Kia pojan alahuuli värisi ja lepatti massiivisesti

tere henkka

...kun vaimon perintörahoilla
hankitun kia mopoauton
uudenvuodentinasta valetut
kevytmetallivanteet eivät
kestäneetkään hidastetöyssyn
ylitystä ja kia katiska keinahti katolleen vasemmalle ojaan kahden ojarummun väliin väärinasetetun kaljakorin painosta, risojen tinavanteiden sojottaessa taivasta kohden vasten kuun sirpin valosta muodostunutta korean tasavallan nano-tekniikalla valmistettua kopio katalysaattorin varjoa ison Toyota autotalon marmoritiiliseinään
.

Olimme kahden ja kylmä hernekeitto valui kian ovitaskuun ylösalaisin menneestä deltasta saadusta muovisesta säästöpossusta

14

400

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minkä diagnoosin

      olet saanut sairauteesi?

      • KIAla Viulu

        Joku sillä on, kun Toyota-palstalla kirjoittelee Kiasta. Liekös alaisena haaveena saada ihan oma Kia.


    • varmaan ainut kerta

      Kerrankin joku saanut hyvän huumorivärssyn aikaan palstalle

      • Kiala Viulu

        Oli se hauska, kävin kertomassa saman vitsin Kia- palstallekin.


      • arvattu juttu
        Kiala Viulu kirjoitti:

        Oli se hauska, kävin kertomassa saman vitsin Kia- palstallekin.

        pikku-petterimnekö sen kävi sinnekin feikkaamassa toisten nimimerkillä?


    • aaaassss

      kyllä ??

      • Up

        Up


      • kia killeri
        Up kirjoitti:

        Up

        kia keisi


    • PP

      Tojo-Tero on myyjille käsite. Maakunnan merkkiuskollinen mies, pohtii autonvaihtoa viikkotolkulla, valitsee sitten sen mikä on naapurillakin. "Ei tehrä tästä ny numeroo". Hyvä vakioasiakas jonka karkaamista muille merkeille ei tarvitse pelätä. Usein pitää syödessäänkin lippalakkia päässä. Konservatiivi.. Poikkeuksena Priuksen ostajat, jotka ovat ekologista omaatuntoaan lepytteleviä taajama-asukkeja. Tyypillinen Prius-kuski uskottelee itselleen, että keskusta-autoilu muuttuu jotenkin vähemmän pahaksi kun sen tekee hybridillä. Prius-asiakkaat ovat perinteisille automyyjille erittäin hankala ryhmä: on pidettävä kieli keskellä suuta, ettei lipsauta huonoja vitsejä viherpiipertäjistä.

      • Kiala Viulu

        Toyota Prius on jo pelkästään maailman kolmanneksi myydyin malli ja myynti vain nousee kaikkien hybridien osalta, ohittaen kaikki kilpailevat diesel ja bensiini lelu köröttimet.

        Toyota Piuksen toimitusajatkin ovat venyneet huomattavasti, kun tehtaat eivät pysy tilausten vauhdissa kovan kysynnän vuoksi.

        www.tekniikkatalous.fi/autot/hybridit eivat ole enaa pelkkaa puhetta ndash prius nousi kolmanneksi myydyimmaksi autoksi/a812025


    • salamin sulatto

      Huh hei ja kia konstikas kotoisin jo valmiiksi korjaamon esituvasta

    • tere henkka

      Kia on lelujen eliitti, sillä leikkii kiivaasti hikoillen ja huhkien ostaja rasvapallo jaska jokunen, näin lähti selluliitti ja delttalääkääri kiitti

      • no,ei se ny ihan noikaan oo.Aattele,7vuotta,ilman huolenhäivää.On se vaan komiaa,omistaa kia.


      • tere henkka
        juomari kirjoitti:

        no,ei se ny ihan noikaan oo.Aattele,7vuotta,ilman huolenhäivää.On se vaan komiaa,omistaa kia.

        VOI VOI, 7:n onnettomuuden ja häpän vuotta. Kaikki niin turhaan elettyä, suotta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1081
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe