      Maailman menoa
      32
      4609
    3. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      246
      2792
    4. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      138
      2529
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäkö. Asiattomatkin kommentit saa laittaa. -🏚️
      Ikävä
      97
      1531
    6. Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?

Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo
      Tv-sarjat
      8
      995
    7. Et olisi niin epävarma,

olisit varmempi, ihastuisin suhun enemmän...
      Ikävä
      82
      800
    8. 40 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke

Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.
      Maailman menoa
      201
      771
    9. Puualan yrittäjä

Kuka mahtaa olla? Eikö tuhkaa saa levittää metsään?
      Kauhava
      10
      698
    10. En luota sinuun

en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv
      Ikävä
      59
      683
    Aihe