Sunnuntaihuvitus

Olen vilkuillut yhtä mainosta, jossa vilahtelee muinainen märkä uni, herkullisessa topissa.
Kuvitellaas kaikki että olisimme kolmekymppisiä, kaipaavasti väriseviä Haavanlehtisiä.
Lehtisiä, joita ei tanssilavoillakaan kukaan tule noutamaan, sen paremmin kuin kotoakaan.
Ja sit ilmestyisi, kuin Taivaasta, paikallislehteen ilmoitus:
Soita heti tähän numeroon: 6xx6ee7772, Treffitakuu!!!

Sit soittaisi nainen:
Kultamussulutunen, otamme teidät mielellämme jäseneksemme, eikä maks mittää.
Teidän pitää vain allekirjoittaa kansamme sopimus, että menette jokaiselle treffille jonka me osoitamme teille, ja kestätte treffit loppuun saakka.
Jos tulee häät, lupaamme lahjoittaa teille pienen pullon Shampanjaa.

Mies soittaa:

Kaltaisenne komistus on aina tervetullut meidän jäseneksemme, jäsenyys maksaa 300 markkaa, ja teidän pitää allekirjoittaa kanssamme sopimus jossa sitoudutte maksamaan 500 Markkaa jokaisesta treffistä, ja hyväksytte rakkaudenkuiskutukset millä kielellä hyvänsä.
Jos tulee häät, lupaamme teille Shampanjat, puoleen hintaan.
Ja jos suostutte, että saamme kuvata itsellemme mainosfilmin häistänne ja näyttää sitä Televisiossa, ei teidän tarvitse maksaa kuin Alkoholiverojen verran.
Ja tuota...jäsenmaksu on kuukausimaksu.

Kaikki yli 70V. saavat kirjoittaa myös nykytilastaan. :)
Ja jokunen, reilusti nuorempikin, vaan en laita tähän nimimerkkejä.

H.

20

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei mee jakeluun

Mikä kohta aloituksessa on sitä huvitusta? Mistä nykytilasta pitää kirjoittaa, ei olla kolmikymppisiä?

• Mäen jaksanu edes lukee tota.

• minttupuu kirjoitti:

Mäen jaksanu edes lukee tota.

Minä sentään yritin.. :))
        Ikinä en tuommoisiin numeroihin soita, enkä jäseneksi ala, jos järjissäni pysyn.

• henrjii

Persus sentään, onko Suomi irtautunut eurosta, ihan en ole ehtinyt seurata, kun on ollut muuta hommaa.

• Henkka, katos kun me ollaan muka kolmekymppisiä, silloin oli vielä markat käytössä.
        Se oli mun elämässä vuosiluku yheksäntoistasataakaheksankymmentäkolme, muistaakseni..

• selvitysmies.

Mistähä se hunski on nyt sekasin?

• Marista?

• Anceli kirjoitti:

Marista?

Huumoria ystäväni,huumoria kaikki tyyni,mestari on puhunut.

• koti-kiusattu kirjoitti:

Huumoria ystäväni,huumoria kaikki tyyni,mestari on puhunut.

Huumoriapa hyvinkin, mitäpä muuta.
        Lähtisiksää mun kans semmosille reffeille, jos me oltais nuorii ja nättei?

• k/k
        Anceli kirjoitti:

Huumoriapa hyvinkin, mitäpä muuta.
        Lähtisiksää mun kans semmosille reffeille, jos me oltais nuorii ja nättei?

En oo kattonu olik siin jotain linkkiä mut ainahan nuori ja vapaa treffeille lähtis.
        Nätti en koskaan oo ollu mut punakka hanakka ja tanakka oon ollu koko ikäni.

• k/k kirjoitti:

En oo kattonu olik siin jotain linkkiä mut ainahan nuori ja vapaa treffeille lähtis.
        Nätti en koskaan oo ollu mut punakka hanakka ja tanakka oon ollu koko ikäni.

