Joulukonsertit

Gilla*

Vielä ei Tapsa ole merkannut joulkonsertipaikkakuntia kotisivuille. Toivottavasti pian niistä ilmoitetaan kun Tapsa niin lupasi.

12

244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Odotellaan

    • Tässä niitä:

      Gilla Tähti-Liinilälle ja melina kakkos-Liinilälle tiedoksi:
      2.11 Nilsiän vanhainkoti
      3.11 Takahuhdin seurakuntasali
      9.11 Niuvanniemen sairaala
      10.11 Utsjoen HIV-keskus
      16.11 Kupittaan sairaala
      17.11 Uittamon kesäterassi
      23.11 Pitkänniemen sairaala
      24.11 Särkänniemen kauhutalo
      30.11 Westendin myytävänä oleva rokokoohuusholli

      Siinä se, konsertteja ei tipu enempää koska kysyntää ei ole ja nuo ym ovat myös peruutusuhan alla.

      • Ei fani

        Kiitos nuo oli hauskoja :-DViimeisen kohdalla repesin totaalisesti :-DD


      • Sepitini

        Miksi ilmoitit omat keikkasi tänne ? Puhe oli Tapsan joulukonserteista ei sinun esiintymisistäsi, niin että sorry vaan . Opettele luetunymmärtämistä.


      • Puollan aborttia!
        Sepitini kirjoitti:

        Miksi ilmoitit omat keikkasi tänne ? Puhe oli Tapsan joulukonserteista ei sinun esiintymisistäsi, niin että sorry vaan . Opettele luetunymmärtämistä.

        Sepitini Liinilän älykkyysosamäärä on pienempi kuin kengännumeroni ja mulla on sentään suuri kenkä: 46! Sepitini Liinilä on niin tyhmä, että ei edes tajua olevansa tyhmä. Ei osaa lukea, ei osaa kirjoittaa, ei osaa ajatella. Luetun ymmärtämistestissäkin sai vain miinuspisteitä. Surkea, ei olisi pitänyt koskaan syntyäkään, otus.


      • jOKU OSOITTAA TAAS TYHMYTTÄÄN..No tyhmälle ei voi mitään.


    • joku vaan

      Nyt on ne konserttipaikkakunnat kotisivuilta nähtävissä !

    • JESH!

      Tapsa joululaulut kirkko = lyömätön yhdistelmä !

    • JOSH!

      Tapsa joululaulut kirkko = lyömätön yhdistelmä, hautajaisetkin ovat hauskempia.

    • joulunlapsi3

      Olisi upeeta kuulla Tapanin laulamana joulukonserteissaan Konstan joululaulu. Se on tosi kaunis ja laulu ja sopisi mahtavasti Tapsan tunteikkaalle ja kaunissointiselle äänelle .

    • Annu.

      Ei vaan Leskisen Sika sopisi mahtavasti Tapsukan kolkolle ja täysin tunnetta vailla olevalle soinnuttomalle kiekumiselle. Muistuttaa ihan teurastamon ääniä joulun alla.

    • sulosointuja_

      Tapsa lauloi taannoin yhdessä joulukonsertissaan Tuikkikaa oi jouluntähtöset ja Varpunen jouluaamuna niin uskomattoman sykähdyttävästi, että jouduin oikein pinnistelemään etten olisi pillahtanut itkuun. Kuinka joku voikin osta laulaa niin kauniisti ja tunteisiin vetoavasti ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      122
      1251
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      929
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      835
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      621
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      600
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      577
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      508
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      491
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      238
      461
    Aihe