Ikää 35-vuotta ja lapset 8 ja 5 vuotiaat. Parisuhde kunnossa naimisissa oltu kohta 10 vuotta ja arki rullaa. Mulle lapset ovat aina olleet elämänilo ja olenkin ollut heidän kanssaan kotona hoitovapaalla aina kolmevuotiaaksi saakka ja nytkin tehnyt lyhennettyä työpäivää jo puolitoista vuotta jottei pienen koululaiseni tarvitse olla niin paljon iltapäivisin yksin.Touhuan paljon lasteni kanssa ja olen läsnä toisin kun mieheni joka ei ole ihan niin perhekeskeinen kantaa kasvatusvastuun ja perushoidon mutta mitään ylimääräistä ei sitten teekään. esim lähde lasten kanssa puistoon tai uimahalliin.Nyt minulla on aivan hirvittävä vauvakuume ja haluaisin vielä sen yhden jos vaan luoja suo. Mutta mies ei suostu edes keskustelemaan asiasta vaan heti jos yritänkin asiaa ottaa puheeksi vastaus on todella tiukka ei eikä muuta. Hänellä on myös yksi teini-ikäinen lapsi edellisestä suhteesta johon ihan hyvät ja säännölliset välit. Olen todella harmissani et missä vaiheessa toinen saa päättää toisen puoliskon loppuelämästä keskustelematta asiasta kun koen et minulla olisi vielä niin paljon annettavaa yhdelle lapselle. Mitä tehdä? Salaakaan lasta en voi alulle saattaa vai..?!!
Vielä yksi mutta mies ei halua!!!
18
3750
Vastaukset
- jioppp
Tuo viimeinen lauseesi on kyllä ihan kamala. Jos teillä on parisuhde kunnossa, niin miten voit heittää edes vitsillä, että huijaisit toisen hankkimaan vielä yhden lapsen? Oletko ajatellut, että miehellekään ei ehkä ole herkkua olla koko ajan se perheen pääelättäjä, kun sinä olet kotona lasten kanssa ja teet lyhyempää päivää? Ehkäpä miehesi myös toivoisi enemmän aikaa myös kahden kesken ja juuri kun sitä alkaisi mahdollisesti vähän olla, sinä haluaisit vielä yhden lapsen?
- kolmas
No minä oon 34v. ja lapset meillä 8 ja 4 vuotta. Nuorimmaisen syntymän jälkeen vannoin, että lapset on nyt tehty, kunnes hoitovapailta töihinpaluun jälkeen iskikin ykskaks vauvakuume ja keväällä aloin miehelle vihjailla, että kun mun pitäis kohta vaihtaa kierukka uuteen, niin mitäs jospa ei laitettaiskaan uutta kierukkaa. Katottais jonkin aikaa miten käy jos mä oon luomuna.
No mieshän torppas kylmästi heti mun suunitelmani, eikä se innostunut yhtään niistä mun vauvahaaveistani. Miesten tapaan sillä oli heti jos jonkinmoisia syitä, että miksi meille ei enää voida hankkia lisää lapsia ja että mun ois vaan parasta hoitaa ajallaan sen kierukan vaihto uuteen.
No en alkanut siitä sen kanssa enempää jankuttamaan, mutta kuitenkin aina sopivissa tilanteissa siitä miehelle vihjailin ja varmaan arvaat, et milloin ne parhaat hetket ja tilanteet on tuosta asiasta miehelle vihjailla;)
Et arvaa miten iloinen ja samalla yllattynyt olin, kun mies tossa syksyn korvalla tuumaisi mulle yhtenä iltana sängyssä. Että oishan se jännää vielä kerran sekin asia kokeilla luomunaisen kanssa ja että voisin otattaa sen kierukkan vaikka heti pois. Hän käyttäis sitte vaikka kumia, jos alkais sille tuntumaan.
Nyt kierukka on pois ja ensimmäiset poiston jälkeiset menkat lopuillaan. Jännityksellä odotan tapahtuuko jo tässä kierrossa jotain.
Muuta neuvoa en osaa sulle antaa, kuin sen. Älä jankuta miehelle asiasta joka käänteessä, mutta pidä sitä kuitenkin sopivissa tilanteissa aina esillä ja vähän kuin leikin varjolla, ei jankuttaen. Älä hermostu, jos mies tyrmää sen ja alkaa luetella syitä, jotka yleensä ainakin mun miehellä oli vaan lähinnä tekosyitä.
Paras paikka asiasta puhumiselle oli ainakin meillä sänky ja tehokkainta se, kun esitin asian silleen viattomasti, mutta kuiten miehen mielikuvitusta kiihottaen...
Älä luovuta, vaan rukkaa sitä miestäsi pikkuhiljaa ja hyvin hellävaraisesti kuin leikin varjolla omille aaltopituuksille.
No sä varmaan ymmärrät, mitä tossa tarkoitin:)- Natusa
No joo sen viimeisen lauseen laitoin lähinnä keskustelua herätelleksäni koska sellaista en tod. Voisi kuvitella tekeväni menis kyllä pohja koko parisuhteelta. Eikä mun mies ole meitä elättänyt noita mun kotona olo vuosia vaan olin samalla yksityinen perhepäivähoitaja et sain kyllä palkkaakin. Ja tein keikka hommiakin toisesta lapsesta kun olen hoitoalalla töissä. No pointi oli lähinnä tuo keskustelu puoli kun kyllä mieskin toteuttaa haaveitaan juurikaan minulta kysymättä, harrastaa viikonloppuisin bänditouhuja ja on sen vuoksi paljon poissa kotoa.Että tekosyitä meilläkin tuntuu perustelut olevan jos nyt joskus niitä on jaksanut luetella. Lapsen tulo tuskin mun mieheni elämää juurikaan muuttaisi sillä olen todella huono kieltämään koskaan hänen menojaan. Jotenkin tuntuu et ei tässä vaan ole enään aikaa juurikaan odotella jos miehen mieli muuttuu kun ikä tulee vastaan ja mieskin on minua 5 vuotta vanhempi. Ihan kauheeta tällainen kuume mikä ei mee ohi muuta ajattelemalla varsinkin kun saan työn puolesta hoitaa noita pieniä päivittäin.
- viettelijä
Sama oli minulla kun sanoin miehelle että hän saa itse huolehtia ehkäisystä kun ei halua lapsia mutta minua ei lapsi haittaisi. Käytimme kumia mutta aina sängyssä miehen mielikuvitusta kiihottaen ehdotin kumin poistoa. Sanoin että ethän enää edes sovi kumin sisälle ja tuntuu paremmalta ilman ynnä muuta. Rukkasin häntä hellästi käsin ja vedin aina kumin pois niin ei hän voinut vastustaa vaan teki sen sitten ilman kumia välillä keskeytti mutta antoi lopulta mennä ihan loppuun saakka vaikka tiesi että haluan vauvan.
- Hyi hele
Että osaa naiset olla katalia ämmiä...
- ihan normaalia:)
Niin no paha sanoa. Jos tossakin mies ois todella halunnut ehkäistä, niin olis varmaan laittanut uuden kumin ja jatkanut vasta sitte.
En pitäis tota nyt mitenkään tuomittavana, kysessähän on pariskunta ja yleensäkin miehen lisääntymisvietti on helppo saada syttymään ja mies jättämään sen kumin pois, vaikka varmasti tietää yhtä hyvin kuin nainen, mitä siitä voi seurata.
- 5ytt
Mies ei tosin välttämättä ajattele enää siinä tilanteessa muuta kuin nautintoaan jos on hyvin kiihottunut. Minullakin oli tapana erään miehen kanssa tehdä homma käsin loppuun. Hän oli yleensä selällään makuullaan kun hieroin häntä käsin. Opin sitten huomaamaan aina kun hän oli saamaisillaan kun penis rupesi todella kovenemaan. Vedin sen sisääni ja hänellä rupesi melkein välittömästi tulemaan niin ei hän vastustellut vaan antoi tulla viimeiseen tippaan. Hän oli kyllä myös tehnyt selväksi että ei halua lapsia ja minä olin sanonut haluavani ja otti silti riskin.
- horovittuja olette!
joo ei tarvii ihmetellä miksi elätte perhehelvetissä..Kannattaako sitä vitttua revittää ja paskaan elämäänne itsekkäästi lapsia sotkea, kun äijjällänne on napero?
- bbb
Mulla on sma tilanne, että vauvakuume on kova, mutta mies on ehdottoman kielteinen. Minulla on jo onneksi kolme lasta, mutta haluaisin neljännen. Lopetin pillerit ja sanoin miehelle, että hän saa alkaa huolehtimaan ehkäisystä. Nyt meillä on keskeytetty yhdyntä käytössä ja olen saanut sen verran puhuttua, että ehkä aletaan ei-ovulaatioaikoina päästämään loppuun asti. Eli se on varma, että mieheni ei suostu lapsentekoon, ainoa mahdollisuuteni on vahinko Kyllä mä olen sen verran mahdollisuuksiani laskenut, että jo skeskeytämme ovulaatioaikaan ja muuten vedämme loppuun asti, niin kyllähän vahingolla on kohtalaiset mahdollisuudet tapahtua. Eikä tämä ole miehen huijaamista, kyllä mies tietää, että mies toivoo vahinkoa. Vinkkejä. miten saisi vahingon helpoiten tapahtumaan? Ratsastusasento voisi olla tehokas, tuleeko teille muuta mieleen? Asiat pitää ainakin yrittää sillä tavalla järjestää, että vahingolla on mahdollisuus toteutua...