En minä nähnyt missään mitään linkkiä..
        Sittenhän me oltais ihan samanlaisii.. sovittais oikein hyvin toistemme seuraan.

• k/k

Niinpä kun kaks pimeetä on porukas niin kyl siin jotain pikkunäppärää keksitään.
      Vieläks siel joutsenlammel tarkenee istuskella?

• Ei meillä aika pitkäks kävis, se on varma juttu.
        Laulua, leikkiä ja ilonpitoa..
        Tarkenee siellä, kun laittaa jotain suojaa pepun alle, eikä lampeen auta mennä istuskelemaan, rannalla vaan tai sitten siinä metsän reunassa. On nimittäin tosi paljon vettä lammessa, osa pyrkii metsäänkin.

• k/k
        Anceli kirjoitti:

Ei meillä aika pitkäks kävis, se on varma juttu.
        Laulua, leikkiä ja ilonpitoa..
        Tarkenee siellä, kun laittaa jotain suojaa pepun alle, eikä lampeen auta mennä istuskelemaan, rannalla vaan tai sitten siinä metsän reunassa. On nimittäin tosi paljon vettä lammessa, osa pyrkii metsäänkin.

Niinpä,kattelin just uutisia et nyt olis rantatontteja pohjanmaalla myynnis.
        Olen syöny ainoostaan pari krillimakkaraa kesän aikana joten eiköhän se tapaaminen menis niis merkeis.
        Hyvä ruoka tois sen paremman mielenkin esiin niin et ei me ketään haukuttaiskaan

• k/k kirjoitti:

Niinpä,kattelin just uutisia et nyt olis rantatontteja pohjanmaalla myynnis.
        Olen syöny ainoostaan pari krillimakkaraa kesän aikana joten eiköhän se tapaaminen menis niis merkeis.
        Hyvä ruoka tois sen paremman mielenkin esiin niin et ei me ketään haukuttaiskaan

Juu, syötäis makkaraa ja kateltais väriseviä haavanlehtisiä.
        Mun pitää vissiin lopettaa, kohta taas joku sanoo, että mä kaappasin tämän aloituksen, mutta kun tässä oli niin väljää tilaa kirjoitella... :)
        Enkä mä yksinäni koskaan juttele, aina on kaveri löytynyt.

• k/k
        Anceli kirjoitti:

Juu, syötäis makkaraa ja kateltais väriseviä haavanlehtisiä.
        Mun pitää vissiin lopettaa, kohta taas joku sanoo, että mä kaappasin tämän aloituksen, mutta kun tässä oli niin väljää tilaa kirjoitella... :)
        Enkä mä yksinäni koskaan juttele, aina on kaveri löytynyt.

Joo niin se enkeli on,me kun ollaan reheviä niin toi rönsyily sujuu meiltä.

• k/k kirjoitti:

Joo niin se enkeli on,me kun ollaan reheviä niin toi rönsyily sujuu meiltä.

Ollan sellaisia Rönsyliljoja, rönsyillään rehevästi vähän joka suuntaan.

• joopajoo

Hunksi on aika säälittävä.

• niimpä niin

Montakohan salkkua on mennyt kun ei tuu tolkkua hänen jutuistaan,aina vaan älyttömämpään suuntaan.

Sen saa mitä tilaa.

• :;:;:;*

Eipä kannattaisi nähdä noin vetisiä unia jos tuollaisia ajatuksia tulee sitten mieleen.

Rapsuttele vaan sinäkin kaikessa rauhassa Rasputiasi kylkiä.

Me taidamme elää oman mallimme mukaan ja odottaa mitä elämällä on meille itse kullekin vielä tarjolla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      31
      3507
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      123
      1399
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1321
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      71
      1048
    5. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      1041
    6. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      187
      1026
    7. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      967
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      941
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      67
      920
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      78
      875
    Aihe