On aivan turhaa ja harhaa väittää jotakin muuta ovea tai porttia Jumalan luo johtavaksi. Teuvo on ainakin sitä kovasti yrittänyt, mutta turhaa työtä tekee, sillä Raamatun ilmoitus on TOTUUS. On vain yksi portti, ovi, Jeesus Kristus itse.
1 "Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka ei mene ovesta lammastarhaan, vaan nousee sinne muualta, se on varas ja ryöväri.
2 Mutta joka menee ovesta sisälle, se on lammasten paimen.
3 Hänelle ovenvartija avaa, ja lampaat kuulevat hänen ääntänsä; ja hän kutsuu omat lampaansa nimeltä ja vie heidät ulos.
4 Ja laskettuaan kaikki omansa ulos hän kulkee niiden edellä, ja lampaat seuraavat häntä, sillä ne tuntevat hänen äänensä.
5 Mutta vierasta ne eivät seuraa, vaan pakenevat häntä, koska eivät tunne vierasten ääntä."
6 Tämän kuvauksen Jeesus puhui heille; mutta he eivät ymmärtäneet, mitä hänen puheensa tarkoitti.
7 Niin Jeesus vielä sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: minä olen lammasten ovi.
8 Kaikki, jotka ovat tulleet ennen minua, ovat varkaita ja ryöväreitä; mutta lampaat eivät ole heitä kuulleet.
9 Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen.
10 Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys.
11 Minä olen se hyvä paimen. Hyvä paimen antaa henkensä lammasten edestä. Joh.10
Jeesus on ainoa ovi.
69
178
Vastaukset
Miksi valehtelet minusta?
Ei kukaan muu ole täällä niin paljon Kristuksen luokse vievästä ahtaasta portista ja ahtaasta ovesta kirjoittanut kuin minä.
Koska tiedän, minkälainen se on, kun olen siitä sisälle päässyt, ja Kristukselta Hengen ja tehtävän saanut.
Mikä oppi on sinulta vienyt mennessään tämän kilvoittelukyvyn:
"Kilvoitelkaa päästäksenne sisään ahtaasta ovesta. Minä sanon teille: monet yrittävät mennä sisään mutta eivät siihen kykene.
"Tulee hetki, jolloin talon isäntä nousee ja sulkee oven. Kun te sitten seisotte ulkona, kolkutatte ovelle ja huudatte: 'Herra, avaa meille!', hän vastaa: 'Keitä te olette? En tunne teitä.'
Silloin te alatte selittää: 'Mehän söimme ja joimme sinun kanssasi, ja sinä opetit meidän kaduillamme.'
Mutta hän sanoo: 'Keitä te olette? En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, kaikki te vääryydentekijät.'- palstalainen.
Kyllä sinä valehtelet, joko tietoisesti tai eksyneenä, mutta et kuitenkaan halua tehdä parannusta, etkä edes tutkia Jumalan kasvojen edessä, onko oppisi Raamatun mukainen. Se ei ole Raamatun mukainen, koska pyrit määrätietoisesti mitätöimään Jumalan sanaa. Jos luit aloituksen katkelman Raamatusta, voit nähdä, jos haluat, että Jeesus ITSE on se ovi ja portti, EI mikään MUU HÄNEN ULKOPUOLELLAAN. Ymmärrätkö??? Sinun kehittämäsi portti on jokin hämäräportti Jeesuksen ulkopuolella, joka ei johda Jeesuksen, eikä Isän luo, koska se EI OLE JEESUS ITSE. Tämä oli nyt niin sanottu rautalankaversio, koska et ymmärrä normaalia puhetta, etkä normaalia kirjoitusta, vaan väännät tapasi mukaan kaiken nurin.
palstalainen. kirjoitti:
Kyllä sinä valehtelet, joko tietoisesti tai eksyneenä, mutta et kuitenkaan halua tehdä parannusta, etkä edes tutkia Jumalan kasvojen edessä, onko oppisi Raamatun mukainen. Se ei ole Raamatun mukainen, koska pyrit määrätietoisesti mitätöimään Jumalan sanaa. Jos luit aloituksen katkelman Raamatusta, voit nähdä, jos haluat, että Jeesus ITSE on se ovi ja portti, EI mikään MUU HÄNEN ULKOPUOLELLAAN. Ymmärrätkö??? Sinun kehittämäsi portti on jokin hämäräportti Jeesuksen ulkopuolella, joka ei johda Jeesuksen, eikä Isän luo, koska se EI OLE JEESUS ITSE. Tämä oli nyt niin sanottu rautalankaversio, koska et ymmärrä normaalia puhetta, etkä normaalia kirjoitusta, vaan väännät tapasi mukaan kaiken nurin.
Se portti on sinulle todella hämärä, koska Saatana on sinulle hämäräksi tehnyt.
Sinä kuulut siihen suureen väärintekijöiden joukkoon, joka ratsastaa vain Jeesuksen nimellä, mutta ei hänen opetuksistaan.
"Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'
Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'- palstalainen.
TeuvoSuni kirjoitti:
Sinä kuulut siihen suureen väärintekijöiden joukkoon, joka ratsastaa vain Jeesuksen nimellä, mutta ei hänen opetuksistaan.
"Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'
Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'Annat väärän todistuksen. Se on synti. Et tunne minusta mitään, etkä tule tuntemaankaan. Sinun kirjoituksesi taasen ovat täysin nähtävillä ja niissä olet jo pitkään eksyttänyt ja yrittänyt harhauttaa ahtaan portin olevan jotain muuta kuin Jeesus itse. Nyt kiistät kaiken, vaikka voisimme halutessamme ottaa ison liudan todistusmateraalia sen tueksi, mitä nyt sinun kirjoittelustasi sanon. Kuulut siihen ihmisryhmään, joka aina kiistää kaiken, vaikka todisteet olisivat päivänselvät.
- pitkään palstalla
palstalainen. kirjoitti:
Annat väärän todistuksen. Se on synti. Et tunne minusta mitään, etkä tule tuntemaankaan. Sinun kirjoituksesi taasen ovat täysin nähtävillä ja niissä olet jo pitkään eksyttänyt ja yrittänyt harhauttaa ahtaan portin olevan jotain muuta kuin Jeesus itse. Nyt kiistät kaiken, vaikka voisimme halutessamme ottaa ison liudan todistusmateraalia sen tueksi, mitä nyt sinun kirjoittelustasi sanon. Kuulut siihen ihmisryhmään, joka aina kiistää kaiken, vaikka todisteet olisivat päivänselvät.
Teuvolle on hyvin tyypillistä se, että hän lihan käsivarrella lonkalta heittelee omia arvioitaan, jotka eivät paikkaansa pidä. Sitä hän on tehnyt kauan ja hartaasti.
palstalainen. kirjoitti:
Annat väärän todistuksen. Se on synti. Et tunne minusta mitään, etkä tule tuntemaankaan. Sinun kirjoituksesi taasen ovat täysin nähtävillä ja niissä olet jo pitkään eksyttänyt ja yrittänyt harhauttaa ahtaan portin olevan jotain muuta kuin Jeesus itse. Nyt kiistät kaiken, vaikka voisimme halutessamme ottaa ison liudan todistusmateraalia sen tueksi, mitä nyt sinun kirjoittelustasi sanon. Kuulut siihen ihmisryhmään, joka aina kiistää kaiken, vaikka todisteet olisivat päivänselvät.
Henkesi hedelmät - kirjoituksesi - paljastavat sinut Saatanan tekopyhittämäksi ja Jumalan paaduttamaksi.
- 14 - vuotias
TeuvoSuni kirjoitti:
Henkesi hedelmät - kirjoituksesi - paljastavat sinut Saatanan tekopyhittämäksi ja Jumalan paaduttamaksi.
Teuvo antoi itse hyvän esimerkin tuosta ''pitkään palstalla'' -nimimerkin huomiosta.
- palstalainen.
14 - vuotias kirjoitti:
Teuvo antoi itse hyvän esimerkin tuosta ''pitkään palstalla'' -nimimerkin huomiosta.
Aivan. Se oli malliesimerkki Teuvon lonkkavedosta. ;)
- LOPETA jo sellainen!
Turhaa on sinun Jeesuksen sanoja KIISTÄÄ.
- ihan vaan tiedoksi
TeuvoSuni kirjoitti:
Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'Tuo jatkuva herjaaminen on juuri sitä vääryyden tekemistä.
- pitkään palstalla.
TeuvoSuni kirjoitti:
Puhuit itsestäsi ja vihamielisyydestäsi.
- toteavainen
palstalainen. kirjoitti:
Totta.
Tällainen jatkuva riitely ja toisen valehtelijaksi nimittelykö se on sitä Jeesukseen uskomisesta koituvaa "hyvää hedelmää"? No, näinhän ne kaikki uskonsodatkin ovat saaneet alkunsa, joten eipä tässä mittään, jatkakaahan pojat.
Tätä on hauska seurata.- Jeesukseen uskova
Verbaalinen väittely on harmitonta, mutta välttämätöntä tarpeen tullen, joten kommenttisi on voimakasta liioittelua. Toki ymmärrän, että ateisti mielellään herkuttelee uskovien kiistoilla.
- 14 - vuotias
Ei tässä ainakaan minun kohdallani ole ketään tarkoitus haukkua/mollata, kertoa vain Pelastuksen Aidosta Sanomasta.
Kaikkea hyvää sinullekin :-D Jeesukseen uskova kirjoitti:
Verbaalinen väittely on harmitonta, mutta välttämätöntä tarpeen tullen, joten kommenttisi on voimakasta liioittelua. Toki ymmärrän, että ateisti mielellään herkuttelee uskovien kiistoilla.
>Verbaalinen väittely on harmitonta>
Sodat alkavat sanoista.
>mutta välttämätöntä tarpeen tullen>
Tällä palstalla on Jeesukseen uskova nimitellyt toista Jeesukseen uskovaa valehtelijaksi jo pidemmän aikaa. Onko sellainen todellakin välttämätöntä, jos Jeesus olisi oikeasti teidän elävä Herranne?
>joten kommenttisi on voimakasta liioittelua>
Mistä kohtaa?
>Toki ymmärrän, että ateisti mielellään herkuttelee uskovien kiistoilla.>
Miksi teillä samaan kirjaan ja samaan jumalaan uskovilla sitten ylipäätään on jatkuvasti kiistoja? Eikö se Jeesus olekaan elävä jumal,a joka huolehtii omistaan ja pitää heidät oikealla tiellä? Lukekaahan hieman aapista:
"Mutta kun fariseukset sen kuulivat, sanoivat he: "Tämä ei aja riivaajia ulos kenenkään muun kuin Beelsebulin, riivaajain päämiehen, voimalla". Mutta hän tiesi heidän ajatuksensa ja sanoi heille: "Jokainen valtakunta, joka riitautuu itsensä kanssa, joutuu autioksi, eikä mikään kaupunki tai talo, joka riitautuu itsensä kanssa, pysy pystyssä." - Matteus 12:24, 25
Miten siis tekään voisitte pysyä tuollaisen riitaisan uskonne kanssa mitenkään pystyssä? Jeesus on jakaantunut teidän keskuudessanne, arvon uskovat.- 14 - vuotias
demon_of_dawn kirjoitti:
Sodat alkavat sanoista.
Tällä palstalla on Jeesukseen uskova nimitellyt toista Jeesukseen uskovaa valehtelijaksi jo pidemmän aikaa. Onko sellainen todellakin välttämätöntä, jos Jeesus olisi oikeasti teidän elävä Herranne?
Mistä kohtaa?
Miksi teillä samaan kirjaan ja samaan jumalaan uskovilla sitten ylipäätään on jatkuvasti kiistoja? Eikö se Jeesus olekaan elävä jumal,a joka huolehtii omistaan ja pitää heidät oikealla tiellä? Lukekaahan hieman aapista:
"Mutta kun fariseukset sen kuulivat, sanoivat he: "Tämä ei aja riivaajia ulos kenenkään muun kuin Beelsebulin, riivaajain päämiehen, voimalla". Mutta hän tiesi heidän ajatuksensa ja sanoi heille: "Jokainen valtakunta, joka riitautuu itsensä kanssa, joutuu autioksi, eikä mikään kaupunki tai talo, joka riitautuu itsensä kanssa, pysy pystyssä." - Matteus 12:24, 25
Miten siis tekään voisitte pysyä tuollaisen riitaisan uskonne kanssa mitenkään pystyssä? Jeesus on jakaantunut teidän keskuudessanne, arvon uskovat.Eipä tässä kovin suurta jakoa ole tapahtunut, Teuvo puolustaa kantaansa (ainakin lähes) yksin.
En usko, että kukaan tämän palstan kirjoittajista olisi valmis sotaan, sehän tietenkin väärin.
Uskonto jakaa mielipiteitä ja on aiheuttanut sotia, mutta tarkoittaako se, että edes keskustelupalstoilla uskonnoista ei saa väitellä?
Lähes kaikki kirjoittajat täällä tuntuvat uskovan Raamattuun täällä kokonaan, Teuvo on sitten oma lukunsa. - Jeesuksen oma
demon_of_dawn kirjoitti:
Sodat alkavat sanoista.
Mistä kohtaa?
Miten siis tekään voisitte pysyä tuollaisen riitaisan uskonne kanssa mitenkään pystyssä? Jeesus on jakaantunut teidän keskuudessanne, arvon uskovat.Jeesuksen omilla on kiistaton oikeus puolustaa uskoaan. Se on luovuttamaton lähtökohta ihmiselle, joka on Jeesuksen elämäänsä löytänyt. Myös harhaoppien, kuten Teuvo-oppi suhteen on olatava tarkkana, sillä Jeesuksen sanojen mukaan eksyttäjiä tulee paljon.
Ja Jeesuksen veri on ainoa puhdistus. Vanha mies väittää Jeesuksen puhdistavan jollain sunipulverilla, jonkin kuvitteellisen portin takana.
- Äitee.
Kyllä portti on aito ja oikea, mutta on myös armo joka meitä kohtaa oikea, ja emme tekojemme kautta ettei kukaan kerskaisi. Ja tekojakin täytyy olla.
Mielenmuutoksen antaa yksin HerraJumala. - Aikuisten oikeesti
Äitee. kirjoitti:
Kyllä portti on aito ja oikea, mutta on myös armo joka meitä kohtaa oikea, ja emme tekojemme kautta ettei kukaan kerskaisi. Ja tekojakin täytyy olla.
Mielenmuutoksen antaa yksin HerraJumala.Nuo sun sunipulveri juttus kuuluu samaan satujen sarjaan, kuin nukkumatin unihiekan sirottelu lasten silmiin.
- Aikuisten oikeesti
Aikuisten oikeesti kirjoitti:
Nuo sun sunipulveri juttus kuuluu samaan satujen sarjaan, kuin nukkumatin unihiekan sirottelu lasten silmiin.
Edellinen oli tarkoitettu nimimerkille "Devoit"
- Äitee..
Aikuisten oikeesti kirjoitti:
Edellinen oli tarkoitettu nimimerkille "Devoit"
Ymmärsin..:)
- palstalainen.
Armikin tekee parhaakseen mitätöidäkseen Jumalan sanan ilmoituksen. Voi häntä!
- äitii..
On ihmisiä jotka ovat nk, yksisilmäisiä.
He eivät kunnioita muutakuin itseään ja siksi pakahtuvat. - nähty on
äitii.. kirjoitti:
On ihmisiä jotka ovat nk, yksisilmäisiä.
He eivät kunnioita muutakuin itseään ja siksi pakahtuvat.Armik edustaa "vain minä"-oppia puhtaimmillaan. Hän ei halua nähdä Jumalan pelastavaa työtä ja Pyhän Hengen vaikutusta muissa ihmisissä. Tyhjä olisi Taivas, jos se olisi Armikista kiinni. Onneksi ei ole.
- Jepulis jep.
nähty on kirjoitti:
Armik edustaa "vain minä"-oppia puhtaimmillaan. Hän ei halua nähdä Jumalan pelastavaa työtä ja Pyhän Hengen vaikutusta muissa ihmisissä. Tyhjä olisi Taivas, jos se olisi Armikista kiinni. Onneksi ei ole.
jep jep
- VOI VOI VOI!!!
nähty on kirjoitti:
Armik edustaa "vain minä"-oppia puhtaimmillaan. Hän ei halua nähdä Jumalan pelastavaa työtä ja Pyhän Hengen vaikutusta muissa ihmisissä. Tyhjä olisi Taivas, jos se olisi Armikista kiinni. Onneksi ei ole.
ArmiK'in sanoman ydin on: Kaikki, jotka eivät ole kanssani täsmälleen samaa mieltä, ovat eksyttäjiä.
- body
Taivaaseen on useita ovia, sillä jos ei olisi, se kuuluisi jo rääkkäyksen piiriin.
Ne jotka tulevat etelästä, tulevat etelästä, eikä heitä pakoteta pohjoiseen.
On ainakin kaksitoista ovea, sillä taivas ei ole niin tunkkainen kuin ihmiset sen haluavat olevan.- 14 - vuotias
Tuo annihilationistinen (= kaikki pelastuvat, uskomus) uskomuksesi ei ole kyllä ainakaan sellainen, josta Raamattu kertoo.
''Minä olen tie, totuus ja elämä, kukaan ei pääse Isäni luo muuten, kuin minun kauttani'' - Jeesus - 14 - vuotias
14 - vuotias kirjoitti:
Tuo annihilationistinen (= kaikki pelastuvat, uskomus) uskomuksesi ei ole kyllä ainakaan sellainen, josta Raamattu kertoo.
''Minä olen tie, totuus ja elämä, kukaan ei pääse Isäni luo muuten, kuin minun kauttani'' - JeesusTuo universaalinen, ei annihilationistinen*
- Äitee..
14 - vuotias kirjoitti:
''Minä olen tie, totuus ja elämä, kukaan ei pääse Isäni luo muuten, kuin minun kauttani'' - JeesusÄlä poikani rajaa Jumalaa yksin sinulle................
Ef. 2:5
että hän teki meidät, rikkomustemme tähden kuolleet, eläviksi Kristuksen kanssa. Armosta teidät on pelastettu. [Kol. 2:13]
Ef. 2:8
Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja. - Äitee.
Äitee.. kirjoitti:
Älä poikani rajaa Jumalaa yksin sinulle................
että hän teki meidät, rikkomustemme tähden kuolleet, eläviksi Kristuksen kanssa. Armosta teidät on pelastettu. [Kol. 2:13]
Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.Armosta kaikille on pelastus, mutta ei sellaisille jotka eivät kunnioita Jumalaa.
Ei riitä että ottaa vastaan Jeesuksen kun kiroaa Jumalaa.
Jeesus on kuin virran jakaja.
Toiset tuomitaan ikuiseen kadotukseen ja toiset ikuiseen elämään.
Tässä on salaisuus. - 14 - vuotias
Äitee.. kirjoitti:
Älä poikani rajaa Jumalaa yksin sinulle................
Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.En rajaakaan, kiistätäkö muka, että Jeesus on ainoa ovi.
- 14 - vuotias
Äitee. kirjoitti:
Armosta kaikille on pelastus, mutta ei sellaisille jotka eivät kunnioita Jumalaa.
Ei riitä että ottaa vastaan Jeesuksen kun kiroaa Jumalaa.
Jeesus on kuin virran jakaja.
Toiset tuomitaan ikuiseen kadotukseen ja toiset ikuiseen elämään.
Tässä on salaisuus.Väitätkö, että kiroan Jumalaa?
- Jotain rajaa
14 - vuotias kirjoitti:
Väitätkö, että kiroan Jumalaa?
Kannattaiskohan sun pitää vähän matalampaa profiilia, ei ole sopivaa, että pennut hyppii aikuisten silmille
- Äitee..
14 - vuotias kirjoitti:
>Väitätkö, että kiroan Jumalaa?<
En väitä vaan totean.
En ole sinun 14-v. vielä todennut kiroavan Jumalaa, mutta katotaan.
Yleistin vastaukseni. - Äitee..
14 - vuotias kirjoitti:
En rajaakaan, kiistätäkö muka, että Jeesus on ainoa ovi.
Katotaan, Jeesus on VÄLIMIES Jumalan ja ihmisen välissä,
siis Jeesus ei ole Jumala.
Meillä on etuovi ja takaovi joista voi tulla sisään ja ulos. - Ä....
14 - vuotias kirjoitti:
>http://keskustelu.suomi24.fi/node/10859576#comment-57518040-view<
Pahalta näyttää. - 14 - vuotias
Jotain rajaa kirjoitti:
Kannattaiskohan sun pitää vähän matalampaa profiilia, ei ole sopivaa, että pennut hyppii aikuisten silmille
Jos keskustelu on asiallista, niin väliäkö iällä?
- 14 - vuotias
Äitee.. kirjoitti:
Meillä on etuovi ja takaovi joista voi tulla sisään ja ulos.”Totisesti, totisesti minä sanon teille; ennen kuin Aabraham syntyi, olen minä ollut.” Juutalaiset reagoivat aikomalla kivittää Jeesuksen (Joh. 8:59)
Opetuslapsi Tuomas huudahti Jeesukselle: ”Minun Herrani ja Jumalani!” (Joh. 20:28). Jeesus ei oikaise hänen sanojaan.
