Kuinka littanaksi muuttuu, kun putoaa 36 kilometristä?

kovaa ja korkealta

Taitaa ne jäännökset mahtua pienelle paistinpannulle.
Kohtahan se nähdään, kun tämä ennätyksenyrittäjä tekee temppunsa.
Mikä ihmeellinen vimma saa ihmisen edes yrittämään näin järjetöntä vapaapudotusta?

Ei taida kotivakuutus korvata seurauksia...

20

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laskehan sinä.
      Vettä on ihmisessä 60-70%
      Suojapuku sit on vähän raskaampi.
      Tuosta saat massan, ja kiihtyvyys on vakio, riippuen haihtuvuudesta, ja haihtuvuus riippuu korkeudesta.

      Miksi tämä sinua kiinnostaa?
      Kun ei tietouskaan näytä kiinnostavan.
      H.

      • kovaa ja korkealta

        Mikä ihme sua oikein vaivaa?
        Jatkuvaa nälvimistä ja toisten kommenttien halveksimista.
        Jätä rauhaan ne jutut, jotka ei sua kiinnosta!


      • kovaa ja korkealta kirjoitti:

        Mikä ihme sua oikein vaivaa?
        Jatkuvaa nälvimistä ja toisten kommenttien halveksimista.
        Jätä rauhaan ne jutut, jotka ei sua kiinnosta!

        "kovaa ja korkealta"

        Keskustelupalsta on vähän vaikea.
        Siellä joutuu antamaan ja ottamaan, eikä aina voi ottaa sitä mitä haluaisi.
        Varsinkin jos tekee aloituksestaan mielenkiintoisen, niin mielenkiintoisen että kirjoitus on osaamaton.
        Älä minua siitä syytä.

        H.


      • hus hus
        hunksz kirjoitti:

        "kovaa ja korkealta"

        Keskustelupalsta on vähän vaikea.
        Siellä joutuu antamaan ja ottamaan, eikä aina voi ottaa sitä mitä haluaisi.
        Varsinkin jos tekee aloituksestaan mielenkiintoisen, niin mielenkiintoisen että kirjoitus on osaamaton.
        Älä minua siitä syytä.

        H.

        Pysyisit poissa jonkun aikaa,sua vois vaikka alkaa kaivatakkin.


      • vyysikko?

        Mitä sinä sekoilet haihtuvuudesta?


      • Nuuh, nuuh!
        hunksz kirjoitti:

        "kovaa ja korkealta"

        Keskustelupalsta on vähän vaikea.
        Siellä joutuu antamaan ja ottamaan, eikä aina voi ottaa sitä mitä haluaisi.
        Varsinkin jos tekee aloituksestaan mielenkiintoisen, niin mielenkiintoisen että kirjoitus on osaamaton.
        Älä minua siitä syytä.

        H.

        Hunskilla on taas pitsipöksyt
        kateissa. Joutuu nuuhkimaan
        omiaan. Mutta hyvä että nekin!


    • Veikkaaja, oikein :)

      Ei siinä muutu littanaksi jos osaa tulla sukellusasennossa, pää edellä.
      Paremminkin miettiä, kuinka syvälle uppoaa siellä hiekkakentässä?
      50 metriä, veikkaan.

      • Veikkaaja, oikein :)

        Vastaukseni edellytys on siis se, ettei käytä laskuvarjoa.


    • Pirre*

      Ilmeisesti jäätyneenä putoaa ja hajoaa tuhansiksi palasiksi.., hullu mies, itsemurhan tekee..

      • "Pirre*"

        "Vettä on ihmisessä 60-70%
        Suojapuku sit on vähän raskaampi.
        Tuosta saat massan, ja kiihtyvyys on vakio, riippuen haihtuvuudesta, ja haihtuvuus riippuu korkeudesta."

        Laskehan sinä.

        H.


    • Joskus kansakoulus oli juttua ilman tiheyrestä ja muista joutavan päiväsyyksistä mut jotenkin ne liittyy tohon korkeus/ vauhti juttuun .
      Mä kyl luulen et se fuskaa lopussa ja avaa sen laskuvarjonsa.
      Kyl se sielt avaruurest sen verran lujaa tulee et hyvällä tuuril menee äänivalli rikki.

    • Tuolta linkki live!
    • .p

      Toivottavasti pääsee maan kamaralle terveenä ja hyvinvoivana. Perhe ja ystävät taivaalle tähyyvät.

      Jo tunnin olen seurannut nousua.

      • en kyllä menisi

        Kohta ne mahdolliset ongelmat alkavat.
        Korkeutta jo yli 20 km.
        Mahtaako pallo kestää vai tuleeko alas kapselin varjon varassa.
        Mutta huimat on näköalat!


      • .p
        en kyllä menisi kirjoitti:

        Kohta ne mahdolliset ongelmat alkavat.
        Korkeutta jo yli 20 km.
        Mahtaako pallo kestää vai tuleeko alas kapselin varjon varassa.
        Mutta huimat on näköalat!

        Meikää huimaa edes katsoa.
        Toivottavasti kaikki päättyy hyvin.
        Ihmeen nuorekas keskustelukumppaninsa, 84-vuotias ensimmäinen avaruudenvalloittaja.


      • en kyllä menisi
        .p kirjoitti:

        Meikää huimaa edes katsoa.
        Toivottavasti kaikki päättyy hyvin.
        Ihmeen nuorekas keskustelukumppaninsa, 84-vuotias ensimmäinen avaruudenvalloittaja.

        Ei mua toi korkeus vaivaa yhtään.
        Kuitenkin se jotenkin nipistelee vatsanpohjasta.
        Hyvin voi kuvitella sankarin tuntemuksia:

        Niin monta asiaa voi mennä pieleen.
        Toivottavasti ei ala nenää kutittamaan!


      • Siellä siellä.
        .p kirjoitti:

        Meikää huimaa edes katsoa.
        Toivottavasti kaikki päättyy hyvin.
        Ihmeen nuorekas keskustelukumppaninsa, 84-vuotias ensimmäinen avaruudenvalloittaja.

        25 km lähestyy.
        Kävihän se jo ekalla yrityksellä tosi korkealla.
        Mutta tuuli alkoi heittelemään ja riepottamaan. Piti tulla alas.

        On kai noissa jutuissa turvajärjestelmät jos helium pallo 230 metriä repeää?

        Kapselissa omat varjot.


      • .p
        Siellä siellä. kirjoitti:

        25 km lähestyy.
        Kävihän se jo ekalla yrityksellä tosi korkealla.
        Mutta tuuli alkoi heittelemään ja riepottamaan. Piti tulla alas.

        On kai noissa jutuissa turvajärjestelmät jos helium pallo 230 metriä repeää?

        Kapselissa omat varjot.

        Eikö pallossa näyttäisi olevan useita pienempiä palloja sisällä?
        Lämpötila nousee, oli jo alle 60, nyt 40 miinuksessa.
        Aurinkoko lämmittänee?


    • kovaa ja korkealta

      Hyvinhän se loppujen lopuksi meni!
      Ja muutama miljoona oli seuraamassa lähetystä netin kautta.
      Pakko myöntää, että kova jätkä!

      • kovaa ja korkealta

        Oikaisu:
        Se olikin peräti 39 kilometriä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe