nuori narttu

pikkulutka94

Olen juuri 18 vuotta täyttänyt opiskelijatyttönen ja ajattelin avautua fantasioistani teille. Sori etten saanut kyhättyä mitään tarinaa, en usko olevani tarpeeksi lahjakas moiseen...

Ulkonäöstäni sen verran että olen 168cm pitkä ja painan noin 54kg. Olen vaaleaverikkö ja rintani ovat n. B kuppia ja ympärysmittaa 75cm.En koskaan lähde minnekkään laittautumatta ja pukeudun aina tiukkoihin farkkuihin. Kasvojani on sanottu "viattoman näköisiksi nukenkasvoiksi". Rakastan seksikkäitä alusasuja, korsetteja yms asusteita. Huolehdin myös siitä, että häpyni on aina täydellisen sileäksi ajeltu :p Vaikka pukeudunkin lähes aina seksikkäästi, ei ulkonäöstäni voisi ikinä päätellä mitä mielessäni liikkuu.. En ole koskaan kertonut haaveistani kellekkään, koska en usko että ikäiseni pojat voisivat täyttää tarpeeni. Himoitsen vanhempia miehiä! Olisi niin ihanaa päästä jollekkin nartuksi vaikka koko viikonlopuksi ja oppia kuria.. Haluan alistua täydellisesti ja totella herraani kaikin mahdollisin tavoin. Piiskaamiset, sitomiset, haluan kaikkea. Mitä rajumpaa, sen parempi. Pillu on märkä jo pelkästään tän tekstin kirjoittamisesta... Tiedän että ei kannattaisi edes lukea näitä ihania tarinoita koska kiihotun vain lisää ja tiedän että en saa tätä fantasiaa ikinä toteuttaa. Joudun lähtemään koulusta lähes joka kerta ruokatunnin alkaessa kämpille masturboimaan. Opiskelen todella miesvaltaista alaa ja unelmoin siitä miten suuri miesporukka raahaisi minut taukohuoneeseen ja naisi joka reikään.. Kuitenkin anoen pientä armoa neitseellisen peppuni suhteen. Fantasioin opettaistani, että he pyytäisivät minut luokseen ja uhkaisivat jättää luokalleni ellen tottelisi ja alistaisivat kunnolla.. Haluan mielyttää herraani kaikin mahdollisin tavoin, olen vain ymmärtämätön pikku lutka ja tarvitsen kuria koska en pärjää elämässä. Haluan totella kuten novelleissa "narttuni" (1,2,3) Nyt valuu jo nesteet reisille... Joudun heti tän kirjotettuani lähtemään suihkuun, mutta tiedän että se ei auta kuin hetkeksi. Tulisipa joku remonttimies/miesjoukko korjaamaan kämppäni putkistoa ja huomaisivat leikkini.. Tulkaa joku raiskaamaan mut en kestä tätä enää. Joku ihana, mieluiten yli parikymppinen mies.

Suositelkaapa jotain hyviä tarinoita täällä tai kirjoittakaa omanne pikku huoran illan ratoksi.

53

28949

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikkulutka94

      eii vitttuuu kiitos sulle joka kirjotit noi "sedän tyttö" tarinat... ahh ;)

    • kokovartalohoito

      Kivat on sulla fantasiat. Meillä harrastetaan vaimon kanssa samantapaista. Kumiasusteet ensin ja sitten kahleisiin. Piiskaa tulee tottelemattomuudesta ja muutenkin. Hengitystä kontrolloidaan muovihupuilla. Joka reikään tulee täytettä! Pissiminen on tietenkin luonnollinen osa rituaalia. Ja kolmanneksi sovit porukkaan. Ja kumiseen suuhusi nainti olisi huippujuttu!

    • pikkulutka94

      hienoa että joillakin ihmisillä on noin hieno seksielämä :p ja jaetaan yhteiset fantasiat. En kuitenkaan halua että päälleni tultaisiin pissimään :p

    • märkää vailla

      mistä päin oot ;)

    • pikkulutka94

      kaukaa :p

      • Anonyymi

        mutku kauas on pitkä matka ja ottaa ainaki kymmenen vuotta.


    • pikkulutka94

      missä kaikki kuumat 25-40v miehet on??? Tää ei koske niitä jotka painaa mua kolme kertaa enemmän.

    • ei luulis olevan vaikea löytää seuraa;)

      • pikkulutka94

        ON SE!! En halua että mun päälle paskotaan tai kustaan, en halua että ukko painaa sataa kiloa enemmän ku mää, HALUAN VAAN löytää jonkun täydellisen mulle isännäksi :p tarvin just sellasta seksiä mistä täälä aihealueella puhutaan.


    • pikkulutka94

      Nuo ei mun mielestä mitään älyttömän ylitsepääsemättömiä kriteerejä ole, kun ottaa huomioon mitä on tarjolla :p eikä ollu tarkotus kuulostaa itserakkaalta.

    • :0

      Pistä seksiseuranhakupalstoille viestiä, eiköhän niitä vastauksia ala tulemaan

    • asdgtatg a

      misäpäin suomee vaikutat

    • pikkulutka94

      edelleenkin täällä kaukana jossain :p

    • huoran illan ratoksi

      -Jää vielä hetkeksi luokkaan, minulla olisi hieman asiaa.
      Tyttö katsoo minua uteliaana, mutta istahtaa takaisin paikalleen. Muut oppilaat lähtevät kukin vuorollaan ulos luokkahuoneesta. Jatkan edessäni olevan opettajan oppaan lukemista välinpitämättömän näköisenä, ja odotan kunnes olemme luokassa kahden. Kun muut oppilaat lopulta ovat lähteneet, nousen opettajanpöydän takaa, käyn vielä ovella ja vilkaisen käytävään. Se on tyhjä, mainiota. Siivoojaat tulevat vasta illalla. Meillä on hyvin aikaa. Menen takaisin istumaan ja kutsun tytön luokseni.

      Hän nousee paikaltaan ja tulee seisomaan opettajan pöydän eteen. Katson hänta ankarasti ja näen miten tytön epävarmuus lisääntyy. Hän selvästikin aavistaa että nuhtelu on tulossa, mutta ei voi tietää syytä siihen. Nautin valta-asemasta joka minulla on tuohon 18-vuotiaaseen nuoreen oppilaaseen nähden, olenhan hänen opettajansa ja häntä kaksi kertaa vanhempi mies.

      -Tiedän että sinä olet käynyt netissä Suomi 24:n seksipalstalla. Ja oikein kinky-palstalla, jossa ovat kaikkein pervoimmat jutut ja miehet.
      Tytön viattoman näköiset kasvot lehahtavat aivan punaisiksi ja hänen katseensa kääntyy alaspäin häpeästä.
      -Mitä... mistä opettaja voi tietää...
      Nousen pöydän takaa ja kävelen tytön vierelle. Hän seisoo hiljaa paikoillaan, kun kouraisen häntä yhtäkkiä takapuolesta. Tyttö on niin yllättynyt tilanteesta että ei vastustele, katsoo vain maahan kasvot entistäkin enemmän punoittaen.
      -Keikuttelet persettäsi tiukoissa farkuissa ja härnäät miehiä. Pikkulutka on selvästikin kunnon kurituksen tarpeessa. Riisu paitasi pois.

      Ehkä se johtuu tilanteen yllättävyydestä tai sitten ääneni käskevästä sävystä, mutta joka tapauksessa tyttö tottelee nöyrästi. Pian hänellä on pelkät rintaliivit ylävartalonsa peittona. Annan uuden määräyksen.
      -Kumarru tuohon pöydän ylle nojallesi niin, että yläkroppasi on pöydän päällä ja pylly oikein kunnolla pystyssä.
      Tyttö tottelee jälleen. Kun hän pyllistää edessäni pöytään nojaten, otan pöytälaatikosta esiin aamulla sinne tuomani nahkaremmit. Kiedon ne tiukasti tytön ranteiden ympärille, ja kiinnitän toisesta päästä pöydän päässä oleviin, tätä tarkoitusta varten asentamiini lujiin pidikkeisiin. Tyttö voi nyt rimpuilla miten tahtoo, mutta irti hän ei pääse. Narttu on lujasti remmeissä kiinni.

      Kouraisen vielä kerran tytön persettä nyt kun hän ei voi mitenkään vastustella minua, tartun sitten hänen farkkuihinsa ja alan riisua niitä hänen yltään. Tyttö inahtaa jotain vastalauseelta kuulostavaa, mutta ei voi tehdä mitään. Lopulta hän on edessäni pelkissä rintaliiveissä ja pikkupöksyissä, pöydän yllä pyllistäen ja tiukasti remmeissä. Otan kiinni tytön alushousujen saumoista ja alan hitaasti ujuttaa niitä pois hänen jaloistaan.
      -Otetaan nämäkin pois. Ei tuollainen lutka tarvitse pikkupöksyjä.

      Lopulta tyttö on edessäni täysin alastomana, minulla on yhä kaikki vaatteet ylläni. Avaan toisen pöytälaatikon, ja huomaan tytön kalpenevan kun hän näkee minun kaivavan sieltä esiin kerälle käärityn piiskan.
      -Pikkulutka saakin nyt oikein kunnon oppitunnin.

      Astelen tytön taaksen, nostan käteni ylös ja lähetän sitten piiskan liikkeeseen. Piiska läimähtää voimalla vasten 18-vuotiaan nartun paljaita pakaroita. Tyttö älähtää kun se osuu hänen pyllyään vasten kipeästi. Punertava jälki jää pakaroille merkiksi nöyryytyksestä.

      Toinen kipeä piiskansivallus pamahtaa piinallisesti vasten pakaroita. Lisää osumia seuraa, tytön yhä enemmän punoittavaa peppua kurittaen. Kolmas, neljäs, viides... Lopulta, kun piiskani on raiskannut tytön pakaroita jo pitkälti toistakymmentä kertaa, pyyhin hikeä otsaltani. Tyttökin on aivan hikinen, inisee enimmäkseen hiljaa, välillä valittaa ääneen saadessaan lujan piiskaniskun somalle pikku pyllylleen.

      Painan suuni lähelle tytön korvaa ja ähisen hänelle:
      -Joko riittää? Tiedätkö miksi sait piiskaa?
      Tyttö nieleskelee hikeä ja kyyneleitä vastatessaan.
      -Koska olen tällainen pikkulutka.
      -Juuri niin. Entä mitä pikkulutkan kuuluu sanoa saatuaan kuritusta?
      -Kiitos herra, että kuritit minua. Kiitos että kuritit huoraasi.
      -Ole hyvä. Sinä varmasti ansaitsit jokaisen saamasi iskun, narttu.
      -Niin ansaitsin, herra.
      -Huomenaamulla tulet koululle puoli tuntia normaalia aiemmin, sillä saat imeä minun kaluani koulun tarvikevarastossa. Sinähän pidät vanhemman miehen ison kyrvän imemisestä, vai mitä pikkuhuora.
      -Kyllä pidän, herra.

      Tyttö lähtee luokasta puettuaan vaatteensa taas ylleen. Odotan jo huomista suihinottoa, sillä alistettu 18-vuotias lutka haluaa varmasti miellyttää herraansa mahdollisimman paljon.

      Nautintoa tulee tuottamaan myös se, että voin katsella miten tyttö pakarat kipeiksi piiskattuina pyörii ja kiehnää koko oppitunnin ajan levottomasti tuolillaan. Ja miten hän perinpohjin kuritettuna tietää ja tuntee joka hetki itsekin millainen pikkuhuora onkaan.

      • pikkulutka94

        just tollasen miehen eessä tottelisin ilman vastalauseita :p


      • pikkulutka9413

        Kuka ottaa mut viikonlopuki luokseen huoraksi ja on mun herra ? Ja opettais mut tavoille


      • setä idästä
        pikkulutka94 kirjoitti:

        just tollasen miehen eessä tottelisin ilman vastalauseita :p

        Uskoisko sua..?Ehkä,miksi sä puhuisit paskaa..Voisin vaikka opettaa jotain,jos oot olemassa..Ihan vähän tekiskin mieli,oon 3kymppinen mutta nuorekas,paperit kysytty kaupassa olutta ostaessa tänä vuonna...Olihan kyllä koominen tilanne,kun paperini näytin ja katsottiin hetki toisiamme hymyillen silmiin nuoren myyjä-tytön kanssa...kesä mielellä..


      • pikkulutka94
        setä idästä kirjoitti:

        Uskoisko sua..?Ehkä,miksi sä puhuisit paskaa..Voisin vaikka opettaa jotain,jos oot olemassa..Ihan vähän tekiskin mieli,oon 3kymppinen mutta nuorekas,paperit kysytty kaupassa olutta ostaessa tänä vuonna...Olihan kyllä koominen tilanne,kun paperini näytin ja katsottiin hetki toisiamme hymyillen silmiin nuoren myyjä-tytön kanssa...kesä mielellä..

        Olen olemassa :p ja etin jotain joka vois toteuttaa mun fantasian


      • pikkulutka94 kirjoitti:

        Olen olemassa :p ja etin jotain joka vois toteuttaa mun fantasian

        missäs se pikkulutka piileskelee..?Laitappas viestiä tännepäin niin katsotaan onko susta puhetta pitemmälle..?Mulla olis viikonloppu vapaata ja ajatuskin nuoresta tytöstä saa mut ihan kovaksi..Tahtoisin tavata sut ja puhua ensin asiasta,tai parempi jos jätetää ne puheet vähemmälle ja pysytään asiassa..Kiinnostaako..?setä idästä


      • pikkulutka94 kirjoitti:

        just tollasen miehen eessä tottelisin ilman vastalauseita :p

        Mitäs tykkäisit nahkaisista siteistä ranteissasi kun nuolen pilluasi. Vuokrataan mökki ja pidetään kivaa? Remmiä pakaroille ja tyydytystä koko viikonloppu? oon 30v. Itä suomesta. [email protected]


      • Anonyymi
        pikkulutka94 kirjoitti:

        just tollasen miehen eessä tottelisin ilman vastalauseita :p

        46 vee Helsingis ottais sut vkonlopuks


    • pikkulutka94

      mmm mahtava stoori ;) just tollasta oon ettiny :p missä tollaset miehet on??

    • Vastaajamies

      Iltapäivää nimimerkki pikkulutka94.

      Täällä 30-vuotias ja noin 183/83 -mittainen mies.
      Tekstisi vaikutti mielenkiintoiselta ja haluankin antaa sinulle seuraavan osoitteen eli http://www.turunbaletti.net/?p=etusivu. Tuo biletapahtuma on varmaankin aika lähellä ajatusmaailmaasi? Eikä kyllä ole kaukana omasta ajatusmaailmastanikaan.

      Asustelet siellä kaukana jossain, niin minäkin. Montako kirjainta kaupunkisi nimessä ja mikä on ensimmäinen kirjain ja mikä viimeinen?

    • Itsekin asun kaukana, ja olisin menossa "balettiin" jos ei tuo vapaa-ajan pahin vihollinen työ olisi esteenä. Mutta mikäli pikkulutka94 asuu täällä jossain tarpeeksi kaukana, niin otas yhteyttä jos kiireiltä kerkiää.

    • siis mulla on kans ihan samanlaisia fantasioita ku sulla! oon 92. en oo kyl ikinä mun poikaystävälle ees kehannu ehottaa mtn tollasta:D

      • wtf...

        Siis sä oot 92 v., etkä ole vielä kehdannut ehdottaa poikaystävällesi mitään kinkyä!?!


    • pikkulutka94

      rakas kokematon_92,

      kiva kuulla että on muitakin :p en itekkään oo ikinä seurustellessani oo kehannut puhua tästä.. Oman ikäset pojat on jotenki niin hankalia, ei niille kehtaa sanoa mitään :p

      • Anonyymi

        Sinäkö MiaNi?


    • Ala ikäinen

      Mullakin on samoja tuntemuksia kun sulla pikkulutka94 mut mä oon alaikänen vielä joten joudun tyytymään masturboimiseen vielä aika kauankin ja luulin jo olevani ainoa joka haluaa kuritusta :P

      • rakastan_naisii

        kuinka vanha olet?


    • pikkulutka94

      Ala ikänen,

      tuo on niin perseestä tiiän tasan tarkkaan miltä susta tuntuu :((( itekki täytin ihan vasta. Et todellakaan oo ainoo ! Etkö tunne ketää poikaa joka ois kiinnostunu noista jutuista?

    • Täällähän tätä vislkettä riittää mutta ensiksikin olet alaikäinen ja seksikokemuksesi ovat todella surkeat jos olemattomat. Nuori nainen ei yleensä osaa seksistä mitään ja toiseksi kasva viälä vähän kypsemmäksi ja löydät ehkä unelmiesi prinssin! Toivotan sulle parasta, älä tyydy haaskoihin.Tulee vaan surua.

    • master_of_

      Laitoin sinulle priva viestiä, Otappa yhteyttä;)

    • moi oon 40w varattu mies ja mmmm kuulostat sexyltä. mist päin oot jos vaikka??

