VANHA kullankaivuu lautapeli!

kullankaivaja2

kuka muistaa?!
olen koittanu googletella mutta ei tunnu löytyvän.
Pelissä oli ideana ensin käydä töissä esim. saluunassa tai jossain kaupassa että saa rahaa ostaa hakun ja mahd.hevosen ja sitten piti lähteä kaivamaan kultaa. Oli rosvoja jotka saattoi viedä kullan. En kyllä muista että miten se voittaja lopulta ratkesi mutta peli oli kyllä mitä loistavin!! en tiedä kuinka vanha peli on, kuitenki varmasti 90-luvulta ellei vanhempiki.....tämmönen, aika lähelle menevä löyty mutta ei tuokaan se oikea varmaan ole.....

http://www.lautapelit.fi/product.asp?sua=1&lang=1&s=1074

64

4408

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelle hermanni

      Moi kullankaivaja2

      Tarkoitat todennäköisesti peliä Kullankaivaja ,
      tekijä dan-spil,
      vuosilukua ei lue missään mutta 90 - luvun peli.
      Peliohjeen mukaan Sinun selostus pelistä täsmää .
      Voin laitta kuvan pelistä ja kannesta jos laitat osoitteesi.
      Tätäpeliä ei saa kuin käytettynä joko kirpparilta tai huutonetistä.

      • Huovipe

        Voisko saada peliohjeet kun on kateissa


      • pellehermanni2

        Moi Huovip.
        Löytyy paperiversiona mutta laitan huomenna sen koneeseen.
        Laita osoitteesi niin skannaan sen sinulle huomenna.


      • Kas20

      • pellehermanni2

        Moi Kas20.
        Asia hoidettu.


      • Anonyymi

        Hei, voisiko sinulta pellehermanni2 saada vielä Kullankaivaja-pelin ohjeita sähköpostiin? Löydettiin lapsuuden aarteita ja ohjeita ei löydy mistään. Eksyin lopulta tähän keskusteluketjuun.

        Jos viitsit, niin osoite olisi [email protected]

        Kiitos!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, voisiko sinulta pellehermanni2 saada vielä Kullankaivaja-pelin ohjeita sähköpostiin? Löydettiin lapsuuden aarteita ja ohjeita ei löydy mistään. Eksyin lopulta tähän keskusteluketjuun.

        Jos viitsit, niin osoite olisi [email protected]

        Kiitos!

        Moi.
        Ohjeet matkalla.


      • Anonyymi
        pellehermanni2 kirjoitti:

        Moi Huovip.
        Löytyy paperiversiona mutta laitan huomenna sen koneeseen.
        Laita osoitteesi niin skannaan sen sinulle huomenna.

        Hei, saisinko minäkin ohjeet, peli löytyy mutta ohjeet hukassa 😊 [email protected] on osoite ja jos onnistuis niin iso kiitos, päästäis lasten kans pelaamaan 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, saisinko minäkin ohjeet, peli löytyy mutta ohjeet hukassa 😊 [email protected] on osoite ja jos onnistuis niin iso kiitos, päästäis lasten kans pelaamaan 😀

        Moi.
        Ohjeet matkalla.


      • pellehermanni2 kirjoitti:

        Moi Huovip.
        Löytyy paperiversiona mutta laitan huomenna sen koneeseen.
        Laita osoitteesi niin skannaan sen sinulle huomenna.

        Hei!

        Löytyisikö vielä ohjeet?

        Saisinko ne [email protected]


      • Anonyymi
        Hartsa75 kirjoitti:

        Hei!

        Löytyisikö vielä ohjeet?

        Saisinko ne [email protected]

        Moi.
        Ohjeet lähetetty bittitaivaalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi.
        Ohjeet lähetetty bittitaivaalle.

        Moi. Saisinko minäkin pelin ohjeet?
        [email protected]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi. Saisinko minäkin pelin ohjeet?
        [email protected]

        Moi.
        Ohjeet lähetetty matkaan.


      • Anonyymi
        pellehermanni2 kirjoitti:

        Moi Huovip.
        Löytyy paperiversiona mutta laitan huomenna sen koneeseen.
        Laita osoitteesi niin skannaan sen sinulle huomenna.

        Moi laitatko minullekin :)
        Tittalaitinen1(a)gmail.com


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi laitatko minullekin :)
        Tittalaitinen1(a)gmail.com

        Moi.
        Ohjeet lähetetty bittitaivaalle.


      • Anonyymi
        pellehermanni2 kirjoitti:

        Moi Huovip.
        Löytyy paperiversiona mutta laitan huomenna sen koneeseen.
        Laita osoitteesi niin skannaan sen sinulle huomenna.

        Ohjeita kaivataan myös. [email protected]


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ohjeita kaivataan myös. [email protected]

        Moi.
        Ohjeet lähetetty matkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohjeita kaivataan myös. [email protected]

        Ostin pelin kierrätyskeskuksesta, muutama kortti ja nopat puuttui ja tietysti ohjeet. Olisiko joku voinut antaa ohjeet sähköpostiin?

        [email protected]


      • Anonyymi
        pellehermanni2 kirjoitti:

        Moi Huovip.
        Löytyy paperiversiona mutta laitan huomenna sen koneeseen.
        Laita osoitteesi niin skannaan sen sinulle huomenna.

        Moi, kiitis kun olet jakanut näitä ohjeita pyyteettömästi! Voisinko minäkin saadako. Ohjeen, kiitos. T. Teemu
        [email protected]


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moi, kiitis kun olet jakanut näitä ohjeita pyyteettömästi! Voisinko minäkin saadako. Ohjeen, kiitos. T. Teemu
        [email protected]

        Moi.
        Ohjeet lähetetty matkaan.


