keski-ikäiselle naiselle huumorintajuisista, juttelutaitoisista miehista ja naisista
Kavereita facebookiin
4
341
Vastaukset
eipä näy yhteystietoja?
- ei kiitos
Muuten kävisi, mutta facebook on maailman suurin kaatopaikka minne kaikki paska kasaantunut. Paljon parempiakin ja häiriöttömiäkin tapoja on keskustella kuin tuo mainittu kaadis.
- töpöhäntä1
kyllä mulle kaverit käy.itellä on sielä vaan lähinnä perhe ja jotain tuttuja..aika säälittävää varmaan jonku mielestä.joillaki on monta sataa tyyppiä sielä.huumorintajua mulla kyllä piisaa,mutta en mä siihen seinälle ihan kaikkea laita...:)Oon ite 46v ja mulla on 6 lasta...ja täältä pohojanmaalta..teni oon taas en oo vieläkää mikää expertti netin käytös ja monesti aika epäluuulonen kun aattelen että mihinkähän mä itteni oon taas klikannu.....onko sulla siä jo pitkäkin kaverilista? tv.Milla.
- suontausta
Linkkaatko sen? Mää linkkaan omani: https://www.facebook.com/suontausta89
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2744694Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343040Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442867Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k292851Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761801Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061654Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 601429
- 951292
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2151180