Ash kohtasi Raketti ryhmän Giovanni ja ite tv-sarjassa nämä eivät ole aiemmin kohdannet. Ash ja Pikachu joutuivat Rakettiryhmän vangiksi. Mikä on se pokemon joka on Ashiä ja kumppaneita seurannut pidemmän aikaan? Rakettiryhmä on jahdannut sitä.
Tulevia jaksoja 15-kaudelta
4
230
Vastaukset
- Bulbasaur3
Se Pokemon on Meloetta.
- banaanipulla
Ööh, voisitko pitää turpas kiinni tai kirjottaa että viestissä on SPOILEREITA, ennen kun vaan laitat sen tohon, koska nyt spoilasit ja mua ärsyttää, että kiitos paljon. Taidat olla aika nuori, että anteeks jos ymmärryskykysi on vielä liian matalalla, tai että korviesi välissä ei ole mitään. Have a nice day! :)
- nm~
Ei tuossa nyt mitään spoilereita ollut.....
It was quit obviously, that they would meet sooner or later Saan mä omiin viesteihin laittaa mitä mä haluan. Joten banaanipullan on turha alkaa ryppyilemään. Eikä tuossa nyt hirveesti edes ollut juonipaljastuksia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078