- vahinko toiveissa
Eikö oo kummallista, että vaikka mies haluaa ehkäisyä, mutta jos joutuu huolehtimaan siitä itse, niin on hyvinkin pian valmis luopumaan kortsuista ja aletaan mennä tuurilinjalla ja keskeytetyllä.
Meillä tilanne se, etttä yksi lapsi ennestään ja mä olen kuumeillut toista jo pidemmän aikaa. Mies ei kuitenkaan ole halunnut, hänelle yksi lapsi riittää ja siksi mulla olleet pillerit käytössä esikoisen jälkeen, kunnes vuoden alussa tammikuussa niistä jouduin luopumaan. Silloin miehen kanssa sovittiin, että hän alkaa ehkäistä kortsuilla ja kyllä hän käyttikin niitä alkuun todella säntillisesti, kunnes joskus vapun tietämissä alkoi tehdä sitä, että tuli aina ensin paljaalla sisään ja vasta hetken touhuiltuaan laittoi kumin ennen laukeamistaan päälle.
Kun tää peli alkoi, niin muutaman kerran kysyin, et mitä sillä oikein on mielessä ja et ilman kumia ei ois mitään asiaa, jos ei kerran olla alkamassa vauvan tekoon.
No mies kun välttämättä halusi ja sanoi nauttivansa hommasta noin tehtynä, ja että osaisi kyllä ajoissa huolehtia kumin paikoilleen ettei laukeaisi sisään ja itsellä kun vauvatoiveet olleet jo useamman vuoden, niin tottakait annoin miehen touhuilla noin. Koko ajan salaa jopa toivoin vahinkoa ja yritin saada miestäni kaikin keinoin laukeamaan enen kumin laittoa.
Juhannuksena sitte pikku kaljoissaan mies ei tajunnutkaan lopettaa ajoissa, vaan antoi mennä antoi mennä kaiken sisään. Siitä se sitte lähti ja sama peli jatkui koko kesäloman ja meillä oli silloin seksiä tosi paljon ja joka kerta sillä oli kyllä kortsut varattuna, mutta miehen oma nautinto vei aina voiton ja mies ei edes yrittänyt keskeyttää ja laittaa kumia, vaan jatkoi aina loppuun. Harmi vaan, et raskaaksi en tullut noista kerroista.
Loman jälkeen meillä on koko syksy harrastettu jotain ihmeellistä miehen harrastamaa riskipeliä. Elikäs joskus harvoin hän malttaa keskeyttää ja laittaa kortsun, toisinaan taas kokeilee omia rajojaan, et jos vielä muutama työntö ja niillä kokeilu kerroilla yleensä himo vie voiton ja mies nauttii tunteesta nallin laukeamiseen saakka. Sanoo kuitenkin yhä, et hänelle yksi lapsi riittää, mutta jos nyt pääsis käymään vahinko, niin sitte katsotaan uudelleen, miten toimitaan.
Minä taas puoletani olen ilmoittanut, että jos tolla leikkimisellään saa mut raskaaksi, niin minä silloin myös sen lapsen haluan ja pidän.
Moni saattaa nyt kummeksua mua, kun lasken miehen noin estoitta touhuilemaan, mutta mitä se muille kuuluu?
Jos mulla on vauvakuume ja miehen sähläily antaa toiveen vahinkoraskaudesta, niin miksi kiusaisin miestäni?
Tätäkin oon näitä juttuja lukiessa miettinyt, että monella miehellä taitaa vaan olla niin, että ne salaa jossain mielensä sopukoissa haluaa polkaista naisensa paksuksi nimenomaan "vahingossa" sutaisemalla. Kun sensijaan meille naisille raskaaksi tuleminen on taas usein tarkoin harkittua, melkeinpä kliinistä puuhaa. - bbb
Korjaus: Kyllä mies tietää, että minä toivon vahinkoa.
Mäkin ihmettelen, miksi minun ja "vahinko toiveissa" tapaa toimia paheksutaan. Minkä sille voi, että meillä on vauvakuume ja miehellä ei? Tottakai ihanteena olisi, jos täydellinen yhteisymmärrys vallitsisi puolisoiden välillä. Mutta minkäs sille voi, jos näin ei ole? Kyllä miehen pitää ymmärtää, että aina kun harrastaa seksiä (ainakin näin epävarmalla ehkäisykeinolla), niin raskautuminen on mahdollista. Jos me saamme pidetty kummatkin aviopuolisot suht tyytyväisenä, niin onhan tämä silloin parempi, kun se, että toisen pitäisi väkisin taipua toisen tahtoon.
- yjytjyt
Mitenkä muut ovat ajatelleet jos mies ei halua enää olla yhdessä kun vauva on tulossa. Oletteko ajatelleet että alkaisitte yh raskaaksi tulon jälkeen. Itse sain lapsen lyhyen seksi suhteen seurauksena kun halusin lapsen mutta en löytänyt miestä jonka kanssa olisin halunnut naimisiin ja ikääkin alkoi jo olla.
- njytjtytjtjyt
Miehet on kyllä helppo saada touhuamaan ilman kumia. Minä tein miehelle selväksi että jos hän aikoo käyttää kumia niin lopetan antamasta hänelle kokonaan. Niin ei mennyt montaa minuuttia kun hän jo oli työntämässä sisään pienen lämmittely tuokion jälkeen kun en käsin ruvennut tekemään hänelle loppuun asti. Kun kysyin häneltä vielä kun olin hänen päällään että lopetanko niin hän suorastaan rukoili että jatkaisin ja sisäänhän ne kaikki tuli.
- zara
Totta ja mikä kummalisinta, niin jopa parin saunakaljan jälkeen ainakin mun mies alkaa puhua jo levottomia ja haluaa ehdottomasti tulla ilman kumia ja tehdä mut raskaaksi, vaikka seuraavana päivänä jo on taas ihan eri ääni kellossa.
No pitäiskö mun alkaa siinä tilanteessa lailliselta vihityltä mieheltäni ja lastemme isältä pihtaamaan? - Childrens superwisor
zara kirjoitti:
Totta ja mikä kummalisinta, niin jopa parin saunakaljan jälkeen ainakin mun mies alkaa puhua jo levottomia ja haluaa ehdottomasti tulla ilman kumia ja tehdä mut raskaaksi, vaikka seuraavana päivänä jo on taas ihan eri ääni kellossa.
No pitäiskö mun alkaa siinä tilanteessa lailliselta vihityltä mieheltäni ja lastemme isältä pihtaamaan?Voi vittulanväki..Huonosti pitää mennä jos tuollaisiin valaisiin sekaantuu.. Yök!! Ei mahda se pilimieskään mikään atleetti olla :) Nylkyttää pikkusella napetolls läskivalaan oaksuksi. Tyhmä poika ja ei tajua minkä virheen tekee. Yks vitu toimiva siittiö hedelmöittää mahon, tyhmän, vastiuttoman ja susiruman ryhävalaan, niin kyllä se on maailmanlopunmeininki.
- bbb
Nyt sitte ollaan raskaana mies antoi vihdoin periksi ja päästi sisään oikeaan aikaan. Kokeilin välillä pihdata vähän että miehen himot kasvaa ja sitten ehdotin sitomisleikkejä vieläpä ovulaatioaikaan. Sopii muidenkin kokeilla erilaisia juttuja ne näyttävät todella kiihottavan joitakin miehiä. Hän antautui täysin nautintoon kun ratsastin hänellä se oli minullekin jotain uutta ja todella kiihottavaa sitten kokeilin kivespussin ja peniksen kiristämistä narulla sitomisen yhteydessä. Se teki hänet todella kovaksi ja kuumaksi. Hän myönsi itsekin seksin yhteydessä että nautinto on niin suurta että hän ottaa vaikka mieluummin riskin että tulisin raskaaksi kuin että keskeyttäisin.
- Taas_vauvakuume_
Tää kyllä kuulostaa aika kamalalta, mutta itsekin olen samaan "huijaamiseen" sortunut. Ollaan me vauvaluumeiset naiset kamalia! ;)
- Yövuorosta hei
Taas_vauvakuume_ kirjoitti:
Tää kyllä kuulostaa aika kamalalta, mutta itsekin olen samaan "huijaamiseen" sortunut. Ollaan me vauvaluumeiset naiset kamalia! ;)
Hulluja te olette ja ette ajattele vastuullisesti. Melko puute pitää miehellä olla että teihin vitun losopersegorillanaamoihin sortuu. Mutta ei ole varmaan hirveesti vara alkaa ronkeliksi. Sääli lapsia. Rumia niistäkin tulee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1114369
- 793543
Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223401Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?843395Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?273296- 762964
- 892883
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim662841"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452800Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852589