    • onpas vanha ketju. =(

    • Anonyymi

      Pääsin setäni kanssa kilpailemaan puoli maratoonia kesällä, kilpailun jälkeen olimme tosi väsyneitä kun oli kuuma ilma. Setä katseli majoitusta lähellä oli mökkikylä siinä oli vaan kallein mökki vapaana setä otti sen. lämmitimme paljun samalla kun otimme muutamat paukut ja syötiin. Paljuun mennessä muistin ei ole uikkareita, setä antoi minun mennä ensin tuli jälessä alasti pitkä kalu roikkui vähän paksuna kalun pää oli iso ja kiiltävä. kävin välillä ylhäällä ja setä näki kauniit rintani. Näin että Kimmo sedällä kalu seisoi kunnolla. Kerroin Kimmolle että menen naimisiin puolen vuoden päästä mutta en tiedä . Kimmo kysyi mitä et tiedä. Olen ollut aina vain kiltti tyttö. Nousin ja yritin kurkottaa pöydältä juomia en oikein ylettänyt Kimmo tuli taakse ja piti kiinni, levitin jalkoja ja turvonneet piilunhuulet oli Kimmon edessä laskeuduin alas Kimmo piti kiinni lantiosta kalu osui suoraan pilluun veti lantiosta voimalla valtava terska levitti pillua, huusin himosta huusin halusta olla lutka toiveeni toteutui saan antaa pillua vapaasti tunne olla huorana sai minut tärisemään tulin heti ja huusin. Nousin ja Kimmo nousi seisomaan askelmille kun kalu oli veden yläpuolella otin sen heti suuhun, kaksin käsin runkkasin sitä ja yritin imeä mutta ei sopinut kunnolla suuhun katsoin syrjäsilmällä tiellä oli kaksi miestä ja katsoivat imin hurjana ja halusta kun oli katsojia.Kimmo laukesi isoin sykäyksin naamalle ja suuhun. Illalla oltiin jo vähän humalassa istuin Kimmon sylissä annoin vapaasti hyväillä vartaloani tuntui ihanalta olla hyväiltävänä ja kerroin siitä Kimmolle kerroin myös että paljussa tuntui että voisin olla huorana ja antaa pillua rahasta, ohoh pikku pillu uskaltaisitko.
      Ulkoa kuului ääniä katsoin ulos sanoin siellä on kaksi miestä sinulle, menin ulos kysyivät saako paljussa olla meillä on viinat mukana , kuiskasin Sadulle päästetäänkö nyökkäsi. Otimme muutaman paukun, miehet kysyi saako tyttö tulla mukaan ?
      Saa jos haluaa miehet meni paljuun hyväilin Satua nyt voit toteuttaa haavesi jos haluat, Satu nousi ja meni alasti paljuun ei mennyt pitkään kun miehet hyväili rintoja Satu meni reunaa vasten ja heti toinen miehistä nai takaa katsoin sadun naaman ilmeitä nautti olostaan lutkana. Sisälle tullessa kaikilla oli vain pyyhe päällä, Satu tuli eteeni ja istui kalun päälle kuiskasi haluan olla lutkana koko yön, rakasteltiin Satua vuoroin pitkälle iltaa.
      Aamulla Satu heräsi vierestä ja suuteli kiitos setä. Myöhemmim Satu soitti en mene naimisiin haluan olla vielä vapaa. Monta vuotta myöhemmin tapasin Sadun yllättäen kaupungilla hänellä oli kaksi lasta ja mies. Kerroin että muistan ikäni sen reissun, kertoi niin minäkin. Vähin puhein otimme huoneen kun päästiin sisälle Satu otti kaluni esille tätä olen kaivannut ja alkoi imemään työnsin pois nyt sinä lutka saat sitä Satu oli heti jalat leviällä tule ja pane tuttu märän pillun loiske alkoi kuulumaan tätä minä haluan vieläkin ja sitoi jaloilla kirkui kun sai orgasmeja ja kun tunsi että tulen kuiski sisään sisään, kertoi että on raskaana ja haluttaa koko ajan. Ei mennyt pitkään kun oli vatsallaan levitti jalkoja, voisko setä panna pikkutyttöä menin taakse ja painoin sisään pillu valui nesteitä Satu kuiski en voi mitään iso kalu panee ja kiljahteli peittoon. Kun lähdettiin hotellista kertoi pillu on yhtä turvoksissa kuin silloin ihana tunne, mutta pitää mennä kotiin.

    • Ymmärrän täysin kuinka fantasioiden vallatessa mielen, sitä ei pysty keskittymään mihinkään ajattelua vaativaan näiden riettauksien myllätessä taukoamatta mielikuvina ajatuksissa.
      Kiihoittuminen näistä on jopa tuskallista mutta yleensä enemmänkin ihana tunteena kihelmöiden lantiopohjassa voimakkaasti kuin kourien.

      Masokistiset fantasiat ovat saaneet nyt jälleen, työ- ja perheen pyörittämis kiireiden helpottuessa koronan takia, yhä enemmän alaa myös minun mielikuvissani kehittää mitä uskomattomimpia fantasioita. Ne voivat parhaimmillaan saada koko kropan suorastaan vapisemaan himosta.
      Kaikki fantasiat eivät ole edes toteuttamis kelpoisia mutta on paljon riettaita mielikuvia, joiden toivoisin oikeastikin toteutuvan.

      Fantasiat saa naisen unimaisista arjen rutiineista heräämään eloon ja onni on, jos niihin kykenee elävästi eläytymään saadakseen niistä edes niistä kiellettyä seksiä jota ei muuten voisi saada.

      • Anonyymi

        Naapurin vaimo sai haluamansa, räjähtävän tuhman pikapanon ennen joulua. Kellarivarastonsa viileää metallista verkkoseinää vasten, samaan aikaan kun miehensä oli ostamassa joulukuusta Heille ;)


      • Anonyymi

        Upeat on sulla tissit Roosa.Juuri sellaiset joita haluaisin imeskellä ja puristella.
        Soitat miehellesi samalla kun naapurin irstas ukko kourii niitä takaapäin .Tunnet kovaan patukan vasten persettäsi.
        Juttelet normaalisti miehes kanssa vaikka ukko vetelee nänneistä ja tunkee sormiaan sun hameen alle ,suoraan valuvaan pillusi


    • Anonyymi

      Uu­s­i seksi­tea­­tteri ava­­­utu­u Su­­­omeen! Ku­­tsu­mme kai­­kk­i­­­. Il­mo­­it­­­tau­tum­ine­n ry­­­hmä­­­ämme tä­­äl­­­l­­­ä - http://9211222.com/H/Xe9Ar 👈