    • Ihanulalla

      Mitä näistä nykyään maksetaan?

      • Kullankaivaja654

        Itsellä löytyy ko. Lautapeli. Keräilen näitä 80-90-luvun pelejä.


    • pyllynkaivuupeli

      Vanha kunnon pyllynkaivuu peli, se joka löytää eniten karvoihin takertuneita kakkakikkareita ja nukkaa, on voittaja.

    • Anonyymi

      Moi, just mekin tytön kanssa kaivettiin peli varastosta, mutta ohjeet hukassa ja muistikuva hatara. 😅 laitatko mullekin kuvan, jos on. Päästään pelaamaan oikeilla säännöillä. [email protected]

      • Anonyymi

        Moi.
        Asia hoidettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi.
        Asia hoidettu.

        Moikka! Meillä on peli mökillä ja houkuttaisi pitkästä aikaa pelata. Olisiko joltain mahdollista saada ohjeita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi.
        Asia hoidettu.

        Saisinko kans peliin ohjeet? Kiitos.
        [email protected]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saisinko kans peliin ohjeet? Kiitos.
        [email protected]

        Moi.
        Ohjeet lähetetty matkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi.
        Ohjeet lähetetty matkaan.

        Saiskohan tännekkin ( [email protected] ) ohjeen, kiitos!


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos minullekin saisi ohjeet, pääsis lasten kans pelaileen [email protected]

        Moi.
        Molemmille ohjeet lähetetty bittitaivaalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi.
        Asia hoidettu.

        Saisinko ohjeet minäkin? [email protected]


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Saisinko minäkin ohjeen? [email protected]

        Moi.
        Laitan sinulle huomenna ohjeet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saisinko minäkin ohjeen? [email protected]

        Moi.
        Ohjeet lähetetty bittitaivaalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi.
        Ohjeet lähetetty bittitaivaalle.

        Hei...

        Vieläkö onnistuisi tännekin saada ohjeet?

        [email protected]

        Kiitos etukäteen, jos onnistuu!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei...

        Vieläkö onnistuisi tännekin saada ohjeet?

        [email protected]

        Kiitos etukäteen, jos onnistuu!

        Moi.
        Ohjeet lähetetty matkaan.


    • Anonyymi

      Olisko mahdollista laittaa nuo ohjeet yms. johonkin pilvipalvelimeen josta ne voisi käydä hakemassa....?

      • Moi.
        Vastaan omasta puolesta.
        Olen sen verran tumpelo näissä tietok.hommissa joten ainoa tapa saada peliohjeet minulta on tätä kautta.
        Jos joku muu haluaa kerätä ja laittaa pilvipalvelimeen peliohjeet niin siitä vaan. Minä en siihen ryhdy.Toivotan onnea ohjeen metsästykseen.


      • Anonyymi
        PelleHermanni2 kirjoitti:

        Moi.
        Vastaan omasta puolesta.
        Olen sen verran tumpelo näissä tietok.hommissa joten ainoa tapa saada peliohjeet minulta on tätä kautta.
        Jos joku muu haluaa kerätä ja laittaa pilvipalvelimeen peliohjeet niin siitä vaan. Minä en siihen ryhdy.Toivotan onnea ohjeen metsästykseen.

        Hei, Saisinko minäkin ohjeet? [email protected]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, Saisinko minäkin ohjeet? [email protected]

        Moi.
        Ohjeet lähetetty matkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi.
        Ohjeet lähetetty matkaan.

        Kiitos!


    • Anonyymi
      • Moi.
        Ohjeet lähetetty bittitaivaalle.


    • Anonyymi
      • Moi.
        Ohjeet matkalla.


      • Anonyymi
        PelleHermanni2 kirjoitti:

        Moi.
        Ohjeet matkalla.

        Pöllö enkuksi kolme kahekksikkoa, kaikki yhteen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pöllö enkuksi kolme kahekksikkoa, kaikki yhteen

        Hei! Vieläkö ohjeita voisi saada: [email protected]


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei! Vieläkö ohjeita voisi saada: [email protected]

        Moi.
        Ohjeet matkalla joten ei kun kaivamaan kultaa.


      • Anonyymi
        PelleHermanni2 kirjoitti:

        Moi.
        Ohjeet matkalla joten ei kun kaivamaan kultaa.

        Suurkiitos! :)


    • Anonyymi

      Eiku ny hokasin

    • Anonyymi

      Kirjoitan sen. Siis mikä oli sillo joskus

    • Anonyymi

      Mikäli joku olisi innokas myymään tätä, niin lähetä sähköpostia: [email protected] — maksan hyvin!

    • Anonyymi
      • Moi. Onnistuu. Ohjeet lähetetty matkaan.


    • Anonyymi

      Tervehdys, löytyisikö vielä pelin ohjeet?

      • Tervehdys, ohjeet löytyy.


      • PelleHermanni2

        Moi ja tervehdys. Ohjeet matkalla.


      • Moi. Ohjeet lähetty bittitaivaalle.


    • Anonyymi

      Muistaako kukaan aiheeseen liittyen toista valtaus/kullankaivuupeliä jossa oli hippuja,saivareita,täitä jne? Nimi hukassa!

      • Anonyymi

        Kysy kylänraitin isoilta pojilta. Siellä se tieto on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kysy kylänraitin isoilta pojilta. Siellä se tieto on.

        Moi rahmis. Ohjeet lähetetty sinulle.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe