Dice tekee battlefieldin pelaamisesta rasittavaa

-999

1,5gigan päivitys yhä katoaa äänet ja ai että sitä fiilistä ku oot kunnon listimis putkessa menossa ni peli jäätyy! Nice job dice

14

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -999

      Onko kellään samoja ongelmia? Kyllä katoaa motivaatio ku peli jäätyy lähes päivittäin eikä omassa koneessa pitäs olla mitään vikaa ja ei voi olla kyse ees kuumentumisesta ku jos alle 2n tunnin jälkeen tekee sitä...

    • hmmmmmmmm

      Outoa. Itellä tekee tuota boxilla muttei pleikkarilla.

      • Mcvege

        Hoh? Itsellä ei ole koskaan jäätyny tai vastaavaa miksiköhän?


    • bäfä

      Täällä samaa vikaa, että koko pleke leipoo välillä jumiin kesken pelin.. välillä minuutin pelaamisen jälkeen välillä saa pelata monta tuntia

    • 2g12g2

      On se muute kumma murphynlaki että aina se jäätyy silloin kun on joku hyvä putki menossa. Harvemmin lagaa huono peli grrrrr.....

      • 19+19

        " Harvemmin lagaa huono peli grrrrr....."
        no eikös tuo ole juuri sieltä huonommasta päästä?


      • bäfä

        Monet hyvät pelit kieltämättä mennyt pilalle, kun pleke leiponut kiinni, mutta onneksi sentään ne pisteet saa, vaikka peli sekoaa.. Mutta toisaalta, vähemmän tuo vika ärsyttää, kun se, että joku peelo admin bannii, tai potkii pelistä pihalle, jos liian hyvin pärjää.. tätä tapahtuu useammin, kun pleikkarin jumittamista


      • qeffqg
        bäfä kirjoitti:

        Monet hyvät pelit kieltämättä mennyt pilalle, kun pleke leiponut kiinni, mutta onneksi sentään ne pisteet saa, vaikka peli sekoaa.. Mutta toisaalta, vähemmän tuo vika ärsyttää, kun se, että joku peelo admin bannii, tai potkii pelistä pihalle, jos liian hyvin pärjää.. tätä tapahtuu useammin, kun pleikkarin jumittamista

        Jep, Sen voi onneksi välttä kun valitsee dicen serverin. Ei sitä kyllä itekään aina tuu tehtyä.


      • -999
        bäfä kirjoitti:

        Monet hyvät pelit kieltämättä mennyt pilalle, kun pleke leiponut kiinni, mutta onneksi sentään ne pisteet saa, vaikka peli sekoaa.. Mutta toisaalta, vähemmän tuo vika ärsyttää, kun se, että joku peelo admin bannii, tai potkii pelistä pihalle, jos liian hyvin pärjää.. tätä tapahtuu useammin, kun pleikkarin jumittamista

        mix dice ei korjaa ongelmaa vaa liekkö peli ni raskas että se justiin ja justiin pyörii mutta sitte onki näitä ongelmia.


    • Frosbite 2 takia se jäätyy vanhemmissa ps3 2010vm ylöspäin ei jäätyile.

    • BF34EVER

      Tehkää ite parempi peli.

      • vaadin täydellisyytt

        Eikö sua yhtään harmita nuo virheet vai toimiiko sulla täysin moitteettomasti BF34EVER? Itseä ainaki risoo tuo epätasainen kokonaisuus ei luulis olevan liikaa vaadittu että saa pelin joka toimii niinku pitää...


      • Mcvege
        vaadin täydellisyytt kirjoitti:

        Eikö sua yhtään harmita nuo virheet vai toimiiko sulla täysin moitteettomasti BF34EVER? Itseä ainaki risoo tuo epätasainen kokonaisuus ei luulis olevan liikaa vaadittu että saa pelin joka toimii niinku pitää...

        Onko mimmoinen pleikka sulla ?


      • ap
        Mcvege kirjoitti:

        Onko mimmoinen pleikka sulla ?

        160gb slim vm 2011 tai 2010 en muista ihan tarkasti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      16
      572
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      447
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe