Täytän jotakin 50.ja 60.välillä. Olen nainen. Kukaan ei ole muistanut minua tänään. Voisiko tämä porukka täällä ilahduttaa pienillä onnentoivotuksilla?
Mulla on syntymäpäivä!
30
168
Vastaukset
- elokaunokki..
Paljon Onnea Sinulle tuntematon :)!
- ...
Olisit tehnyt elämässäsi edes jotain, sun elämä oli ja meni jo.
Idioottimaisimmasta päästä asioista, mistä ihmiset nostaa metelin on jotkun heevatan syntymäpäivät. Pikkukakaroilla sen jotenkin ehkä ymmärtää, mutta ei enää aikuisilla ihmisisllä. kai vietät kivoja nimppareita ja juhlit kaikki joulutkin, märisemällä että ei tullut tarpeeksi lahjoja?
=DW= - Rattus sp.
Onnea toivotan näin syntymäpäivänäsi. Muistahan hemmotella itseäsi tänä päivänä.
- Yksinäinen susi
Kiitos toivotuksistanne :-). Sinullekin, joka vedit herneen nenääsi.
- ihan mies.
Yksinäinen susi kirjoitti:
Kiitos toivotuksistanne :-). Sinullekin, joka vedit herneen nenääsi.
Se on mielisairaalasta avohoidossa tuo joka pesiytynyt palstalle. Siitä kannata välittää. Katkera kaikille. Ei osaa kuin veetuilla. DilleWille sen nimi on. Elämä persuksillaan ja pysyy.
Niitä on joka saitilla nuittia sairaita. Lääkehoito ei ylety kaikkialle.
Onnea vaan toivottaa saan, onnea on pienikin huomio. - Reiska Rento
ihan mies. kirjoitti:
Se on mielisairaalasta avohoidossa tuo joka pesiytynyt palstalle. Siitä kannata välittää. Katkera kaikille. Ei osaa kuin veetuilla. DilleWille sen nimi on. Elämä persuksillaan ja pysyy.
Niitä on joka saitilla nuittia sairaita. Lääkehoito ei ylety kaikkialle.
Onnea vaan toivottaa saan, onnea on pienikin huomio.Ymmärtääkseni tuo DW on lessu tms uskovainen. Ainakin vaahtoaa siihen malliin.
- Wil-jooooooo
Reiska Rento kirjoitti:
Ymmärtääkseni tuo DW on lessu tms uskovainen. Ainakin vaahtoaa siihen malliin.
A-ha, värssyvouhottaja lycra tilli.
- Salander*
Onnea!! Ja nyt korvat kii, koska aion laulaa.
No niin, nyt voit näpytellä kiitoksen takas, lopetin jo :))- Kuuntelen?
Mitä lauloit? Hyräile pätkä tai vihellä.
- Yksinäinen susi
Olipa kaunis laulu - kiitos :-))
Kuuntelen? kirjoitti:
Mitä lauloit? Hyräile pätkä tai vihellä.
Ei uskalla enempää, joko naapurit häätää mut tai jos ne ei ole kotona, saan niiden koirat ulvomaan ja heidän naapurit häätää mut..
Semmostahan se tahtoo tänä päivänä vähän olla, kukas meitä kaikkia nyt muistaisi, vaikkei niin yksinäisiä susia oltaisikaan.
Oletkohan tuota itsekkään joka vuosi muistanut, kun täytät jotakin 50 ja 60 väliltä;)
Laskuissa jo sekaisin?;)
Onnea syntymäpävänäsi!
http://flowerpicturegallery.com/v/garden-flowers-gallery/Epcot Flower Garden with full of beautiful and colorful flowers.JPG.html- Onnitellen ♪ ♫♪ ♫♪ ♫
Onnea sulle yksinäinen susi
täältä tulee hali ja pusi ! Mä puolestani vietän epäsyntymäpäivää! Ei sitäkään kukaan huomioinut! No sämpylät pyöräytin ja kaffeen kanssa nautin! Meneehän se näinkin!
- Yksinäinen susi
Täällä on tosikivaa väkeä! Olen saanut onnitteluja, suoraa puhetta, lohdun sanoja,laulun, kukkia koko pellollisen, halauksia ja pusunkin. Enpä.osannut edes kuvitella. Nyt nautin kahvin ja leivoksen! Taidan piipahtaa täällä toistekin.
Täällä on tosikivaa väkeä! Olen saanut onnitteluja, suoraa puhetta, lohdun sanoja,laulun, kukkia koko pellollisen, halauksia ja pusunkin. Enpä.osannut edes kuvitella. Nyt nautin kahvin ja leivoksen! Taidan piipahtaa täällä toistekin.
Teretulemast vaan vaikka harvakseltaan itsekin käyn! Mutta onks toi sun imago yksinäisenä sutena uhattuna, jos useammin käyt? Niin tai näin mutta osanotot ikääntymisen johdosta!
- Virheetön mies :)
Minäkin olen kiva. Ehkä juuri siksi, että käyn täällä todella harvoin.
Että onnea vaan. - Onnitellen ♪ ♫♪ ♫♪ ♫
Hitaana hämäläisenä onnittelen Sinua hieman myöhässä
http://www.youtube.com/watch?v=HcdsJG9oPwc - Onnitellen ♪ ♫♪ ♫♪ ♫
Onnitellen ♪ ♫♪ ♫♪ ♫ kirjoitti:
Hitaana hämäläisenä onnittelen Sinua hieman myöhässä
http://www.youtube.com/watch?v=HcdsJG9oPwcoli > NorMix
Onnitellen ♪ ♫♪ ♫♪ ♫ kirjoitti:
oli > NorMix
Ei haittaa, sattumoisin tänäänkin vietän epäsyntymäpäivää... kuten myös huomenna! Niin ja KIITOS hienosta onnittelubiisistä, kovasti piristi....ja ehkä vielä yhdet epäsyntymäpäivän kunniaksi! :)
Irkka kirjoitti:
Ai, sinäkin pidit sämpylän leipomispäivän. Kahvit ja sämpylää riitti vielä aamullekin.
Kyllä vaan, sairaslomalla kun on aikaa ja uunituore sämpylä ON hyvää! Aamuffeella söin kanssa ja vielä on iltapalaksikin!
Tässä tälläinen humoristinen:
Tiedät olevasi ikäloppu, kun muistat ajan, jolloin virheet olivat ihmisten eivätkä tietokoneiden syytä.
Nicole Reuben
Kukkaa en saanut tänne kopioitua, ole sinä se :)- Virheetön mies :)
Kyllä olen aina syyttänyt tekniikkaa, Järvisen puu suksista alkaen, ja jos ei sukset niin voitelu.
Sittemmin onkin maailma teknistynyt sellaisella vauhdilla, että syitä on löytynyt sitä mukaa. Virheetön mies :) kirjoitti:
Kyllä olen aina syyttänyt tekniikkaa, Järvisen puu suksista alkaen, ja jos ei sukset niin voitelu.
Sittemmin onkin maailma teknistynyt sellaisella vauhdilla, että syitä on löytynyt sitä mukaa.Hyvän huomion olet sitten tehnytkin ja tuon osaan kyllä kepeästi ja vaikka huivi silmillä kopsata omaan selittelykirjooni :)
- Virheetön mies :)
vantaannainen kirjoitti:
Hyvän huomion olet sitten tehnytkin ja tuon osaan kyllä kepeästi ja vaikka huivi silmillä kopsata omaan selittelykirjooni :)
Kannattaa kopsata. Asiasta on enemmän hyötyä kuin haittaa: "oli huono kenttä, akku loppu, nettiyhteys pätki, kahvinkeitin räjähti, pesukone linkosi itsensä ulos, juna jäätyi Tikkurilan ja Pasilan välille eikä yksikään bussi kulkenut, sähköinen ovilukitus petti enkä päässyt ulos kodistani, operaattori oli muuttanut asetuksia en päässyt soittamaan, pölynimurissa on tehdasaikainen synnynnäinen vika korjaaja ei ole käynyt, en ole päässyt siivoamaan, lähikaupassa oli lamput loppu enkä näe pimeässä mennä sähköposteihini, suihkussa on hengenvaarallinen letku siksi kainaloni tuoksuvat, käytän vain käsin valmistettuja tuoksuja mutta niitä ei myydä missään ja mäntysuopa ei ole rexona...........
- -sama-
Virheetön mies :) kirjoitti:
Kannattaa kopsata. Asiasta on enemmän hyötyä kuin haittaa: "oli huono kenttä, akku loppu, nettiyhteys pätki, kahvinkeitin räjähti, pesukone linkosi itsensä ulos, juna jäätyi Tikkurilan ja Pasilan välille eikä yksikään bussi kulkenut, sähköinen ovilukitus petti enkä päässyt ulos kodistani, operaattori oli muuttanut asetuksia en päässyt soittamaan, pölynimurissa on tehdasaikainen synnynnäinen vika korjaaja ei ole käynyt, en ole päässyt siivoamaan, lähikaupassa oli lamput loppu enkä näe pimeässä mennä sähköposteihini, suihkussa on hengenvaarallinen letku siksi kainaloni tuoksuvat, käytän vain käsin valmistettuja tuoksuja mutta niitä ei myydä missään ja mäntysuopa ei ole rexona...........
Yleisin vastaus minulla taitaa olla, että en ole voinut vastata tekstiviestiisi kun kuivomustekynällä on niin huono kirjoittaa näytölle ja tussi ei lähde pois.
Myöhästynyt Onnentoivotus täältäkin!
Oman iän muistan, kun muistan syntymävuoden :) Jos ei oo tasakymmeniä, tulee melki kiusaantunut olo, jos joku pienen lähipiirin ulkopuolelta muistaa.. harvemmin sitä sattuukaan.
Nimppari on melki kivempi, ainakin, jos vie töihin jotain hyvää kahvihuoneeseen.. saa onnitteluja..vink..vink.. :))- johan nyt
Onnea, syntymän vuosipäivän johdosta. Ikää alkaa olla, kun kapea vyötärö ja avara mieli ovat vaihtaneet paikkaa. Siihen on vielä aikaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422631Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse802014Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101898Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki831357- 671315
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171238TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161108Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901090- 71943
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42934