Kuinkas firefox Onko jees!!
Vaihtoehto Firefox?
23
302
Vastaukset
Firefox on ihan hyvä selain. Itse suosittelisin että testaisit myös Google Chromea. ainakin minulla se on nopeamp ikuin Firefox ja siinä on myös sisäänrakennettu flash ja pdf lukija. Kirjanmerkit/salasanat saa kätevästi talteen omalle Google tilille.
- Tahtoo tietää
Onko tämä Google Chrome suomenkielinen?
- werwerwer
Tahtoo tietää kirjoitti:
Onko tämä Google Chrome suomenkielinen?
Google vakoilee sinua selaimen kautta...
werwerwer kirjoitti:
Google vakoilee sinua selaimen kautta...
Mutta vaara ei ole kovinkaan suuri. Google Chromea käyttää yli 10 miljoonaa ihmistä joten Googlella pitäisi olla suuret resurssit vakoilla kaikkia Chromen käyttäjiä..
vapunen kirjoitti:
Mutta vaara ei ole kovinkaan suuri. Google Chromea käyttää yli 10 miljoonaa ihmistä joten Googlella pitäisi olla suuret resurssit vakoilla kaikkia Chromen käyttäjiä..
Korjaus noin 300 miljoonaa käyttäjää.
- 21324354
Itse suosittelen pikemmin Chromiumia kuin Chromea. http://www.chromium.org/getting-involved/download-chromium
- 29
vapunen kirjoitti:
Googlella on suuret resurssit...
- kumma heppu
vapunen kirjoitti:
Tuota tuota, suurempiakin massoja on helppo vakoilla kun on sopivat algoritmit käytössä. Tutustuisit asiaan ennenkuin höpötät joutavia
kumma heppu kirjoitti:
Tuota tuota, suurempiakin massoja on helppo vakoilla kun on sopivat algoritmit käytössä. Tutustuisit asiaan ennenkuin höpötät joutavia
Periaatteessa Chromella voi silti suffailla turvallisesti netissä.
- jokke55
Google Chrome on nopea, mutta en osannut laittaa sillä pikakuvaketta työpöydälle. Onnistuuko se ollenkaan? Kovasti ne kehuvat Chromea ainakin.
jokke55 kirjoitti:
Google Chrome on nopea, mutta en osannut laittaa sillä pikakuvaketta työpöydälle. Onnistuuko se ollenkaan? Kovasti ne kehuvat Chromea ainakin.
Onnistuu ja Chromen pitäisi laittaa se automaattisesti työpöydälle. Jos näin ei tapahtunut niin mene käynnistä valikkoon ja kopioi sielä "Chrome" Google Chtome kansiosta.
On ja sen voi ladata täältä: https://www.google.com/intl/fi/chrome/browser/?hl=fi
- SE SE Selain
Niitä selaimia voi tietokoneella olla monta.
Ei kannata fakkiutua vain yhteen.
Minullakin Chrome, Firefox, IE ja Opera.
Kaikissa on omat hyvät ja huonot puolensa ja kaikkia myös tulee käytettyä.
(IE on nyt boikotissa ongelmien takia). - jumittaa
Firefox jumittuu usein Yle:n areena ohjemia katsoessa, muuten kohtalaisen hyvin toimii. Minulla on Windows7
- EI Chromea!!
Tuskin tuo Chrome niin paljon on nopeempi Firefoxia, että eikö joutas odottaan:) Firefox on kuitenkin paljon näyttävämpi kuin Chrome, ja muutenkin asetuksista voi muokata mieleisen. Chromen säädöt asetuksista surkeat!!
- kokeillut
Mulla ainakin Foxi on nopeampi ja helpompi kuin Chrome.
Chromeenkin saa satoja ilmaisia teemoja.. Mutta ainakin itse en välitä selaimen ulkonäöstä kunahn sitä on helppo käyttää ja se on yksinkertainen.
- sitähän tässä
juuri nytkin käytetään, eipä ole ollut suurempaa valittamista tässä firefoxissa ..
- Kaksois:piste
Minulla Firefoxi on ruvennu kaatuileen enemmän kun ennen :( Esim. kaatuu youtube videon laittaessa päälle. Joo joo on kaikki paskaohjelmat päivitetty... manuaalisesti ja Piriform Update Checker nimisellä ohjelmalla. Suosittelen tuota ohjelmaa, etsii päivitykset asennettuihin ohjelmiin (tuettuihin) ja ehdottaa myös mahd. beta päivityksiä.
Piriform yrityksellä ei taida olla tuollaista ohjelmien päivitysten tarkistaja ohjelmaa. Tarkoititko Filehippo.com update checker ohjelmaa?
- Kaksois:piste
Just sitä. Latasin sen Piriform ohjelmien kautta niin ajatukset meni sekasin.
firefox on hyvä en ole muut oikeestaan edes käyttäny.
- mormor*
Aloin käyttään tätä firefoxia, kun IE jatkuvasti ilmoitti näin, näytönohjain lakkasi toimimasta mutta palautui. Ja se oli ärsyttävää. Kirjoitin täst em. ongelmasta jokunen viikko sitten ja vastaukseksi sain hyvän vinkin, eli mikä selain mulla oli. No silloin en pystynyt tolla IE:lla vastaamaan. Suur kiitos avuliaalle vastaajalle. Nytkin on läppäri ollut auki n. 3 tuntia eikä mitään katkoja ole tullut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .613757Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493000Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631272914Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3661970- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101141Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101125Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27949- 47931
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että108918