haluaisin löytää koiranaisen! :)

man-71

Hei! Olen seuraillut koirankuljettajanaisia. He ovat useimmiten kiltinäköisia, ei ehkä niin kauniita mutta luulisin että lempeäluontosia kun ovat koirankin ottaneet elätettäväski. kysymys Teille. miten olisi hyvä lähestyä ja tiedustaa mahdollisesti oletteko vapaita? Minulla ei ole koiraa, mutta voin kyllä hankkia. olen vähän ujo. :)

17

179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :):)

:)

• koiratytttt

Mene rohkeasti juttelemaan vaikka alkuun koirasta ja jotain siihen liittyvästä ja vaikka että olet ajatellut itsekin sellaisen hankkia jne.. Sitten hymyilet tietysti ja katsot luontevasti silmiin(ei saa jäädä liikaa tuijottamaan vaikkakin se on myös joissain tapauksissa ihan suloistakin :D) anyway, uskoisin että jos nainen on etes jokseenkin kiinnostunut sinusta niin hymyilee kyllä herkästi takaisin ja ei tunne tarvetta karata tilanteesta irti. Jos oot tosi rohkee niin pyydä naista jutustelun päätteeksi vaikka kahville, siitä ainakin pitäisi selvitä se onko varattu ja muutenkaan ei siinä pitäisi mitään hävitäkään,itse olisin ainakin otettu ja se piristäisi päivää kummasti :)

• =)

Koiranaiset ovat niitä maailman helpoimmin lähestyttäviä naisia ja kehumalla koiraa saat takuuvarmasti plussapisteitä. Ai miten niin "ei niin hyvännäköisiä" ;). Kyllä mua on ihan kauniiksikin sanottu vaikka pari kultsia omistankin...

Onnea matkaan - et voi epäonnistua

• efsegsgd

Pitää kysellä koirasta ja kertoa että itsekin pitää niistä :D

• :)ev

Kannattaa muistaa, että jotkut meistä koiraihmisistä on ujoja ja ns " syrjäytyneitä ja sulkeutuneita " niin juttu ei välttämättä heti aluksi tule loistamaan. Elävä esimerkki minä, vähän tökköistä tutustua, mutta kun tuntee niin ihan kivaa seuraa (tai näin ainankin kerrottu;)

• otaneuvo onkeen

Olet todella epätoivoinen jos haluat löytää naisen jonka yksi elämätehtävä on kusen, paskan ja kuolaamisen kanssa eläminen. Hyi yök!

Eiköhän olisi parempi että tumputat käteen nin kuin tähänkin asti.

• Hui!

Ai sinäkö et itse kuse ja paskanna koskaan, eikä suussasikaan ole kuolaa? Entäpä kaikki vanhemmat joilla on pikkuvauvoja... Vauvathan ne vasta kuolaakin ja kakkaa myös useammin päivässä kuin koira. Vauvan kakkajätöksiä siivotessa siihen "ihteensä" täytyy myös lopata oma paljas koura, kun ripulipeppua pesee... Koirankakka noukitaan vain pussiin, pussi solmuun ja roskiin, paljon nopeampaa ja siistimpää kuin vauvan kanssa konsanaan...

Älä vain sinä lisäänny koskaan, kun joudut ulosteisiin koskemaan. Vai ajattelitko, että se onkin vaimosi joka niitä kakkapeppuja pesee? No miten voisit elää sellaisen naisen kanssa, jonka elämäntehtävä on pestä kakkapeppuja ja -pyykkejä ja jolla on vauvan kuolaa ja puklauksia pitkin paitaa?

Mietihän sitäkin, että kun vauvan kakkaisia vaatteita pestään pesukoneessa, niin uskotko todella että ne kaikki kakkabakteerit lähtee 60 asteen pesussa? Ei varmasti lähde, joten kaikilla pikkulasten vanhemmilla on kakkaa omissakin vaatteissaan! Puhumattakaan niistä, jotka hurahtaa kestovaippoihin ja pesevät niitä pyykkikoneissaan... Monet näistä pesee ne kestovaipat muiden pyykkien seassa.

• /:Q

Huom! VAUVAT KUOLAAVAT VAIN VAUVOINA. KOIRAT KUOLAAVAT HYVÄSSÄ LYKYSSÄ 20 VUOTTA TAI ENEMMÄNKIN.

• jdljd

Meidän koira ei ole kuolannut ikinä. Eikä koirat elä yli 20 vuotta.

