Ategon parkki sammuu

minä

Onko kellään ollu samaa ongelmaa? Eli ategon vas. etuparkki palaa hetken ja sitten sammuu. Muut toimii. Vasemmalla takana saattaa olla samaa ongelmaa kun sivuäärivalojen johtosotkusta on vedetty jälkiasennettu johto takavalon sisälle. Onko Ategossa joku valojen ohjausyksikkö jonka kautta parkit tulee. Auton vuosimalli on 2003

3

232

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mersu käyttää parkeissa 10w polttimoita, muut merkit pääsääntöisesti 5w polttimoita.
      Tarkista polttimoitten wattimäärä.
      Auton tietokone vahtii polttimoitten Wattimääriä jos on heittoja niin sammuttaa kyseiset lamput.
      Esim. jotku merkit tulkitsee että jossain on oikosulku jos on laitanut 5w polttimon paikalle 10w polttimon tai sit parkeista on otettu sivuvaloja.

• 10

Hyvä vinkki. Laitoin itse 5W polttimon paikalleen (vanha oli myös 5W). Täytyypä vaihtaa uudestaan.

• yuii
        10 kirjoitti:

Hyvä vinkki. Laitoin itse 5W polttimon paikalleen (vanha oli myös 5W). Täytyypä vaihtaa uudestaan.

Tarvinneeko myös -98 Atego 10-wattiset? Palaa kyllä, mutta antaa kojelautaan parkin häiriövalon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      178
      1672
    2. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      896
    3. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      39
      852
    4. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      801
    5. 60
      658
    6. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      69
      620
    7. Olet niin tärkeä

Et edes tiedä sitä, tai ehkä tunnet sen… Sinussa on jotakin pysyvää, tuttua, turvallista, kodikasta.
      Ikävä
      19
      561
    8. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      526
    9. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      36
      521
    10. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      19
      511
    Aihe