    • Anonyymi

      Olin nuori 16v, seurustelin yhden Mikan kanssa, pussailtiin ja oltiin muutaman kerran naitukkin, onneksi käytin pillereitä. Kiihotun tosi herkästi mutta en saanut sitä oloa jonka luulin saavani. Mika on ujon kömpelö ja panee nopeasti halusin muuta.
      Mun setä Heikki on käynyt meillä ja vähän kiusaa jo pikku tytöstä asti. Isä ja Heikki yuli saunasta, näin vilauksen Heikin kalusta, monena yönä hyväilin itseäni ja ajattelin sitä kalua. Kuulin äidiltä että Heikin muija lähtee lomalle, jo kolmantena päivänä menin tapaamaan Heikkiä. Heikki oli ulkona vain shortsit jalassa, Heikki kaappasi minut syliin ja pyöritti ympyrää , sanoi tulitko piiaksi vaimo lomalla kysyin mitä piian pitää tehdä katsoi ylhäältä alas , kaikkea kaikkea pitää tehdä. Mielessä kävi kaikkea tunsin nännit kovettui ja näkyi varmaan kunnolla läpi en voinut katsoa niitä kun Heikki selvitti jos ajettas lampaat uuteen aitaukseen.
      Heikki käski varoa pässiä älä päästä sitä taakse ja nauroi en minä sitä tarkottanut, oli koko ajan seksikäs mieli. Houkuteltiin aluksi tuoreilla henillä ja ruoka kapuloilla lähelle. Pässi kierteli ja hyppi narttujen selkään kalu vilahteli nätisti, Heikki sitoi lampaan aitaan kiinni,nauroi katsoppa nyt pässi yritti lammas kääntyili, kun sai astuttua käyskenteli rauhallisesti ja uudelleen Heikki sanoi katso narttu nauttii lammas antoi astua tämän tästä , olin pillu märkänä kun saatiin lampaat aitaukseen.
      Illalla Heikki sanoi soita kotiin jos jäät yöksi, heti oikein nänniä kipristi ajatus yö Heikin luona. Äiti sanoi vaan ole kunnolla.
      Illalla Heikki tuli suihkusta saunatakki päällä, menin makuuhuoneeseen pelkissä alusvaatteissa pujahdin peiton alle Heikillä siirtyi peitto katsoin pitkä kalu oli jalan päällä kalunpää oli paljon isompi kuin Mikalla, kuului kolahdus hyppäsin ylös Heikki heräsi mitä nyt sanoin ulkona kolahti. Veti minut viereen sanoi onko Mika nukkunut sun kanssa kuiskasin on monesti se on vähän hätäinen ei se osaa.
      Heikki kysyi onko pannu sinua nyökkäsin. Näitä kauniita rintoja eikö osaa hyväillä ja hyväili rintoja, kuiskasin ei näin hyvin Sanoin voin tulla pelkästää rintojen hyväilystä sanoi olet kuin aikuinen nainenihanan kiinteät nousi ja suuteli niitä nostin rintoja huokasin ime kunnolla välillä toppuuttelin teki niin hyvää kun tulin Heikki otti kainaloon kuiskas tuliko hyvä rutistin, Peitto oli korkealla Heikki varoi että ei koske, Sanoin haluan katsoa ja koskea otin kiinni kalusta tunsin on paksumpi kuin lenkki kova ja lämmin, nostin peittoa ja katsoin hellästi kosketin samettiseen päähän Heikki huokasi olet hellä sanoin silmät kiinni katselin läheltä haistelin annoin suukon Heikki hätkähti kuiskasin haluan tutustua, huokasi en saisi antaa.
      Nostelin kiveksiä käsi vähän tärisi pidin käsissä ne liikkuin kuiskasin nämä liikkuu Heikki sanoi tekevät pikku Heikkejä. Otin kalua suuhun nuojasin alta kalu heilahti nuolin ja otin suuhunHeikki alkoi täristä kalu vaan koveni ja sitten laukesi spermaa lensi korkealle otin äkkiä suuhun maistelin sitä imin jonkun aikaa ja nousin kainaloon. Ei puhuttu mitään hyväilin Heikkiä maistelin nänniä se oli kova nukahdettiin molemmat.
      Aamulla tunsin kalun häpyä vasten takana, halutti hurjasti varovasti työnnin kalua pillua kohti Heikki kuiskas ei me voida työnnin lisää pää muljahti sisään tunsin milli milliltä kun se meni kiristi mutta halusin lisää Heikki otti lantiosta kiinni tuli tunne haluan antaa pillua kuiskasin haluan olla se lammas Heikki käänsi vatsalleen työnsi tyynyn alle tuli ja pani kiljuin onnesta kalu pois ja taas uudelleen sisään olin pillu ihan turvoksissa kiimasta kohta Heikki laski sisään työnsin pillua kohti tunsin kuinka lensi perille. Heikki nousi sanoin olet ihana opetathan lisää sun kanssa uskallan kokeilla kaikkea. Päivällä katsottiin lampaita pässi tuli heti lähelle pää oli aidasta läpi Heikki työnsi lähelle nauroi haistaako pässi kiimaista pillua ja työnsi takka sormea pilluun kuiskas odotat kalua pilluun Heikki nosti hametta edestä kuiskas anna haistaa kuono koski pilluun Heikki laski housua kieli koski huuliin alkoi lipittää nopeaan olin aitaa vasten Heikki antoi nuolla pitkään vei katokseen puotti housuni polviin pani takaa olin märkä valui pitkin jalkoja tulin heti Heikki vähän päästä. Lähdin kotia iltapäivällä. Äiti tenttasi mitä tehtiin katseli oudosti.
      Soitti ulkona jollekkin avasin ikkuna luukun, Äiti sanoi et saa koskea no et no hyvä niin saa käydä teillä, huomasin se oli Heikki, mutta sitten, äiti sanoin jos haluat pane minua saat milloin haluat haluttaa muuten sun isoa saanko tulla karkaan vähäksi aikaa. Äiti lähti ns. kauppaan. Tuli tunnin päästä huokasi olipa tungosta. Äiti hymyili ja oli iloinen.
      Mietin kuinkapitkään Heikki on nainut äitiä. Sain seuraavalla kerralla selityksen kun kerroin mitä tiedän. Äiti oli joskus vienyt Heikin meiltä kotia oli kuulema humalassa hyväillyt äitiä ja nykäissyt sänkyyn imenyt nännejä äiti oli heti huokaillut ja ottanut kalun esiin runkannut ja vetänyt Heikin päälleen oli kehunut kalua ja antanut pillua.

    • Anonyymi

      Voin toteuttaa jonkun kuoren neidon fantasian🥰

    • Anonyymi

      Lue kirja "Herra Jackin salainen huone"
      Sellaista haluaisin sulle tehdä joskus,kiimapillu
      Mark

    • Anonyymi

      Haluaisit vain miellyttää miestä, ei mies sua siihen tarvi, siihen kun passaa oma koura paljon paremmin jossa etuna portaattomasti säädettävä puristus ja tahti, ei kitinää ja narinaa eikä perään huutele sekä aina valmis hätä tapauksiinkin. Arvoisa pikkulutka94, parhaiten miellytät miestä sellasena kuin olet etkä yritä olla pornostara johonkin ö luokan pokerainaan jota olet mitä ilmeisimmin varsin ahkeraan sitten tuijotellu, aivosi nyrjäyttäny sekä fantasiasi onkinu. Et kai sinä oikeasti kuvittele kaikkien miesten olevan kuvailemasi "raju rakastaja", joku saattaa toki olla, mutta niillä on sitten muita kiireitä kun ovat onnistuneet hankkiutumaan ongelmiin lain kanssa, tai sitten ovat Niuvanniemessä suljetulla osastolla. Luoja sua varjelkoon onneton ettei fantasiasi toteudu, niitä kun on aivan liikaa maailmalla ilman fantasioitakin rikos tutkinnassa.