Kiistät näiden Raamatun kohtien lisäksi myös siis Pyhän Kominaisuuden. - 14 - vuotias
14 - vuotias kirjoitti:
”Totisesti, totisesti minä sanon teille; ennen kuin Aabraham syntyi, olen minä ollut.” Juutalaiset reagoivat aikomalla kivittää Jeesuksen (Joh. 8:59)
Opetuslapsi Tuomas huudahti Jeesukselle: ”Minun Herrani ja Jumalani!” (Joh. 20:28). Jeesus ei oikaise hänen sanojaan.
Kiistät näiden Raamatun kohtien lisäksi myös siis Pyhän Kominaisuuden.Pyhän Kolminaisuuden *
- äitee..
14 - vuotias kirjoitti:
Jos keskustelu on asiallista, niin väliäkö iällä?
Kunnioita äitiäsi ja isääsi,
tärkeää sinulle.,Että menestyisit.
Iällä on väliä. - Äitee..
14 - vuotias kirjoitti:
”Totisesti, totisesti minä sanon teille; ennen kuin Aabraham syntyi, olen minä ollut.” Juutalaiset reagoivat aikomalla kivittää Jeesuksen (Joh. 8:59)
Kiistät näiden Raamatun kohtien lisäksi myös siis Pyhän Kominaisuuden.Minä tiedän huom, minä tiedän että on "isä, poika ja pyhähenki"
Nämä kolme muodostavat Kirkon ja uskonnon punaisen langan mutta Jumala Raamatussa on;
Kukaan ei ole nähnyt Jumalaa,
ja jos Jeesus on jumala niin miksi poika alistetaan jos poikaJeesus on jumala sitä ei voi alistaa.
Mutta on yksi joka jää ulkopuolelle pojasta joka on JUMALA. JONKA KAIKKI ON,
Raamatun mukaan.
1 Kor.15
Kuolleiden ylösnousemus
12 Jos kerran julistetaan, että Kristus on herätetty kuolleista, kuinka jotkut teistä voivat sanoa, ettei kuolleiden ylösnousemusta ole? [Mark. 12:18]
13 Jos ei ole kuolleiden ylösnousemusta, ei Kristustakaan ole herätetty kuolleista. - 14 - vuotias
äitee.. kirjoitti:
Kunnioita äitiäsi ja isääsi,
tärkeää sinulle.,Että menestyisit.
Iällä on väliä.Niin, kyllä muitakin tulee kunnioittaa.
Sanoinkin, että jos keskustelu on asiallista - sivusta seurannut
Jotain rajaa kirjoitti:
Sinua vain harmittaa, kun 14-v on niin hienosti ja viisaudella osannut kyseenalaistaa Teuvon oppeja. Upeeta, että meillä on noin viisaita nuoria!
- sivusta seurannut
Äitee.. kirjoitti:
Minä tiedän huom, minä tiedän että on "isä, poika ja pyhähenki"
Nämä kolme muodostavat Kirkon ja uskonnon punaisen langan mutta Jumala Raamatussa on;
Kukaan ei ole nähnyt Jumalaa,
ja jos Jeesus on jumala niin miksi poika alistetaan jos poikaJeesus on jumala sitä ei voi alistaa.
Mutta on yksi joka jää ulkopuolelle pojasta joka on JUMALA. JONKA KAIKKI ON,
Raamatun mukaan.
1 Kor.15
Kuolleiden ylösnousemus
12 Jos kerran julistetaan, että Kristus on herätetty kuolleista, kuinka jotkut teistä voivat sanoa, ettei kuolleiden ylösnousemusta ole? [Mark. 12:18]
13 Jos ei ole kuolleiden ylösnousemusta, ei Kristustakaan ole herätetty kuolleista.Oletko koskaan miettinyt, sitä, ettei Jeesus, jos olisi ollut ainoastaan ihminen, olisi millään kyennyt sovittamaan meitä? Jossain vaiheessa hän olisi langennut ja siinä se sitten olisi homma ollut. Jeesus oli sekä täysi ihminen, että täysi Jumala ja siksi hän kykeni sovittamaan meidät kurjat.
- Äitee.
sivusta seurannut kirjoitti:
Oletko koskaan miettinyt, sitä, ettei Jeesus, jos olisi ollut ainoastaan ihminen, olisi millään kyennyt sovittamaan meitä? Jossain vaiheessa hän olisi langennut ja siinä se sitten olisi homma ollut. Jeesus oli sekä täysi ihminen, että täysi Jumala ja siksi hän kykeni sovittamaan meidät kurjat.
Jumala sovitti Jeesuksessa, huom, Jumala sovitti Jeesuksessa vääryyden. ja ihmiset saavat tunnonrauhan Jeesuksen kädestä. mutta Jumala on eri, Raamattu sanoo Jumala herätti,
Ap. t. 2:24
Mutta Jumala herätti hänet, päästi hänet kuoleman kidasta. Eihän edes ollut mahdollista, että kuolema olisi voinut pitää häntä vallassaan,
Ap. t. 4:10
niin tietäkää tämä, te kaikki ja koko Israelin kansa: se tapahtui Jeesuksen Kristuksen, Nasaretilaisen, nimessä. Hänet te ristiinnaulitsitte, mutta Jumala herätti hänet kuolleista. Hänen voimastaan tämä mies seisoo terveenä teidän edessänne. [Ap. t. 3:16]
Ap. t. 10:40
mutta Jumala herätti hänet kolmantena päivänä ja antoi hänen ilmestyä --
Ap. t. 13:30
Mutta Jumala herätti hänet kuolleista. [Ap. t. 2:24, Ap. t. 3:15, Ap. t. 5:30]
Ap. t. 13:37
Mutta hän, jonka Jumala herätti kuolleista, ei maatunut.
Room. 4:25
Jumala antoi Kristuksen kuolla meidän rikkomustemme tähden ja herätti hänet kuolleista meidän vanhurskauttamisemme tähden. [Room. 8:32; 1. Kor. 15:17; 2. Kor. 5:21; Gal. 1:4]
Huomaa minä tiedän. - Äitee..
Äitee. kirjoitti:
Jumala sovitti Jeesuksessa, huom, Jumala sovitti Jeesuksessa vääryyden. ja ihmiset saavat tunnonrauhan Jeesuksen kädestä. mutta Jumala on eri, Raamattu sanoo Jumala herätti,
Mutta Jumala herätti hänet, päästi hänet kuoleman kidasta. Eihän edes ollut mahdollista, että kuolema olisi voinut pitää häntä vallassaan,
niin tietäkää tämä, te kaikki ja koko Israelin kansa: se tapahtui Jeesuksen Kristuksen, Nasaretilaisen, nimessä. Hänet te ristiinnaulitsitte, mutta Jumala herätti hänet kuolleista. Hänen voimastaan tämä mies seisoo terveenä teidän edessänne. [Ap. t. 3:16]
Jumala antoi Kristuksen kuolla meidän rikkomustemme tähden ja herätti hänet kuolleista meidän vanhurskauttamisemme tähden. [Room. 8:32; 1. Kor. 15:17; 2. Kor. 5:21; Gal. 1:4]
Huomaa minä tiedän.Älkää tehkö taasen kultaista vasikkaa, kuten tekivät Israelilaiset erämaa vaelluksen aikana.
Uskokaa vasta sitten kuka tai mikä on Jumala kun näette omin silmin, kirjoitusten mukaan Jeesus sovitti vääryyden ristillä Jumalan voimasta.
Joka on erillinen Jeesuksesta.
Raamattu sen todistaa;
1. Korinttolaiskirje 15
27 Sillä "Jumala on alistanut hänen jalkojensa alle kaiken". Kun sanotaan, että kaikki on alistettu hänelle, tämän ulkopuolelle jää tietysti Jumala, joka itse on kaiken alistanut Kristuksen valtaan.
28 Sitten kun kaikki on saatettu hänen valtaansa, silloin hän itse, Poika, alistuu sen valtaan, joka on saattanut kaiken hänen valtaansa, ja niin Jumala hallitsee täydellisesti kaikkea.
Ymmärtäkää jakeet ja "Poika alistuu" - Äitee..
Äitee.. kirjoitti:
Älkää tehkö taasen kultaista vasikkaa, kuten tekivät Israelilaiset erämaa vaelluksen aikana.
Uskokaa vasta sitten kuka tai mikä on Jumala kun näette omin silmin, kirjoitusten mukaan Jeesus sovitti vääryyden ristillä Jumalan voimasta.
Joka on erillinen Jeesuksesta.
Raamattu sen todistaa;
1. Korinttolaiskirje 15
27 Sillä "Jumala on alistanut hänen jalkojensa alle kaiken". Kun sanotaan, että kaikki on alistettu hänelle, tämän ulkopuolelle jää tietysti Jumala, joka itse on kaiken alistanut Kristuksen valtaan.
28 Sitten kun kaikki on saatettu hänen valtaansa, silloin hän itse, Poika, alistuu sen valtaan, joka on saattanut kaiken hänen valtaansa, ja niin Jumala hallitsee täydellisesti kaikkea.
Ymmärtäkää jakeet ja "Poika alistuu"Ihmisten on seurattava kuitenkin Jeesusta sillä Jeesuksen kautta on pelastus, ja Jeesus tietää kuka ja mikä on Jumala. Jeesus sai nähdä Jumalan silmästä silmään.
On löydetty papyrys käärön palanen jossa Jeesus keskustelee opetuslasten kanssa "vaimostaan", jonka kuvaa Jeesus kantoi käsivarressaan, joka on Jumala.
En minä omani kirjoita. Tämä on FAKTAA.
Missä ajassa me saamme seurata tapahtumia???? - äitee..
Äitee.. kirjoitti:
Ihmisten on seurattava kuitenkin Jeesusta sillä Jeesuksen kautta on pelastus, ja Jeesus tietää kuka ja mikä on Jumala. Jeesus sai nähdä Jumalan silmästä silmään.
On löydetty papyrys käärön palanen jossa Jeesus keskustelee opetuslasten kanssa "vaimostaan", jonka kuvaa Jeesus kantoi käsivarressaan, joka on Jumala.
En minä omani kirjoita. Tämä on FAKTAA.
Missä ajassa me saamme seurata tapahtumia????Jatkan;
Ajatelkaa ja lukekaa montako pääsi luvattuun maahan kun Israelilaiset tekivät sen kultaisen vasikan eli jumalan jota kumarsivat ja palvoivat ja Mooses juotti tuon sonnin sitten kansalle.
2. Moos. 32:20
Hän otti heidän tekemänsä sonnin, poltti sen tulessa, murensi sen hienoksi, sekoitti veteen ja juotti veden israelilaisille. - sivusta seurannut
Äitee. kirjoitti:
Huomaa minä tiedän.Niin, Isä on myös Jumala. Ei se siitä olekaan kiinni. Jos Jeesus ei ole Jumala, niin sinullakaan ei ole mitään toivoa. Et ole sisäistänyt Jumalan kolminaisuutta. Jumala ei ole ihmisjärjen mukainen, vaan uskon kautta me ymmärrämme, että Jeesus on Jumala.
- Äitee.
Niin, Isä on myös Jumala. Ei se siitä olekaan kiinni. Jos Jeesus ei ole Jumala, niin sinullakaan ei ole mitään toivoa. Et ole sisäistänyt Jumalan kolminaisuutta. Jumala ei ole ihmisjärjen mukainen, vaan uskon kautta me ymmärrämme, että Jeesus on Jumala.
Sanon vaan älä tee Jumalasta kuvaa.
Se tulee olemaan sinun kultainen sonni.
sellainen valtakunta kuin sen johtajat.
Raamatusta kyllä löytyy Jumalakin, mutta et ole löytänyt sitä.
Jumala sovitti Jeesuksessa maailman synnit,
Raamattu sanoo Jumala herätti Jeesuksen jos Jeesus olisi Jumala niin ei olisi Raamatussa että Jumala herätti.
Käyttäkää järkeä myös.
Tämä Pyhä Henki on Jumalan Henki, ja hän hallitsee kaikkea.
Myös Raamatun mukaan.
1. Kor. 15:28
Sitten kun kaikki on saatettu hänen valtaansa, silloin hän itse, Poika, alistuu sen valtaan, joka on saattanut kaiken hänen valtaansa, ja niin Jumala hallitsee täydellisesti kaikkea.
Huomaa poika alistuu.
Kaikki kulminoituu alkuun Luomis kertomukseen. Jumala loi. - sivusta seurannut
Äitee. kirjoitti:
Sanon vaan älä tee Jumalasta kuvaa.
Se tulee olemaan sinun kultainen sonni.
sellainen valtakunta kuin sen johtajat.
Raamatusta kyllä löytyy Jumalakin, mutta et ole löytänyt sitä.
Jumala sovitti Jeesuksessa maailman synnit,
Raamattu sanoo Jumala herätti Jeesuksen jos Jeesus olisi Jumala niin ei olisi Raamatussa että Jumala herätti.
Käyttäkää järkeä myös.
Tämä Pyhä Henki on Jumalan Henki, ja hän hallitsee kaikkea.
Myös Raamatun mukaan.
Sitten kun kaikki on saatettu hänen valtaansa, silloin hän itse, Poika, alistuu sen valtaan, joka on saattanut kaiken hänen valtaansa, ja niin Jumala hallitsee täydellisesti kaikkea.
Huomaa poika alistuu.
Kaikki kulminoituu alkuun Luomis kertomukseen. Jumala loi.Mieti, mitä tarkoittavat Jeesuksen sanat: "Joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän" ja: "Minä ja Isä olemme yhtä".
Älä sorru toisen uskon mitätöintiin, kuten täällä jotkut tekevät. - Äitee.
Mieti, mitä tarkoittavat Jeesuksen sanat: "Joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän" ja: "Minä ja Isä olemme yhtä".
Älä sorru toisen uskon mitätöintiin, kuten täällä jotkut tekevät.Mutta en halua että kukaan jää tulevasta hyvästä osalliseksi, ja jää paitsi jos on rakentanut kultaisen sonnin.
Jumala ei salli että Jumaluuden jollekkin muille epäjumalalle kumaratte.
Tämä jae kertoo että on toinen ihminen joka hallitsee myös Jeesusta.
Ja se jatkuu;
1. Kor. 3:23
mutta te olette Kristuksen, ja Kristus on Jumalan.
Ymmärtäkää, kun te olette Kristuksen, vaan ette ole Kristus,
niin Kristus on Jumalan, vaan ei ole Jumala.
Jumala herätti Kristuksen. HALOO.
Moni luopuu uskosta kun näkee Jumalan, tämäkin on kirjoitettuna Raamatussa.
Huom. minä tiedän. - Äitee..
Äitee. kirjoitti:
Mutta en halua että kukaan jää tulevasta hyvästä osalliseksi, ja jää paitsi jos on rakentanut kultaisen sonnin.
Ja se jatkuu;
Huom. minä tiedän.Moni luopuu uskosta;
Luuk. 18:8
Minä sanon teille: hän hankkii heille oikeuden viipymättä. Mutta kun Ihmisen Poika tulee, löytääkö hän uskoa maan päältä?" [2. Tim. 3:1-5]
Huom. minä tiedän. Ja Raamattu sen todistaa. - ..
Mieti, mitä tarkoittavat Jeesuksen sanat: "Joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän" ja: "Minä ja Isä olemme yhtä".
Älä sorru toisen uskon mitätöintiin, kuten täällä jotkut tekevät.Haluatko että rautalangasta teille väännän Jumaluuden, Raamatusta, vaan ette usko sittenkään, sillä ihminen rakentaa monumentin itselleen ja kumartaa sitä.
Ja Jumala katselee vierestä ja koputtelee olkapäähän ja ihminen haukkaa omenasta. - ..
.. kirjoitti:
Haluatko että rautalangasta teille väännän Jumaluuden, Raamatusta, vaan ette usko sittenkään, sillä ihminen rakentaa monumentin itselleen ja kumartaa sitä.
Ja Jumala katselee vierestä ja koputtelee olkapäähän ja ihminen haukkaa omenasta.1. kirje Timoteukselle 4
Eksyttävät opetukset
1 Pyhä Henki sanoo selvästi, että viimeisinä aikoina jotkut luopuvat uskosta ja alkavat seurata eksyttäviä henkiä ja pahojen henkien opetuksia. - ..
Älä sorru toisen uskon mitätöintiin, kuten täällä jotkut tekevät.En mitätöi uskoa vaan avarran näkemystänne.
Hepr. 12:24
ja siellä on uuden liiton välimies Jeesus ja vihmontaveri, joka huutaa, mutta ei kostoa niin kuin Abelin veri.
Välimies ei ole koskaan "päämies"
Uskokaa kirjoituksia. ne on Jumalan sanaa. - sori..
Äitee. kirjoitti:
Mutta en halua että kukaan jää tulevasta hyvästä osalliseksi, ja jää paitsi jos on rakentanut kultaisen sonnin.
Ja se jatkuu;
Huom. minä tiedän.>Mutta en halua että kukaan jää tulevasta hyvästä osalliseksi,<
Mutta en halua että kukaan jää tulevasta hyvästä osattomaksi, - 14 - vuotias
.. kirjoitti:
En mitätöi uskoa vaan avarran näkemystänne.
Hepr. 12:24
ja siellä on uuden liiton välimies Jeesus ja vihmontaveri, joka huutaa, mutta ei kostoa niin kuin Abelin veri.
Välimies ei ole koskaan "päämies"
Uskokaa kirjoituksia. ne on Jumalan sanaa.Isä = Tuomo Virtanen ---------------------------------------------------- Äiti = Jonna Virtanen
------------------------------- Poika = Lasse ???
Onko Lassen nimi Virtanen?
--> On
Samalla perusteella itse ajattelisin Kristuksen olevan Jumala. - katso peiliin!
Jotain rajaa kirjoitti:
Olipas tympeä kommentti nimimerkiltä "Jotain rajaa"!
- älä lannistu.
14 - vuotias kirjoitti:
Niin, kyllä muitakin tulee kunnioittaa.
Sanoinkin, että jos keskustelu on asiallistaÄlä lannistu.
- näin se vaan on
Äitee.. kirjoitti:
Moni luopuu uskosta;
Luuk. 18:8
Minä sanon teille: hän hankkii heille oikeuden viipymättä. Mutta kun Ihmisen Poika tulee, löytääkö hän uskoa maan päältä?" [2. Tim. 3:1-5]
Huom. minä tiedän. Ja Raamattu sen todistaa.Jos Jeesus olisi vain pelkkä ihminen, niin sinun syntisi olisivat jääneet sovittamatta ja siksi uskosi olisi aivan turha.
- ..,
14 - vuotias kirjoitti:
Isä = Tuomo Virtanen ---------------------------------------------------- Äiti = Jonna Virtanen
------------------------------- Poika = Lasse ???
Onko Lassen nimi Virtanen?
--> On
Samalla perusteella itse ajattelisin Kristuksen olevan Jumala.En minä omiani kirjoita.
Joh. 1:29
Seuraavana päivänä Johannes näki, että Jeesus oli tulossa hänen luokseen. Johannes sanoi: "Katsokaa: Jumalan Karitsa, joka ottaa pois maailman synnin!
1. Kor. 11:3
Teidän tulee kuitenkin tietää, että jokaisen miehen pää on Kristus, naisen pää on mies ja Kristuksen pää on Jumala. [Ef. 5:23]
1. Kor. 11:3; tässä jakeessa kerrotaan peilikuva, Jumalanvaltakunnan hallitsija parista jotka ovat mies ja nainen, ei homopari.
1. Kor. 12:21
Ei silmä voi sanoa kädelle: "Minä en tarvitse sinua", eikä liioin pää jaloille: "Minä en tarvitse teitä."
Ef. 4:15
Silloin me noudatamme totuutta ja rakkautta ja kasvamme kaikin tavoin kiinni Kristukseen, häneen, joka on pää. [Ef. 1:22; Kol. 1:18, Kol. 2:19]
Ef. 5:23
sillä mies on vaimonsa pää, niin kuin Kristus on seurakunnan pää; onhan hän seurakunnan, oman ruumiinsa, pelastaja. [1. Kor. 11:3 | Ef. 1:22, Ef. 4:15; Kol. 1:18]
Kol. 1:18
Hän on myös ruumiin pää, ja ruumis on seurakunta. Hän on alku. Hän nousi esikoisena kuolleista, jotta hän olisi kaikessa ensimmäinen. [Ef. 1:22, Ef. 4:15, Ef. 5:23] - tajuavainen
Äitee.. kirjoitti:
Meillä on etuovi ja takaovi joista voi tulla sisään ja ulos.KOmmenttisi jälkeen tajuan paremmin, miksi Jeesus ei kutsunut naisia apostoleiksi.
- Usko Vainen
Niin. Raamatun selvää sanomaa on turhaa kiistää.
- AamenkiitosJeesus
Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan.
- AamenkiitosJeesus
Hän tuomitsee maanpiirin vanhurskaasti, vallitsee kansoja oikeuden mukaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei91862Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1181176- 891175
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51973Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli235942Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63884- 81763
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253756- 35699
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42663