Paras tietokonekauppa?

ööö...

Siis paras skandinaavialainen tietokonekauppa.

19

3737

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se on

      Makuasia, sanoi koira kun persettään nuoli.

    • riippuliitäjä.

      riippuu täysin siitä mitä haluat ostaa.

    • ööö...

      No esim halpoja peliläppäreitä.

    • Kivijalka

      Paras tietokonekauppa on sellainen, josta saa aitoa palvelua ihan oikeilta ihmisiltä. Myös maksettujen ostosten jälkeen.

    • ööö...

      Tarkoitan tässä siis nettikauppaa.

    • Hyvä
    • tässä eräitä

      hinnan ja laadun suhdetta pidetään hyvinä näissä:
      Gigantti, MustaPörssi, Verkkokauppa.com, Jimm's

    • vs...
    • Läppäristi

      Hinnoissa ei välttämättä ole suurta eroa, mutta pidän kannettavatietokone.fi:stä sen hyvien kotisivujen takia, eli sieltä on helppo etsiä juuri sellaista läppäriä mitä haluaa (esim. järjestäen tietyn hintaluokan läppärit 3D-tehon mukaan, jne.), ja löytyy jopa keskustelualue kysymyksille.

      Mutta hinnoissa en ole huomannut suurta eroa, varsin usein hinnat ovat samat useissa eri liikkeissä, ainakin hittituotteissa. Joskus esim. edellämainitussa paikassa on hyvät hinnat, joskus löydän jonkun halvemmalla muualta.

    • Hintalähtökohdaksi

      Hintalähtökohdaksi kun tsekkaa nämä niin ei ole ihan pihalla:
      Gigantti, Musta Pörssi, Verkkokauppa.com, Jimm's

    • nännimän

      Onko hinta tärkein kriteeri kokonaisuudessa?

      Merkitseekö palvelu mitään, tai kuinka hanakasti esim. takuita hoidetaan?

      Onnistuuko tietojen siirto vanhasta koneesta uudelle? Sähköpostit tai vaikkapa maatalousohjelmien siirto tietokantoineen?

      Tai kun kone tilttaa, saako samasta kaupasta apua?

      Veikkaan, että ei ihan joka Gigantilla tai Expertillä onnistu.

      Onko liikkeen tekemä käyttöönottoasennus 5 krt OK:n painaminen, vai useita tunteja kestävä operaatio, jossa ajetaan kaikki Microsoftin päivitykset, javat, flashit yms. Silverlightit kuntoon? Tai räätälöidään ohjelmisto asiakkaan toiveiden mukaiseksi.

      Noh, suurin osa tätä palstaa lukevista taitaa olla kuiten omatoimista sakkia ja selviytyy koneen hankinnan jälkeen ihan ite.

    • uistin

      Makuasia, sanoi koira kun persettään nuoli. :D

    • Tieto kuulemma lisää tuskaa mutta myös rahansäästömahdollisuuksia. Eräs ystäväni piti ihan kohtuullisena maksaa Soneralle nettiyhteyden virusturvasta jotain sataa euroa vuodessa "kun itse ei näistä laitteista mitään ymmärrä"

    • Juuumeinaaa

      Sieltähän ne perus gigantti ja verkkokaupat tuli,hinta ei todellakaan vastaa laatua =D aika korkeet hinnat on ja pakettikoneet on yleensä "huonoja" jos et pistä 1500e kiinni.Ostakaa saksasta mielummi tai ettikää niitä edullisimpia kauppoja netistä.Ja älkää langetko googlen ekoihin mainoksiin mitkä on verkkokauppa ja gigantti.

    • rissanenhenrik
    • ainakin-itsellä-toimi

      Verkkokauppa.com todella hyvä ja nopea, asiallinen palvelu.

    • aqsd

      expert

    • Oudoksuva

      Itse ostin koneen Saksasta, halvin tarpeeksi voimakas peliläppäri löytyi https://www.mysn.de/xmg

      Vaikkakin "halpa peliläppäri" on vähän kuin sanoisi "kuiva sade" tai "kuuma lumi".

    • Aika hyvää tietkonekauppa tule Pietarsaressaa keskusta!
      Ne ota esi. vanha vehket välillä millon päivitä kone!

      http://www.iglobal.fi/

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      124
      1207
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1048
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      884
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      818
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      744
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      685
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      667
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      594
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe