Nuorten naisten käytös baareissa?

kiitos__!!!

Nuorten naisten käytös on mielestäni joitakin nuoria miehiä kohtaa erittäin tökeröä. Baarithan ovat ns. "seuranhaku" paikkoja tai yleensä ainakin itse pidän niitä niinä. Monet nuoret miehet eivät edes välttämättä nää naisia muuallakun baareissa ja jossain kaveriporukoiden illanvietto tapahtumissa. Harva mies pyytää naiselta lenkkipolulla puhelinnumeroa, ja varmaan vielä harvempi nainen sen siellä antaa? Muutenkin moni nainen varmaan kokee ahdistavaksi jos vaikka joku luokkakaveri alkaa iskemään ja siitähän ei tule sitten kun surua puolin ja toisin kun se suhde päättyy.

No takaisin aloitukseen. Olin eilen eräässä yökerhossa tupakkapaikalla ja näin kun eräs komea kundi otti pari askelta yhtä kauempana olevaa tyttöä päin. Ei kuitenkaan mennyt tytölle juttelemaan vaan vähän niin kun 2 metrin päähän tupakalle. Vilkuili ehkä vähän ja hymyili. Olin itsekin tupakkapaikalla ja seurasin tilannetta. No tämä nuori mies katteli tyttöä päin kun se puhui puhelimeen, niin tämän tytön kaveri (joka seisoi tämän nuoren miehen takana) tokaisi miehelle, että "ihan turhaa edes yrität. Tolla tytöllä on 5-kertaa paremman näköinen poikaystävä ku sä" Nuori mies alkoi hymyilemään ja sanoi, että "no voiha" ja oli kummiskin kohtelias tätä tyttöä kohtaan vaikka tollein tölväisikin ja jotain vielä muutenkin alko jatkamaan, että "ihan turhaa kulutat aikaas ja pälä pälä..." Mies näytti kiltiltä (ehkä vähän pleijerin näköinen) ja olikin ystävällisen oloinen vielä kaikesta huolimatta tätä naista kohtaan. Kauempana oleva nainen lopetti puhumisen ja tämä kamu nainen sanoi sitten, että "mennään äkkiä sisälle".

Jännä ettei tämä nuori mies kummiskaan loukkaantunut sillä hänen ulkonäköönsä suoraan alettiin arvioimaan mikä oli mielestäni aika törkeetä. Itse olisin todennäköisesti kolauttanut sitä naista jollain herjauksella takaisin tai alkanut ehkä jopa "huorittelemaan".

Ei ollut muutenkaan ensimmäinen kerta kun näin nään tapahtuvan. Kerran katsoin toisessa baarissa kun eräs poika lähti lähestymään yhtä pöytää jossa oli tyttöporukka, niin joku naisista huutaa, että "sinä älä edes tule tänne!"

Hiiohoi naiset missäs oli se tasa-arvo? Olkaa edes kohteliaita nuoria miehiä kohtaan baareis. Ja jos olette niin yrittäkää olla ilman niitä IVALLISIA ilmeitä ja piilovittuilua!

301

15636

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varattu nainen

      No jospa tämä onnenonkija ei huomannut kädessä komeilevaa sormusta, ja silti on flirttailemassa niin pitäisin ihan oikeutettuna sanoa suorat sanat. Mä kyllä toivotan nämä **lluhaukat alimmaiseen helvettiin. Kuvottavaa, kun kiertävät pöydästä toiseen koiranpentuilme naamalla, vaikka toinen ei uhraa edes katseen vertaa hänen suuntaansa.
      Mä olen itse 25v, naimissa sekä pienen lapsen äiti enkä todellakaan hae baarista seuraa itselleni vaan vietän sielä aikaani. Sormus on kyllä kädessä, mutta eipä näytä joitain ääliöitä kiinnostavan!
      Joskus se piilovittuilu tai suora vittuilu on ainoa keino päästä tällaisesta tyypistä eroon. Et voi tietää, josko tämä ihminen oli jo piirittänyt tyttöjä koko illan ja seurannut pitkin baaria.

      • eegqege

        Tiiä sitä, että oliko piirittänyt muita naisia koko illan, mutta ainakin kohtelias oli! Eikä missään vaiheessa alkanut virnuilemaan naiselle. Tuskin näki sormusta kun matkaa oli kummiski se pari metriä eikä välttämättä edes kiinnittänyt huomiotakaan.

        Mistäs "varattu nainen" olet löytänyt puolisosi? Lautapelikerhosta? Kumpi teki alotteen?


      • kiitos___!!!
        eegqege kirjoitti:

        Tiiä sitä, että oliko piirittänyt muita naisia koko illan, mutta ainakin kohtelias oli! Eikä missään vaiheessa alkanut virnuilemaan naiselle. Tuskin näki sormusta kun matkaa oli kummiski se pari metriä eikä välttämättä edes kiinnittänyt huomiotakaan.

        Mistäs "varattu nainen" olet löytänyt puolisosi? Lautapelikerhosta? Kumpi teki alotteen?

        Niin ja sanoi, että 5-kertaa paremman näköinen poikaystävä, joten tuskin oli sormusta


      • varatulle naiselle

        Pakko tähän väliin myös sanoo ku tänne eksyin, että kyllä se on totta, että naiset ekana baareissa pälyilee miehiä ja varmaan olevinaan "kiusaavat", ja sit kun mennään niin käsketään pois, ja sit kun taas ei mennä, niin valitetaan, että miten raukkoja miehet ovat.

        Vittu tarkistakaa välillä päänne!!!!


      • Varattu nainen
        varatulle naiselle kirjoitti:

        Pakko tähän väliin myös sanoo ku tänne eksyin, että kyllä se on totta, että naiset ekana baareissa pälyilee miehiä ja varmaan olevinaan "kiusaavat", ja sit kun mennään niin käsketään pois, ja sit kun taas ei mennä, niin valitetaan, että miten raukkoja miehet ovat.

        Vittu tarkistakaa välillä päänne!!!!

        Sellaista peliä en itsekään ymmärrä, ihan turhaa kiusantekoa ja huonoa käytöstä. Sitä en kyllä kielläkään, etteikö osa naisista ihan oikeasti käyttäydy todella nolosti baarissa. Välillä kun saa itsekin naisena suorastaan hävetä toisten touhua, varsinkin jos sattuu olemaan selvinpäin. Tuollaisten ei tarttis lähteä ollenkaan ulos, jos käytöstavat unohtui kotiin tai sinne pikku meikkipussin pohjalle puuteripölyn alle hukkuneeksi.


      • Varattu nainen
        kiitos___!!! kirjoitti:

        Niin ja sanoi, että 5-kertaa paremman näköinen poikaystävä, joten tuskin oli sormusta

        Ei sitä puolisoa ole pakko baarista käydä hakemassa. On olemassa edelleen se perinteinen keino nimeltään yhteiset tuttavat, tai esim harrastukset ;)
        Niistä usein löytää myös tasokkaampaa ja tosissaan otettavaa tarjontaa, toisin kun baarintäytteenä toimivista onnenonkijoista (usein ovat varattujakin tai turhan monesti käytettyjä...) En itse koskaan ole edes lähtenyt baariin seuranhakumielellä, mielummin menen pitämään ystävien kanssa hauskaa ja ehkä juon muutaman juoman jos sattuu maistumaan.

        Sen vinkin voin miehille antaa. KATSOKAA, ONKO NAISELLA SORMUSTA. JOS ON, SE ON AIKA VARMA MERKKI ETTEI KIINNOSTA ;) Vaikka olisi vähän etäisyyttä, niin säästätte omaa aikaanne siinä kun edes hiukan vaivaudutte ettekä nolaa itseänne muiden silmissä. Toki pakit voi antaa monella eri tavalla, eikä nyt naljailu ole ekalla yrityksellä se oikea tapa. Asiallinen :" kiitos, mutta olen varattu" varmasti riittää, jos lähestyjä on "normaalijärkinen".

        Usein kuitenkin baarissa näkee näitä koko illan piirittäjiä, ja niille kyllä annan armottoman kylmää kyytiä jos ei viesti muuten mene perille. Tai haen portsarin paikalle, jos ei todella saa hetkeäkään rauhaa ja roikutaan käsipuolessa väkisin. Asiallinen juttuseura ei varmasti ketään tapa, kunhan jutut pysyy asiallisella tasolla enkä kuole jos viereisessä penkissä sattuu istumaan "vieras mies".


      • IhmetteleejakovastiM
        Varattu nainen kirjoitti:

        Ei sitä puolisoa ole pakko baarista käydä hakemassa. On olemassa edelleen se perinteinen keino nimeltään yhteiset tuttavat, tai esim harrastukset ;)
        Niistä usein löytää myös tasokkaampaa ja tosissaan otettavaa tarjontaa, toisin kun baarintäytteenä toimivista onnenonkijoista (usein ovat varattujakin tai turhan monesti käytettyjä...) En itse koskaan ole edes lähtenyt baariin seuranhakumielellä, mielummin menen pitämään ystävien kanssa hauskaa ja ehkä juon muutaman juoman jos sattuu maistumaan.

        Sen vinkin voin miehille antaa. KATSOKAA, ONKO NAISELLA SORMUSTA. JOS ON, SE ON AIKA VARMA MERKKI ETTEI KIINNOSTA ;) Vaikka olisi vähän etäisyyttä, niin säästätte omaa aikaanne siinä kun edes hiukan vaivaudutte ettekä nolaa itseänne muiden silmissä. Toki pakit voi antaa monella eri tavalla, eikä nyt naljailu ole ekalla yrityksellä se oikea tapa. Asiallinen :" kiitos, mutta olen varattu" varmasti riittää, jos lähestyjä on "normaalijärkinen".

        Usein kuitenkin baarissa näkee näitä koko illan piirittäjiä, ja niille kyllä annan armottoman kylmää kyytiä jos ei viesti muuten mene perille. Tai haen portsarin paikalle, jos ei todella saa hetkeäkään rauhaa ja roikutaan käsipuolessa väkisin. Asiallinen juttuseura ei varmasti ketään tapa, kunhan jutut pysyy asiallisella tasolla enkä kuole jos viereisessä penkissä sattuu istumaan "vieras mies".

        ja pohdi askeleen pidemälle ennen kuin purat omaa vihamielisyyttäsi muihin ihmisiin. On hieman eroa sillä että on 25 vuotta vanhempi kuin ehkä noin 20 vuotias nainen. Et voi tietää oliko kellään sormusta kädessä, eli lähinnä puhut nyt itsestäsi, etkä siitä aiheesta mikä tässä on menossa. eli ole itse esimerkki huono tapaisesta naisesta parhaimillaan.


      • yksinäinen mies
        Varattu nainen kirjoitti:

        Ei sitä puolisoa ole pakko baarista käydä hakemassa. On olemassa edelleen se perinteinen keino nimeltään yhteiset tuttavat, tai esim harrastukset ;)
        Niistä usein löytää myös tasokkaampaa ja tosissaan otettavaa tarjontaa, toisin kun baarintäytteenä toimivista onnenonkijoista (usein ovat varattujakin tai turhan monesti käytettyjä...) En itse koskaan ole edes lähtenyt baariin seuranhakumielellä, mielummin menen pitämään ystävien kanssa hauskaa ja ehkä juon muutaman juoman jos sattuu maistumaan.

        Sen vinkin voin miehille antaa. KATSOKAA, ONKO NAISELLA SORMUSTA. JOS ON, SE ON AIKA VARMA MERKKI ETTEI KIINNOSTA ;) Vaikka olisi vähän etäisyyttä, niin säästätte omaa aikaanne siinä kun edes hiukan vaivaudutte ettekä nolaa itseänne muiden silmissä. Toki pakit voi antaa monella eri tavalla, eikä nyt naljailu ole ekalla yrityksellä se oikea tapa. Asiallinen :" kiitos, mutta olen varattu" varmasti riittää, jos lähestyjä on "normaalijärkinen".

        Usein kuitenkin baarissa näkee näitä koko illan piirittäjiä, ja niille kyllä annan armottoman kylmää kyytiä jos ei viesti muuten mene perille. Tai haen portsarin paikalle, jos ei todella saa hetkeäkään rauhaa ja roikutaan käsipuolessa väkisin. Asiallinen juttuseura ei varmasti ketään tapa, kunhan jutut pysyy asiallisella tasolla enkä kuole jos viereisessä penkissä sattuu istumaan "vieras mies".

        Entä jos ei ole kavereita?


      • kotiäitit

        Kyllä pienen lapsen äiti kuuluu kotiin, eikä notku baari tiskillä,ja vielä aviossa,huh huijaa,


      • Justjust

        "Et voi tietää, josko tämä ihminen oli jo piirittänyt tyttöjä koko illan ja seurannut pitkin baaria"

        Eli jos sitä ei voi tietää, niin miksi pitää ensimmäiseksi olettaa niin sekä kohdella ja käyttäytyä toista kohtaan niin?

        Jos on varattu, niin ei luulisi olevan kovin vaikea vaikka näyttää sitä sormustasi ja sanoa, että valitan olen varattu? Onko sen ensimmäisen vaihtoehdon oltava se vittuilu ja vittumainen suhtautuminen?


      • tolppakyyti
        kiitos___!!! kirjoitti:

        Niin ja sanoi, että 5-kertaa paremman näköinen poikaystävä, joten tuskin oli sormusta

        Naisten törkeily baareissa johtuu heidän humalatilastaan.
        Naiset eivät kestä viinaa yhtä paljon kuin miehet, koska heidän aivonsa toimivat hiukan eri tavalla kuin miesten päänupit. Tieteellinen tosiasia nimittäin on että naisilla kaikki vaikuttaa kaikkeen enemmän kuin miehillä, koska naisten aivopuoliskojen keskinäinen tiedonvälitys on vilkkaampaa ja tämä vain korostuu humalassa. Naiset eivät siis myöskään pysty lokeroimaan asioita erilleen toisistaan samalla tavalla kuin miehet ja se näkyy heidän käyttäytymisessään.
        Olen ollut vuosia taksinkuljettajana pääkaupunkiseudulla ja huomannut että kaikkein hankalin asiakasryhmä samoista em. syistä ovat ehdottomasti humalaiset naiset, jotka käyttäytyvät usein todella törkeästi kännipäissään.


      • Kapakkaruusut

        Ei ole ihme että Suomalainen Mies hakee Ulkomaalaisia naisia, On hyvin paljon Suomalaisia naisia jotka on ylilihavia ta muuten bimboja jotka ei osaa käyttäytyä, no onhan niitä nuorissa miehissäkin ja onhan niitä kivojakin Suomalaisia naisia tietysti nämä
        kapakkaruusut on oma rotunsa.


      • ...............
        Varattu nainen kirjoitti:

        Ei sitä puolisoa ole pakko baarista käydä hakemassa. On olemassa edelleen se perinteinen keino nimeltään yhteiset tuttavat, tai esim harrastukset ;)
        Niistä usein löytää myös tasokkaampaa ja tosissaan otettavaa tarjontaa, toisin kun baarintäytteenä toimivista onnenonkijoista (usein ovat varattujakin tai turhan monesti käytettyjä...) En itse koskaan ole edes lähtenyt baariin seuranhakumielellä, mielummin menen pitämään ystävien kanssa hauskaa ja ehkä juon muutaman juoman jos sattuu maistumaan.

        Sen vinkin voin miehille antaa. KATSOKAA, ONKO NAISELLA SORMUSTA. JOS ON, SE ON AIKA VARMA MERKKI ETTEI KIINNOSTA ;) Vaikka olisi vähän etäisyyttä, niin säästätte omaa aikaanne siinä kun edes hiukan vaivaudutte ettekä nolaa itseänne muiden silmissä. Toki pakit voi antaa monella eri tavalla, eikä nyt naljailu ole ekalla yrityksellä se oikea tapa. Asiallinen :" kiitos, mutta olen varattu" varmasti riittää, jos lähestyjä on "normaalijärkinen".

        Usein kuitenkin baarissa näkee näitä koko illan piirittäjiä, ja niille kyllä annan armottoman kylmää kyytiä jos ei viesti muuten mene perille. Tai haen portsarin paikalle, jos ei todella saa hetkeäkään rauhaa ja roikutaan käsipuolessa väkisin. Asiallinen juttuseura ei varmasti ketään tapa, kunhan jutut pysyy asiallisella tasolla enkä kuole jos viereisessä penkissä sattuu istumaan "vieras mies".

        Kaikilla ei ole tuttavia, oletkos kuullut ikinä yksinäisistä? Harrastuksiin ei mennä seurustelemaan, vaan harrastamaan, samalla tavalla, kuin kauppaan mennään ostoksille, eikä seuraa hakemaan. Räkälät ovat yksinäisille oikeastaan ainut paikka, mistä voisi seuraa saada.

        Varattuja miehiähän naisetkin kyttäävät. Yksinäiset eivät kiinnosta ketään, heissä kun on oltava jotain vikaa. Varatut ovat todistaneet kelpoisuutensa muiden akkojen silmissä, joten sellaiseen on hyvä iskeä kyntensä.


      • m-yli-50v

        Vittuako käyt sitten baareissa!


      • kaunistytsy
        Varattu nainen kirjoitti:

        Ei sitä puolisoa ole pakko baarista käydä hakemassa. On olemassa edelleen se perinteinen keino nimeltään yhteiset tuttavat, tai esim harrastukset ;)
        Niistä usein löytää myös tasokkaampaa ja tosissaan otettavaa tarjontaa, toisin kun baarintäytteenä toimivista onnenonkijoista (usein ovat varattujakin tai turhan monesti käytettyjä...) En itse koskaan ole edes lähtenyt baariin seuranhakumielellä, mielummin menen pitämään ystävien kanssa hauskaa ja ehkä juon muutaman juoman jos sattuu maistumaan.

        Sen vinkin voin miehille antaa. KATSOKAA, ONKO NAISELLA SORMUSTA. JOS ON, SE ON AIKA VARMA MERKKI ETTEI KIINNOSTA ;) Vaikka olisi vähän etäisyyttä, niin säästätte omaa aikaanne siinä kun edes hiukan vaivaudutte ettekä nolaa itseänne muiden silmissä. Toki pakit voi antaa monella eri tavalla, eikä nyt naljailu ole ekalla yrityksellä se oikea tapa. Asiallinen :" kiitos, mutta olen varattu" varmasti riittää, jos lähestyjä on "normaalijärkinen".

        Usein kuitenkin baarissa näkee näitä koko illan piirittäjiä, ja niille kyllä annan armottoman kylmää kyytiä jos ei viesti muuten mene perille. Tai haen portsarin paikalle, jos ei todella saa hetkeäkään rauhaa ja roikutaan käsipuolessa väkisin. Asiallinen juttuseura ei varmasti ketään tapa, kunhan jutut pysyy asiallisella tasolla enkä kuole jos viereisessä penkissä sattuu istumaan "vieras mies".

        "Sen vinkin voin miehille antaa. KATSOKAA, ONKO NAISELLA SORMUSTA. JOS ON, SE ON AIKA VARMA MERKKI ETTEI KIINNOSTA"

        Se sormus ei vielä välttämättä paljon kerro. Nainen voi olla varattu, vaikka ei sormusta olisikaan.


      • Pehmopuhetta
        Varattu nainen kirjoitti:

        Ei sitä puolisoa ole pakko baarista käydä hakemassa. On olemassa edelleen se perinteinen keino nimeltään yhteiset tuttavat, tai esim harrastukset ;)
        Niistä usein löytää myös tasokkaampaa ja tosissaan otettavaa tarjontaa, toisin kun baarintäytteenä toimivista onnenonkijoista (usein ovat varattujakin tai turhan monesti käytettyjä...) En itse koskaan ole edes lähtenyt baariin seuranhakumielellä, mielummin menen pitämään ystävien kanssa hauskaa ja ehkä juon muutaman juoman jos sattuu maistumaan.

        Sen vinkin voin miehille antaa. KATSOKAA, ONKO NAISELLA SORMUSTA. JOS ON, SE ON AIKA VARMA MERKKI ETTEI KIINNOSTA ;) Vaikka olisi vähän etäisyyttä, niin säästätte omaa aikaanne siinä kun edes hiukan vaivaudutte ettekä nolaa itseänne muiden silmissä. Toki pakit voi antaa monella eri tavalla, eikä nyt naljailu ole ekalla yrityksellä se oikea tapa. Asiallinen :" kiitos, mutta olen varattu" varmasti riittää, jos lähestyjä on "normaalijärkinen".

        Usein kuitenkin baarissa näkee näitä koko illan piirittäjiä, ja niille kyllä annan armottoman kylmää kyytiä jos ei viesti muuten mene perille. Tai haen portsarin paikalle, jos ei todella saa hetkeäkään rauhaa ja roikutaan käsipuolessa väkisin. Asiallinen juttuseura ei varmasti ketään tapa, kunhan jutut pysyy asiallisella tasolla enkä kuole jos viereisessä penkissä sattuu istumaan "vieras mies".

        Se sormus ei pitele ketään joka omaa petollisen luonteen.
        Lähtökohtaisesti sormus takaa sen ettei sen kantaja ala kertailoittelun jälkeen juosta perässä ja sitoutua, oli kyseessä mies tai nainen.
        Heikko on rouvan itsetunto jos henkimaailma menee kyykkyyn kun pakit saa,,vai oikein nolaa siinä itsensä:)? Teidän, ei muiden mielissä eikä silmissä.


      • Ulos vaan
        Varattu nainen kirjoitti:

        Ei sitä puolisoa ole pakko baarista käydä hakemassa. On olemassa edelleen se perinteinen keino nimeltään yhteiset tuttavat, tai esim harrastukset ;)
        Niistä usein löytää myös tasokkaampaa ja tosissaan otettavaa tarjontaa, toisin kun baarintäytteenä toimivista onnenonkijoista (usein ovat varattujakin tai turhan monesti käytettyjä...) En itse koskaan ole edes lähtenyt baariin seuranhakumielellä, mielummin menen pitämään ystävien kanssa hauskaa ja ehkä juon muutaman juoman jos sattuu maistumaan.

        Sen vinkin voin miehille antaa. KATSOKAA, ONKO NAISELLA SORMUSTA. JOS ON, SE ON AIKA VARMA MERKKI ETTEI KIINNOSTA ;) Vaikka olisi vähän etäisyyttä, niin säästätte omaa aikaanne siinä kun edes hiukan vaivaudutte ettekä nolaa itseänne muiden silmissä. Toki pakit voi antaa monella eri tavalla, eikä nyt naljailu ole ekalla yrityksellä se oikea tapa. Asiallinen :" kiitos, mutta olen varattu" varmasti riittää, jos lähestyjä on "normaalijärkinen".

        Usein kuitenkin baarissa näkee näitä koko illan piirittäjiä, ja niille kyllä annan armottoman kylmää kyytiä jos ei viesti muuten mene perille. Tai haen portsarin paikalle, jos ei todella saa hetkeäkään rauhaa ja roikutaan käsipuolessa väkisin. Asiallinen juttuseura ei varmasti ketään tapa, kunhan jutut pysyy asiallisella tasolla enkä kuole jos viereisessä penkissä sattuu istumaan "vieras mies".

        Oikeastaan kaltaisillesi lehmille pitäisi antaa porttikielto.Pilaat vain normaalien ihmisten fiilikset.


      • Mar ttiina

        "Mä olen itse 25v, naimissa sekä pienen lapsen äiti enkä todellakaan hae baarista seuraa itselleni vaan vietän sielä aikaani."

        Hienoa on. Vietä sinä sitä aikaasi baarissa tenuttamassa :)


      • Metsään meni
        Varattu nainen kirjoitti:

        Ei sitä puolisoa ole pakko baarista käydä hakemassa. On olemassa edelleen se perinteinen keino nimeltään yhteiset tuttavat, tai esim harrastukset ;)
        Niistä usein löytää myös tasokkaampaa ja tosissaan otettavaa tarjontaa, toisin kun baarintäytteenä toimivista onnenonkijoista (usein ovat varattujakin tai turhan monesti käytettyjä...) En itse koskaan ole edes lähtenyt baariin seuranhakumielellä, mielummin menen pitämään ystävien kanssa hauskaa ja ehkä juon muutaman juoman jos sattuu maistumaan.

        Sen vinkin voin miehille antaa. KATSOKAA, ONKO NAISELLA SORMUSTA. JOS ON, SE ON AIKA VARMA MERKKI ETTEI KIINNOSTA ;) Vaikka olisi vähän etäisyyttä, niin säästätte omaa aikaanne siinä kun edes hiukan vaivaudutte ettekä nolaa itseänne muiden silmissä. Toki pakit voi antaa monella eri tavalla, eikä nyt naljailu ole ekalla yrityksellä se oikea tapa. Asiallinen :" kiitos, mutta olen varattu" varmasti riittää, jos lähestyjä on "normaalijärkinen".

        Usein kuitenkin baarissa näkee näitä koko illan piirittäjiä, ja niille kyllä annan armottoman kylmää kyytiä jos ei viesti muuten mene perille. Tai haen portsarin paikalle, jos ei todella saa hetkeäkään rauhaa ja roikutaan käsipuolessa väkisin. Asiallinen juttuseura ei varmasti ketään tapa, kunhan jutut pysyy asiallisella tasolla enkä kuole jos viereisessä penkissä sattuu istumaan "vieras mies".

        Ainakin täällä etelämpänä on noita hotelleja ja kaikenmaailman seminaareja sen verran paljon, että juuri varattuja naisia noista seurakseen saa.. ja on vielä hotellihuonekin omasta takaa, ei tarvi edes kotiansa viedä. Ja ovat piruvie innokkaita naisia, vaikka toki joskus joutuu tyytymään päälle nelikymppisiinkin, mutta on niissäkin puhtia kun nuorta kollia saavat.


      • Juonetar
        kaunistytsy kirjoitti:

        "Sen vinkin voin miehille antaa. KATSOKAA, ONKO NAISELLA SORMUSTA. JOS ON, SE ON AIKA VARMA MERKKI ETTEI KIINNOSTA"

        Se sormus ei vielä välttämättä paljon kerro. Nainen voi olla varattu, vaikka ei sormusta olisikaan.

        Nainen voi olla myös vapaa, vaikka sormukset olisikin...


      • EEEEeeeeEEEeeiiii
        ............... kirjoitti:

        Kaikilla ei ole tuttavia, oletkos kuullut ikinä yksinäisistä? Harrastuksiin ei mennä seurustelemaan, vaan harrastamaan, samalla tavalla, kuin kauppaan mennään ostoksille, eikä seuraa hakemaan. Räkälät ovat yksinäisille oikeastaan ainut paikka, mistä voisi seuraa saada.

        Varattuja miehiähän naisetkin kyttäävät. Yksinäiset eivät kiinnosta ketään, heissä kun on oltava jotain vikaa. Varatut ovat todistaneet kelpoisuutensa muiden akkojen silmissä, joten sellaiseen on hyvä iskeä kyntensä.

        se on totta,kun menee ravintolaan naisen kanssa ja mulla aina ollut hyvännäköisiä niin muut "akat" on ku tulisilla hiilillä.. siis mua kohtaan vaikka samanlaisia koltiaisia kuppila täynnä ja selvästi sinkkuja niin oma daami kun käy vessassa niin silmäpeli loppuu ja jollain verukkeella juttelemaan "eikös oltu samalla luokalla jne" naiset on jotenkin vainunnut et tossa jätkässä on jotain ku tyyli-daami ja niillä alkaa jonkinmoinen kilpailuvietti et "kyl mä ton ukon itselleni vielä kaappaan.." et vinkki sinkku kimmoille ja kundeille jotka kavereita et menkää pariskuntana sisään ja ulos erikseen "uusilla" kavaljeereilla"


      • Sinä varattu nainen

        Sinä varattu nainen, ihmettelen että vietät aikaasi baarissa vaikka olet pienen lapsen äiti, Älä tee lapsia jos baari on tärkeempi kun lapsi, mutta sinä oletkin vapaalla kasvatuksella
        kasvatettu jo toisen sukupolven bimbo.


      • EEEEEeeeeEEEii2
        kaunistytsy kirjoitti:

        "Sen vinkin voin miehille antaa. KATSOKAA, ONKO NAISELLA SORMUSTA. JOS ON, SE ON AIKA VARMA MERKKI ETTEI KIINNOSTA"

        Se sormus ei vielä välttämättä paljon kerro. Nainen voi olla varattu, vaikka ei sormusta olisikaan.

        sormus on myös merkki että yhden yön suhde käy...koska siippa,se varma nakki jää molemmille varaksi kotiin,sormus sormeen niin ei tarvitse puh.nroa vaihdella


      • ........
        kotiäitit kirjoitti:

        Kyllä pienen lapsen äiti kuuluu kotiin, eikä notku baari tiskillä,ja vielä aviossa,huh huijaa,

        Niin ja sitten kun on aviossa ja on lapsia niin ei sit enään saa koskaan mennä kavereiden kanssa viettää iltaa ees kerran kuussa, et huh huijaa vaan...


      • Yrittäkää selvittää
        IhmetteleejakovastiM kirjoitti:

        ja pohdi askeleen pidemälle ennen kuin purat omaa vihamielisyyttäsi muihin ihmisiin. On hieman eroa sillä että on 25 vuotta vanhempi kuin ehkä noin 20 vuotias nainen. Et voi tietää oliko kellään sormusta kädessä, eli lähinnä puhut nyt itsestäsi, etkä siitä aiheesta mikä tässä on menossa. eli ole itse esimerkki huono tapaisesta naisesta parhaimillaan.

        Juuri teidänlaisten tosikkojen vuoksi normi elämä on tylsää, jos vielä viihtelläkin baareissa ja muissa pitää olla korrekti netiketti asenne päällä, niin mitäs hauskaa enään missään on?

        Jos olisin portsari, niin känniset päästäisin kyllä sisään, mutta tosikon asenteella varustetut järkeilijät passittaisin kotiin katsomaan telkkaria.

        En ymmärrä miksi tuossa aloituksen kuvaamassa tilanteessa tuon miehen olisi pitänyt loukkaantua jonkun ventovieraan naisen kommentista. Annoit hienon selkeästi luettavan raportin jostain tapahtumasta, joka vaikutti olevan pelkkä tapahtuma ilman mitään merkitystä.

        Tosikoille monilla asioilla on suurempi merkitys kun vähemmän tosikoille, voisittekin miettiä asiaan ratkaisua tuolta kantilta.

        Ja voisitte vetää ruuvit päähänne ja alkaa roboteiksi.


      • Epeli
        varatulle naiselle kirjoitti:

        Pakko tähän väliin myös sanoo ku tänne eksyin, että kyllä se on totta, että naiset ekana baareissa pälyilee miehiä ja varmaan olevinaan "kiusaavat", ja sit kun mennään niin käsketään pois, ja sit kun taas ei mennä, niin valitetaan, että miten raukkoja miehet ovat.

        Vittu tarkistakaa välillä päänne!!!!

        Pitäisikö hommata sormus, että muijat rupeais silmäpeliä pitämään? Noh, ihan noin puolileikillään, olen kasvattanut oikein risuparran, ettei kaikki akankutaleet olis tunkemassa seuraan. Toisinaan mies kaipaa ihan vaan paria tuoppia kavereiden seurassa ja silloin se pöydänalla potkiminen on turhaa varsinkin niiltä varatuilta naisilta. Puumanaiset ovat ihan kiva ilmiö, mutta ei tarvi heti haukkua homoksi, jos ei jostain syystä kiinnosta.


      • ...
        Varattu nainen kirjoitti:

        Ei sitä puolisoa ole pakko baarista käydä hakemassa. On olemassa edelleen se perinteinen keino nimeltään yhteiset tuttavat, tai esim harrastukset ;)
        Niistä usein löytää myös tasokkaampaa ja tosissaan otettavaa tarjontaa, toisin kun baarintäytteenä toimivista onnenonkijoista (usein ovat varattujakin tai turhan monesti käytettyjä...) En itse koskaan ole edes lähtenyt baariin seuranhakumielellä, mielummin menen pitämään ystävien kanssa hauskaa ja ehkä juon muutaman juoman jos sattuu maistumaan.

        Sen vinkin voin miehille antaa. KATSOKAA, ONKO NAISELLA SORMUSTA. JOS ON, SE ON AIKA VARMA MERKKI ETTEI KIINNOSTA ;) Vaikka olisi vähän etäisyyttä, niin säästätte omaa aikaanne siinä kun edes hiukan vaivaudutte ettekä nolaa itseänne muiden silmissä. Toki pakit voi antaa monella eri tavalla, eikä nyt naljailu ole ekalla yrityksellä se oikea tapa. Asiallinen :" kiitos, mutta olen varattu" varmasti riittää, jos lähestyjä on "normaalijärkinen".

        Usein kuitenkin baarissa näkee näitä koko illan piirittäjiä, ja niille kyllä annan armottoman kylmää kyytiä jos ei viesti muuten mene perille. Tai haen portsarin paikalle, jos ei todella saa hetkeäkään rauhaa ja roikutaan käsipuolessa väkisin. Asiallinen juttuseura ei varmasti ketään tapa, kunhan jutut pysyy asiallisella tasolla enkä kuole jos viereisessä penkissä sattuu istumaan "vieras mies".

        Antaisin vinkin, jos nainen ei vastaa katseeseen, niin unohtakaa miehet !!! Oli sormus tai ei. Eli aivan turhaan pitää aina tulla iskemään kun toinen ei edes osoita minkäänlaisia kiinnostuksen merkkejä, ei edes luo minkäänlaista katsetta. Luokaa ensin se katsekontakti, jos se ei onnistu, niin forget it !!!


      • mk

        Kun on varattu Niin kannattaa mennä pubiin niin ei ole hannystelijoitä ja ei se sormus sitä takaa ettei mukaan lähde ja nuoremapan alle 30v lahti moensti 40v paikkeilla oleva rouva mukaan ja sain hyvää skeiä ja sitä ei koskaan tiedä onko varatulla suhde huono ja kaipaa vaihtelua.


      • pahnanpohja

        kappas, taidat olla samanlainen ennakkoluuloinen takakiree tapaus mistä aloittaja mainitsi. Se koira älähtää... "Et voi tietää, josko tämä ihminen oli jo piirittänyt tyttöjä koko illan ja seurannut pitkin baaria" niin TAI jos sillä oli sukupuolitauti mitä halusi levittää tai olisi ryöstämässä sen perintörahoja taitai TAI?

        Hymyilkää enemmän, olkaa ystävällisiä, jutelkaa muutama sana ja mainitsette että seurustelette. Mikä siinä voi olla niin vaikeata? Ei me kaikki miehet olla "haukkoja", ryöstelijöitä, murhaajia tai muita vastaavia kivoja tapauksia. On meitä ihan normaaleitakin, käymme vain harvemmin baareissa, joten meitä tapaakin siellä paljon harvemmin.

        Komppaan aloittajaa, useesti nähnyt ja jopa kokenut baarissa samaa, mutta toki ollut posituuvisiakin kokemuksia. Onneksi oppinut näkemän jo ulkoapäin, kutka naiset ovat ulkonäön ja rahan perään ja ketkä jonkun muun. Itse koitan iskeä (jos niikseen tulee) ehkä kerran illassa mieluisan oloista naista, mieluiten tanssilattialla pyörähtänyttä kuin tiskillä notkuvaa.


      • mauliman mies
        kaunistytsy kirjoitti:

        "Sen vinkin voin miehille antaa. KATSOKAA, ONKO NAISELLA SORMUSTA. JOS ON, SE ON AIKA VARMA MERKKI ETTEI KIINNOSTA"

        Se sormus ei vielä välttämättä paljon kerro. Nainen voi olla varattu, vaikka ei sormusta olisikaan.

        Itse näin vanhempana miehenä paljon kiertäneenä huomasin sen että jos naista meni iskemään, niin yleensä se oli se naisen kaveri joka ensimmäisenä älähti,ennenkuin toinen kerkesi mitään sanomaan,ja sai myöskin toiselle negatiivisen asenteen päälle.Se että tämä toinen tai kolmaskin nainen otti tälläisen asenteen,johtui vai siitä kateudesta sitä iskettävää kohtaan.Tälläinen nainen ei välttämättä saa minkäänlaista miestä mukaansa,ja kasvojen menettämisen pelossa estää myöskin tyttö kavereitaan tutustumasta uusiin miehiin,koska onhan se noloa jos ei miestä kapakasta saa.Kaikista pahimpia oli ylipainoiset naiset tyttö porukoissa,näitten suusta kuuli vaikka minkälaista tekstiä,johtuen siitä että en osittanut näihin minkäänlaista kiinnostusta,koska en yksinkertaisesti pidä ylipainoisista.


      • nainen____
        mauliman mies kirjoitti:

        Itse näin vanhempana miehenä paljon kiertäneenä huomasin sen että jos naista meni iskemään, niin yleensä se oli se naisen kaveri joka ensimmäisenä älähti,ennenkuin toinen kerkesi mitään sanomaan,ja sai myöskin toiselle negatiivisen asenteen päälle.Se että tämä toinen tai kolmaskin nainen otti tälläisen asenteen,johtui vai siitä kateudesta sitä iskettävää kohtaan.Tälläinen nainen ei välttämättä saa minkäänlaista miestä mukaansa,ja kasvojen menettämisen pelossa estää myöskin tyttö kavereitaan tutustumasta uusiin miehiin,koska onhan se noloa jos ei miestä kapakasta saa.Kaikista pahimpia oli ylipainoiset naiset tyttö porukoissa,näitten suusta kuuli vaikka minkälaista tekstiä,johtuen siitä että en osittanut näihin minkäänlaista kiinnostusta,koska en yksinkertaisesti pidä ylipainoisista.

        Ei kannata mennä kanalaumoista iskemään yhtään mitään. Ei tulisi kans mieleenkään mennä jostain jätkäremmistä alkaa pokailemaan jotakuta. Ei, mielellään yksinäistä tai sitten korkeintaan ihan jostain 2-3 miehen porukasta. Ja mikään juntti-räkätysporukka nounou.

        Kannattaa mennä niitä naisia iskemään jostain muusta kuin kaupungin pahimmasta pissismestasta. Ap:n kuvaus oli törkeä, miten joku voi olla noin ilkeä tuntemattomalle ja mukavalle ihmiselle? Mahtaa olla TOSI paha olo sillä muijalla. Ei käy kateeksi.


      • Samovaari
        Juonetar kirjoitti:

        Nainen voi olla myös vapaa, vaikka sormukset olisikin...

        Niih.Paistinkääntäjiä ja kivimatkailijoita löytynee myös kaikilla kielillä.


      • loneylyimsolonely
        kaunistytsy kirjoitti:

        "Sen vinkin voin miehille antaa. KATSOKAA, ONKO NAISELLA SORMUSTA. JOS ON, SE ON AIKA VARMA MERKKI ETTEI KIINNOSTA"

        Se sormus ei vielä välttämättä paljon kerro. Nainen voi olla varattu, vaikka ei sormusta olisikaan.

        Monta sormustettua naista on baarista lähtenyt mukaan.
        Vanha klassinen sanonta pitää paikkansa; "Naiset h*oria."

        Harrastuspiireissä pelaillessa pari varattua ja sormustettua naista
        vinkkailevat siihen malliin, että pikkujouluissa lohkeaa varmasti.

        Mielestäni on typeryyttä jos otat vain euron ja mahdollisuus olisi
        miljoonaan. Sama pätee suhteisiin.


      • ellu888
        Juonetar kirjoitti:

        Nainen voi olla myös vapaa, vaikka sormukset olisikin...

        itse käytän juuri tuota kikkaa että laitan sormuksen sormeen niin saa olla
        rauhassa paarissa, ei tarvitse olla kenellekkään ilkeä tai töykeä.


      • Wanha kikka
        ellu888 kirjoitti:

        itse käytän juuri tuota kikkaa että laitan sormuksen sormeen niin saa olla
        rauhassa paarissa, ei tarvitse olla kenellekkään ilkeä tai töykeä.

        Heh, niin tekevät virolaiset ilotytötkin laivalla että saavat olla rauhassa matkan ajan...


      • Tapoja molemmin puol

        Kohtelias voi silti olla! Jos kaveri on fiksu, se ymmärtää kyllä ilman veetuiluakin. Ellei ole fiksi sitten voi unohtaa kohteliaisuuden


      • Sormuksellako se
        Wanha kikka kirjoitti:

        Heh, niin tekevät virolaiset ilotytötkin laivalla että saavat olla rauhassa matkan ajan...

        shitti muka peitetään? Lohdutuksen sana, ei toimi.


      • TOTTA
        mauliman mies kirjoitti:

        Itse näin vanhempana miehenä paljon kiertäneenä huomasin sen että jos naista meni iskemään, niin yleensä se oli se naisen kaveri joka ensimmäisenä älähti,ennenkuin toinen kerkesi mitään sanomaan,ja sai myöskin toiselle negatiivisen asenteen päälle.Se että tämä toinen tai kolmaskin nainen otti tälläisen asenteen,johtui vai siitä kateudesta sitä iskettävää kohtaan.Tälläinen nainen ei välttämättä saa minkäänlaista miestä mukaansa,ja kasvojen menettämisen pelossa estää myöskin tyttö kavereitaan tutustumasta uusiin miehiin,koska onhan se noloa jos ei miestä kapakasta saa.Kaikista pahimpia oli ylipainoiset naiset tyttö porukoissa,näitten suusta kuuli vaikka minkälaista tekstiä,johtuen siitä että en osittanut näihin minkäänlaista kiinnostusta,koska en yksinkertaisesti pidä ylipainoisista.

        HYVÄ . JEEEEEE.... JUURI NÄIN :) OVAT KATKERIA..........no käynti jääkaapilla auttaa,lohduttaa :)


      • portsarina näkee
        Varattu nainen kirjoitti:

        Ei sitä puolisoa ole pakko baarista käydä hakemassa. On olemassa edelleen se perinteinen keino nimeltään yhteiset tuttavat, tai esim harrastukset ;)
        Niistä usein löytää myös tasokkaampaa ja tosissaan otettavaa tarjontaa, toisin kun baarintäytteenä toimivista onnenonkijoista (usein ovat varattujakin tai turhan monesti käytettyjä...) En itse koskaan ole edes lähtenyt baariin seuranhakumielellä, mielummin menen pitämään ystävien kanssa hauskaa ja ehkä juon muutaman juoman jos sattuu maistumaan.

        Sen vinkin voin miehille antaa. KATSOKAA, ONKO NAISELLA SORMUSTA. JOS ON, SE ON AIKA VARMA MERKKI ETTEI KIINNOSTA ;) Vaikka olisi vähän etäisyyttä, niin säästätte omaa aikaanne siinä kun edes hiukan vaivaudutte ettekä nolaa itseänne muiden silmissä. Toki pakit voi antaa monella eri tavalla, eikä nyt naljailu ole ekalla yrityksellä se oikea tapa. Asiallinen :" kiitos, mutta olen varattu" varmasti riittää, jos lähestyjä on "normaalijärkinen".

        Usein kuitenkin baarissa näkee näitä koko illan piirittäjiä, ja niille kyllä annan armottoman kylmää kyytiä jos ei viesti muuten mene perille. Tai haen portsarin paikalle, jos ei todella saa hetkeäkään rauhaa ja roikutaan käsipuolessa väkisin. Asiallinen juttuseura ei varmasti ketään tapa, kunhan jutut pysyy asiallisella tasolla enkä kuole jos viereisessä penkissä sattuu istumaan "vieras mies".

        aika monella naisella kylläkään ei ole sormusta,sormus,sormukset kotona,


      • yritä selvitä
        Yrittäkää selvittää kirjoitti:

        Juuri teidänlaisten tosikkojen vuoksi normi elämä on tylsää, jos vielä viihtelläkin baareissa ja muissa pitää olla korrekti netiketti asenne päällä, niin mitäs hauskaa enään missään on?

        Jos olisin portsari, niin känniset päästäisin kyllä sisään, mutta tosikon asenteella varustetut järkeilijät passittaisin kotiin katsomaan telkkaria.

        En ymmärrä miksi tuossa aloituksen kuvaamassa tilanteessa tuon miehen olisi pitänyt loukkaantua jonkun ventovieraan naisen kommentista. Annoit hienon selkeästi luettavan raportin jostain tapahtumasta, joka vaikutti olevan pelkkä tapahtuma ilman mitään merkitystä.

        Tosikoille monilla asioilla on suurempi merkitys kun vähemmän tosikoille, voisittekin miettiä asiaan ratkaisua tuolta kantilta.

        Ja voisitte vetää ruuvit päähänne ja alkaa roboteiksi.

        Tommoista soopaa sopii odottaa kirjoitettavan aamuyön tunteina. Huono käytös on huonoa käytöstä myös baarissa, ei mitään muuta.


      • näinsenkoen
        loneylyimsolonely kirjoitti:

        Monta sormustettua naista on baarista lähtenyt mukaan.
        Vanha klassinen sanonta pitää paikkansa; "Naiset h*oria."

        Harrastuspiireissä pelaillessa pari varattua ja sormustettua naista
        vinkkailevat siihen malliin, että pikkujouluissa lohkeaa varmasti.

        Mielestäni on typeryyttä jos otat vain euron ja mahdollisuus olisi
        miljoonaan. Sama pätee suhteisiin.

        Tietävät että saavat sulta helppoa munaa. Jos mies vaikka pihtaa kotona. Jos pidät heitä huorana niin itsekin olet munaa jakava pukki.


      • aikuinen mies

        Jos olet baarissa juomassa vain alkoholia, niin on ihan turha valittaa jos joku mies yrittää lähestyä. Kyllä sitä voi asiallisesti sanoa että ei kiinnosta ja voisitko poistua. Jos tyyppi ei lähde kulumalla, niin kerro asiasta portsarille. Ei tarvi olla pissis vaan asiat voi hoitaa aikuismaisesti.


      • Totta eikä soopaa
        yritä selvitä kirjoitti:

        Tommoista soopaa sopii odottaa kirjoitettavan aamuyön tunteina. Huono käytös on huonoa käytöstä myös baarissa, ei mitään muuta.

        Onhan se nyt naurettavaa miehen odottaa jotain poliittisesti korrektia asiakaspalvelu käytöstä naiselta noissa paikoissa, ja ihan sama koskee naisia, on teidänlaisia tylsiä tosikko naisiakin noissa paikoissa ihan liikaakin.

        Tosi MONI ihminen joka EI OLE UJO (ja huom tosi moni ei ole) joutuu kärsimään päivittäin siitä, kun pitää näytellä ujoa, pitää näytellä että tämäkin asia oli jotenkin kamalan jännää, pitää sanoa mukana että "huhhuh", pitää näytellä jatkuvasti pelokasta säälistä.

        Vain siksi tehdään niin, koska sellaisia aitojakin ujoja pelokkaita on, kuka lie idiootti niitäkin kannustaa olemaan mukana elämässä, en minä ainakaan.

        Moni ongelma ratkeaa kun sellaiset ihmiset hylkää elämästään ja sulkee mielestään kokonaan.


      • selvähänse
        yritä selvitä kirjoitti:

        Tommoista soopaa sopii odottaa kirjoitettavan aamuyön tunteina. Huono käytös on huonoa käytöstä myös baarissa, ei mitään muuta.

        Ystävä oli varmaan mustasukkainen kun huomio ei kohdistunut häneen itssensä,vaan kaveriin.


      • jhvjhvjvh
        mauliman mies kirjoitti:

        Itse näin vanhempana miehenä paljon kiertäneenä huomasin sen että jos naista meni iskemään, niin yleensä se oli se naisen kaveri joka ensimmäisenä älähti,ennenkuin toinen kerkesi mitään sanomaan,ja sai myöskin toiselle negatiivisen asenteen päälle.Se että tämä toinen tai kolmaskin nainen otti tälläisen asenteen,johtui vai siitä kateudesta sitä iskettävää kohtaan.Tälläinen nainen ei välttämättä saa minkäänlaista miestä mukaansa,ja kasvojen menettämisen pelossa estää myöskin tyttö kavereitaan tutustumasta uusiin miehiin,koska onhan se noloa jos ei miestä kapakasta saa.Kaikista pahimpia oli ylipainoiset naiset tyttö porukoissa,näitten suusta kuuli vaikka minkälaista tekstiä,johtuen siitä että en osittanut näihin minkäänlaista kiinnostusta,koska en yksinkertaisesti pidä ylipainoisista.

        Samat kokemukset kuin Mualiman miehellä, mutta näitä naisia on sekä lihavissa että laihoissa, sekä hyvännäköisissä ja ei niin hyvännäköisissä.

        En yhtään ihmettele että nuo kaikista huonoimmin käyttäytyvät eivät saa miestä, kun heillä on jo iltaan valmistautuessa valmiiksi sellainen asenne että kaveri saa - minä en.

        Ei muuten, mutta kerran lähestyin sellaista naista joka älähti kaverinsa puolesta ettei kaveria kiinnosta. Se hämmensi ja melkein repesin ettei hänen kaveri minua kiinnostanut, mutta olankohautuksella annoin asian olla koska kokemus on osoittanut ettei noihin huutelijoihin kannata sekaantua, kun heillä on muutenkin pahoja ongelmia oman itsensä kanssa.

        Nainen on naiselle susi ja jos sinkkunainen haluaa seuraa, hänen on parasta heivata kaveripiiristään tuollaiset "puolestapuhujat" pois vaikka kaveri muutoin olisikin muka se paras ystävä.

        Sama koskee myös miehiä. Kannattaa suosiolla heivata sellainen kaveri pois viikonloppuseurasta, vaikka miesten yleisin tyyli pilata kaverin mahdollisuudet onkin puhua kaverista pientä pahaa kiinnostuneelle naiselle ja vastaavasti kehua itseä. Jos tuollainen kaveri on mukana, on varmaa ettei kukaan voita koska kertaakaan en nähnyt että pahanpuhuja saisi naista.


      • herraasiallinen

        (Nuorilla) suomalaisilla naisilla huono itsetunto ilmenee siten että pitää haukkua miehiä tunteakseen itsensä paremmaksi.

        Jos tulee haukut päin naamaa niin väistit ongelman ennen kuin kerkesit tutustua, jolla on itsetunto kohdallaan vastaa kyllä kohteliaasti lähestymisyritykseesi.


      • pysy kotona

        pysy sitten kersas kanssa kotona;kaikille parempi niin ei vahingossa kukaan lähesty sinua.kai miehesikin jo kaipailee sinua.....ei vain tainnut tyyyppi olla sulle sopiva,hehhee muuten kyllä.....


      • virtane 7
        Justjust kirjoitti:

        "Et voi tietää, josko tämä ihminen oli jo piirittänyt tyttöjä koko illan ja seurannut pitkin baaria"

        Eli jos sitä ei voi tietää, niin miksi pitää ensimmäiseksi olettaa niin sekä kohdella ja käyttäytyä toista kohtaan niin?

        Jos on varattu, niin ei luulisi olevan kovin vaikea vaikka näyttää sitä sormustasi ja sanoa, että valitan olen varattu? Onko sen ensimmäisen vaihtoehdon oltava se vittuilu ja vittumainen suhtautuminen?

        Varatut naiset aina sanoo todella ystävällisesti olevansa varattuja voivat jopa hymyn antaa. en kyllä ite jaksa tota yrittämis paskaa enää ei oo mun juttu


      • Anonyymi
        kotiäitit kirjoitti:

        Kyllä pienen lapsen äiti kuuluu kotiin, eikä notku baari tiskillä,ja vielä aviossa,huh huijaa,

        Pienen lapsen äidillä on oikeus käydä baarissa. Tietysti ongelmatapaukset erikseen.


    • nakki sormukseen

      Joo-o. Niistä sormuksista, niin aika helkkarin moni noin 25-35 ikänen nainen, jolla sormus tai sitten suora ilmaus että kumppani löytyy, ja aktiivisesti vaan baarissa fyysistä kontaktia hakemassa... kokemuksella ainakin täällä pk-seudulla (ja saatika lapin kutumestoilla tai porauslautoilla), että ei se sormus kyllä kerro yhtään mitään. Naisilla näköjään ainakaan.

    • Kasanov isolla K:lla

      kaikki naiset on helppoja

      • en ole helppo

        Mua ei ainakaan miehet kiinnosta ollenkaan.


      • Lepakkoluola
        en ole helppo kirjoitti:

        Mua ei ainakaan miehet kiinnosta ollenkaan.

        onkin eri asia.


    • ....

      "Ja jos olette niin yrittäkää olla ilman niitä IVALLISIA ilmeitä ja piilovittuilua! "

      Olen päätynyt jo vuosia sitten vain ja ainoastaan VlTTUILEMAAN näille rinsessoille, rengastettu nimetön tuntuu houkuttavan juttusille, joten tilaisuuksia tälle nöyryyttämiselle tarjoutuu miellyttävän usein.

      • Kosto nirppanokille

        Hienointa on mennä juttelemaan kohteelle tai peräti tanssimaan, ja sitten yhtäkkiä kesken kaiken ilman mitään syytä poistua mitään sanomatta nopeasti omaan pöytään, ja ei enää vilkaisekaan koko iltana ko. kohteeseen. Saa siinä kohde ihmetellä huuli pyöreänä seurueensa kanssa mitä teki väärin vai munasiko totaalisesti itsensä. Jos kehtaa tulla kyselemään, käännä pääsi yrmeän näköisenä pois ja älä vastaa mitään.


    • asiamiäsh

      naiseni ei osaa käydä paskalla

      • Näkijäv

        Tää oli jo vanha juttu..keksi jotain uutta


    • -nainen-94-

      itse olen huomannut aikalailla saman. Ja olen nainen! Itse annan kyllä vähän vanhempienkin miesten lähestyä, ja yritän torjua heidät mahdollisimman kohteliaasti. Tiedän kuinka inhottavalta tuntuu, kun ilkeillään. Tanssilattiallakin naiset ovat kauheen pihejä. Jos mies tulee viereen tanssimaan, ni usein alkaa naisella laukku heilahdella. Kumma juttu ku peppua keinutellaan, mutta sitä ei silti saisi miehet katsella.

      • M-62.,

        "Ja olen nainen!"

        Et ole, olet reilun vuosikymmenen ikäinen pikkutyttö...


      • herraasiallinen
        M-62., kirjoitti:

        "Ja olen nainen!"

        Et ole, olet reilun vuosikymmenen ikäinen pikkutyttö...

        Silti asiallisempi kuin sinä, 50v.

        Ihmiset on lapsellisia olkoon 18v tai 48v, se on luonteesta kiinni (ikiteinejä on kuten annat itsestäsi olettaa). Tietenkin jotku on myöhään kypsyviä, mutta harvat.


    • Tyttö1985

      Onko tää provo? Musta asia on päinvastoin oikeesti...

    • behavierN

      no mun mielestä tuollaiset "pissaliisat" on muutenkin melko säälittäviä otuksia.
      huomionkipeitä "narttuja" joille ei kuitenkaan seura kelpaa, ja jos kukaan mies ei kiinnitä huomiota niin sitä haetaan sitten väkisin vaikka alkamalla mesota että "vittu eiks tääl saa seuraa saatana"- meiningillä...
      yleensä tuollaiset veemäiset muijat on just niitä jotka on niin olevinaan maailmanomistajia vaikka tosiasiassa itsetunto on niin alhainen ettei se kestäisi torjumista mielekkään näköiseltä mieheltä.

      itse naisena olen aina ollut kohtelias kaikille kanssaihmisille baarissa..mies tosin aina jaksaa minulle huomautella ettei aina tarvis olla ystävällinen jokaiselle joka viitsii tulla juttelemaan..mitä hittoa sitten pitäisi tehdä jos ei olla kohtelias?alkaa haistattelemaan vai? ei oikein sovi meikäläiselle.
      ei ole koskaan tarvinnut ruveta kellekään ilkeäksi. jos en ole jonkun ihmisen seuraa halunnut niin olen sanonut tästä ihan ystävällisesti ilman mitään pään aukomisia..

      mutta joillekin ei käytöstavat ole niin tärkeitä, kunhan voi "elvistellä" ulkonäöllään ja blonditukallaan...

    • aniliini__

      Itse olen aina mahdollisimman kohteliaasti yrittänyt tehdä miehelle selväksi, jos en ole kiinnostunut hänestä. Jos viesti ei ole vielä kolmannenkaan kerran jälkeen mennyt jakeluun, sitten on jo pakko sanoa vähän rumemmin. Yritän välttää sitä kuitenkin kaikin keinoin. Yleensä karvat kyllä nousee heti pystyyn, jos puheilleni tulee joku hirveässä humalassa sössöttämään jotain sössönsöötä. Ei sellaselle tee mieli edes jutella. Kivempi jutella "selvän" miehen kanssa kuin kännikalan. Harmi vain, että näin naisnäkökulmasta noita "selviä" taitaa baarissa olla aika vähän, tai sitten ne ei uskalla tulla jutulle..

      • Kokenut kavaljeeri

        Oletko tullut ajatelleeksi, että miehen on oltava kännissä voidakseen olla samalla älyllisellä tasolla daamien kanssa. Muuten voisi keskustelu mennä yli hilseen.


      • Kavaljeerille
        Kokenut kavaljeeri kirjoitti:

        Oletko tullut ajatelleeksi, että miehen on oltava kännissä voidakseen olla samalla älyllisellä tasolla daamien kanssa. Muuten voisi keskustelu mennä yli hilseen.

        Mukava kertoa, ikävä kuunnella. Mikä se on? - Kännisen jutut


    • ei-puuma

      Olipa hyvä keskustelun avaus, tämä nuorten naisten käyttäytyminen baarissa. Sen lisäksi, että nuoret naiset käyttäytyvät miehiä kohtaan törkeästi he käyttäytyvät myös aivan ääliömäisesti baaritiskillä itseään huomattavasti vanhempia naisia kohtaan. Olen monasti havainnut ja kuullut miten nuori nainen (yleensä vielä kauhea läski) purjehtii tiskille hehtaarin kokoinen kassi kainalossa ja kysyy edessään seisovalta aikuiselta naiselta: "Joko sää oot tilannut, mää tuun tähän, voiks sää mennä siitä pois, että mää saan tilata".

      Kukaan nuorimies ei ikinä päästele suustaan tiskillä moista tekstiä. Nuoret miehet kysyvät kohteliaasti voisinko tulla siihen siksi aikaa, että tilaan ja usein myös tarjoavat tiskillä olevalle naiselle juoman. Ihan tuntemattomallekin - olen monasti kokenut tämän. Korostan, etten ole mikään puumanainen, enkä iske nuoria poikia, mutta se vilpittömyys ja iloinen kohteliaisuus mitä nuoretmiehet osoittavat käytöksellään itseään vanhempia naisia kohtaan on silmiinpistävää nuoriin naisiin verrattuna.

      Usein tällaisten fiksujen nuortenmiesten kanssa tulee heitettyä hauskaa juttua hetki ja ne toivottavan daameille hyvää illanjatkoa. Nuoret naiset eivät ikinä yllä samaan ihmismäiseen käyttäytymiseen. Eivätkä he osaa puhua kenellekään muulla, kuin ikätovereilleen.

      Ymmärrän vallan hyvin, että jotkut nuoret miehet ovat kiinnostuneita puumanaisista, kun oman ikäluokan tytöt ovat huonokäytöksisiä ja törkeitä puheissaan.Todellä sivistymättömiä.

      Olen pohtinut asiaa useamman aikuisen naisen kanssa ja suosittelenkin että nuoret miehet perustavat käytöskoulun näille rääväsuisille itsekkäille typyköille. Itselleni ei tulisi mieleenkään kysyä keneltäkään baaritiskillä, että joko sää oot tilannut? Enkä erityisesti sellaista kysymystä tekisi itseäni huomattavasti vanhemmalla henkilölle.

      Eräänä päivänä olin pankissa, jossa asioimaan tuli n. 80-vuotias tyylikäs herrasmies. Alle 30- vuotias pankkineitti tervehti miestä: Moikka!!!!! Kun minun vuoroni tuli astua tiskille sanoin kuuluvasti: hyvää päivää. Pankkineiti sanoi: Hei!!!! Voi aikoja, voi tapoja!!!!!!

      • opiskelijatytsyhki

        Hohhoi mitä yleistystä, ai että nuoret miehet eivät käyttäydy törkeästi? Eivät suinkaan, kunhan huutelevat, vislailevat, pahimmillaan änkeävät jopa kähmimään. Eivät tosiaankaan ole kaikki kohteliaita, samoin kaikki nuoret naiset eivät ole ylimielisiä vittupäitä. Itse pyrin olemaan mahdollisimman kohtelias ihmisille kaikkialla, niin kaupassa, baarissa kuin pankissakin. Haistattelu ja vastaava käytös kuuluu vain hätätilanteisiin: kertaakaan ei ole tarvinnut (suomalaiselle) miehelle rumasti sanoa baarissa, suurin osa kyllä ymmärtää jos tarpeeksi selkeästi sanoo että en ole kiinnostunut seurastasi.


      • Missä se törkeys oli

        No kyllä on törkeitä ja tuo läskiyshän tekee siitä vieläpä tuplasti törkeämpää, kun nuoret naiset ei tajua ostaa drinkkejä vanhemmille daameille ja jäädä vielä rupattelemaan kun oma kaveriporukka odottaa jossakin muualla.


      • Pisteet ei puumalle

        Ehkäpä juuri siksi monilla nuorilla miehillä kiinnostaakin juuri hieman vanhempi nainen, koska hänen kanssaan voi käydä asiallista keskustelua heti alkuun. Lisäksi suurin osa näistä "puumanaisista" on sata kertaa parempi kroppaisia, kuin nuoremmat lajitoverit. Nykyään näyttää olevan muodissa vararengas vyötäröllä ja viereisen penkin varaava persuus. Miehet ne vain jostain syystä jotenkin pysyvät suht solakoina, liekö syy siinä, että heillä oikeasti kiinnostaa, miltä näyttää ja miltä tuntuu.


      • jaajoo
        Pisteet ei puumalle kirjoitti:

        Ehkäpä juuri siksi monilla nuorilla miehillä kiinnostaakin juuri hieman vanhempi nainen, koska hänen kanssaan voi käydä asiallista keskustelua heti alkuun. Lisäksi suurin osa näistä "puumanaisista" on sata kertaa parempi kroppaisia, kuin nuoremmat lajitoverit. Nykyään näyttää olevan muodissa vararengas vyötäröllä ja viereisen penkin varaava persuus. Miehet ne vain jostain syystä jotenkin pysyvät suht solakoina, liekö syy siinä, että heillä oikeasti kiinnostaa, miltä näyttää ja miltä tuntuu.

        Missäs ne solakat miehet sitten on, harvoin näkyy... liekö piilossa tolppien takana? Vanhat kuivettuneet naiset voi kyllä jättää niille.


      • Solakka&Yksinäinen
        jaajoo kirjoitti:

        Missäs ne solakat miehet sitten on, harvoin näkyy... liekö piilossa tolppien takana? Vanhat kuivettuneet naiset voi kyllä jättää niille.

        Hehheh, siinä meillä taas on yksi nirppanokka joka ei viitsi katsoa omaa nenää pidemmälle.

        Liekö vittuuntunut kun ei löydä etsimäänsä kun on likinäköinen, vai kateellinen kun ei löytämäänsä saa kun on jo varattu?


      • minäläski
        Pisteet ei puumalle kirjoitti:

        Ehkäpä juuri siksi monilla nuorilla miehillä kiinnostaakin juuri hieman vanhempi nainen, koska hänen kanssaan voi käydä asiallista keskustelua heti alkuun. Lisäksi suurin osa näistä "puumanaisista" on sata kertaa parempi kroppaisia, kuin nuoremmat lajitoverit. Nykyään näyttää olevan muodissa vararengas vyötäröllä ja viereisen penkin varaava persuus. Miehet ne vain jostain syystä jotenkin pysyvät suht solakoina, liekö syy siinä, että heillä oikeasti kiinnostaa, miltä näyttää ja miltä tuntuu.

        Kun syön, en ole yksin.:) ja minä kyllä tykkään itestäni, vaikka painankin 90 kiloa. Enkä yleensä oo vittumainen..


    • Mies

      Siksipä en käy baareissa, kun nestepäiden katselu/kuuntelu ei kiinnosta.

    • Ivan666

      Yks 3-kymppinen hyvännäköinen, mut humalikkoblondi oli viime viikolla
      "IVALLINEN", kun olin yön hänen luonaan.
      Nimeni on nimittäin IVAN..

      • äitisi on ylpeä

        Olipas nokkelasti sanottu. Bravo!


      • taivutus

        Kuule Ivan, ei suomenkieli noin taivu. Se nimi pitäisi olla Iva.


    • Minunkin mielestä parinhaussa tasa-arvo ei oikein juhli. Eli aloite koetaan pääsääntöisesti miehen tehtäväksi, mutta monista naisista on ok, että tätä ei lainkaan arvosteta, vaan jopa pidetään ivailun aiheena.
      Totta kai saa ja pitää kieltäytyä, jos kyseinen seura ei kiinnosta, mutta sen voi ainakin ekalla kerralla tehdä ystävällisesti. Ujompi mies voi kerätä pitkäänkin rohkeuttaan uskaltaakseen lähestyä, eikä itsetunto siitä parane jos dumataan mahdollisimman tylysti. Ja toisaalta jos joku pakit saatuaan ei masennu vaan kokeilee jututtaa jotakuta toista, ei siinäkään pitäisi olla paheksuttavaa, eikö sinkkumies saa tehdä muuta kuin painua himaan mököttämään? Ja kovin, kovin ahdasmieliseltä kuulostaa ajatusmaailma, jossa kumppania etsitään vain omasta kaveripiiristä tai oman harrastuksen parista.

      Ja jos se on niin inhottavaa naisesta, että miehet pitää kauniina, niin voin lohduttaa, että tilanne helpottaa 50 ikävuoden jälkeen.

      • gcgcgcg

        Nuorten naisten mielestä.

        Iskuyritys naista itseä kohtaan = Väärin
        iskuyritys muita kohtaan = Väärin
        Useita iskuyrityksiä muita kohtaan = Väärin
        Pissiksen kännihöpinän keskeyttäminen ja daamin kääntäminen toiseen suuntaan = Väärin
        Mies jättää huomiotta = Väärin
        Mies ei tarjoa = Väärin
        Mies pitää naista kauniina = Väärin
        Mies pitää toista naista kauniina = VÄÄRIN!


        Naisille vittuilu on helppo laji.

        Minulla on eräs nainen jonka friend zonella tykkään oleskella koska jutut on hauskoja ja hänellä on hyvännäköisiä tuttuja ja hyviä bileitä. Toisinsanoen mitään vakavaa kiinnostusta häntä kohtaan ei ole.

        Muutaman kerran baarissa olen kehunut muita naisia hyvännäköisiksi ja hän vetää siitä heti herneen nenäänsä. Sen jo olen oppinut että hänen kavereitaan ei saa kehua tai alkaa murjottaminen. Kun olin pari kertaa tämän havainnut, niin päätin kokeilla, eli testata onko hän oikeasti minusta kiinnostunut. Kävi selväksi että olen vain tooosi hyvä ystävä eli ihan paras kaveri.

        Luulisi siis ettei häntä kiinnosta mitä mieltä olen muista naisista tai hänen naispuolisista ystävistään. Mutta tämä(kin) tapaus todistaa sen että nainen on naiselle susi. Miehet ovat tässä tapauksessa täysin erilaisia. Jos miestä ei tietty nainen kiinnosta, niin hänen puolesta voit seurustella kenen kanssa tahansa. Nainen saa raivarin jos yrität kaveria tai jotain muuta, vaikka sitä baarin ruminta ryhävalasta.


    • Nainen 93.........

      itse kun olen nais / mies puoleisten kvaereiden kanssa tanssi lattialla tai jossain mut esim nyt tansimassa niin annan kaikkien tulla kysymään / juttelemaan / tanssimaan mutta yleensä joku nais kavereista aina häätää miehet pois, EN MINÄ, minä torjun kiltisti niin että sekä miehelle että minulle jää hyvä maku suuhun. aina ei vika ihmisessä vaan sen kavereissa...

      • noori miäs

        Mikset sitten uskalla sanoa kavereillesi, että juttelet, ja tanssit kenen kanssa huvittaa? Pelkäätkö leimautumista tai hylkäämistä?


    • minun mielestä

      suoraan sanottuna tyhmää väittää että baari on se 5 tähden paikka hakea seurustelukumppani,voihan se flaksi käydä yöelämässä mut se vaatii sitten useampien muitten palasten loksahtaen kohdalleen, yleensä siellä ollaan niin kännissä ettei todellakaan ole se maailmanparhain vaihtoehto luoda uusia tuttavuuksia,ap väittää että olisi ahdistavaa ja ei niin mielekästä luoda se tuttavuus-suhde lenkkipolulla voin naisena sanoa että se olisi aivan ihana lähestymis yritys jos mies tulisi juttelemaan kaupassa tai jossain rutiinimaisessa toiminnassa.ja kyllä se on maailma pullollaan paikkoja missä se rakas voi tulla vastaan,ja itse tapasin entisen aviomieheni opiskeluaikoina.

      • ei_mykkä

        Kiva, että joku ajattelee noinkin: 'ihana lähestymis yritys jos mies tulisi juttelemaan kaupassa'
        Mullakun on sellaisia kokemuksia, että ihan hulluna pitävät, jos kauppajonossa jotain toiselle tokaisee.
        Puhumattakaan hississä kohteliaasti hyviä päiviä toivottamalla saadut vihaiset mulkaisut.


    • Taxasari

      Kuvitelkaas missä nämä nirppanokat on kiinni kun ne pääsevät taxiin pienes kännis kun ei ooo mikään kelpanut baarissa......siinä vaiheessa tuntuu kelpaavan mikä vaan......
      terveisin taxikuski

    • Pitkään seurannut

      Naiset kyllä ovat erittäin törkeitä. Muutamia positiivisia poikkeuksia löytyy, mutta ovat todella harvassa. Miesten ystävällisestä ja kohteliaasta lähestymisestä huolimatta vastaillaan todella alatyylisesti vailla alkeellisiakaan käytöstapoja. Ja nyt on turha alkaa selittää mitään piirittämisistä, varattujen naisten vonkaamisista tms. Törkeitä vastauksia tulee ilman kummempaa syytä. Joko kyse on siitä, että naiset ajattelevat voivansa käyttäytyä miten sattuu, kun miehet kuitenkin ovat kiinnostuneita pimpan toivossa. Tai sitten vaan ei enää osata käyttäytyä. Vastaavasti naiset itse ovat kuitenkin sitten niin herkkähipiäisiä, että miesten pitäisi silti olla koko ajan kieli keskellä suuta, mutta siitä huolimatta vedetään herneet joka asiasta.

      • jan999

        Allekirjoitan tämän.Nykyään en baareissa enää käy ja olen yli nelikymppinen isä ja onnellisesti parisuhteessa.Parikymppisenä kun en vielä käynyt salilla ja oli tyyli vielä hakusessa sain kuulla suoraan "no eipä ole häppönen" "no ulkonäkö ei ole pääasia" jne.aikuiset naiset eivät yleensä tuollaisia levittele mutta ei olis mulle tullu mieleenkään sanoa kellekään naiselle noin


    • Makemake-82

      Huhhuh! Täytyy kyllä sanoa, että ei tippaakaan karehdituta näitä reppanoita miehiä, jotka menevät baarista etsimään naista, jopa ihan seurustelumielessä, tai pelkästään frendi mielessä. Sillä itse olen todnäköisesti yksi näistä reppanoista, jolle oltaisiin ivailtu päin pärstää! ONNEKSI sitä oli suht ajoissa nuorena EDES jossain asiassa FIKSU, että koskaan ei oo tullut etittyä baarista yhtikäs mitään seuraa!! ainoastaan vaan niistä olut ja drinkkituopeista (: ja niistä ei olekaan kaduttavaa ollut. Tommonen meininki baarissa etenkin nykyisin, on täysin ennalta arvattavaa! Se on tietenkin osittain ymmärrettävää olla julma,tyly ja paskamainen riippuen toki siitä että millä tapaa mies yrittää lähestyä, semmosen vielä hyväksyn että jos mies yrittää väkisin roikkua kuin takiainen perseessä kiinni, että sit saa kylmää kyytiä vastineeks!! mutta semmonen peli Ei kyllä oo reilua, että kohteliasta sorretaan julmasti koko kansan nähden suorastaan nöyryytettävästi. muttamutta.. No pissaliisat ovat mitä ovat ja eivät he siitä miksikään muutu,vaikka maailma kaatuisi niskaan. Omaan käytökseensä voi kuitenkin ihan kuka tahansa vaikuttaa ja vain ja ainoastaan itse ja se onkin sitten itsestään kiinni että tahtooko siihen vaikuttaa, vaiko ei. Fiksuinta ehkä pahimmassa tapauksessa on hakea portsari paikalle, joka kuitenkin on varmasti paljon vähemmän loukkaavenpaa kuin se miten ivallista paskaa kohtelua saa päälle. Paljon on tietenkin semmosia idiootteja jotka todella ansaitsevat paskaa kohtelua vastineeks, mutta todella kaikki eivät sitä ansaitse. Ajatellaan että joku raasu mies jolla on ollut kenties ikänsä itseluottamus/itsetuntoongelmia ja vihdoin on sit saanut niitä fixattua, no päättää sitten näyttää itselleen ja myös muille että ei enää häpile itseään ja uskoo itseensä, ekaa kertaa menee iskemään naisen baarista, joko vain pelkästään kaveruusmielessä ja sit saakin vastaavaa kohtelua kuin salman iskuna. Niin välttämättä tommosen/tommosten kokemuksien jälkeen ei enää tuu saamaan itseluottamusta takas, varsinkin jos sen on menettänyt aikoinaan useampaan otteeseen ja kovalla työllä saanut fixattua kaiken. mutta tommosta tuskin kukaan pakkien antaja ajatteleekaan, vaan sitä omaa etuansa sinä hetkenä "kunhan tuo nolo luuseri nyt vaan poistuisi tosta" ei ole toisaalta mikään ihme että tässä nykymaailmassa ihmiset kilahtaa totaalisesti.
      Syrjintä ja sorrenta ei oo mitään leikkiä, vaikka ikävä kyllä jotku siitä saakin kiksejä.

    • ErilainenNainen

      Sitä myötähäpeän määrää, kun Suomitankero luulee olevansa nokkela kun passittaa jonkun seurankipeän perusjampan alimpaan helvettiin.
      Suomalainen nainen luulee olevansa jumalasta seuraava eikä omaa edes alkeellisimpia käytöstapoja, kännissä varsinkaan!

      Miten olisi sellainen erilainen lähestymistapa..? Voi kohteliaasti vaihtaa pari sanaa ja toivottaa hauskaa iltaa ja väistyä takavasemmalle. Fiksu mies tajuaa kyllä vinkin, kuin myös astetta tyhmempikin.
      Omasta kokemuksestani kaikkein paras keino, eikä kenenkään ilta ole pihalla.

      • Nolattu nainen

        Voi sitä myötätunnon määrää näille naisille, jotka joutuvat näiden täälläkin pillittävien "joka naisen unelmien" uhreiksi! Olen monet kerrat todistanut, että vaikka nainen kieltäytyisi kuinka kohteliaasti seurasta, niin silti alkaa kauhea huuto ja haukkuminen nirppanokaksi, koppavaksi ämmäksi yms. Vaikka nainen on sanonut esim. seurustelevansa, niin silti nämä prinssit lähtevät paikalta haukkuja jupisten.

        Mitä enemmän jumalattomassa käätökännissä, sitä rumemmin haukutaan ja agressivisemmin käyttäydytään. On tullut itsekkin koettua.

        "Miten olisi sellainen erilainen lähestymistapa..? Voi kohteliaasti vaihtaa pari sanaa ja toivottaa hauskaa iltaa ja väistyä takavasemmalle. Fiksu mies tajuaa kyllä vinkin, kuin myös astetta tyhmempikin.
        Omasta kokemuksestani kaikkein paras keino, eikä kenenkään ilta ole pihalla."

        Omasta kokemuksestani tuollaisessa tilanteessa mies vain luulee sinun olevan kiinnostunut ja purkautuva kiukku sitten sitäkin suurempi, kun yrität poistua tilanteesta molemmille ystävälliselllä tavalla, mutta mies haluaa nostaa asiasta shown.


    • ...haukka

      KATSOKAA, ONKO NAISELLA SORMUSTA. JOS ON, SE ON AIKA VARMA MERKKI ETTEI KIINNOSTA ;)

      Tuossapa vasta vitsi..
      Jos mies menee baariin tai yökerhon jos menee hakemaan pelkkää seksiseuraa (yöksi tai pariksi) niin tasan helpointa sitä on saada nimenomaan sellaselta jolla se sormus sormessa kiiltelee.. etenkin jos miehellä on myös. Kumpikin tietää alusta asti etä kyse on vain ja ainoastaan "huvittelusta" eikä toinen jää roikkumaan sen yhden kerran jälkeen.
      Naimisissa olevat naiset on helpoinpia.... testattu on monesti.

    • jassoo

      ei kai vaan pikku provo petteri ole vauhdissa jällee,olen ssanut käsityksen että naiset oottavat miesten tekevän aloitteen.

      • vartijanvartija1

        ja pikku vartija-pekka jälleen liikkeellä sanomassa kaikkia provoiksi - onko provo sanalla mitään väliä, jos keskustelu kuitenkin on hyvä...


    • 21v nainen

      On olemassa paljon ilkeitä ihmisiä, jotka eivät osaa ajatella mitään toisen ihmisen kannalta. Itse en koskaan loukkaa ketään tahallisesti, ellen tiedä heidän ansaitsevan sanojani paremmin kuin hyvin. Pieni näpäytys on silloin tällöin paikallaan.
      Jotkut kuitenkin saavat nautintoa siitä kun toinen tulee pahalle mielelle, mikä on mielestäni aika sairasta. Maailma on ruma paikka juuri ilkeiden ja välinpitämättömien ihmisten takia. Itse välttelen tuollaisia ihmisiä kuin ruttoa, ja pyrin jakamaan ympärilleni positiivisuutta ja lämpöä.
      En tuomitse ketään ulkonäön perusteella, oli kuinka kaunis tai ruma tahansa. Lähestyn kaikkia samalla tavalla.
      En sitten tiedä minkä ikäisiä nämä baarissa "tapaamasi" henkilöt olivat, liekkö jotain juuri teini-iän ylittäneitä, huonosti kasvatettuja pissiksiä. Baarista voi kyllä olettaakin löytävänsä tuollaista porukkaa.
      Itse olen käynyt elämässäni vain muutaman kerran baarissa, eipä siellä oikein mikään houkuta. Pintaliitoa, yhden asian perässä juoksemista, ryyppäämistä. Sitä on baarielämä. Minä viihdyn paljon paremmin rauhallisissa pubeissa, sivistyneessä seurassa.

    • sairaita ihmisiä

      itsekkin aina ihmetelly samaa kuten nainen 21v väitti aiemmassa kommentissa,saako jotkut ihmiset jotain sairasta mielihyvää ku loukkaavat ihmistä tai haukkuvat ulkonäköä vaikka ei olisi mitään vikana?
      itse olen ollut tilanteessa baarissa jossa ihan oikeesti kohtalaisen komea nuorimies ja vaikutti fiksulta jutteli erään naisen kanssa mukavia,ikävä kyllä tällä naisella istui vieressä toinen naispuolinen kaveri joka moitti tätä komeaa miestä mies kertoi että olen ollut myymäläpäällikkönä siellä ja siellä liikkeessä nainen vastasi mitä? et sä oo mikään semmonen bisnesmies jos luulet. sitten miehellä näytti olevan todella treenattu kroppa nainen vastasi et sä oo mikään semmonen muskelimies siis kokoajan ihan tyhmästi moitti joka asiaa asiaa

    • 12+2

      Kannattais keskittyy siihen olennaiseen, eikä naiseen. Itte menen aina vetämään pään täyteen ja jos joku nainen haluu pano.lle niin otan kyllä mukaan, mutta tilaan aina taksin hommien jälkeen ettei tartte aamulla kattella.

    • ob8ui9

      Kyllä mimmit suomibaareissa on nirppanokkia mutta sitten kun päästään esim. turkkilaiseen diskoon niin kaikki käy.

      • Koettu on

        Oikeestaan sama missäpäin maailmaa, minäkin kelpasin, mutta jäin silloin tällöin kiinni, kun ei naama pysynyt peruslukemilla naisten suomenkielistä keskustelua kuunnellessa.


    • vapaa nainen -86

      Niin kuin tuola ihan alussa mainittiin, aikaa baarissa voi viettää kaveriporukassakin. Myös naiset, niin pubeissa kuin yökerhoissa. Jos näen pitkästä aikaa ystäviäni, jotka ovat tulleet kaukaa, haluaisin nauttia heidän seurastaan, Torjumme kohteliaasti jutellen mahdolliset herrashenkilöt, mutta yleensä siitä joutuu ongelmiin koska viesti ei mene perille. Ilmeisesti miehet ovat jo tottuneet yllä mainittuun tyyliin, koska kohtelias puhe ei tunnu riittävän. Baarit eivät ole vain seuranhakua varten, vaan myös illanviettoja varten.

      • niinpäniin.

        ja kun ei koskaan saa missään lähestyä, niin silloin suomessa ei kohta ole enää lapsia ja ulkomaalaiset täyttävät maan. Aina joku paikka ei ole seuranteko paikka jonkun mielestä, kunnes lopulta missään ei saa lähestyä naisia ja naiset alkavat itkemään, että miksi ovat aina yksin.

        Aika tavallista.


    • Martsiipa

      No ehken pitäis käyttää järkeä. Ei ne naiset ole siellä tarjottimella.
      Naista pitää lähestyä fiksusti ja valita oman ikäinen nainen joka
      saattais sinusta jopa kiinostua.
      Vanhempi nainen nauraa sinulle koska sinä olet ihan pelle.
      Opettele aakkoset ja voit saadakin pillua.........

    • ;DDD

      Kannattais keskittyy siihen olennaiseen, eikä naiseen. Itte menen aina vetämään pään täyteen ja jos joku nainen haluu pano.lle niin otan kyllä mukaan, mutta tilaan aina taksin hommien jälkeen ettei tartte aamulla kattella.
      hahahha osuit just niiku naulan kantaan nauroin iteltä paskathousuun;D hyvä eräs nuorimies tykkää tästä,taksi vaan perseen alle heti viilausten ja imuttelujen jälkeen mitä sitä ammulaa krapulaista naista katselemaan,baari on pillunhaku pesäke ei seurustelusuhteiden solmimis mesta.

    • Makemake-82

      Onhan se niin,että nuorilta noin 19-23wee pissaliisoilta VOI moista käytöstä/kohtelua oottaa! mutta eipä se fyysiseen ikään katso, henkiseen ikäänsä pikemminkin, iästä riippuen löytyy näitä huonokäytöksisiä, keskenkasvuisia, itsekeskeisiä, ylimielisiä "kovanaama" pissaliisoja! näitä tapauksia voi olla ihan 18-70v ikävuoden välillä. Onhan se todella huolestuttavaa ja kurjaa, mut tämmöstä on tää mahtava nykyinen yhteiskunta ja kaikki ihmiset, eläimetkin voi mainiosti, jne.. Ulkonäkö tosiaan on se näille ikäville paskiaisille se tyypillisin maalitaulu, että jo toikin kertoo paljon siitä MITEN PALJON pelkkä ulkonäkö on useimmille ihmisille suunnilleen kaikki kaikessa!! vaikka useat muuta väittävätkin. ihmiset ei myöskään oo riittävän fiksuja "otuksia" että he voivat jopa edes livessä TUNTEMATTA tuntea ihmisen ja antaa sen mukaiset pakit. Ja tällä viittaan pikemminkin näihin kohteliaisiin/asiallisiin miehiin, että jos esim nainen tai koko kanalauma kelaa että tuo on kuitenkin joku kiltti nössö sen lisäks että miten ruman näköinen, et aivan yhtälailla JOPA tämmösistä tapauksista voi löytyä noiden idioottien kanssa yhteisiä säveliä, että mielestäni kenelläkään tässä maailmassa ei oo karvoihin katsomista ja varaa arvostella, asettaa itseään muiden yläpuolelle. mut joskus elämä opettaa ikäviäkin tapauksia tavalla tai toisella. se on vain ajankysymys.

    • näin on

      Älkääs ihmiset välittäkö maailma on pullollaan näitä ihmisiä jotka eivät ole kasvaneet aikuisiksi.

    • N_20

      En itse kokisi baaria hyväksi paikaksi hakea seuraa, ainakaan siis vakavaa ja pidempikestoisempaa seuraa. Ymmärrän, jos sieltä seksiseuraa etsii ja löytää. Oman mieheni olen löytänyt netin treffipalstalta. Mutta ihmisiä on moneen, toiset ehkä löytävät kumppanin baarista, toiset harrastuksen parista tai lenkkipolulta. Itse en pitäisi oikeastaan siitä, jos ventovieras mies tulee lenkkipolulla iskemään, enkä sen puoleen siitäkään, jos baarissa joku tulee flirttailemaan. Toki niissäkin asioissa tyyli ratkaisee aika paljon. Siis millä tavalla yrittää iskeä.

      Baarin käytöstavoista en sinällään tiedä, koska voin myöntää, etten koskaan sellaisessa ole käynyt, enkä tiedä tahdonkokaan koskaan. Ajattelisin kuitenkin niin, että kannattaa varautua siihen, että joku ventovieras saattaa siellä lähestyä. Jos sellainen ahdistaa hirveästi, ei kannata ehkä mennä ollenkaan. Kyllä minusta pitäisi ensin kyetä sanomaan sukupuolesta tai iästä riippumatta toiselle, että "kiitos, mutta en ole nyt kiinnostunut seurasta" tms. ilman mitään vittuilua. Jos tuttavuutta tekemään tullut ei nätisti sanomisesta ymmärrä, tajuan kyllä, että sitten saattaa palaa kiinni ja voi sanoa rumemminkin, jotta asia menisi perille.

      Toki lähestymistapoja on monia ja kaikki eivät osaa sitäkään puolta nätisti. Itselläni on lukuisia kokemuksia, lähinnä keski-ikäisistä tai sen ylittäneistä miehistä, jotka ovat kadulla, festareilla tai muualla ruvenneet turhan päällekäyvästi iskemään, eivätkä ole tajunneet sanomisesta, että minua ei kiinnosta. Muistan myös elävästi, miten joskus teini-iän alkuaikoina kumarruin huoltoaseman pakastealtaasta ottamaan jäätelöä kesällä. Takanani olleessa pöydässä istui useampi äijä, jotka olivat ottaneet varmaan muutaman kaljan. Kumartuessani pakastealtaalle, miehet rupesivat yksissä tuumin kommentoimaan, miten "kireän" näköinen perse minulla oli. Se oli kuvottavaa, eikä sellaisessa tilanteessa minusta minulla olisi ollut velvollisuutta käyttäytyä millään tasolla nätisti. Olin ikävä kyllä niin vaivaantunut ja ahdistunut asiasta, että lähdin vain kiireesti pois huoltoasemalta.

    • blondithuoria

      Bimboblondeiltahan saa tuollasta kohtelua,luulevat olevansa "miss universumeita"!
      Muutamalle tälläselle blondihorolle olenkin sanonut:
      Annatko tonnilla?Blondi sanoo "joo" useimmin.
      Jatkan blondin kanssa kyselyä vielä ja heitän" annatko kympillä",vastaus on yleensä "mikä huorahan luulet mun olevan?"
      Siihen pitääkin tokasta blondille:"kyllä tiedän mikä olet,kunhan kyselin hintojasi!!"

    • NÄIN

      olin aikoinani 24 vuotias nuori nainen,aikani istuin baarissa joka vkl enkä löytänyt ku yhdenyönsuhteita,joka baari kerran jälkeen tyrkytin pimppaani jollekkin humaltuneen lnurellemiehelle siinä toivossa että pimpan tarjoaminen jalostaisi minut suhteeseen,kuitenkin tapahtumien oheella pääsin erääseen siwa kauppaan töihin,kuitenkin eräänä iltana asiakkaaksi tuli ns ``kaunispoika`` jota katselin sillä silmällä noin puolivuotta eteenpäin tapasin tämän komeanpojan linja-autopysäkillä ja siitä se lähti ! ollaan oltu 12 vuotta yhdessä

    • N

      Voisimpa.

    • VisaVisa123

      Älä välitä! Nämä aloittajan kuvaamat naiset on tyypillisiä siideripissiksiä joilla on oma kulta kotona, eli KOIRA. Tuollainen kokematon komea kiltti fiksu naapurinpoika erehtyy joskus iskemään sellaisen pissiksen ja tulee sitten katumaan.

    • Totuus on totuus

      Aina vaukotaan että miehet pettää,kun tilaisuus tulee. Joopa,jooo
      Auttakaa armias kun naiset lähtee porukalla johonkin tuulettumaan,joo,pa joo.
      Otetaan nyt esim. viroon lähtevä nais seurue,menomatkalla naukkaillaan jo pikkasen ja laivassa sitten lähteekin jo useamalla naisella mopo keulimaan. :) :)
      Olen saanut kymmeniä ehdoksia...... no,arvaatte varmaan... No, tavalla ja toisella olen pääsyt livahtamaan kuiville... :)
      Jep, olen linja-autonkuljettaja....

    • Ahti Laivamahti

      ''Baarit eivät ole vain seuranhakua varten, vaan myös illanviettoja varten. ''


      Iltaa voit viettää kotonasi kutsuen kaverisi sinne. Ei tarvitse mennä kuppilaan hämäämään seurankipeitä miehiä, että olisitte valmiina soidinmenoihin.

    • On aika perseestä toi käytös naisilta, mutta tästä voidaan myös kiittää niitä miehiä, jotka ovat tuhansia kertoja tulleet lirkuttamaan naisille ja vieneet kotiinsa panolle. Sitten tyttö mennyt ihastumaan ja lopulta on vaan särkynyt sydän.

      Joo, tytön pitäisi osata valita paremmin. Joo, ei pitäis kostaa vanhoja asioita uusille miehille. Mut tää on vaan niin monta kertaa nähty, miten se jatkuu ;) Poikkeuksia ei ole näkynyt.

      Muuta syytä en oikeastaan näe tälle käytökselle.

      (Joo joo, tyttöjenki pitäs kantaa vastuu valinnoistaan, mut elämähän ei niin mustavalkoista ole ;))

      • Jummagaade!

        Se on tyttölapsen ihastumiset ja sydämmen särkymiset pikkasen piukassa jos pitää tuhannen kertaa lirkutella ja viedä kotiinsa panolle ennen kun kelpaa!
        Tattis tarjouksesta mutta tää äijä passaa tän kierroksen.


      • Viisaus ei asu teiss

        Just just. Tuo viimeinen lauseesi osoittikin sen....

        Eli miehen syy sekin, monien pahojen tekojen perässä, jos nainen itse valitsee antavansa miehelle?

        Nuoret tytöt kehuvat kuinka ovat henkisesti kehittyneempiä kuin pojat ja että siksi pissis valitsee aikuisen miehen ikäisensä pojan sijasta, mutta tuo todistaa kyllä nuoren naisen viisaudesta täysin päinvastaista. On kyllä kumman tyhmiä ihmisiä jotka kuvittelevat että seksi on synonyymi parisuhteelle ja rakkaudelle.


    • ihmetyttää

      sitten on huvittavaa miten jotku tavallisen näköset tai jopa keskivertoa rumemmat naiset luulevat löytävänsä jonku brad pitin kainaloon ! ei suomessa ole loppujenlopuksi ketään ns kaunotartasosta naista ! huvittaa ku media jalostaa jotain naisnäyttelijöitä kaunottariksi vaikka ei olisikaan mikään erityisen nätti tai nooh perusnätti

    • Makemake-82

      En itsekään kyllä suosi mitään baareja ainakaan vakavemmassa mielessä kumppanin etsimiseen(korkeintaan kaveruusmielessä) tosin, noh en kyllä sen enenpää suosi treffipalstojakaan, joissa vaikuttaa olevan huijareita sen yli 50% ja pienenpi määrä aitoja ihmisiä ja aidosti sitä mitä OVAT ilman roolittamisia. Samoinhan tuo menee täällä virtuaalissakin, että vaikka sitä on miten asiallnen ja yrittää asiallisesti lähestyä juttelemalla niitä näitä, USEIMPIA naisia se ei nappaa ja kuten tosta baarista pokailusta kävi ilmi, en ihmettelisi tippaakaan että naiset tirkuisivat asiallisille heeboille siellä ruudun toisella puolella "hih hihii.. suloinen mutta nolo tyyppi!" niin, monet naiset kyllä kovasti etsii asiallista seuraa ainakin näin netissä, mut useinmiten sekin töppää joko ulkonäköön, tai että muuten kyllästyy siihen kenties että miten rento tyyppi toinen on ja ei väliin sekoile jotain idioottia. Mitä tulee seuran etsimiseen missä mielessä tahansa, niin eiköhän itsekukin yritä etsiä sieltä mistä tahtookin etsiä. Tuskinpa on olemassa mitään _tiettyä oikeaa_ paikkaa mistä löytää itselleen sopivan seuralaisen/kumppanin, vaan itsekullekin se löytyy mistä löytyy, jos löytyäkseen.

    • kas.kas unohdin

      hahhaha Treffipalstathan ne naurettavimpia paikkoja ovat siellä dumpataan hyvä partneri pelkän pituuden tai iän perusteella ! treffipalstojen mukaan alle 175cm miehillä ei ole mitään asiaa naismaailmaan ja miehetkin hakevat lähes aina 18-18 vuotiasta naista eli reilu kolmekymppiset naiset jäävät ilman,

    • kas.kas unohdin

      treffipalstathan ne kaikista naurettavimpia paikkoja ovat siellä hyvä partneri dumpataan jo pelkän pituuden tai iän perusteella.jos joku pääsee suomi24 treffipalstojen kautta vihille nostan hattua

    • jage-

      treffipalstoilla Ei kiinnostu kuin korkeintaan venäläiset tai afrikkalaiset spaammaajat :D "loistavaa" yeah

    • Suomessa on ikäluokassa 15-54v. 52tuhatta miestä enemmän kuin naista (5%) Tämä naisten vähyys synnyttää puumanaiset ja mehujannet ja varmaan osasyy homoilun lisääntymiseen . Jos Suomeen muuttaisi 104tuhatta 18-40v. naista aasiasta ,ent.itäblokista . Markkinat muuttuisivat toisinpäin niin naisista tulisi ystävällisiä ja miehiä kunnioittavia .

      • Suomi_Islamisoituu

        Ideana erittäin hyvä! Suomeen todellakin tarvittaisiin esim. 150.000 thainaista parisuhdemahdollisuuksien tasapainottamiseksi.

        Valitettavasti maahanmuuttopolitiikasta päättävät toimivat juuri päinvastoin. Esim. thainaisten maahanpääsyä pyritään ulkomaalaisviraston taholta tiukasti kontrolloimaan, ja maahanmuuttoa sääteleviä lakeja tulkitaan thainaisten osalta potentiaalista maahanmuuttajaa syrjivästi.

        Sensijaan islaminuskon vallitsemista maista Suomeen otetaan maahanmuuttajia avokätisesti. Mutta: näissä muuttajissa enemmistö on miehiä. Ja vaikka naisiakin tulee, ei parisuhdeasiat tässäkään ole tasa-arvoisesti: muslimimies toki vikittelee suomalaisnaisia minkä ehtii, mutta musliminaiset ovat tiukasti isiensä/veljiensä vartoinnissa, ja heidän ei sallita muodostaa suhteita suomalaisiin miehiin - ja jos joku muslimitaustainen nuori nainen uskaltaa vastustaa sukunsa vaatimnuksia, seuraus on usein pahoinpitely, pahimmillaan ns. kunniamurha. Niinkin lähellä kuin Ruotsissa kunniamurhiakin on tapahtunut, Suomen tilanteesta ei ole tietoa.

        Se on hyvä kysymys, miten maahanmuuttopolitiikkaa voisi muuttaa. Helppoa keinoa siihen ei kai ole, mutta omalta osaltani pidän esim. perussuomalaisten äänestämistä hyvänä keinona. Jostain syystä media suhtautuu erittäín kielteisesti ja halveksivasti perussuomalaisiin. Luultavasti siksi, että media on perinteisten vanhojen puolueiden tiukassa kontrollissa, ja vastustajaa (= esim. juuri perussuomalaisia) mustamaalaamalla yritetään estää asioiden muuttaminen ja pitää oman puolueen osuudesta esim. eduskunnassa kiinni.

        Kannattaakin muistaa, että äänestämättä jättäminen on tavallaan ääni hallitseville valtapuolueille.

        Kannattaa googlettaa esim. Halla Aho ja tuomio. Tällöin saattaa paljastua nyky-Suomessa vallitsevasta oikeuskäytännöstä.


    • huvittavin näky

      maailmassa: 100-kiloinen suomiemakko metrin paksuisine
      reisineen pungertaa eteenpäin röhkien töpselinenä pystyssä kuin
      olisi jokin A-luokan vosu. LÄSKI EI OLE SAMA ASIA KUIN KURVIT :-)

      • guubgubgugb

        Niimpä... ja vielä tämä 100-kiloinen suomiemakko luulee, että on varaa haistatella häntä (vahingossa) lähestyville miehille.


      • köh
        guubgubgugb kirjoitti:

        Niimpä... ja vielä tämä 100-kiloinen suomiemakko luulee, että on varaa haistatella häntä (vahingossa) lähestyville miehille.

        No se ei tietty tykkää sukulaispojista.


    • miksimiksimiksi

      Todella tökeröä käytöstä tuo aloittajan kuvaama, mutta turha yksistään naisia syyttää ja muutenkin yleistää. Miehistä löytyy aivan yhtä pahoja tapauksia. Esimerkiksi ohimennessä perseelle läpsiminen ja kouriminen on mielestäni todella törkeää, mutta liian monet miehet tuntuvat olevan sitä mieltä, että baarissa niin voi tehdä kenelle vain. Toki tätä tekee jotkut naisetkin. Miehet ehkä harvemmin verbaalisesti loukkaa, tai ainakin näin oman kokemukseni mukaan. Mutta kumpikaan ei mielestäni ole millään tapaa hyväksyttävää. Mikä siinä onkin, että yhden kaljan/siiderin jälkeen käytöstavat unohtuu heti? Kuten jo itsekin sanoin, ei yleistetä. Mutta liian monilla näin. Enkä voi ymmärtää, miten kukaan mies kuvittelee, että kukaan nainen kiinnostuu siitä, jos ensi kontakti on perseelle läimäisy?? Tai miksi naisen täytyy olla töykeä, vaikka ei kiinnostaisikaan. Miksei vain voi olla ystävällinen?

    • xxvvbb

      sehän tosiaan vaikuttaa onko sormusta vai eikö ole...tässä tosin oli asialla 25v nainen, joka tanssi jokseenkin intiimisti pussaillen erään nuoremman miehen kanssa,joka oli hetkeä aiemmin tanssinut minun kanssani ym. ei vissiin irronnut tarpeeksi ja iski sitten toisen naisen.myöhemmin kuulin ettei kyseinen nuorimies ollut tiennyt naisen olevan naimisissa(liekö sormusta ollut edes mukana) ja ollut ihmeissään..kysymys kuuluukin,että mistä näitä naimisissaolevia akkoja tulee jotka pettävät(minun mielestäni) avoimesti puolisojaan.eikö avio-onni tuossa vaiheess kukoista ja miksei oma kulta kiinnosta kotona vaan on mentävä baarrin iskemään yhdenillanjuttuja? keneen tässä maailmassa voi luottaa?baareista en ole kertaakaan löytänyt syvällisemmän tutustumisen arvoista seuraa..itse en osaa edes olla veemäinen,sanoa liian rumasti...seurauksena onkin sitten epätoivottu iskuyritys.jos ei vaan kiinnosta niin ei kiinnosta..uskon kyllä, että niitä fiksuja - ystävällisesti torjuvia naisihmisiä myös baareita löytyy...ehkäpä löytäisi itsekin fiksun miekkosen vielä joku päivä -baarista!

    • 66v eläkeläispappi

      21v nainen. Olet jo nuorella iällä käsittänyt elämän perustosiasiat. "Jotkut saavat nautintoa siitä, kun saavat toisen pahalle mielelle..." "Maailma on ruma paikka juuri ilkeiden ja välinpitämättömien ihmisten takia." Sinun ei tarvitse muuttaa käsitystäsi elämän varrella. Maailman pahuutta on yritetty poistaa niin kauan, kuin on ollut ihmisiäkin. On ollut uskontoja, filosofioita ja voimallisia oppeja, kaikki tuloksetta. Tosiasiassa mitään ei ole tehtävissä. Toivon sinulle kuitenkin niin hyvää tulevaisuutta, kuin vain mahdollista.

