Haluaisiko kukaan nuori nainen tutustua? :)

45764235737

Olen Itä-Suomessa asuva pian 20-vuotias poika ja toivoisin löytäväni ensisijaisesti samalta alueelta seuraa tytöistä/nuorista naisista. Olen noin 180cm pitkä ja ruumiinrakenteeltani jonkin verran sporttinen. Pidän mm. liikunnasta, lukemisesta ja musiikista, osaan myös itse soitella monia soittimia. Olen hieman ujo sosiaalisissa tilanteissa, mutta muuten hyvin puhelias ja mukava sitten kun en enää jännitä ihmisten seurassa. Voisin sanoa olevani huumorintajuinen, fiksu ja luotettava, aika romanttinenkin ja haluaisin toteuttaa monta kaunista asiaa oman rakkaani kanssa vielä jonain päivänä. Mutta ensiksi hänet pitäisi löytää... Lähdetäänkö rannalle nauttimaan auringonlaskusta kietoutuneina toisiimme vai kävelläänkö käsi kädessä jonain hiljaisena talvi-iltana laitakaupungilla? :)

Toivon kovasti itselleni tyttöystävää joka haluaisi olla lähelläni, käydä kanssani harrastuksissa, jutella syvällisiä ja nauttia vaan elämästä ihan kahden kesken =) En etsi väkisin pelkkää rakkautta vaan myös harrastuskaverit, lenkkeilykaverit tai juttuseurakin kelpaavat. Olisi kuitenkin mukava jos olisit valmis kaiken kohdilleen sattuessa vakavempaankin suhteeseen! Odotan rauhallista etenemistä ja säännöllistä tapailua erilaisissa merkeissä, mikäli näin käy.

Sinulta toivoisin naisellisuutta sekä ulkonäön että luonteen puolesta. Tupakointia en hyväksy, mutta silloin tällöin voit juoda jos pystyt sen rajoissa pitämään. Mielellään ei edes sitä. Itse olen täysin päihteetön ja absolutisti, joten toivon sinun hyväksyvän tämän asian. Haluaisin, että olisit myös ainakin jonkin verran urheilullinen sillä pidän itse kovasti erilaisista lajeista ja päiviini kuuluu vähintään 10 kilometrin verran lenkkejä. Sinun olisi siis hyvä jaksaa ainakin joskus lähteä perääni käppäilemään :)

Eli jos vaikuttaa siltä, että meillä voisi olla yhteistä, ota ihmeessä yhteyttä ;) Saat toki olla myös kauempaa kuin tästä kaupungista, mutta sitten tämä mahdollinen tapailu jäisi kovin vähälle mikäli se täysin minusta on kiinni. Lisää saa kysellä, ja voidaan myös vaihtaa kuvia. Jään odottelemaan...

Sähköpostia/meseä voi laittaa: [email protected]

0

188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava

Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I
        Maailman menoa
        155
        3880
      2. Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa

Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk
        Maailman menoa
        85
        3323
      3. Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa

Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva
        Maailman menoa
        85
        2765
      4. Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista

Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro
        Maailman menoa
        44
        2659
      5. Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen

ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?
        Maailman menoa
        70
        2622
      6. Kyllä nämä nyky autonakut ja autotki on heikloja

Vuoden vanha akku, eikä inahdakaan.... Pistin vara-akun just lataukseen ja lähen sillä antamaan apuvirtaa Jos ei toimi,
        Ikävä
        23
        2392
      7. Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?

Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä
        Maailman menoa
        140
        2342
      8. Mikä aate kaiken pahan takana?

Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.
        Maailman menoa
        152
        2215
      9. Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!

Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville
        Suomalaiset julkkikset
        39
        2032
      10. Muistan vuosikymmenten takaa

Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.
        Ikävä
        12
        1936
      Aihe