    • Anonyymi

      Olin kotona lähdössä mökille ovikello soi , työkaveri tuli kysymään voiko tyttö olla meillä pyhä ajan on vähän vanhempi seurana sanoin tottakai voin katella.
      Hain tytön linja-autoasemalta niin löytyy helposti. Nätristi tukka ponnarilla laukku oolkapäillä mietin olisko 14 vai 15v. Moikkasin ja laukku peräkonttiin, kysyin suoraan miksi piti lähteä naureskeli kavereiden takia, sanoin mennään mökille tulen sunnuntaina sanoi vaan aiku kiva.
      Purin tavarat ja katselin ulos Elina kierteli rannassa ja kävi saunassa ja tuli sisälle kysyi missä nukun sanoin pirtissä tai makkarissa itse nukun siellä, nauroi minä myös pelkään pimeää. Elina tuli takaisin nappaita ja urheiluhousut katsoin jo pyöristynyt pylly rinnat sitruunan kokoiset nännit näkyi nätisti. Kysyin syödäänkö vai lämmitetäänkö suna huusi sauna kiva opetella sytyttämään tulet.
      Elina yritti sytyttää neuvoin tarkista pellit pienet puut ja sytykkeet alle, kannoin vettä huusi heti sain tulet aitoa innostumista Elina kantoi kaverina, katsoin kun pyllötti ja otti vettä, joku tuon vielä kesyttää. Sauna oli valmis sanoin osaathan pestä sanoi en kun ei ole suihkua sanoin eiköhän tuo onnistu, Elina oli puhelimessa menin saunaan makoilin lauteilla Elina aukasi oven voinko tulla käveli alasti sisään varotin miten vettä tehdää ja nousin ensin kylmää ja sitten kauhalla kuumaa ja sekotetaan kauhalla, Elina katsoi pitkää kalua joka oli jo vähän herännyt virutteli itsensä ja tuli viereen sanoin se joka ottaa löylyä lähtee viimmeisenä, kysyi voiko alasti uida sanoin on hämärää voi hyvin. Käveltiin saunasta katsoin haaroihin pillu pilkisti nätisti, kääntyi ja laskeutu sievästi veteen,menin perässä uitiin vierekkäin jonkin aikaa Elina nousi ensin katsoin pyllyä läheltä oli sileä ja pini pillu.
      Ei osannut pestä pesin selän ja pyllyä nauroi on vuosia kun minua on pesty anna minä kans pesi selkää ja vähän vatsaa halusi nähdä kalun läheltä olin laittanut nahkan pois terskalta ja se näyttikiiltävältä, Elina meni ensin mökkiin minä perässä oli jo laittamassa ruokaa kehuin sen taitoja halasin halasi vastaan sanoi kivempi täällä kuin pankin portailla.
      Syötiin a katselin makuuhuoneessa telkkaria, Elina tuli viereen sanoi haittaako mitä sun tyore vaimo sanoisi nauroin ei mitään jos et kerro kohta sanoi tulee kuuma saanko jotain päälle? Katsele jotain löytyy.Kun katsoin oli päällävaimon yöpaita en erottanut oliko housuja mutta rinnat oli nätisti koholla, ryömi viereen ja peiton alle, Elina nukahti katselin ohjemia Elinalla nousi yökkäri pylly oli paljas ja kovat rinnat painoi kylkeä kerkisin ajatella menee vähän yli kun Elina heräsi kalu oli kaarella housujen alla Elina sanoi näin hyvää unta sun vieressä kysyin mitä sanoin näinpä vaan, no mitä koski kaluun tästä.
      Pojilla on vaan pienet ei näin isoa ja silitteli kalua. Nostin käden pois olet nuori Elina sanoi käytän pillerejä äiti osti että ei tule vahinkoa, no tietääkö äiti että olet sillai kuiskas ei vielä.
      Käännyi kyljelleen Elina tuli kiinni jalka mun päälle, kalu koski pieneen pilluun ja rinnat tuntui, kuiskas koske vähän ei kukaan saa tietää olet mukava laitoin käden kyljelle Elina nosti kättä pienele rinnalle hieroin vähän rinta tärisi kosketukseta Elina kääntyi seljälleen työnsin käden yökkärin alle Elina otti sen pois kuiskas tuntuu aivan erilaiselta sinä olet hellä, sanoin Elina rakas tämä ei ole oikein että minä Elina suuteli tottumattomat huulet ja vähän kieltä, otin kiinni suutelin kunnolla Elina kiertyi päällesanoi opeta en halua ihmeen kopelointia kuin pojat.
      Nostin elinaa ylemmäs näykin rintoja kivan pienet Elina halasi kuiskas aivan ihanaa ja laskeut alemmas koskien kaluun hymyili anna mun tutkia laski housut kokonaan pois katsoi vierestä kaksin käsin hieroi sievästi haisteli ja nuolasi nauroi olen nähnyt filmeistä maisteli ja yritti panna suuhun nauroi on iso ei äiti ole saanut näin isoa.
      Alkoi jo tuntua liikaa käänsin elina kysyi mitä nyt suutelin pillua liukkaat huulet oli vastassa sievästi koetin sormella ja kahdella elina laittoi käden eteen kuiskas liian hyvää siirsin kättä ja jatkoin Elina vapisi ja huokaili jalat tärisi nopeaan annoin olla sievästi sormela ja sitten jatkoin lantio sytkähteli välillä nousin ja olin jalkojen välissä Elina katsoi silmät isona laitoin huulille painoin sievästi piti lantiosta ohjaten kuiskas nyyt ja veti sisään oli kuin tiukka nyrkki Elina Elina halasi haluan ensi kertaa kunnolla pienet jalat veti pakaroista kun tuli pidin pohjassa Elina pää heilui ulisi ja lantio keikkui annoin olla ja käänsin päälle.
      Kalu oli sisässä tiukasti hyväilin sormela pyyllyä antoi koskea ja vähän sisään alkoikeinua sanoin kohta tulee nai nopeammin kuiskas anna mulle silloin lensi monta pitkää lastia Elina makasi päällä kertoi että ensi kertaa sai sisään pojat ei uskaltanut käyttivät pikkuisenja pois.
      Sanoin olet niin pieni ja ihana Elina vetäyty pois antoi sperman valua nousi ja suuteli kuiskas olen oikea nainen Juoksi pesulle. Tuli viereen kuiskas haluttaa vieläkin sanoin nukutaan on kaksi päivää aikaa.

      • Anonyymi

        Aamulla Elina imuroi pikku housut jalassa katsoin nojatuolista miten tuohon sopi kumartaessa pinenet rinnat vilhteli Elina sammutti imurin nauroi mitä katselet sanoin sinua Elina hyppäsi syliin ja halasi sanoi tuntuu hyvältä ja tuli tiukasti syliin kuiski krvaan on ko liian aikaista siirsin pikkareita Elina kaivoi vaivoin kovaa kalua istui sievästi kertoi halusin että katsot tunnetko olen ihan märkä saanko sinua joskus muuloinkin sanoin saat halsi ja nosti paidan näitä haluat pieniä rintoja kiihottaako pieni tyttö minua ainakin kiihottaa oikea mies ja noin iso luulin että ei sovi mutta sopii ja painoi kovaa et tiedä kuinka haluan vaan sisään sun sperma tulooli ihanaa näkisimpä unta että tulet vaan koko ajan.
        Tunsin kuinka pillu kiristeli sanoin nyt saat kiljui kun laukesin sisään, kuiskas on erilaista paljaalla. Ei mennyt kauan kun Elinan äiti soitti pani kaijuttimen päälle kyseli miten menee ja on rasitteena Elina hymyili en ole nytkin imuroin olen yksin nyt yksin mökissä. Kuulin kun äiti varoitteli ole kunnolla soitellaan.
        Päivä meni kalastellessa ja saunoessa illalla raksteltiin monta kertaa.

        Meni viikkoja kun vaimo lähti tyttöporukalla mökille, Elina tuli heti, kuiskas ei pojat osaa vaikka Pasi on innokas ollaan vaan seljällään en halua sillai haluan antaa pillua kunnolla.
        Vähän pelotti olla kotona kun ei tiennyt tuleeko ylläri vieraita pidettiin valot pois ja auto tallissa. Olin aamulla aika väsynyt ja Elina sanoi että on hellä ja voiteli.


    • Anonyymi

      Nukuin nuorena aitassa yksin, kun tuli porukkaa saattoi joku tulla myös. Isän viiskymppiset oli päivällä porukkaa jäi useat miehiä , äiti katseli majoituksia laittoi veljensä mun kans. Minulle latialle patja, kun kaikki ruhottui nukkumaan pihalta ei kuulunut ääniä, Setä nousi pissalle katsoi kaarevaa kalua housuissa, olin jo sen verran iso että tiesin miksi ja olin kiinnostunut.
      Setä tuli sanoin täällä on kylmä setä sanoi nuku vaan, meni aikaa setä sanoi tule lämmittelemään, hyppäsin sänkyyyn sänky oli aika kapea olin kyljellään ahtaasti nousin sedän päälle vatsalleen häkeltyi mitä sinä siihen.
      Makasin sedän päällä setä piti kyljistä kiinni yritin laskeutua alemmas piti kiinni kyljistä nousin käsien varaan kädet lipsahti pienille rinnoille ja jäi niihin kiinni, sanoin mene alemmas en paina , haarojen väliin tuli paksi kalu,
      Setä sanoi nouse puristin jalkoja yhteen paljas kalu tuntui kovalta, kysyin haitaako jos olen tässä ei vastannut. tiesin miksi kalu seisoi setällä haluttaa. Liikutin hiljaa pyllyä itselläkin tuntui erilaiselta kuin oma käsi. Setä sanoi ole vaan ja hieroi sievästi pillu rintoja kysyi tuntuuko hyvältä sanoin tos hyvältä saanko minäkin ja hieroin pillua kaluun alkoi haluttaa nostin pyllyä ja laskin hosuja nyt kalu koski pilluun hieroin vähän aikaa sain käännettyä kalun väliimme nyt hieroi pikku huulia setä kuiskas sinä kostut nousin käsien varaan ja hieroin setä puristeli rintoja kuiskas hiljaa sitten keinuin kalua vasten setä sanoi kats katsoin väliimme kalusta lensi valkoista pikinä ryöppyinä nousin ja otin paperia haistelin sitä tuoksui vähän kuin pesuaine.
      Seisoin ilman housuja sedän edessä kosketti vähän otin kädestä laitoin takasin sormea sisään tuntui niin hyvältä. Setä liikutti sievästi kuiskas tuleooa tänne menin päälle setä työnsi minua naamalleen kun kosketti pillua hankasin yhtä kovaa kuin kalua vasten setä hyväili pakaroita ja pyllyä sormellaan tuli se tunne jota pienempänä pelkäsin vapisin nyt en päässyt pois tuli tunne nuole lisää vapisin hurjana ja se tunne halusin lisää, Setä veti kainaloon nukahdin siihen aamulla herätti vaatteet ja nuku lattialla jos joku tulee. Se oli ensimmäinen kosketus seksin saloihin muistan sen aina