    • nainen26veejavarattu

      Näin naisnäkökulmasta kertoisin, että aika usein baareihin mennään myös pitämään ystävien kanssa kivaa... ei seuranhaku mielessä. Useinkaan lähestyjät eivät myöskään ole kohteliaita vaan ihan vaan yhdenillan seksiseuraa etsimässä. Ja ihan oikeasti paras tapa päästä näistä eroon, on vastata tylysti. Jos nainen vastaa kohteliaan "kiltisti" aika monella vähän juopuneella on sellainen käsitys, että nainen nyt vaan yrittää olla vaikeasti tavoiteltava ja näin mies jatkaa lähestymistä. Aika usein humalaisten nuorten miesten käytös baareissa on myös ala-arvoista, naista voidaan läpsäyttää pepulle, tulla halimaan tai tanssimaan iholle... En nyt tarkoita, etteikö myös naisten käytöksessä ole parantamisen varaa, mutta vastasin aloittajalle selkeän syyn naisten tylyyn käytökseen, mikä häntä niin kovasti kummaksutti.

    • no helvetti se oon m

      Kuulkaas kaikki vonkaajat!
      Kaverini oli taannoin baarissa kun oli poikamies ja on vieläkin :)
      Katseli viereisessä pöydässä olevaa naista, mutta ei uskaltanut mennä juttelemaan. Piti ottaa pari paukkua.
      Vilkuili lisää tätä naista, eikä vaan uskaltanut mennä juttelemaan. Viisas mies kun on!
      Otti vielä muutaman ja huomasi sitten olevansa kännissä.
      Lähtiessään kotiin tokaisi naiselle, että piä saatana pillus!

    • niinpäniin

      Syy kyseisen naisen käyttäymiseen oli kateus. Häntä harmitti että mies katsoi kaveria eikä häntä. Päätti varmistaa näin että kaverikaan ei saa seuraa. Siinä on se miesten ja naisten ero. Mies olisi vastaavassa tilanteessa pistäny pari hyvää sanaa kaverinsa puolesta :)

    • mrrekk

      Se kommenttia antava nainen oli vaan kateellinen, kun se nuori mies olikin kiinnostunut hänen kaveristaan, eikä hänestä itsestään... Täysin tyypillinen kateustapaus naispiireissä.. Itse huomannut samantyyppisiä tilanteita monesti..

    • Justjust

      En itse juurikaan käy baareissa mutta omien huomioideni mukaan tuo ei rajoitu vain sinne vaan samaista ylimielistä käytöstä harrastavat vähän jokapuolella. Miten tahansa missä tahansa tutustut tai yrität, niin aina se on väärin tai jotain vikaa.

    • 11-14

      No miehet, menkää itteenne. Minkä naiset sil voi, jos aloitteit ei tuu hoteilt miehilt.

      • Tulee niitä

        aloitteita, mutta ei kaikille kantturoille.


    • .sadfs

      baarit on tarkoitettu seuranhakuun eikä nuorien äitien piilopaikaksi kun isäntä antaa remmistä. näitä tapauksia olen nähnyt. mennään itkeen baariin ja vedetään kännit kun mies/poikaystävä oli vaihteeksi pahalla päällä. suorastaan vituttaa kun varatut muijat tulee istuun baariin.

      juokaa kotona helkutin alkoholistit!! baarit on tarkoitettu sinkuille jotka hakevat seuraa. jos sormus löytyy kädestä niin ei pitäsi olla mitään asiaa baariin. sitten myöhemmin valitetaan kun jotkut yrittää iskee. jeesssus teidän kanssa,ihan kuin ette mukamas tiedä että joku tulis yrittään kun baarissa ollaan.

      varatut naiset jotka menee baariin niin ne on vain sadisteja jotka nauttii kivusta varsinkin kun kipu kohdistuu vastakkaiseen sukupuoleen.

      • ÄitiTanssii

        Baariin voi mennä tanssimaan ja tapaamaan ihmisiä.. ei vain seuraa hakemaan :) Äideilläkin on oikeus käydä ihmisten ilmoilla. Olen törmännyt monesti miehiin, joille nätisti sanottu "olen varattu" ei riitä eli ymmärrän myös miksi jotkut ovat töykeitä, ehkä nämä ovat jo kyllästyneet huonoon käytökseen?


      • cfcfcf

        Täällä on vuosittain järjestetty sinkkuiltoja.

        Näyttää siltä että varsinkin naisilla tuo luetun ymmärtäminen on äärimmäisen haasteellista. He kun tulevat baariin vain "hauskaa pitämään ja tanssimaan" ja käytännössä kaikki ovat varattuja, paitsi ne naiset joiden ystävinä on aloittajan kertomuksessa esiteltyjä "puolestapuhujia" ja jotka ovat tulleet vain "hauskaa pitämään ja tanssimaan".


    • jlhfhkgfh

      Kyllä miehetkin ovat usein törkeitä baareissa, joten mitä se on muuta kuin tasa-arvoa? Paskaa sellaista mutta kuitenkin.

    • kärpänen katossa

      Olen itse ollut 12 vuotta ravintolassa töissä ja tullut siihen tulokseen että nuorten naisten käytös on ihan sitä oman egon kohotusta."kattokaa miten mulla on valtaa pistää muut matalaksi". Ja jos paikalta löytyy vähänkin enemmän kavereita, se korostuu. Harva on yksin ollessa niin vittumainen. Tuntuu että että yläaste ei ikinä olisi näitten osalta loppunut.

      • kusilammikko WC:ssä

        Voin sanoa että jos vertaan vuotta 1995 ja vuotta 2012 niin kovin on huonoksi mennyt meininki. Väki vaappuu sisään baariin kännissä, kun "ennen vanhaan" vielä jotkut sentään lähtivät baariin selvin päin ottamatta "pohjia", toki ei kaikki... Ihmisillä oli hyvä meininki. Naisilta tuli ehdotuksia ja naisia sai jututtaa ja heitä tanssittaa. Nyt kun joskus käyn katsomassa ja ihmettelemässä menoa niin huonosti käyttäytyminen ja töykeys tuntuu olevan se juttu jolla moni vetää illan. Ensin hytkytellään peppua panoliikkeitä matkien ja rinnat ovat tyrkyllä. Kuitenkin jos erehdyt lähemmäksi niin reaktio on kielteinen, jopa törkeä. Mielestäni monet nykyiset 18-20 -vuotiaat ovat todella nulikkamaisia kakaroita verrattuna vuoden 1995 tilanteeseen. Ja muistetaan että silloin oli taloudellisesti karmea aika, työttömyydet tapissaan ja muutenkin ankeaa. Kuitenkin aiheeseen palaten, enpä haluaisi olla nyt 20-vuotias! Aika heikot meiningit olisi nykyään hyvin käyttäytyvällä herrasmiehellä. Pitäisi olla törkeä lippispää räppäri joka toilailee miten sattuu, saaden törkykäytöksensä edesauttamana pikkupillua pissiksiltä. Onneksi voin bongailla ikäisiäni 35-v neitosia menestyksekkäästi.


    • pleijeri

      Riippuu paljolti baarista missä näin tapahtuu, yleensä tämänlaiset paikat ovat ns. kermaperseiliöiden suosiossa. Eivät osaa hoitaa asioita sivistyneesti, eli sosiaaliset taidot ovat hakusessa. Jos haluaa löytää juttuseuraa, niin en suosittele menemistä Onneloihin tms pissaliisa ravintolohin, vaan enemmänkin maanläheisempiin vähemmän "hienopieru"mestoihin. Kierrä siis sellaiset paikat suosiolla :)

    • Totuus kirpaisee

      Voisiko joku kertoa mitkä on pillunsaannin aakkoset täällä suomessa? Thaimaassa ei tarvitse kuin mennä baariin niin muijaa on tyrkyllä enemmän kuin tarpeeksi. Siellä naiset ovat kaiken lisäksi äärimmäisen kauniita ja ystävällisiä! Eikä unohdeta sitäkään asiaa, että he tuoksuvat hyvälle. Eivät tosiaan ole mitään ylimeikattuja ruumiita niin kuin täällä suomessa.

      • Teinipimppi!

        Ei taas tätä voi tsiisus! Lähe vetää sinne Thaimaaseen sit ei jaksa kuunnella tota samaa itkuvirttä joka vitun kerta. :D C'MON!


      • Tee puppeli

        jonkinmoinen ero naisen ja ihailemiesi horttokaalojen välillä. Olet sen verran nuori ilmeisesti ettei sinulle ole vielä auennut sikäläisten naisten ystävällisyyden salaisuus, eli tyhmyytesi ja rahasi. Saattaa olla että se sikäläinen "ystävällisyys" ja naiset kaikkoavat kun laarin pohja häämöttää.


      • MakeX3

        Kyllä A on se, että on siististi ja tyylikkäästi pukeutunut. Ns. hipsteri-tyyli voi tulla kysymykseen, mutta ei sitä suositellakaan voi, koska ei se kaikille sovi.

        B-juttu on se, että naisille kannattaa puhua. Voi vaikka sanoa: "hautsi hautsi, mitä kuuluu, miten sun poikaystävä jaksaa?"

        C-juttu on se, että soittaa bändissä, mutta jos ei osaa soittaa, sitten pitää olla romanttinen. Voi esim sanoa naiselle, että sillä on upea Kleopatra-nenä.

        Siinä ne on tärkeimmät reseptit.


      • Totuus kirpaisee
        Teinipimppi! kirjoitti:

        Ei taas tätä voi tsiisus! Lähe vetää sinne Thaimaaseen sit ei jaksa kuunnella tota samaa itkuvirttä joka vitun kerta. :D C'MON!

        Eihän sitä tarvitsisi kuunnella jos te possut pitäisitte itsestänne huolta. Ruokavalion muutoksella suolistonnekaan ei tuottaisi sitä haisevaa paskanhajua ympärillenne. Siitä se varmaan ärtyisä mielennekin johtuu.

        Thaimaassa ja muissa maissa käyn kyllä säännöllisesti.


      • kokemusta on
        Tee puppeli kirjoitti:

        jonkinmoinen ero naisen ja ihailemiesi horttokaalojen välillä. Olet sen verran nuori ilmeisesti ettei sinulle ole vielä auennut sikäläisten naisten ystävällisyyden salaisuus, eli tyhmyytesi ja rahasi. Saattaa olla että se sikäläinen "ystävällisyys" ja naiset kaikkoavat kun laarin pohja häämöttää.

        Näin vanhempana ja kokeneempana voin sanoa:

        Se katoaa VASTA sitten, kun rahat loppuu. Täällä se on JO kadonnut.


      • Koska "ruma"
        kokemusta on kirjoitti:

        Näin vanhempana ja kokeneempana voin sanoa:

        Se katoaa VASTA sitten, kun rahat loppuu. Täällä se on JO kadonnut.

        ja vanha persaukinen on ollut vetävä yhtälö?


      • kokemusta on
        Koska "ruma" kirjoitti:

        ja vanha persaukinen on ollut vetävä yhtälö?

        Vanhempi ja vanha eivät ole synonyymejä.

        Eikä taida muutenkaan tuo luetun ymmärtäminen olla parhaita taitojasi.

        Mikähän ero on sanoilla: vasta ja jo.

        Mutta lisätään nyt sitten, jotta sinäkin ymmärrät: täällä se ystävällisyys on jo kadonnut, vaikka rahaakin olisi.


    • :D :D

      Missä amisbaareissa oikein käytte, jos törmäätte vain tuollaisiin naisiin? :D

    • Nauran sulle!

      "Itse olisin todennäköisesti kolauttanut sitä naista jollain herjauksella takaisin tai alkanut ehkä jopa "huorittelemaan".

      Ooh watch out we got a badass over here!

      • miksi aina huora?

        Eikö tuo nyt oo muutenkin niin kulunut herjaus naisille? "Vitun HUORA!!" Oikeesti? Käyttääkö jotkut aikuiset miehet tota tosissaan?
        Teinarien uskon kyllä käyttävän, kun ei ole edes tietoa mitä huora tarkoittaa ja miltä pillu näyttää, mutta aikuiset miehet?

        Eikö se ole jo aikansa elänyt herjaus? Eihän se enää merkkaa nykyaikana mitään.


      • höpsöt

        kuulostaa aika monien kommentit nyt sille että varattujen naisten pitäis jäädä kotiin hellan taakse eikä oo enää mitään oikeutta hauskanpitoon? :D mie varattuna en ole menettänyt haluani tanssia ja tavata ihmisiä, drinksutkin maistuu! tottakai tiedän sen että hyvännäkösenä tyttösenä kun tuonne menee niin perässä roikkujia ja ehottelijoita riittää. jos ei poika ymmärrä kohteliasta kieltäytymistä tai rauhallista puhetta niin pakkohan siinä on sanoa vähän napakammin. :D sitkeitä ne osaa olla. mutta oikeuteni minullakin on tanssia haluamallani tyylillä!!


    • Vituhoroporo

      Jos mies oli kerran playerin näköinen niin sehän on selvää että ei kiinnosta. Mitä sinä löysä vittu tulet tänne itkemään? ;o Uuh painu perseesees!

    • Makemake-82

      Varattuja ämmiä näkee turhan paljon treffisivuillakin ja eräs nimeltä mainitsematon paikka, jossa muutamat VARATUT akat ja ukkelit väliin törkeesti lirkuttelee sinkkuja. Ehdotankin että istuisi mahd pian semmonen LAKI voimaan, että varatuille OMAT BAARIMESTAT ja sit sinkuille omat, samaten treffimestat.
      Kuka esim baarissa VOI täysin 100% tietää et onko toinen varattu tai Ei?? sormus ei oo aina siitä merkki, etteikö voisi olla jo meneillään jotain vakavempaa juttua jonku kanssa, että jos nyt jotku janterit yrittää tulla pokaamaan. toisaalta, ihan rauhallinen asiallinen janteri voi muuttua kännissä huonokäytöksiseks ja tämmönen ku sit lähenee naista/naisia välttämättä minkään taka-ajatuksien motiivein ja saa pakit syystä "koska on säälittävä perverssi vonkaaja" ihmiset Eivät ajattele asioita(tai siis jotku) riittävän laajasti, vaan toimitaan niiden iänikuisten yleisten sterotypioiden mukaan"kun se yksi, ne kaikki!!"

      • Makemake-82

        sit toki joku kirjallinen todiste siitä että ON SINKKU!! ;) ja ellei oo, potku persauksille!! :)


      • n........hauskaa
        Makemake-82 kirjoitti:

        sit toki joku kirjallinen todiste siitä että ON SINKKU!! ;) ja ellei oo, potku persauksille!! :)

        Onks sul kaikki kotona? ,jokainenhan tekee elämällään mitä haluaa .Avo tai Avioliitto ei ole mikään vankila ,jokainen ottaa vastuun tekemisistään,eikannata olla katkera vaikkei natsaakaan ,eiköhän ne epäonnistumisien syyt löydy ihan jokaiselta sieltä korvien välistä loppujen lopuksi samaten ne syyt miksi etsitään irtosuhteita.


    • nykyaikaa

      Se oli lesbopari oon törmännyt noihin ennenkin ,pitää todella tehdä töitä jotta vois antaa niille edes suuseksiä tai että edes kelpaa mutta yrittänyttä ei laiteta

    • N

      Voisimpa sanoa.

    • parasta huvia

      baareissa on läskien ämmien julkinen nöyryyttäminen
      kovaan ääneen. Se on plussaa, jos lehmän saa itkuun
      pillahtamaan. Ei ole tähän päivään mennessä tullut vielä
      voittajaa vastaan.

    • Kuten niin

      usein aikaisemminkin olen todennut: unohtakaan nyt hyvä jumala suomaalaiset lortot.

      Maailma on täynnä naisia, jotka aidosti pitävät miehistä.

      • sdfsdggjc

        Olet oikeassa. Keskimäärin Pohjoismaiden ulkopuolella naiset ovat edelleen naisia. Lähdin 2002 17 vuotiaana ja takaisin en ole tullut.


    • xxx

      Mistä sitä seuraa sitten pitäis hakea, jos ei baareista?

      Jos alkaa lenkkipolulla juttelemaan naisille, sut leimataan heti pervoksi naisten ahdistelijaksi tms. Satun työskentelemään miesvaltaisella allalla, joten ei seuraa löydy sieltäkään. Treffipalstalta tulee vain jotain ulkomaisten lähettämiä huijausviestejä....Kaveripiiriinkään ei kuulu vapaita naisia. Täytyy varmaan sitten pysyä sinkkuna lopun ikää.

      Ja miksi helvetissä varatut naiset laittaa itsensä kauniiksi ja lähtee baariin???

    • N

      Mitäpä tarkoitat.

    • Makemake-82

      Niin ja entäs jos nainen juoksee lenkkipolulla vastaan, eli mietin tilannetta et miten asiallisesti lähestyä!! :D huutaa perään "hei, kaunis ilma!!" ? :D tai jos vaan kävelee vastaan nirppanokka pystyssä tai ei ees vilkaisekaan :| tämmösiinki tapauksiin törmännyt usein.

      Yhdyn siihen mielipiteeseen että ulkomailla ainakin noin yleisesti ottaen ON sentään aidosti mukavia, lojaalisia, huomioon ottavia naisia, eikä he katso varpaista päähän kuten suomiämmät et onko hyvä tyyppi vai ihan mitätön sontaläjä.

    • suominaisten

      ulkonäkö ei ikävä kyllä ole edes kohtuullisella tasolla.
      N. 90% aivan hirveitä tasankoporsaita liian pieniin vaatteisiin
      sullottuna hehhhehhahhahah.
      Lisää sidukkaa lehmät koneeseen!!!

    • M37__

      Hieman katkeran oloista tilitystä. Mutta ei savua ilman tulta... itse olen lähes luopunut toivosta että perinteinen "iskeminen" voisi tuottaa tulosta.

      On parempi vain olla saatavilla ja läsnä ja jos joku tyttö kiinnostuu niin saa tehdä itse aloitteen.

      Siinäkin sitä tasa-arvoa kaivattaisiin lisää... liian moni tyttö/nainen pitää aloitteen tekemistä miehen "tehtävänä" ja jos mies ei sitä tee niin tämä ei joko olo kiinnostunut naisesta -tai on niin saamaton vätys ettei uskalla tulla juttelemaan.

      "Don't hate the players - hate the game".

      Niin todellakin teen. Tämä peli ei oo kiva. Yäk. En pelaa.

    • Been there done that

      Naiset valittaa, että miehet on törkeitä ja miehet valittaa, että naiset on törkeitä. Totta! Mutta kun yleensä ne jotka valittaa on niitä, jotka on kokenut sen paskan. Eli nämä henkilöt eivät siis ole aiheuttaneet tätä tilannetta.

      Baarissa on siis vaan menty hyvin pitkälti siihen, että siellä itsevarmat pelaa omaa peliään ja muut joutuu sitten vastaamaan seurauksista.

      Itse olen siis vajaa kolmekymppinen mies ja olen nähnyt aivan käsittämättömän kirjon naisia baarissa. En ole mikään gigolo, joten suurin osa tästä kirjosta on tylyä käytöstä. En tiedä millasta prinssiä ne naiset yleensä baarissa odottaa, mutta normaali ei _yleensä_ ikinä ole miksikään.

    • Törkee kieltäytymine

      Viime maaliskuussa olin Madeiran lomamatkalla. Kävin retkellä Läntisellä Madeiralla, johon kuului hintaa ruokailu ravintolassa. Mun kanssa samaan pöytään istui syömään noin ikäiseni nuori nainen. Nainen vaikutti mukavalta ja juttelimme niitänäitä. Nainen kertoi olleensa yksin matkalla. Sitten lopussa syömisen jälkeen kysyin naiselta että kiinnostaisko lähteä lomaviikon aikana joku ilta seurakseni paikalliseen yökerhoon. Nainen yht"äkkiä muuttui iloisesta olemuksestaan vihaisen oloseks ja vastas törkeen äkäsen olosena "Ei kiinnosta" ja lähti vetää äkäsesti. Siitä jäi pitkäks aikaa paha mieli, kun ei voinut edes sanoo kohteliaasti "Ei kiitos", kun sain törkeen äkäsen vastauksen. Olis edes hymyillyt. Ei mulla olis ollu tarkotus heti pyytää panolle, vaan olisin halunnut illan vietto seuralaisen, kun matkassa mukanani olleet kaverit oli laiskoja lähtee illan viettoon.

      • elämänkatsomus

        Naisethan etsii tunnetusti ulkomailla paikallista panoseuraa, kotimaasta saa niitä sitten kun haluaa


      • zrhhrh

        suomalainen nainen kyseessä?


      • Törkee kieltäytymine
        zrhhrh kirjoitti:

        suomalainen nainen kyseessä?

        Oli se törkee kieltäytyjä Suomalainen.


    • Porno pete

      Jos kohteliaalla käytöksellä saatte vain törkyä niin on parempi muuttua äärimmäiseksi kusipääksi. Yleensä näiden törkyturvat murenee muutamalla voimasanalla. Älkää olko mikki hiiriä vaan MIEHIÄ!

    • no woman no cry

      naiset ovat törkeitä muuallakin kuin baareissa
      kannattaa jättää ihan yksin olemaan ei niistä oo kuin harmia ja rahan menoa
      ei tarvi kun rahaa näyttää niin yks kaks naiset ovat mitä ihanampia olentoja
      :-) muuten ei niistä seuraksi oo ainkaan pidemmäksi aikaa.

    • miksi te miehet

      vihaatte naisia noin paljon?
      Olen melko uusi näillä palstoilla ja tämä alituinen naisviha
      pistää väkisinkin silmään.
      Mistä se johtuu miehet?

      • Totuus kirpaisee

        Ei me naisia vihata. Emme vain pidä epäkohteliaista törkyturvista.


      • psykologia I

        No se johtuu ihan biologiasta. On sille joku lapsuus-selitys psykologian kirjassa olemassa. Normaalisti se ei haittaa, mutta netissä ei ole sosiaalisia rajoja esteenä.



        H O R O


    • Voi kistus taas tätä

      No voi kyynel kun on taas dilema!
      Itselläni ei nuorena miehenä onneksi tuotakaan ongelmaa ole, kun en sielä baareissa aikaani hassaa ja silloin aniharvoin kun sinne syystä tai toisesta päädyn en kyllä olettaisikaan että saisin ventovierailta mitään positiivista vastaanottoa tai palautetta jos alkaisin heitä tuosta vaan lähestymään ja itsekkin varmasti torjuisin jokaikisen vieraan joka minulle baarissa tulisi yhtään mitään ehdottelemaan, yks hailee minkänäköinen tapaus kyseessä.
      En tiedä olenko minä nyt sitten jonkun sortin elitisti, mutta minusta on kyllä ihan uskomattoman surkeasti maamme nuorisolla asiat jos on totta tuo, etteivät parisuhdettakaan onnettomat osaa muuten enään muodostaa kun joko bubissa rälläämällä, tai sitten netissä.
      Niin ja itsekkin olen kyllä nuori ja sinkku, mutta ikinä en niin alas vajoa että lähtisin baareista jotain bubiruusuja sängynlämmitteeksi jahtaamaan.

    • miksi meitä naisia

      jatkuvasti parjataan?
      "kauheita lihavia rumia lehmiä emakoita jne."
      Ollaanko me suomalaiset naiset ansaittu tuollaista
      lokaa niskaamme?

      • Komee ja retee

        Kysy peililtä. Olen säilynyt hengissä tähänkin asti kun en ole tuollaisiin kysymyksiin vastaillut ;D


    • no huhhuh..

      no kyllä joskus täytyy sanoa suoraan ettei kiinnosta jos mies siinä käy viiteen kertaan esittäytymässä ja änkeemässä väkisin seuraan.. jossei naama miellytä niin ei sille mitään voi.. kyllä on miesten käytöksessä myös parantamisen varaa.. ketä naista kiinnostaa viiden promillen humalaan itsensä juonut suomalainen mies, jolla housut roikkuu puolessa takapuolessa ja muutenkin epäsiisti olemus? sellainen kyllä olla kaukana siitä, mitä nainen haluaa.. kyllä niitä kaljamahaisia löytyy yhtä lailla... ja puhumattakaan niistä naisista kun käyvät toisten naisten kimppuun.. arvostelevat ulkonäköä ja syyttävät, että katsoi juuri hänen miestään sillä silmällä... huhhuh.. laittakaa ilmoitus treffipalstalle niin löydätte seuraa ainakin tositarkoituksella! :)

    • ^^^^^^^^

      En todellakaan sanoisi, että vain naiset ovat törkeitä baarissa.

      Olen monesti törmännyt erittäin törkeisiin miehiin baarissa, mm. kerran olimme yökerhossa kavereiden kanssa ja yhdessä pitkässä pystypöydässä seisoi 2 kundia. Kysyimme voiko tähän tulla (vaikka tilaa selkeästi oli) ja kundit sanoivat kyllä. Laitoimme juomat pöytään ja seisoimme juttelemassa kavereideni kesken kun näiden kundien kaveri tulee ja alkaa huutaa minulle: "Mitä v*ttua sä läski h*ora änkeet mun paikalle"

      Toisen kerran olin tulossa vessasta ja yritin avata ovea, eikä se auennut. Mutisin itsekseni no mitä helvattia ja työnsin kovempaa ovea auki jolloin sen edessä seisonut kundi alkaa huutamaan minulle h*oraa, läskiä, jne. Loppuillan aina kun menin tupakalle tämä isänmaantoivo kaverinsa kanssa huuteli samoja asioita nähdessään minun mennessä ohi ja tuli selittämään miten hänen tyttökaverinsa on hoikempi ja kauniimpi kuin minä.

      Itse en ole turvautunut haukkumiseen, pari kertaa olen käynyt pyytämässä pokea huomauttamaan seuraan tuppautuneelle miehelle, etten halua häntä seuraani, kun itse olen ensin yrittänyt muutamaan otteeseen pyytämään ko. henkilöä jättämään minut rauhaan.

      Ei se törkeys ole sukupuolesta kiinni!!

    • Kurjuuksienkurjuus

      Voihan räkä!
      Aloitin lenkkeilyn vain siksi, että sieltä löytäisin mahdollisesti miehen joka myös ulkoilee eikä vain laukkaa kapakoissa tai istu kotona tietsikan ääressä! No, kuten sinä aloittaja sanoit, "Harva mies pyytää naiselta lenkkipolulla puhelinnumeroa,".
      Turhaa sit semmoista haaveilin.

      • lihatiski kaikkialla

        Ottakaa nyt kaikki seksistiset ihmiset huomioon sekin, että lenkkipoluilla on myös ihmisiä, jotka - yllätys yllätys - eivät olekaan hakemassa sieltä seksiä. Samoin kaupoissa käy myös ihmisiä, jotka ovatkin tulleet myytävien tuotteiden takia.


    • winkwink

      miehille vinkki: mene juttelemaan naiselle joka ulkoiluttaa koiraansa ja kysele koirasta, niin varmasti saat naisen kiinnostumaan.. sit voit pyytää sitä numeroa ;)

      • lisävinkki

        Asiaa helpottaa vielä huomattavasti, jos on koira mukana. Ei sen tarvi olla oma, kunhan vaan kerrot heti, että autat vähän kaveria, kun se ei itse kerkeä koiraansa ulkoiluttaa. Pinnoja tulee, niin että ropisee.
        Mutta pitemmän päälle: Varo vihaista aviomiestä, se ei tosin ole este, mutta hidaste kuitenkin.


      • vuh!
        lisävinkki kirjoitti:

        Asiaa helpottaa vielä huomattavasti, jos on koira mukana. Ei sen tarvi olla oma, kunhan vaan kerrot heti, että autat vähän kaveria, kun se ei itse kerkeä koiraansa ulkoiluttaa. Pinnoja tulee, niin että ropisee.
        Mutta pitemmän päälle: Varo vihaista aviomiestä, se ei tosin ole este, mutta hidaste kuitenkin.

        Parhaat vinkit tähän mennessä, tutkitusti toimii.
        Koiraihmisten kanssa tulee lähes aina juttuun, niin miesten kuin naistenkin. Parisuhteen tasolle mulla vain kerran yltänyt, mutta ihan mukava tutustua muutenkin uusiin ihmisiin.
        Miehille vinkki; hanki pienehkö, söpö, seurallinen koira, jota ulkoilutat säännöllisiin aikoihin samoja reittejä tai samassa koirapuistossa. Varmasti löytyy ainakin juttuseuraa.
        Vähän olen jo mustis, kun mieheni lenkillä tapaa aina samoja naisia...


      • lisävinkki 2
        lisävinkki kirjoitti:

        Asiaa helpottaa vielä huomattavasti, jos on koira mukana. Ei sen tarvi olla oma, kunhan vaan kerrot heti, että autat vähän kaveria, kun se ei itse kerkeä koiraansa ulkoiluttaa. Pinnoja tulee, niin että ropisee.
        Mutta pitemmän päälle: Varo vihaista aviomiestä, se ei tosin ole este, mutta hidaste kuitenkin.

        Varo myös naisia , joilla on koira .

        Koira menee aina miehen edelle !


    • joku vain :)

      Ja välillä jännä et, se mukava nainen joka katsoo ja hymyilee mukavasti, kun jutulle menee, saattaa se illan olla mukavasti seurana ja lopuksi kertoa et on varattu :D Ei siin mitään, naurattaa vaan kun pitää tulla huomiota kerjäämään muualta kuin kotoaan ja katsomaan vieläkö joku muu huolis kun oma ukko :D Tapahtuuhan sitä varmaan toisinkinpäin. Tottakait voi rumasti sanoa sitten jos toinen väkisin yrittää, eikä kohteliaan ilmoituksen myötä osaa lähteä. Tähän liittyen olis niin monta makeaa tarinaa kerrottavana :)

    • yx xx xy

      Olkoon vain seuranhakupaikka mutta ei se mikään noutotukku ole.

      Saa kysyä mutta myös vastata ettei kiinnosta, ja jos sen päälle vielä jotakin vänkää voi sanoa jo selvemminkin, niin että ymmärtää vaihtaa kohdetta.

    • *äski *uora

      Moi, mää edustan tätä hieman pulleampaa osastoa ja
      aina on miehiä riittänyt jonoksi asti.
      Oon kurvikas (158/97)

      • Aapo kaapo

        Olet siis grillillä töissä?


      • owned
        Aapo kaapo kirjoitti:

        Olet siis grillillä töissä?

        reps :D


    • olin yksinäinen

      Aikoinaan, kun kävin baareissa usein, niin tuli havaittua aika usein tämä nuorten naisten tyly suhtautuminen ainakin itseäni kohtaan. En tietysti väitä että kaikki, tai että edes suurin osa oli sellaisia, mutta mm. tälläisiä tapauksia on ollut:
      - Menin kysymään naisen nimeä, hän sanoi "mitä se sulle kuuluu". Minä vastasin, että ei kuulukkaan, mutta yritän avata keskustelua. Tähän ei tullut vastausta.
      - Pyysin naista tanssimaan ja hänen kaverinsa vastasi "ei kuule tule sekään".
      - Avasin keskustelun kysymällä "mitä pidät tanssijasta" (baarissa esiintyi miestanssija). Hän vastasi ivallisesti, että olipas mahtava iskurepliikki.
      - Tanssilattialla nainen on töytäissyt minut kauemmas ja toisella kerralla on sanottu voisitko mennä pois.
      Useimmiten baareissa torjuminen on kuitenkin tapahtunut "nätisti", kääntämällä selkä, lähtemällä pois, vaikenemalla, puhumalla jollekin toiselle, vilkaisemalla töykeästi. Nekään eivät ole kovin itsearvostusta kohottavia tapoja torjua lähestymiset ainakaan epäsosiaaliselle miehelle, joka joutuu kovasti rohkaisemaan itseään lähestymisiin ja keskustelun avauksiin. Varmaan monenlaisia muitakin tapauksia on ollut, mutta en nyt tässä muista mitä. Eikä tällä ole minulle enää kovin suurta merkitystä, en jaksa enää ketään sen enempää syyllistää, oli miten oli.

      Jaa niin, sellaista vielä, että varmaankin monet miehet tulevat naisille jonkinlaisiksi riippakiviksi sen tähden, että he saavat naisilta niin harvoin hyväksyntää lähestymisyrityksissään, että jos joku ei heitä heti torju selkeällä ja pistävällä tavalla, niin he tulkitsevat sen positiiviseksi viestiksi ja jatkavat yrittämistä. Itseensähän pitää uskoa ja periksi ei saa antaa, näin on aina neuvottu.

      • aina väärinpäin

        Terävä huomio ( viimeinen kappale). Jos olet kohtelias ja muut eivät ole, kaivat kuopan itsellesi.


      • Ja sitten vielä
        aina väärinpäin kirjoitti:

        Terävä huomio ( viimeinen kappale). Jos olet kohtelias ja muut eivät ole, kaivat kuopan itsellesi.

        sekin että ihminen rupeaa alitajuisesti odottamaan sitä tavallisempaa käytöstä kanssaihmisiltään. Eli jos 60 % miehistä on röyhkeitä, nainen pitää niitä muita 40 % outoina vaikka heidän käytös olisi kuinka toivottavaa.


      • Entinen yksinäinen

        Itsellä oli vähän sama juttu nuorempana. Aina onnistui yrittämään näitä töykeitä tapauksia. Tositarkoituksella seuran hakeminen kuppiloista ei kyllä onnistu. Toisaalta nyt perheellisenä naurattaa koko homma. Onneksi aikanaan löysin ns. tavallisen naisen, harmaahiiren jolle tärkeintä ovat perhe ja koti.


    • oksettavat akat

      Baareissa käy lähinnä pahimman tason kana-aivoiset bile-idiootit joiden henkinen taso on samaa luokkaa viisivuotiaan kiukuttelevan pikkutytön kanssa. Kannattaa jättää omaan arvoonsa nämä diivapillut.

    • Nöin

      Kerran kysyin yhtä naista tanssimaan baarissa ja vastaukseksi sain: "Haista sinä v*ttu."
      Hieman jäi wtf-fiilis sen jälkeen. :)

      • vanha juttu

        Tuo on tosi vanha.

        Jos olet niin nuori ettet tiedä, niin siihen kuuluu vastata: Levitä eteen.


    • selekkee

      Viimeksi naistentansseissa he olivat tosi törkeitä. Yksikään ei hakenut.

      • ehotus

        Tule välillä pois sieltä vessasta, muualta hakee niin, että karkuun saa juosta.


    • onnea

      Kyllä on nuorilla ja vanhemmillakin huonot käytöstavat.Känniset naiset
      ovat hirvittävä näky kapakoissa ja pikkujoulu ajan lähestyessä meno
      eikun pahenee.En kyllä puolustele noita miehiäkään,pysyisitte koto-
      nanne ja hoitasitte lapsenne kunnolla,olis nuorillakin vähemmän on-
      gelmia.Olen itse yli 50,aikuiset lapset,hoidin lapseni eikä ollu polte
      kapakkaan,sitä kyllä ehtii käydä sitten lasten kasvaessa isommaksi.
      Se on eri asia käydä joskus ottamassa lasillinen ystävien tai puolison
      kanssa.
      Mitä varten te hommaatte itsellenne avio/avopuolisoita ja lapsia jos
      kärsivällisyys ei riitä pysymään kotona.Onneksi kaikki ei ole saman-
      laisia paukapäitä,elämästä voi nauttia muutenkin ja pysytte freesim-
      pänä kun ette istu kapakassa,se nimittäin näkyy ajan kanssa naamasta.
      Sitten haukutte täällä toisianne kun se teki sitä ja tätä.Mutta omapa on asi-
      anne.

    • Pelimies?

      wink wink ja sehän on sitten oikia homma jos se koiruus ei kiinnosta pätkän vertaa? tai jos ei voi edes mitään eläimiä sietää?

      Mutta joo, itselleni on kans sanottu rumasti päin näköä, mikä sinä olet, mene pois jne, ja sanojina on ollut aika monenlaisia naisia ja eri paikkakunnilla.

      Olen itse hieman pyöreä mutta kuiten komeaksikin kehuttu mies, kohtelias, liiankin kiltti mies mutta vittumainenkin sitten noita minua paskamaisia kohtaan, ja hyvä muistinen. Jos taas joku nainen on lähestynyt minua en ole niin tyrmännyt häntä vaikka olis ollut ihan variksenpelätinkin koska en ole pintaliitäjä ihmistyyppiä kuten suurin osa nykyihmisistä on.

    • Meitä on moneksi

      Olen kohtalaisen hyvännäköinen, hyvin koulutettu, hyvinpukeutuva, sporttinen ja kohtelias nuori mies. Olen todennut, että jos ei ole omaa naista mukana tai ei ole löytynyt fiksua, kiinnostavaa ja hauskaa seuraa, on paras lähteä pois ennen klo 24, jolloin useimmat naiset ovat humalassa ja käytös sen mukaista. Silloin tyrkyttäytyminen alkaa ja jos tilanne sallii, oma nainen/löytynyt seuralainen menee vessaan, naiset myös kähmivät törkeästi, ei siis vain miehet. Kaikesta paistaa sivistyksen ohuus ja alkukantaisuus. Kielenkäyttö on kimeää ja nauraminen lähinnä räkätystä.
      Ja minkä porun naiset nostaisivat, jos miehet eivät yrittäisi??? ´Koko olemus pannaan tyrkylle ja sitten valitetaan, että se huomataan??? Pari kertaa, kun olen kohteliaasti tämmösen humalaisen naisen torjunut, suusta tulee lähes automaattisesti: ai sä ootkin homo! Ei tule mieleen, ettei itse ole kovin viehtävä ja kiinnostava tuttavuus.

    • Tolkun_Mies

      Olen kuullut, etteivät naisten aivot kesta korkeamman asteista ajattelua, mutta eivät toisaalta viinaakaan. Baareissa aikaansa viettävät naiset ovat varsin usein häiriintyneitä tai itsensä sellaiseen tilaan viinalla ja patologioista kärsivän ystäväpiirinsä avulla saattaneita tapauksia. Maksullista seuraa ja muuta epämääräistä olen itse joskus baareista löytänyt, mutta noiden seura on lähes poikkeuksetta alkanut ärsyttää varsin nopeasti.

    • 8658678

      Sulle ei ole miehet törkeästi käyttäytyneet? ?????????????
      En enää käy baareissa miesten käytöksen takia.

    • kaupunkilaisia?

      Ihan normaalia. Metsäläiset käyttäytyy tällä tavalla. Kun liikkuu SUomen rajojen ulkopuolella, ei juurikaan törmää yökerhoissa tilanteeseen, jossa nuori nainen on sammumispisteessä räkä poskella ja tavarat housuissa. Örisee, huutelee ohikulkijolle kuin juopphullu puliukko. Suomessa tämä on ihan normaalia lauantai illan huumaa.
      Eniten tässä huvittaa se, että Helsinkiläiset pitää Helsinkiä ns. kaupunkina ja, että Helsinki edustaa jotakin kaupunkikulttuuria. Samanlaisia turpeenpuskijoita Helsinkiläiset yökerhot täynnä. Missä euroopan kaupungissa näkee lauantaina aamuyöstä keskellä kaupunkia nuoren naisen jakkupuku päällä vääntämässä kyykkypaskaa porttikongiin tai liikennevalojen vieressä kukkapenkkiin?
      Ei missään. TÄmä on ihan suomalainen versio. Viimeksi törmäsin tällaiseen esitykseen 3 vko sitten Kampin edessä olevan uuden kirkon kohdalla. Siinä on istutettuna pari isoa puuta. Puun äärellä, perjantaina alkuillasta istui nuori nainen ja vieressä seisoi nuori mies. Kummatkin olivat kusella. Kusemisen aikana heidä ohi kävili noin 100 ihmistä. Ilmekkään ei värähtänyt.

      • 25

        Samanlaista toimintaa olen ainakin minä havainnut mm. Ruotsissa, Tanskassa ja Briteissä, joten ei todellakaan olla ainoita.


      • cfgnfxg
        25 kirjoitti:

        Samanlaista toimintaa olen ainakin minä havainnut mm. Ruotsissa, Tanskassa ja Briteissä, joten ei todellakaan olla ainoita.

        Juurikin noissa mainitsemissasi maissa voi pitääkin paikkansa, mutta ei esim Italiassa, Ranskassa, Espanjassa tai Saksassa.


    • Entinen pelimies...

      No höpöhöpö taas.

      Ensinnäkin, sormus ei todellakaan ole mikään tae siitä ettei naista kiinnostaisi. Päinvastoin, varsinkin varttuneempien naisten kohdalla.
      Itse olen viettänyt monen varatun naisen kanssa helliä hetkiä vuosien saatossa. Itseasiassa olen kaatanut pari parisuhdetta ja lähes tuhonnut pari avioliittoakin siinä sivussa... (Luojan kiitos olen yhä hengissä ja terveenä... xD )

      (Puolustuksekseni on kyllä sanottava että en todellakaan etsimällä etsi varattuja, eikä tarkoituskseni ole ollut tuhota yhtään suhdetta. Yksi asia on vain johtanut yhteen ja toinen toiseen, eli puolivahingossa pienen flirtin vuoksi olen noihin tilanteisiin joutunut.)

      Niin tai näin, on se silti p*rkele kumma jos nainen ei osaa normaalisti vastata vaikka itse asiallisesti puhelee, ilman mitään ehdotteluja tai vihjailuja, iskuyrityksiä tms.
      Itse rankkaan moiset kotkat suoraan alimpaan kastiin, olipa ulkonäkö kuinka hyvä tahansa. (Yleensä juuri ne parhaimmalta näyttävät mimmit ovat kaikessa itseriittoisuudessaan juuri niitä pahimpia vittuilijoita. Kuitenkin, onneksi poikkeuksiakin löytyy, ja yhdestä olen itselleni kuningattaren tehnyt.)

    • mies 86

      Uskoakseni baarit eivät alunperin ole seuranhakupaikoiksi tarkoitettuja. Ikävä että ihmiset väkisin menevät sinne ruinaamaan seuraa. Riippuu tietenkin minkälaisesta seurasta on kyse.

      • gccghchg

        Kyllä ne ovat ihan alunperin pelkkiä seuranhakupaikkoja olleet.

        60 luvulta eteenpäin aina 80 luvulle saakka ravintolat olivat syömistä varten ja siellä otettiin pöydässä istuen muutama olut tai paukku. Örveltämiset jätettiin saunailtoihin, mökille ja pikkujouluihin.

        70 luvulla lisääntyivät tanssipaikat kun diskomusiikki löi läpi. Silloin sinne mentiin ravintolan kautta tanssimaan ja kuuntelemaan musiikkia ja hakemaan seuraa, aivan samoin kuin suomalaiset olivat hakeneet seuraa tanssilavoilta. Vasta myöhemmin tanssiravintolat yhdistettiin niin että paikoissa soitettiin diskomusiikkia ja tarjoiltiin viinaa.

        Vielä 90 luvulla et sisään päässyt jos oli jalassa lenkkarit. Mutta, erityisesti 90 luvun alussa oli tanssipaikat sinkkuja täynnä ja baarit varsinaisia kutumestoja.

        Nyt ihan kuka tahansa variksenpelätin pääsee sisään ihan millaisissa kuteissa tahansa ja sinkkuja ei löydy edes sinkkuilloista kun jumalauta jo clubeistakin on tullut "kantapaikkoja".


    • randomsekopääkaupung

      en ole mikään baareissa kävijä

      mutta kysymykseen olisin voinut vastata

      ei ei ei ei en ole huomannut

      ei naiset ole ilkeitä, he ovat vaativia

      koska ihmisryhmä pullamössösukupolven miesedustajat ei kykene tarjoamaan selviytymisapua naisille

      tämän takia osa miehistä päätyy thaimaa vaimoon

      Kertoakseni lisää taustatietoa havainnoistani, jotka olen havainnut elämäni aikana eri puolella maailmaa vaihtelevissa tilanteissa

      yksi parhaista asioista mitä voit tehdä, on kirjoittaa suomi24-palstalle

      Enimmäkseen olen oleillut suomessa, siellä sun täällä

      Naiset baareissa arvostavat vain harvoja näiden suomipullamössöjen edustajia

      Heillä on edelleen samat kriteerit, jotka heillä oli 5000 vuotta sitten

      Ja se ei edes haitannut vielä 200 vuotta sitten

      Elämä oli kiinni aika samoista periaatteista

      Lähinnä viimeisen 50 vuoden aikana kulttuurissamme on tapahtunut pysyvästi mullistavia ilmiöitä, joka näkyy lähinnä elämisen helpottumisena

      Nykypäivänä ei ole enää pakko tehdä yhtään mitään elämänsä eteen

      Aikaisemmin homo sapiens kuoli jos hän ei yrittänyt YRITTÄNYT

      Olen havainnut helsinkiespoon yöelämää

      voin sanoa, että paljon olen nähnyt, hyvin paljon, eri baareissa eri naisia eri miehiä, pystyn näkemään millainen mies saa naisia kuten myös näkemään millaiset eivät

      saanko itse naisia, sillä ei ole väliä

      naisten saaminen on paljon muutakin kuin baareissa käynti

    • hehtoperä78

      Naiset ovat täydellisiä prinsessasyndroomineen.
      Naisissa ei ole vikoja, on vain "ominaisuuksia".
      Siksi olenkin gay ja perästä kuuluu hehe....

    • 3323223

      sen siitä saa kun miehiä kiinnostaa vaan mulkut siideriämmät

    • kjfhglkdfjgh

      Omat kokemukset on semmoset että jos baarissa on 100 miestä ja 10 naista ni ei kannata edes lähestyä ketään vaikka ne flirttailis etäältä sulle. Toisaalta jos baarissa on huomattavasti enemmän naisia ku miehiä ni sitten voi taas lähestyä melkein ketä tahansa ja vastaanotto on melkein aina lämmin.

      Muista olla aina kohtelias vaikka nainen ei sitä olisikaan ja jos lähdet hymyissä suin paikalta kun olet saanut pakit niin sivusta seuraaja luulee että tapasit vain jonkun tutun tai jotain vastaavaa.

      Osat naisista haluaa vain olla ilkeitä, osa haluaa huomiota ja osa on oikesti ilosia että juuri sinä tulit juttelemaan

      • P-l.i,n_g

        Kyllä valitettavan usein sinun pitää olla joku Brad Pitt, jos sallittaisiin kyllin röyhkeyttä keskeyttää selin seisovien (varmaan tooosi älykkäiden) keskustelutuokioiden tai vaan miesten pisteyttämiseen vuoksi pöydän ympärille kootun tyttöjenillan. Koskee myös pissiksiä. Mutta jopa kauneimmalle baarin naisistakin riittää ihan taviksen näköinen heppu oikeassa paikassa oikeaan aikaan, jos nainen päättää rohkaistua ja itse tehdä jonkun aloitteen. Omakohtaista kokemusta on. ;)
        Kumma juttu. Naiset katsovat ykkösprioriteetikseen täyttää vajeen sinä hetkenä, kun se heitä itseään vaivaa, ja kaikkina muina aikoina sitten pitävät torjuntakoneistoa ylhäällä.

        Saatan tosin olla (vaikkakin edukseni) väärässä; jospa Brad Pitt ei riitäkään.


    • Cptn. Obvious

      Sovitaanko niin että naiset jotka lähtevät baariin "pitämään hauskaa", ovat vain oman egon takia siellä. Laittautuvat, tissit esillä jne., ja katsoo kui moni mies tulee yrittämään.
      Joka kerta kun tällainen narsisti saa sanoa miehelle "ei kiitos", hänestä tuntuu kuin olisi valittu juuri miss universumiksi.

      Jos nainen olisi oikeasti seuraa vailla, niin hän tekisi kyllä aloitteen kiinnostavan kivan miehen kohdalla. Vaan eipä tee. 99% baarinaisista on vain narsistisia egoistejä, ja miehistä saman verran pelkän pimpan perässä.

      Eli luvut ei oikein täsmää, ihmekös kun kaikki naiset aina valittaa että "taas joka mies yritti mua, en oo mikään jakorasia hei",
      ja, miehet valittaa että "taaskaan ei irronnut pesää".

      Hi, I'm captain obvious, and my job here is done. Bye...

    • **-----M33-----**

      Joo, valitettava tosiasia. Olen tiennyt tuon jo kauan.


      - Same shit different day.

    • Ei feikkiä, kiitos!

      Entä jos tukka ei ollutkaan aito, entäpä rinnat? Oliko pakkelia naamassa ja haisiko liikaa jollekkin parfyymille? Puhuiko kanamaisesti kotkottaen ja kävelikö kenties, kuin Iines Ankka?

    • resut

      Täällä on jo useassa kohdassa opetettu, että kohteliaasti voi myös vastata kysymyksiin . Valitettavati noita naisia riittää kapakoissa ja muuallakin jotka töyköydellään pilaavat kanssaihmisten illan. Ne on jonkinlaisia alakultuurin edustajia .SORMUKSET ovat kahden patologisen tyypin toisilleen heittämiä .Mies istuu vankilassa ja narsistinen vastapuoli haukkuu ihmisiä ravintolassa Voi olla , että lesbopari istuu myös eikä ymmärrä yhtään mitään. Silloin he ovat tulleet väärään paikkaan Se siitä laadusta .Piste.

    • wines

      Sitä puhelimessa olleen kaveria otti vaan päähän kun se kundi ei huommannut sitä eikä vilkuillut/ymyillyt ,ym,ym sille, Olisi sanonut että on toi kaverisikin paremman näköinen kuin sinä,

    • emakko

      No tiedoksi vaan.Jos menet ns.baarissa iskemään ymmärrän kyllä jos sut torjutaan. Baarihan on sitä varten että voi mennä istahtamaan hetkeksi syömään tai juomaan jotakin pientä asioitten lomassa. Bupit on taas eri juttu, siellä sun kuuluu iskeä ja löytyy laidasta laitaan.En minäkään tykkää jos joku tulee hössöttämään kun piipahdan hetkeksi kokoamaan ajatuksiani ja hetken henkäisemään johonkin kahvipaikkaan. Siis nokka kohti juottoloita!

    • kyttäilijä

      Katsominen ei ole viel kielletty. Vetäkää huntu päälle jos ette halua et teitä katsotaan. Tämä kyseinen (nainen) joka alko heti aukomaan kun kattelee pikkuisen niin vois käyttäytyä niin kuin ihmisen pitää. Mitä sitä menemään tollaisii paikkoihin jos pelkää että katsellaan.

    • Hohhoijaa näiden tarinoiden kanssa..

    • ei baarista parasta

      Ne samat naiset jotka tyhmän ylimielisesti kohtelevat miehiä baarissa,ovat myös niitä jotka näillä palstoilla itkevät yksinäsyyttään.
      Omaavat huonon itsetunnon,joten ei niiden oikuista pidä välittää ...ei suuria menetä jos heitä ei saakkaan.

    • Väärin isketty

      Ämmä kimpaantui, kun kundi yritti iskeä VÄÄRÄN naisen. Se varattu nainen oli vain kaverina mukana ja se suuta soittanut nainen oli omasta mielestään paremman näköinen ja seuraa vailla.

    • räkäposkella

      Äkäiset naiset tuovat vain oman lisämausteen metsästykseen.
      Ei muutamista ivallisista kommenteista kannata ottaa itseensä.
      Ja jos itse on kohtelias, ei voi olla mitään hävettävää.
      Rääväsuille voi antaa samalla mitalla takaisin, tai sitten vaihtaa taktiikkaa (ei siinä mitään menetä ja ainahan vittumaisia naisia on hauska kiusata):
      - Ehkä me sittenkin löydetään yhteinen sävel, sä nautit vittuilemisesta ja minä sen kuuntelemista (ja istut pokkana pöytään)

      Tai sitten kiität kohteliaasti huomionosoituksesta ja toivot että olet saanut piristettyä neidon iltaa vaikka sitten omasi kustannuksella

    • gfddgdgd

      Sori mutta pisti naurattaa kun valitetaan naisten törkeästä käytöksestä ja aloittaja olisi itse miehen tilanteessa alkanut huorittelee :D Ei oikein voi ottaa vakavasti asiaa. Itse olisin sitten varmaan kohteliaasti todennut, että herra on hyvä ja odottelee poliisin yhteydenottoa kunnianloukkauksesta.

    • ...

      Baariinhan mennään ryyppäämään, ei hakemaan seuraa.

    • ....................

      Komppaan kyllä täysin aloittajaa, naisena. Olen itse naimisissa, mutta jos joku tulee baarissa juttelemaan niin sanon ihan kohteliaasti että olen varattu, se on kyllä aina riittänyt. Sitten kun on itse ollut kohtelias, niin miehet on olleet takasin. Sit on niitä sikoja, jotka pyörii ympärillä ja heittää tyhmää, jopa loukkaavaa läppää, vaikka sanoisin ettei kiinnosta. Silloin voi sitten sanoa napakammin, että menetkös nyt siitä tai lähteä itse paikalta (itse käytän tätä "oltiinkin juuri menossa tiskille" -kommenttia) niin ettei kellekää tulis torjuttu tai paha mieli, jos ei vaikka vain tajua tyhmyyttään ;)

      Oman mieheni tapasin kavereiden kautta, mutta niin moni kohteliaasti lähestyvä mies on käynyt juttelemassa, että kyllä niitä kumppaneita varmasti baareistakin löytää, kun on oikea asenne.

    • yx vaan 30v

      MIelstäni ei sormus ainakaan vaikuta naisten keskuudessa. Vaikka minulla on aina sormus kädessä niin naisia se ei näytä estävän. Jotkut jopa sanovat, " jaah vai että naismisissa, noh, ei se haittaa". Tai sitten eivät anna asian haitata mitenkään, tulevat siihen kiehnaamaan. Jotkut jopa suoraan sanovat, että mennäänkö " nuss meille"...

      Vanhempia naisia ei todellakaan estä sormus mitenkään. Olen nyt itse 30 vuotias, etenkään tuollaisia 40 ikäisiä ei häiritse ollenkaan onko varattu vai ei.

      Mielestäni avoin keskustelu ja seurana oleminen ei ole mitään yrittämistä ja vonkaamista. Onhan kivaa, että voi olla seurana ja keskustella eri ihmisten kanssa. Ilmeisesti ketjun keskustelun alun perusteella se on joillekin liikaa sekin ?

      Itse en toisaalta anna näille nais vonkaajille mitään arvoa. En lähde mukaan peliin, vaikka kohteliaasti voin kyseisessä tilanteessa toimiakin ketään luokkaamatta.

      • Kyseenalaistaja

        Nelikymppiset ja yli naiset on tottuneet siihen, että sormus ei haittaa miehiä, kun heillä on kokemusta ukkomiehistä kimpussaan. Niin täällä deittipalstalla kuin live-elämässä.


    • Baarihai

      Itse olisin todennäköisesti kolauttanut sitä naista jollain herjauksella takaisin tai alkanut ehkä jopa "huorittelemaan".
      Tuohan kuulostaakin hyvältä käytökseltä mies.

      Miehetkään eivät osaa käyttäytyä baareissa useinkaan. Monet tuputtavat seuraansa väkisin. itse ensimmäistä kertaa baarissa ollessani en päässyt pöydästä edes pois kun miehet tukkivat reitit pois pöydästä. siihen he kantoivat juomia ja yrittivät houkutella mukaansa. lopuksi juoksimme tilaisuudentullen niin nopeasti kuin voimme ystäväni kanssa.
      Vanhempi mies jopa ui naamalleni istuessani pöydällä ja nuoli väkisin poskeani. onnekseni sain sentään väkisin käännettyä pääni seitsemän kymppisen otteesta tai olisin saanut tuon kuluneen kielen suuhuni. Puhettani ei kuultu vaikka ystävällisesti puhuinkin. Olen nuori ja ystävällien,mutta liian ystävällinen.

      Ei kannata yleistää nuorten naisten käytöstä, sill sikoja on miestenkin joukossa aika sankasti.

    • epätasa-arvoa!

      Kyllä naiset saa helpommin ja nopeammin tiskiltä juomat kun baarimikot eivät tarjoile miehille läheskään niin nopeasti. Ja "ämmä" voi tulla vaikka varattua miestä kaulailemaan ilman mitään "suurempaa numeroa" mutta jos mies lähestyy vahingossa jotain feministi lesboa niin alkaa kauhea äläkkä!

    • ÄLLITÄLLI

      On sullakin lapsikulta ongelma. Samanlaisiahan te kaikki kakarat olette. Sanavarastoonne kuuluvat vain nuo jo mainitsemasi v***tu ja h***ra.. Mitähän noilla "avuilla" saadaan aikaiseksi? Mietihän sitä.

    • " tämän tytön kaveri (joka seisoi tämän nuoren miehen takana) tokaisi miehelle, että "ihan turhaa edes yrität. Tolla tytöllä on 5-kertaa paremman näköinen poikaystävä ku sä"

      -Tässä myös saattoi olla kyse siitä, että tytön kaveria harmitti kun tämä mies ei ollut lähestymässä häntä vaan kaveriaan, joten torpedoi tämän yrityksen. Varsin yleistä..

      • Kyseenalaistaja

        Juuri kommentoin samalla ajatuksella, kun ei voinut olla tulematta mieleen... Sellaista tapahtuu ihan liian usein.


    • hahahahhahahaahhahaa

      no ei todellakaan ole tasa-arvoa. kukaan ei tule koskaan minulle juttelemaan (nainen olen). eli ihan paskapuhetta, että rumakin nainen saisi seksiä koska vaan. ei saa!

      • Yksi.nainen

        Minulle taas tullaan juttelemaan ja minusta kiinnostutaan, seksiä saisin, mutta en ihmissuhdetta.


      • kokemusta on

        minä olen rumahko nainen ja miehet ovat tasaiseen tahtiin tulleet juttelemaan baareissa. Oletko kenties ylipainoinenkin? Vaikka senkään ei luulisi olevan este. Onhan niitä läskiäkin rakastavia miehiä.


      • Seuraa muualta?
        Yksi.nainen kirjoitti:

        Minulle taas tullaan juttelemaan ja minusta kiinnostutaan, seksiä saisin, mutta en ihmissuhdetta.

        Tervetuloa suomalaiseen baarielämään. Ei sieltä mitään ihmissuhteita tipu.


      • Yksi.nainen
        Seuraa muualta? kirjoitti:

        Tervetuloa suomalaiseen baarielämään. Ei sieltä mitään ihmissuhteita tipu.

        Ei välttämättä vain baareissa, vaan muuallakin.
        Laiskoja ovat. Eivät viitsi nähdä edes kovin paljon viettelyn tai vaikutuksen tekemisen vaivaa, vaan yrittävät seuraavaa, jos ei yhdeltä irtoa tarpeeksi helposti.
        Tämä on vonkaajien maa.
        Itsekin pidän seksistä, mutta niin puutteessa en ole, että tarvitsisi lähteä minkään läpinäkyvän vonkaajan mukaan.


    • Kyseenalaistaja

      Vielä yksi mahdollinen vaihtoehto. Jos se ilkeä ystävätär oli vain katkera ja kateellinen kun mies oli kiinnostunut toisesta eikä hänestä. Ja ehkä jopa valehteli siitä kundikaverista. Tuollaistakin tapahtuu. Aina ei kannata uskoa mitä joku toinen sanoo vaan asiat pitäisi kuulla asianomaisen itsensä suusta. Kateus vie kalatkin vesistä. Jopa ystävättäret tekevät tuollaista. On nähty.

    • Alfa Uros

      Kahdesta naisesta yleensä aina toinen suuttuu kun lähestyykin vain toista. Siitä vasta suututaankin kun se toinen on varattu ja silti ei tämä toinen kiinnosta yhtään. Niin nähtyä. Naisille on jotenkin vaikeaa tajuta että ei miestä kiinnosta kaikki baarin naiset.

    • jk

      vai niin

    • Seuraa muualta?

      Lopetin baareissa käynnin pari vuotta sitten sen takia koska ilmapiiri oli erittäin ahdistava jokaikisellä kerralla. Känniläiset nuoret miehet tulivat kuolaamaan viereen ja kyselemään kaikkea epäsopivaa. Ne miehet jotka olivat 'selvempiä' tai kenties viisaampia, eivät liikkuneet mihinkään. Naiset taas olivat hirveitä diivoja juotuaan ne pari drinkkiä.

      Nuo tytöt olivat luultavasti vain pitämässä hauskaa keskenään eivätkä halunneet ketään miespuolista mukaan, olivat kaikki varmasti myös varattuja. Tai kännissä.

      Perussuomalaista käytöstä molemmilta sukupuolilta kännissä. Huoritellaan, ollaan väkivaltaisia, uhataan, nähdään kaikki ns lihakimpaleina.
      Se siitä seuranhausta. Enkä usko että baarikulttuuri tulee muuttumaan, luultavammin painumaan alaspäin

    • -es-

      Huono käytös on huonoa käytöstä julkisella paikalla. Ei tuo alottajan kuvailema tilanne mun mielestä ole niin paha, et se ärsyttävän vikittelijän kriteereitä täytäs!?

      Pöydästä toiseen kiertelijät voi lempata jotenki muuten ku käyttäytymällä lapsellisesti,
      ehkä se herra oikea on viereisessä loosissa ja aattelee et voi luoja mikä vainoharhanen pissis

    • FinMan

      Baareissa on fiksuja ja vähemmän fiksuja miehiä ja naisia. Itse olen isokokoinen ja voisin sanoa, että lihaksikas mutta en vatsakas normaali perheellinen mies. Valitettavasti perheellinen ei välttämättä aukea kaikille naisille samalla tavalla. Vaikka yrität selittää, että olet tullut vain kavereiden kanssa muutamalle oluelle ja parantamaan maailmaa - ei mene perille. Pitää päästä tanssimaan ja pitäisi päästä nukkumaan kainaloon - mutta kun se ei käy. Kun yrität kohteliaasti kertoa, että ehkä joskus toisten - toiset ottavat nokkiinsa ja alkavat temppuilla ja esittämään, en olisi oikeasti halunnutkaan jne.

      Niin kuin totesin ja joku muukin totesi, emme ole tasavertaisia emmekä sellaisiksi tule. Itse vältän ko asian takia eräitä ravintoloita, enkä muutenkaan käy ravintoloissa ilman vaimoa kovin usein. Tilanteet joita humalaiset naiset aiheuttavat eivät ole niitä kaikkein hauskimpia. Tästä huolimatta kotimaiset naiset ovat maailman parhaita.....ainakin selvinpäin.

    • mikkelissä on

      mikkelissä on niin teini tytöt ,kuin naisetkin rasistisia, ja erillaista ihmistä vihaavia . monessa disco paikassa ja tanssi baareissa. naiset ovat mikkelissä todella törkeä käytöksiä. näin minulle on käynyt

    • Kaikkein paras

      Hekottaa ystävällisesti takaisin, ja kiittää ystävällisesti ajasta.;)

    • 29

      Niinhän se menee että nykyään naiset valitsevat miehensä baarissa.
      Itse en ainakaan nykyisin odota että mies tulisi juttelemaan minulle, helposti tutustuu kun luo katsekontaktia.

      Sama homma ystävilläni. Yleensä miehet saavat pakit.

    • Ei on ei

      Olis kivaa jos aloittaja voisi edes yhden päivän olla kaunis nuori nainen. Saisi sitten nähdä kuinka ihanasti miehet tällaista kaunokaista kohtelee...

      Nuorempana kävin joskus pitkän työpäivän päälle ottamassa ryypyn ja ihmettelin, että joillain oli pokkaa tulla iskemään tai kehumaan esim. sääriä - mutta eipä mua ois voinu vähempää kiinnostaa. Ja jos ei kuule kiinnosta niin jollakin tavalla se pitänee mies torpata ettei toinen rupea raahaamaan kämpille.

      Suomalaiset miehet uskovat yleensä tylytystä parhaiten, sillä kaikenlaiset vikinät siitä, että joo sä oot ihan kiva mutta kun mulla on mies kotona ei oikein tuu kuulluksi. Niinpä sitä oppi pakon edessä tylyttämään pahimmat sankarit pois kintuilta.

      Mies voi mennä baariin iskemään naisia, mutta tosiasia on, että iskeminen on taito, jota havemmin mieheltä löytyy kun on muutaman naukun ottanut.

      Ensimmäinen taito on osata lukea onko naisella haku päällä vai ei. Mikään ei oo rasittavampaa kun vieressä kitisevä mies kun yrittää päivän jälkeen rentoutua.

      Ja tottakai se on rasismia kun torppaa nää ulkomaan elävät samalla lailla. Oikeesti!! Ainoa rasisti tollasessa keskustelussa on se vonkaava ukko.

    • Bogus

      Tulee mieleen yks tapahtuma reilu vuosi sitten. Mentiin kavereitten kanssa paikalliseen Onnelaan tupareitten jälkeen. Siinä sitten perinteisesti porukalla tanssilattialle. Vähän kun siellä katseli yhtä naista silmiin, niin kohta tuli tämmöinen kommentti: "Et oo muuten saamassa pillua tänään!" :D vaikka tarkoituksena ei ollut etes yrittää mitään.

    • -

      Jos nainen saisi yhtä tylyä kohtelua "tuolla ulkona" kuin mies, hän masentuisi sekunnissa ja söisi ison kuurin mielialalääkkeitä.

      Miehiä pidetään sikoina, mutta nainen saa tehdä miehelle melkein mitä vain.

    • t2578

      yhtä paskoja kummakkin kun pääsevät juomaan,pata kattilaa soimaan.

    • 21

      Sama meno on siis jatkunut vuodesta 1990. Setäni tosin kertoi että jo vuonna 1970 oli ongelmia pihtaavien nirppanokkien kanssa. Isoäitini tunnusti olleensa melkoinen nuorukaisten nöyryyttäjä 1940 luvulla. Ehkä tämä kulkee suvussa, siis ihmissuvussa...

    • ällötyssy

      Onko joku jo huomauttanut että varmaan yli 50% baarissa olijoista puhuu alkoholin vaikutuksen alaisena ja kaikkihan tietää mitä siitä tulee?

    • vähä yli parikyt

      Ai että naisilla törkeetä käytöstä?!? Ehkä voi ollakin, mutta minä naisena ainakin olen saanut baareissa miehiltä, ja juurikin nuorilta miehiltä sellaista käytöstä että annan satavarmasti takaisin samalla mitalla. Ollaan heti tulossa iholle, VAIKKA SORMUS ONKIN SORMESSA ja jopa raskaana ollessani, niin että vatsani jo näkyi, oli silti niitä nuoria miehiä, jotka silti olivat tulossa liian liki "hinkkaan" taikka kuiskiin korvaan "hyvästä perseestä" taikka käsin kiinni tarakassa, vaikka aluksi olisivatkin fiksusti koittaneet jotain "lausua".

      Fiksuille nuorille miehille voin jutella, mutta niitä harvemmin näkyilee, ja he onneksi osaavat myös keskustella, vaikken välitäkään tuleeko jutteleen vai ei, koska melko nopeaan jotenkin sutkautan olevani varattu ja usein jutustelu fiksujen miesten kanssa jääkin siihen. Eli jos naisista löytyy tökeröä käytöstä, niin löytyy miehistäkin!!!

    • Jspodjrein eijspflsd

      Itse olen töykeä heti jos ei kiinnosta, koska laimea kohteliaisuudesta johtuva ystävällisyys tulkitaan ihan väärin. Mielummin olen ilkeä jotta saan olla rauhassa. olen päättänyt, että lähestyn itse sitten heti jos kiinnostaa, koska muuten kimpussani olisi kymmenen inhokki herhiläistä jos olisin ystävällinen.

      Muutenkin pidän hiljaisemmista ja ujommista miehistä joilla on kuitenki itsetunto kohdillaan. Heitä on lähestyttävä itse, koska eivät halua olla niljakkeita. Muutaman katseenvaihdon jälkeen yleensä tiedän kannattaako minun lähestyä. :)

      • Bitch släp.

    • roskapostiako

      Kutukumpania etsii kovin harva " nainen" raflasta , sieltä löytynee vain hyppykupan levittäjiä joten siinäpä pulmaaaa

    • IsoMuna38v.

      Tuttua. Teinitytöillä on nykyään niin paha olla. Ja johonkin toiseenhan sitä keskosen pitää paha olonsa purkaa. Sit vanhemmalla iällä syytetään vielä suomalaisia miehiä, kun ne eivät kaiken moisen jälkeen uskalla tulla jutteleen, hah! Jos kyseinen lähestyjämies olisi ollut ulkomaalaisen näköinen, niin sitten tytöt olisivat olleet ihan innoissaan: "Where are you from? Tsi hihi.....:)"

      No mutta nuoret miehet, suotta te rakkauden perään haikailette, se on absurdia schaissee. Käyttäkää naisia vaan välineinä omiin tarpeisiinne(paitsi niitä kunnollisia naisia), avioliittoinstituution murennuttua, helppoja naisia kyllä baarien tupakkipaikoilta löytyy:)

    • parryhotter

      En tiedä koska en lähesty naisia baarissa mutta käsittääkseni se idea onkin että ensin ollaan niin räkä poskella ettei se haittaa jos nainen vähä ärähtää ku pöllähdät siihen samaan pöytään istumaan kuin johtaja konsanaan.

      • Hormoihörhöt.

    • Profeetta

      Palstalla näyttää olevan miesten taholta huomattavan paljon epätietoisuutta oikeista menettelytavoista naisten (käytän heistä jatkossa nimitystä naaras korostaakseni asian yksinkertaista biologista puolta) iskemiseksi. Haluan jakaa oman empiirisen tutkimukseni satoa kaikkien teidän kanssanne, jotta välttäisitte törkeän torjumisen, mielipahan ja sen julman kohtalon, jota myös puutteeksi sanotaan.

      1. Laita sormus vasempaan nimettömääsi, olitpa sitten sinkku, eronnut tai karannut. Naaraat ovat ennen kaikkea laumaeläimiä, jotka elävät kuin pikkulapset ankaran joukkopaineen alla. Sormus nimettömässäsi antaa naaraalle signaalin, että olet jo tullut hyväksytyksi jonkun toisen naaraan toimesta. Tämä herättää mielenkiinnon, sinussa on potentiaalia.

      2. Unohda kaikki, mitä äitisi kertoi sinulle kohteliaasta käytöksestä ja naaraan huomioimisesta. Mies, joka availee ovia, maksaa juomat ja puhuu viileän sivistyneesti kulttuurisista ilmiöistä on auttamatta tylsä ja epätoivoinen limanuljaska, joka puutteessaan sopii ainoastaan naaraan kynnysmatoksi. Ota kaikki vitsinä, vastaa naaraan kysymyksiin vastakysymyksillä. Naaras ei todellisuudessa halua mitään niin paljon kuin kertoa itsestään. Ole mysteeri.

      3. Sano naaraalle, jokin kielteinen kohteliaisuus, jotta saisit hänet epävarmaksi omasta viehätysvoimastaan. Sinähän olet jo sormustettu, eikä sinun tarvitse puutteessa leperrellä kenellekään. Voit esimerkiksi sanoa naaraalle, "Tuo Halpa-hallin toppi näyttää hyvältä omenavartalosi peittona ja hämää katseen kivasti parhaimpiin puoliisi." Naaras joutuu epätitetoisuuden ja hämmennyksen valtaan. Sinulla on aloite.

      4. Katoa. Jos ja kun juttu ei etene haluamaasi suuntaan naaraan kanssa, ota ritolat. Voit sanoa naaraalle meneväsi hakemaan suunkostuketta ja palaavasi tuota pikaa ilman aikomustakaan tehdä niin. Voit viivähtää baaritiskillä ja kenties jutustella mukavia seuraavan potentiaalisen uhrisi kanssa niin, että naaras näkee sinulla olevan muuta tekemistä. Hän on tyrmistynyt. Miksi et palaakaan hänen luokseen? Onko syynä hänen omenavartalonsa? Kenties Halpa-hallin toppi?

      5. Ota rennosti, pidä hauskaa ystäviesi kanssa. Naaras kihisee ystävällensä pöydässään. Ystävä lohduttaa, "Ei toi juntti ollu sen arvonen!" (näin naaraat puhuvat) Naaras ottaa vielä muutaman sinisen enkelin (kuinka surullista, mutta niin totta) rohkaistukseksi, ja jo pienessä sievässä hakeutuu seuraasi, suorastaan repii sinua hihastasi epätoivoisena ja hieman kiukkuisena. Hän ei ollutkaan niin haluttava kuin oli kuvitellut. Teeskentele iloisesti yllättynyttä.

      6. Tarjoa naaraalle juoma hyvitykseksi siitä, että unohdit hänet. Nyt voit jo ryhtyä etsimään taksin numeroa puhelimesi syövereistä. Sinun ei tarvitse lähteä yksin kotiin.

      Olkaa hyvät ja onnea matkaan:)

      • "Naaraissa" on eroja

        Toimii varmasti nuo ja monet muutkin jutut jos se vastapuoli eli tuo "naaras" on rento, iloinen yksilö, eikä ota itseään ja muita niin vakavasti.

        Sitten kun siellä on vastassa kirjastotädin asenteella varustettu "naaras" joka on silti laittanut itsensä kiinnostavan näköiseksi, niin kaikki ei menekkään kuten voisi kuvitella.

        Jos vähänkin härnäät kuvaamallasi tai millään muullakaan tavalla, niin loukkaantuminen on 100% varmaa.

        Sen jälkeen tuo "naaras" hakeutuu nopeaa tyttöystäviensä pöytään, jossa heillä kaikilla alkaa armoton kännyköiden näpräys, nyrpeät totiset ilmeet naamoillaan.

        Aina välillä joku heistä osoittaa kännykkä näpräyksen lomasta sinua sormellaan, ja sanoo muille tytöille "tuo jätkä, tuo vitun jätkä".





        Joidenkin "naaraiden" ei vain pitäisi poistua kotoaan mihinkään.

        Hommatkaa se mies ja koira, ja tehkää kunnon Facebook kuvat, ja pysykää poissa.


    • paras konsti

      on vetää kunnon lärvit ja sitten rojahtaa ihan voittajana
      muijien pöytään. Sitten jalalla pöydän alta hinkata muijan jalkaa
      ja iskeä silmää.
      Lopuksi joku härski vastenmielinen vitsi, jolloin olet pedannut
      itsellesi hyvät saumat vosun sänkyyn.
      Toimivuustakuu 100%, tai ainakin melkein....

      • kännissä saa naisia

        Tällä taktiikalla omat kaadot sain nuoruuden vuosina. Puoliselvänäkään ja kohteliaana ei mitään saumaa. Röyhkeyttä peliin pojat. Haette naisia vain hitaisiin siinä sitten suoraan puolivälissä biisiä alatte pussailemaan ja kourimaan persettä. Homma toimi aina. Selvinpäin jutusteli mukavia ja tanssi ihmisiksi sai vain kohteliaan penseää käytöstä ja aisti torjumisen. Sikamaisella röyhkeydellä mentiin jatkoille ja sänkyyn.


    • jannu vain

      Ihan meidän miesten oma vika. Olemme itse nostaneet naiset ansaitsemattomalle jalustalle. Kun on liikaa oltu mielin kielin, kannettu drinksuja nirppanokan eteen ja valmiita tekemään ties mitä kärrynpyöriä naisen huomion vuoksi, niin nouseehan se keltainen neste varsinkin nuorten "naisten" kupoliin.

      En itse lähesty naisia baarissa. En mene sinne koskaan seuranhaku mielessä. Toisinaan tykkään jopa itsekin olla vit_tumainen minua lähestyvälle naiselle, koska tiedän tasan tarkaan, että aloittajan viesti on esimerkki säännönmukaisesta käyttäytymisestä, ei mikään harvinainen erityistapaus.

    • ei perkele!!!!

      nimim. "profeetta" on täysin oikeassa.
      Vosuja on niin naurettavan helppo jallittaa ja nöyryyttää ja
      silti pääsee niitä panemaan.

    • Avara luonto

      Huvittavaa tässä aloituksessa on, että jätkä kertoo vain muille tapahtuneista huonoista kokemuksistaan, mutta ei omistaan. Ilmeisesti sisu on mennyt jo aika syvälle kurkkuun.

      Aika ikävää tehdä tuollaista yleistystä, kun baarissa on ihan mukaviakin naisia. He eivät vain välttämättä ole niitä kaikkein huomiota herättävimpiä. Jos toistuvasti saa nenilleen, kannattaa tarkistaa myös oma "naismaku". Mutta luonnon lait jyllää ja jos eksyy selvin päin baariin, huomaa seuraavansa ihmiselämän avaraa luontoa.

      Minä voin kertoa kokemuksia vain miesten käytöksestä, koska en ole naisia baarissa jaksanut seurata. Yleisesti ottaen nykyään ollaan niin riivatun itsetietoisia, että se tekee ihmisistä ylimielisiä ja epäkohteliaita. Uskoisin, että pohjimmiltaan ongelma on hävyttämön huono itsetunto, joka peitetään mahdollisimman hyvin ja joka purskahtaa sitten alkoholin säestyksellä pintaan. Miehillä ja naisilla.

      Mutta kaiken kaikkiaan miehillä on aika hakusessa tuo iskeminen.
      On ehkä luettu jotain opasta, jossa on neuvottu luomaan intensiivisiä katseita, kunnes toisen kiinnostus herää. Tosielämässä tämä toteutuu itsepintaisella tuijottamisella, joka saa miehen näyttämään useimmiten vähäjärkiseltä. Minkäänlaista pilkettä ei ole silmässä, mikä johtuu joko liiallisesta alkoholin nauttimisesta tai sitten äärettömän huonosta itsetunnosta (mies pelkää jo valmiiksi tyrmäystä).

      Känninen mies saattaa seistä jopa aivan kyljessä kiinni sanomatta mitään. Tämä on aika ahdistavaa, kun suurin osa miehistä on vähintään 15cm pidempiä kuin minä. Kyllähän sitä tietää, että kun on humalassa, niin saattaa unohtua haaveilemaan. Ei vain tajua kuinka hullulta sitä näyttää. Jollain täällä oli ihan hyvä neuvo, että jos naisen kanssa ei saa katsekontaktia niin turha edes yrittää. Itse vilkaisen kaikkia vastaantulevia, mutta "tarjoilen silmiäni" vain valituille.

      Ujo herrasmies taas istuu yksin pöydässä tai nojailee nurkassa. Mutta koska pidän reippaista ihmisistä, en tee aloitetta jos he eivät saa sitä(kään) aikaiseksi.

      Miehet myös aloittaa tosi usein "iskemisen" vittuilemalla ja sitten ovat ihmeissään, kun en ala juttelemaan. Tämä johtuu varmaan noista aiemmista huonoista kokemuksista.

      Toinen häämentävä aloitus on kehua esim. hiuksia. Minulla kun on lyhyet hiukset, niin usein aloitus on: Sulla on tosi hienot hiukset. Sopii tosi hyvin sulle. Vastaan yleensä että kiitos ja hymyilen. Mutta kun tämä tukka on ollut kynittynä jo melkein 10 vuotta niin en ymmärrä mitä ihmeellistä siinä on. Yleensä tyyppi hyytyy sen kommentin jälkeen ihan omatoimisesti.

      Ja pakko vielä sanoa, että myös näiden suomalaisiin naisiin pettyneiden miesten on pakko myöntää, että jotkut ihmiset näyttävät kiinnostavilta, toiset eivät. Jos toisen olemus, käytös tai vaikka haju ei miellytä niin aina saa kieltäytyä. Ei sitä tarvitse olla niin hirvittävän herkkähipiäinen, mutta ai niin, kaiken takana on se hävyttömän huono itsetunto...

    • Ei ole totta

      Tasa-arvo?

      Siis kyllähän ihmisellä nyt on sukupuolesta riippumatta oikeus ryypätä tai olla kavereiden kanssa baarissa ilman että ulkopuoliset tunkevat seuraan.

      Käytöstavat ovat sitten erikseen. Lähestyjän voi torjua kiltisti tai vähemmän kiltisti. Kuten lähestymisenkin voi hoitaa tökerösti tai vähemmän tökerösti. Mutta ei naiset noin pääsääntöisesti ole edes baarissa välttämättä vain seuraa etsimässä, vaan saavat kyllä sielläkin olla rauhassa jos haluavat. Ei kenelläkään ole oikeutta ängetä väkisin toisen seuraan, ja baarissakin saa käydä vaikka olisi esimerkiksi varattu. Ei sille varmasti mitään voi.

    • Häh häh häää!

      Jospa ne oli paatuneita rekkalesboja :D

    • habla.

      Käytöstapojahan niillä ei ole, mutta täytyy vaan antaa palaa takas ja ihan kunnolla
      . On tullu useampikin ämmä laitettua ruotuun elämäni aikana. Ei niitä tartte pelätä, kun ei ne pärjää kumminkaan. Ei muuta ku oluet rinnuksille niin on ämmällä taatusti märykurkussa sen jälkeen. Oppii saatana käyttäytymään.. Älkää ikinä antako ämmien nöyryyttää itseänne baareissa eikä missään. Mulla on tiukka linja tämän asian suhteen nykypäivänä. En tosissaan ala mussutuksia kuuntelemaan.

      • Minähehhehhee

        Anteeks?! Mua on vietelty baarissa useasti, olen naimisissa ja lapsia, 23vuotias. Kerran yks hemmo tuli takaapäin pelottavasti ja laitto kädet rinnoille sepustaen ettei kauniimpaa naista ole ikinä nähnyt. Voi, yritin kiltisti sanoa mut veti ja veti pois baaripöydästä kohti ovea. Kun ei sana muuten mennyt perille niin pakko siinä oli rumia sanoja päästää. Sen jälkeen se homman toisen, avuttoman naisen jonka se otti hold'in otteeseen ja työnsi ulos. Mitäköhän sillekin tyttöselle kävi...

        NAISET, MUISTAKAA PUOLUSTAUTUA!


    • LadyAprella

      Taitaa se hyvä käytös sinullakin olla vähän hakusessa.

    • V se on täällä vallan käytön väline , men Pattayalle niin voit elää

      • ei suomiämmille

        Nytkö vasta olette huomanneet tämän suomalaisten rumien läskiämmien ja muiden nimenomaan suomalaisten naisten täydellisen ylimielisyyden ja kusipäisyyden?

        Mikä vaivaa suomalaista naista? Miksi teillä ei ole käytöstapoja ja kunnioituista miehiä kohtaan?
        Suomalainen akka hyppii seinillä, kun ei ole ketään laittamassa vastaan. Itse arvostan miehiä, jotka sovisti-leiman uhalla sanoo vastaan näille törkeyksiä ja loukkauksia suoltaville, omassa ylimielisyydessään piehtaroiville kusipää-ämmille!!!

        Suomalainen nainen, mikä sinua vaivaa? Millä ominaisuuksilla luulet olevasi jotain? Teillä ei ole edes älynlahjoja. Ja moni mies olisi meikit päällä paremman näköinen kuin suurin osa suomalaisista ylipaino-ämmistä.

        Olen syvästi pettynyt suomalaisiin naisiin ja koskaan en suomalaista naista huoli. Niin huonot ovat kokemukset, täysin uskomattomia tapauksia.


      • 3+18
        ei suomiämmille kirjoitti:

        Nytkö vasta olette huomanneet tämän suomalaisten rumien läskiämmien ja muiden nimenomaan suomalaisten naisten täydellisen ylimielisyyden ja kusipäisyyden?

        Mikä vaivaa suomalaista naista? Miksi teillä ei ole käytöstapoja ja kunnioituista miehiä kohtaan?
        Suomalainen akka hyppii seinillä, kun ei ole ketään laittamassa vastaan. Itse arvostan miehiä, jotka sovisti-leiman uhalla sanoo vastaan näille törkeyksiä ja loukkauksia suoltaville, omassa ylimielisyydessään piehtaroiville kusipää-ämmille!!!

        Suomalainen nainen, mikä sinua vaivaa? Millä ominaisuuksilla luulet olevasi jotain? Teillä ei ole edes älynlahjoja. Ja moni mies olisi meikit päällä paremman näköinen kuin suurin osa suomalaisista ylipaino-ämmistä.

        Olen syvästi pettynyt suomalaisiin naisiin ja koskaan en suomalaista naista huoli. Niin huonot ovat kokemukset, täysin uskomattomia tapauksia.

        Hei, oikeasti. Suomalainen nainen on maailman paras nainen.
        Onhan niitä toki vinksahtaneita, mutta enemmän on oikeita, rehtejä, suomalaisia naisia. Jos tulee vastaan vain vajakkeja, vaihda hyvä mies mestaa! :D


      • ----------
        ei suomiämmille kirjoitti:

        Nytkö vasta olette huomanneet tämän suomalaisten rumien läskiämmien ja muiden nimenomaan suomalaisten naisten täydellisen ylimielisyyden ja kusipäisyyden?

        Mikä vaivaa suomalaista naista? Miksi teillä ei ole käytöstapoja ja kunnioituista miehiä kohtaan?
        Suomalainen akka hyppii seinillä, kun ei ole ketään laittamassa vastaan. Itse arvostan miehiä, jotka sovisti-leiman uhalla sanoo vastaan näille törkeyksiä ja loukkauksia suoltaville, omassa ylimielisyydessään piehtaroiville kusipää-ämmille!!!

        Suomalainen nainen, mikä sinua vaivaa? Millä ominaisuuksilla luulet olevasi jotain? Teillä ei ole edes älynlahjoja. Ja moni mies olisi meikit päällä paremman näköinen kuin suurin osa suomalaisista ylipaino-ämmistä.

        Olen syvästi pettynyt suomalaisiin naisiin ja koskaan en suomalaista naista huoli. Niin huonot ovat kokemukset, täysin uskomattomia tapauksia.

        Voisitko sitten jättää meidät suomiämmät ja Suomen rauhaan, muuttaa muualle? Suomenkin ÄO nousisi :)


    • -------

      Huoh mitä yleistystä. Baareissa lähestytään naisia joka ilta ja aloittajallakin on kyseisistä tapauksista vain PARI esimerkkiä. :D
      Itse en ole koskaan ollut kenellekkään kohteliaalle epäkohtelias baarissa, vaikka olisi ihan selvästi ollut vain pillun perässä. Kerran olin epäkohtelias sillä kyseinen henkilö kutsui minua huoraksi ilman syytä, ja lähdin kyllä hyvin mielen pois ko. ihmisen seurasta :D. Hymyilen aina kaikille miehille jotka lähestyy, ja ihailen heidän itsevarmuutta tulla juttelemaan ja he sitten itse lähtevät pois kyllä kun huomaavat jossen ole kiinnostunut heistä sen enempää tai sänkyleikeistä. :)

    • makemake-82

      Profeetan naisten pokaamis"oppaaseen" ---> Onhan tuo ihan pässinselvää, että lukuisia naisia kiehtoo VARATUT MIEHET!! koska he tietenkin automaattisesti ajattelevat"tuossa on mies, juku tuossa on ihana mies!!" --> KOSKA he näkee että sen miehen on joku nainen tai sit mies huolinut!! että se ei täten voi olla surkea tyyppi(kuten tyypillisesti sinkuista ajatellaan, että aina heissä on jotain vikaa koska ovat sinkkuja) joten tottakai varatuista ajatellaan päinvastoin. Varatut ovat merkki miehestä, jotka ovat naisten päiväunien märkä uni ja tulevaisuuden haave. Monet varatut ihastuu ja jopa rakastuu sitten varattuun ja eivät hevilläkään meinaa antaa periksi(aivan kuin eivät tiedostaisi että se varatun pokaaminen on pelkkää ajanhaaskausta, pariskunnnan ja ennen kaikkea oman elämänsä tuhoamista) mutta vasta siinä vaiheessa havahdutaan tekemään asialle jotain ku mies hermostuu totaalisesti ja että varatun puolisokin on saanut tietää asiasta ja jotku varattujen pokaajat eivät VIELÄ sittenkään helposti anna periksi. Tylyttävä käytös/kohtelu puree kyllä nykyajan naisiin(jos sen vaan osaa tehdä tarpeeks vittumaisella tavalla) koska ne näkee sussa nuljakkeen, joka ei heti lämpeekään naisen paskamaiselle tai jopa kohteliaalle käytökselle, joten ensin on käytävä(naisesta riippuen) "vesipyssyleikki" tylytät ampumalla vettä rinnoille ja kasvoille, seuraavaks kuivaat naisesta veden pois ja melkein jopa pyydät anteeksi, mutta et tietenkään, vaan jatkat tylyttämistä, kerro vaikka siihen väliin että miten vaimosi tykkäsi siitä ja siitä ja miten taas tahtoo lomamatkalle kanssasi ja mimmi alkaa lämmetä uudestaan entistäkin hotimmin!! sitten vaikka kerrot meneväsi paskalle, ja meetkin ostaan uuden oluen tai drinksun ja toki suurta vaikutuksen tekevää plussaa on että sulla on iso frendikööri mukana, nainen kattelee yksinään pöydässään ja kiroilee mielessään "woi wittu woi wittu mikä jätkä!!" hörppii huurteista ja sit alkaa naputteleen kännykkäänsä ja soittaa kaverilleen avautuen baarin "ihanasta" jätkästä joka antoi tylyt pakit ja miten kaikki miehet on sikoja ja pettureita.. ellei sit kaverit oo jossain siellä että pääsee kotkottaan asiasta.

      • makemake-82

        mut eiköhän varattu kiehdo, olipa mimmone persoona tahansa.. kunhan on VARATTU!! komea mies on ihana kun on vittupää ja ruma mies on ihana kun on rikas. Ei tokikaan kaikki naiset tämmösiin tapauksiin retkahda, mut turhankin useat.


    • 18+13

      Niin juuri! Eikö pitäisi olla imarreltu kun joku osoittaa ihastusta? Nauttikaa nuoret kauniit naiset siitä nyt, kun siihen vielä on mahdollisuus. Tämä aika nimittäin loppuu ennen kuin tahtoisittekaan. Kohta ei ole enää ketään ihailemassa....mutta se on toisaalta teille ... ihan oikein. :)

      • 18+13

        Tämä oli erityisesti omistettu nimimerkille "Varattu nainen". :)


      • tuolit viedään

        Hyvää tekstiä. Mitenkähän tyly kaunis nainen on shokissa siellä 50v tienoilla. Ei enää olekaan miesten keskuudessa hauska ja mielenkiintoinen eikä autot annakaan tietä ovia ei pidetä auki...
        Ennen nainen on voinut luullakin olevan fiksu ja mielenkiintoinen persoona. Rupsahtaminen paljastaa miesten olleen vain kauniin ulkokuoren perässä. Sittenkö alkaa omalle ukolle äriseminen.

        Siksi en ikinä avaakaan ovia tai muuten ole kohtelias nuorille naisille ovat heti naama norsun vitulla torjumassa iskuyritystä vaikka ihan kasvatuksen ja tavan vuoksi pitää sitä ovea auki tai muuta pientä. Kaupan kassoilla sama homma. Kauniille kassalle ei kannata ensin sanoa mitään ettei tarvitse neidin alkaa töykeäksi.


    • bimbojaonjokaoksalla

      Itse (nainen 22v.) oon ainakin tullu siihen tulokseen että aina löytyy tuollasia hienoperse akkoja joilla on jo valmiiks herneenpalko nenässä. Just viime kerralla baarissa tuli yks iha vieras tyyppi juttelee kun yksisteen seisoskelin tupakkapaikalla ja oli kyllä oikeen mukava tyyppi. Eikä loppujen lopuks ees yrittäny pahemmin iskee. Kyseinen ihminen sanoikin että on kiva tavata välillä ihan normaaleja ihmisiä :)

      • habla.

        Ja sekö olisi ollut paha jos se olis yrittäny iskeä?
        Minä voin kertoa omasta puolestani, että en ikuna kuunaan jalallani astuisi baareihin taikka yökerhoihin jos en olisi sieltä pillua hakemassa. Painakaa nyt lopultakin kaaliinne, että siltä haetaan panoa ja ehkäpä jopa suhdettakin, mut se ei perkele ole mikään paikka mihin mennään vain pölisemään ja varatuilla ei pitäisi kanssa olla yhtään mitään asiaa noihin mestoihin.. Yrittäkää jokaikinen nyt sisäistää, että baarit on ilmaisia ilotaloja ja sellaisia niiden pitääkin olla ja asennoituminen sen mukaan sitten, jos sinne kerran pitää ängetä.


      • Varmasti toimii

        Sano suoraan nainen 22v ensi kerralla vastaavassa tilanteessa vaikkapa näin:

        "voi suuttuiko ilkeä täti sulle? No tule äitylin sylkkyyn"

        Tiedätkö hieman kuin koiralle, tai lapselle, niin että se on kans aitoa, eikä haiskahda sarkasmilta.


    • AuAuAu999,9

      "tavalliset suomalaiset kundit" ei ole mitää verrattuna mokkamunaan kun se on niin eksoottinen vaikka se aina persus auki pummaamassa Meiltä kunnon miehiltä ja antavaisilta,ymmärtäväisiltä "blondeilta" jotka mahdollistaa sen ettei niiden tarvii hakee töitäkään kun pyörivät tämän auttavaisen neitokaisen kanssa niin kauan kun neito on velkaneuvojalla konkurssikypsänä maineensa menettäneenä joka ei omalta paikkakunnaltaan enään seuraa löydä

    • Joku tutkijahan muutama vuosi sitten tutki naisten haluavan pientä määrä miehistä. Muistaakseni 80% naisista kelpasi vain 20% miehistä. Ravintolassa muutenkin on aina miesvoittoista niin ei ole ihme miten naiset ovat suoraan sanottuna turtuneet ei haluttujen mies massojen vonkaamiseen. En itsekään jaksaisi olla kohtelias, jos illan aikana kävisi 50 naista jollain verukkeella yrittämässä saisiko minut sänkyyn.
      Ainut mitä inhoan naisten käytöksessä on hämätä iskemään niitä, että voivat huutaa pakit sellaisella voluumilla, että jokaikinen ihminen ravintolassa sen huomaa. Kun nainen antaa pakkeja valio urokset huomaavat naisen olevan tasostaan tietoinen. Vaikka tällainen ansoja virittävä yleensä hieman paremman näköinen daami ei muuten saisi niin suurta huomiota hän varmistaa sen pelaamalla silmäpeliä miehien kanssa ja hymyilemällä viettelevästi. Mies kun menee pahaa aavistamatta juttelemaan laukaisee daami ansansa huutaa ja huitoo torjumista mahdollisimman näkyvästi.
      Jospa tämänkin viestin aloittaja näki tällaisen ansoittaja naisen itse toiminnassaan. On voinut nimittäin tälle miehelle antaa posiitivista signaalia jo monta tuntia.

      Toinen asia on mitä kannattaa varoa viinaa pummaavat naiset. Jos alkaa tulla juttuja mitä sä juot, olisi kiva maistaa kanssa mulla loppuu kohta juoma... Älkää viekö muuta kuin kaupan päälle saatua vettä tuollaisille haaskoille. Tällainen nainen häipyy viimeisten hitaiden myötä komean uroksen matkaan tai kavereidensa mukana.

      Kolmas asia on varmasti tutkimatta miten vaikuttaa komeiden tummien miesten maahanmuutto ravintola elämässä ja turistit. Väittäisin 80 luvun Suomessa perus jannulle riittäneen naisia aivan erilaillla kuin nyt. Helsingin seudullehan on muuttanut kymmeniä tuhansia tummia nuoria miehiä. Suomalainen nainenhan aina sanoo pitkä ja tumma mies on se paras. Nyt tavallisen miehen edellä on uudet maahanmuuttajat suomalaisten komeiden poikien lisäksi, että ei käy kateeksi tämän päivän tavallisen näköisiä saati rumia suomalaisia nuoria miehiä.

    • aijaijai

      Siis tuo nainen ei ollut tuolle miehelle mulkku vaan kaverilleen. Jos kyseessä oli muutenkin komea mies, niin tuo kamunainen ihan selkeästi oli mustasukkainen ja kateellinen siitä että komea mies lähestyy hänen kaveriaan eikä häntä.
      Siksi tätä komeaa miestä lähinnä huvitti.

      On teillä Suomi24-kirjoittajilla kyllä poikkeuksellisen huonot sosiaaliset taidot.

    • VIRON ORJA

      Nämä olennot JOTKA SUOMEN EESTIST KOKOONTUNEET EI MIEHET VAAN orjat-KALEVI POIKA TYTÄR orjia.
      SUOMESSA niitä kutsutaan paeta KALEVI POIKA orjiksi.
      SUOMESSA he eivät alamme ei osannut elää ja elämäänsä SELVIYTYVÄTKÖ
      vähemmistö

    • Gilxx

      Niin noh minkä helv€tin takia haluaisin yrittää iskeä jotain ihmistä baarissa, kun oon tuttavapiireissä tottunut saamaan miestä/naista paljon helpommalla, vaikka nyt joutuisinkin tinkimään vaihtoehdoista. Näin ajattelee moni kavereistanikin, ja niin ollen herras/rouvasväelle riittää, että ilta vietetään jossain pimeässä nurkkapöydässä istuen, perse siitä liikahtamatta, puhutaan paskaa ja juodaan viinaa ja siinäpä se sitten onkin. Ja auta armias mies, jos seurueessa on vapaita naisia mukana; heitä kohtaan jonkun vieraan naisen yrittäminen olisi suorastaan törkeätä, eikä nyt kukaan ryhmän naisistakaan voi omavaltaisesti toivottaa jonkun vieraan ihmisen tervetulleeksi liittymään seuraan, vaikka pelkkä tyttöjeniltakin olisi menossa. Mitä isommat piirit sen pienemmiltä saadaan ihmiset olonsa tuntemaan.

    • tyttönen

      ite taas oon huomannu että nää nuoret miehet on pirun sitkeitä eikä kaikki välttämäättä ymmärrä vaikka nätusti sanois että mie seurustelen tai irrottais ne kädet takapuolelta tai tisseistä.. siinä vaiheessa ei naurata kun kolmannella kerrallakaan ei niille mene kaaliin niin pakko välillä sanoa suorat sanat että pääsee eroon. iilimatoja jotku.

    • jumalan poika

      olipa kerran jumala.Jumala loi miehen tämä mies oli luotu niin täydelliseksi ,että mies oli syrjäyttämässä jumalaa ja toisaalta eihän jumala halua kuopata omaa luomustaan sama kuin taiteilia ei halua polttaa tauluaan.Jumalan tuli keksiä jokin joka saa miehenkin kuriin. tämä asia oli nainen ovelin juonittelia, kevytmielinen ja yksytyiskohtiin takertuva mutta toisaalta törkeän kaunis.

    • Sannnnnnni

      Miten en usko tuosta jutusta sanaakaan.
      Baarit ovat paljon muutakin kuin iskupaikkoja -itse olen ollut kohta vuosikymmenen naimisissa (siis uskollisesti, kiitos) ja silti edelleen käyn koska tykkään tanssia ja kuunnella musiikkia livenä. En ota pahasti jos miehet flirttailevat koska vaikka itse nykyisin olenkin limulinjalla niin tokihan kalja virtaa -ja on kivakin ajatella että tällainen haahka on viehättävä vielä =).
      Mutta miehet jotka aivan liian monen kaljan jälkeen valittavat että naiset ovat pahoja! ilkeitä! eivät vaan ymmärrä! ovat aika poikkeuksetta niitä jotka tunti sitten yrittivät käydä väkisin tisseihin käsiksi. En ole koskaan *aidosti* kivaa miestä tavannut joka olisi saanut kovin pahasti turpiinsa (tietysti jotkut naiset ovat sietämättömiä naakkoja mutta yleensä tilanne ei jatku koska muut naiset alkavat katsoa pahasti jos jollekin miellyttävälle nuorelle miehelle turhaan vittuillaan) -sensijaan lukemattomia miehiä jotka luulevat olevansa tosi kivoja vaikka mille tahansa täyspäiselle naiselle ovat oksettavia.

    • bgf554

      bumb

    • Anonyymi

      Ottakaahan opiksi! Siinä oli aloittajan jutussa ihan hyvällä itseluottamuskella varustettu mies, joka ei tölväisystä loukkaantunut.

      Itse olen ollut samantyyppisessä tilanteessa, tosin sillä erolla, että tölväisijä oli nainen, jota lähestyin. "Älä edes yritä!" Kysyinkin neidolta, mitä hän ajatteli minun yrittävän, koska en ollut sanonut hänelle vielä mitään. Ihan hauskaa vonkaamista siitä tuli, kun otan tuollaiset tilanteet huumorilla.

      Myöhemmin illasta minulla olikin jo naisseuraa, ja tölväisijä katseli ehkä hieman mustasukkaisena, että mitäs nyt kävi?

      Ja jos naisen "poikaystävistä" ryhdytään puhumaan, niin sehän ei ole kuin hidaste.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5168
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1502
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1343
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1036
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      948
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      727
    Aihe