• rodusta riippuen
        jdljd kirjoitti:

Meidän koira ei ole kuolannut ikinä. Eikä koirat elä yli 20 vuotta.

Jotkut elävät. Ja toisissa roduissa lähes 20 vuoden ikä on yleistäkin, esim. tiibetinspanielit elävät hyvin usein 18-vuotiaiksi. Maailman vanhin koira (australiankarjakoira) eli 27-vuotiaaksi. Pua pua lena lena elää usein 19-20-vuotiaaksi. Jne.

• Hui!

No entäpä ihmiset, jotka työskentelevät päiväkodeissa? Hehän ovat kuolan, oksennuksen, puklausten ja kakkapeppujen kanssa tekemisissä eläkeikään asti... Ja edelleen - eikö sulla ole kuolaa suussa? Etkö paskanna ja kuse koskaan? Mene äkkiä lääkäriin, sillä selvästi sulla on sitten kaikkea tuota - missä? Päässäkö... Vai minne se menee? Vakavasti sairas olet kuitenkin...

• HuKoNa

Ihana :) Älä kuitenkaan koiraa hanki siksi että saisit akan, se on väärä peruste hankkia koira.

Koiranaiset liikkuvat myös usein laumoissa ja viettävät aikaa toisten koiraihmisten kanssa. Ainakin rescuekoirapiireissä ollaan hyvin tiivistä porukkaa ja vietetään paljon aikaa yhdessä, varmasti muissa koirapiireissä myös. Sekaan vain vaikka ei omaa koiraa olekkaan!

• Rohkeasti juttelemaan vain :) Kehu naisen koiraa, kehu naista, pyydä että saat moikata koiraa.. Me koiranaiset olemmekin kilttejä ja aika varmasti voin puhua usean puolesta että tie sydämeen käy koiran kautta. :)

• bison frise

Olen samaa mieltä, koiraihmiset saava helposti juttuseuraa. Näkee jo kaukaa, että tuon koiraihmisen kanssa kannattaa ruveta keskustelemaan. Kysy ensin koirasta, ja siitä se juttu lähtee. Seuraavana päivänä oletkin jo tuttu kaveri, on nääs hauskaa, kun koiralenkilläkin on juttuseuraa, jota muuten ei aina ole.

• hihii "..mutta luulisin että lempeäluontosia kun ovat koirankin ottaneet elätettäväski...", >))
      ja katso semmoinen kiltinnäköisesti ja nätisti käyttäytyvä hauveli; koirat kuulemma muistuttavat omistajiiaan, kaikenmaailman testeissä ärhäkkäinä pidettyjen koirarotujen omistajat ovat yleensä myös epäsosiaalisimpia... joten sopuisa koira pitäisi olla pitäisi olla tulosta tai seurausta sopuisasta luonteesta?! ;)

• nyt koiraton :(

Itselläni oli sakemanni ja olen pieni nainen. Kyllä minulle tuli miehet useinkin juttelemaan ja ihastelemaan koiraani. Koirani oli kiltti ja hyvin koulutettu, joten se ilmeisesti näkyi niin ei tarvinnut pelätä. Nyt kun koirani kuoli vaikeaan sairauteen ei oo tullu kukaan juttelee, paitsi ihmiset ihmettelevät missä koirani on, kun kulki aina mukanani, oltiin tuttu näky millon missäkin.

• Otan osaa koirasi poismenon johdosta :( On aina surkeaa menettää rakas ystävä, aika parantaa haavat, niin sanotaan. Itse menetin pari vuotta sitten rakkaan saksanpaimen ystäväni joka eli 15 vuotiaaksi, nukkui yön aikana rauhallisesti pois omalla pedillään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      16
      3371
    2. Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?

Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit
      Ikävä
      20
      2046
    3. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1861
    4. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      32
      1845
    5. Yksi "sometähti" vähemmän

Ei tunnu missään.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      82
      1768
    6. Tuliko ikävä

Vai miksi laitoit viestin? Soittamalla voisi saada kiinni. Mutta et sä uskalla
      Ikävä
      26
      1572
    7. Saitko ne viestit

Silloin viime kuussa? Vai etkö lukemut niitä.
      Ikävä
      29
      1420
    8. Miten lasketaan?

Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.
      Haapavesi
      9
      1384
    9. Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?

Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui
      Ikävä
      36
      1357
    10. Hyvää Huomenta Rakas Neiti

Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies
      Ikävä
      11
      1314
    Aihe