    • Anonyymi

      Kyllä oma pikkulutka olisi ihana
      M41

    • Anonyymi

      Asuin kotona alakerrassa siellä on myös saunatilat, setä ei välitä tai haluaa että näen sen kalun se roikkuu pitkänä sitten peittelee ja pukee. Äiti sanoi Antero oli nuorena kova naimaan varattuja naisia kiusasin onnistuko vältellen sanoi yrittihän se usein.
      Varotteliko äiti vai oliko itse nauttinut kielletystä hedelmästä. Kun isä ja setä oli saunassa valmisteltiin me menoa, Äidillä oli saunatakki päällä näin että nännit kvina muistelikohan vanhoja, kun isä tuli ja huusi saunaan äiti lähti heti, odottelin vähä aikaa ja menin hiljaa äiti seisoi sedän edessä, sedän kalu oli jo kaarella kuulin kun sanoi pidät sen sitten housuissa äiti riisui sedän nähden saunatakin ja käveli vierestä.
      Menin alas sanoin sedälle mene ja nai setä katsoi huuda sitten.
      Setä meni saunaan melko pian äiti ulisi kiimassa kurkistin sievästi setä pani lavuaaria vasten äiti puki vastaan kesti aika pitkään luulin että isä tulee katsomaan.
      Setä tuli ja näytti peukkua. Menin saunaa äiti istui lauteella katseli kiusásta, et sitten sano mitään kun äiti nousi jäi valkea läntti otin sormeen sperma haisi.
      Menin ylös isä sanoi kertoiko Antero juttuja kun ei heti tullut, sanoin melkein sodasta aloitti.
      Illalla isä ja äiti meni nukkumaan, menin alakertaan omaan sänkyyn, kuulin yöllä äiti oli sedän sängyssä katsoin hrviä kalu seisoi äiti ohjasi pilluun oma huone oli pimeänä näin äidin kasvoista kuinka hyvää teki oikein nosti ja tyrkytti pillua kun sai orgasmin halasi setää ja suuteli sen tissejä setä painoi voimalla lastia sisään. molemmat meni hiljaa pesuun. Äiti hiippaili ylös.
      Ei mennyt aikaa kun setä tuli, sinä katselit seisoi vieressä katso nyt kalu nousi nytkähdellen vaakaan otin kiinni setä sanoi haluatko oikeaa eikä nakkia nyökkäsin. Setä levitti jalat ja nuoli kuiskasi nuori pillu maistuu hyvältä kiemurtelin kiimassa setä sanoi nuori varsa se haluaa ohjsi ison terskan huulille ja painoi kijuin tyynyyn odotti ja sanoi kyllä se menee liikkui hitaasti, olihan se eri kuin poikien kalu se aukoi reittiä tunsin koko ajan kun painui kun pani vähän aikaa vapisin setä sanoi saat tyttö nyt kunnolla vapisin orgasmissa ja halusin lisää ihme tunne odotin spermaa kalu liikkui tasaiseen tahtiin tuli toisen kerran pano vaan jatkui kun tulin kolmatta kertaa setä laukesi kuumaa spermaa työntyi pohjaan asti, vapisin ja vapisin.
      Setä nousi kuiskas olen toisen yön.
      Aamulla äiti katseli kuin kateellisena mutta rinnat tapillaan. Sanoin isälle lähtiskö kauppaa mun kanssa soitan sitten äidille mitä pitää tuoda. Äiti katsoi kostein silmin menkää soittakaa. Kun tultiin kaupasta menin alakertaan, Äiti sanoi olen huora se nai edestä ja takaa ihan turvoksiin. Äiti halasi ja kuiskasihanan turvoksiin yöllä se panee sinua ota ja anna nauti.

      Mieht taas saunoi ja sitten syötiin. Odotin alhaalla, tosi kiimassa tunsin miten valuu pyllyvakoon, Setä tuli ovelle, katsoin kalua se oli vähän vinossa ja kaarella terska oli paljaana ja kiiltävänä setä vain katsoi minua kalu nousi ja suoristui, Setä tuli sänkyyn kosketti kuiskas olet valmis terska meni nätisti sisään kuiskas olt tiukempi kuin äitis nuorena kiihotuin kuinka öiti on antanut pillua terska kulki seinämiä pitkin kiihotuin niin että tulin, setä kysyi haluanko olla lutka joka antaa vanhemmille huokailin halua haluan ihana saada karkeaa vanhaa kyrpää katson oviaukkoon oven raossa oli äiti, levitn haaroja kuiskin nai kuin äitiä panit setä pano voimalla ja laueksi, äiti poistui. Kävin pesulla ja menin ylös, äiti joi viiniä sanoin hyvää yötä. yöllä kuulin puhetta menin ovelle äiti sanoi et ota enää niitä pillerejä kuolet vielä, siitä tiesin miksi jaksaa panna kumpaakin, äti meni kontalleen sedällä seisoi kunnolla työntyi äitiin äiti katsoi ovelle tiesi että katson kasvoista näki kuinka nauttii äiti työnteli pillua setää vasten laittoi pään petiin ja ulisi vapisi niin että sedän piti pitää kunnolla kiinni setä runttasi kunnolla äidin silmät oli suurena ja laskeutu vatsalleen. Äiti nousi laittoi pikkuhousut jalkaan ja meni. Menin sedän ohi katsoi kun kävelin ylös, ajattelin jos äiti haluaa puhua. Kuulin puhetta isä kysyi vieläkö jaksoi äiti sanoi ihanasti pani takaa, palasin alas Setä nukkui.
      Aamulla isä vei sedän linja-autolle, äiti ei paljon puhunut, kysyin kuinka pitkään isä tiesi kuri perunoita, alusta asti se nauttii siitä että anaan pillua kääntyi ja hymyili minä nautin siitä ja kääntyi, älä sinä jatka tätä vaikka kuiknka hyvältä tuntuu.

      Kukaan ei tiedä että käyn naittamassa itseäni, setä kestää pillerien avulla vaikka koko yön. Kun tulen sieltä olen niin ihanasti naitu että jaksan pitkään ilman.

    • Anonyymi

      Kuljin maalla paljon polkupyörällä, rannalla sai usein pyyntöjä miehiltä. Innostuin sen verran että uskallin olla rannalla, kun istuin pusikon lähellä kaksi miestä tuli ja houkutteli näyttämään rinnat olinhan jo neljätoista ja rinnat oli kasvaneet sain muutaman kympin että annoin koskea ja kiihottihan se lopulla annoin imeä rintoja pillu kostui jo ennemmin sitten sormipillua antaessa sin monta kertaa orgasmin.
      Sovittiin paikka vanha talo jossa kävin tienaamassa. Katsoin alussa kun runkkasivat kun olin pikku housuissa.
      Sivat houkuteltua että runkkaan sain kympin joka kerralta ja runkkasin kymmeniä kertoja spermat ulos, pillua en antanut eikä pyytäneet.
      Myöhemmin imin monelta jonka kyydissä sain olla. Sain nimen imukaisa.
      Kun muutin aivan eri kaupunkiin opiskelemaan, olin aika pian herrasmiesten tyydyttäjänä ja palkkiot oli kovia. Eräs vakio pappa käytti pilleriä ja olin aika pantuna aamulla kun lähdin saatoin saada kaksi tuhatta yöltä ja lahjoja.
      Nykyään olen onnellinen kotiäiti ja lapsia, tiedän mitä aidan toiselta puolen voi saada.

    Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2184
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      50
      1714
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      35
      1537
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1456
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe