Olisin lähdössä jollekin Kanariansaarista marraskuun toiseksi viimeiseksi tai viimeiseksi viikoksi (tai 2 viikoksi). Olisiko joku yksinäinen innokas lähtemään sinne? Saisi matkan halvemmalla kuin yksin matkustaen. Haen siis vain nimenomaan matkaseuraa kulujen takia. Äkkilähtöä katselen. Ja jos joku lähtisi mukaan, pitäisi tietysti ensin tavata, ettei tule mitään ongelmia.
Laitoin ton viestin tonne kanarialpalstalle, mutta taitaa olla väärä paikka.
Kanarialle marraskuun lopussa
Elina19999
3
328
Vastaukset 3
- kiinnostaa....
olisko mail osotetta
joo kyllä täällä olis yksi halukas, ja sopii että vain matka seuraa. oon jo 50v mutta sosialinen enkä mikään kähmiä ja kunnioitan toisia.
kerron lisää itsestäni jos kiinostaa
Ter: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.742425Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt371987- 1011243
- 491022
- 94937
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.26857Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,150731- 30726
- 41695
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56598