tykkäääkö tytöt mopopojista?

mopopoikaaa97

oon mopopoika ja kuulun meiän koulun mopojengiin siel on yhteensä 22 tyyppii ja oon varapomo. suurimmal osal siel on mopo joka menee noin 70km/h mut mun derbi menee noin 85 km/h ja pomon 91 km/h sentakii se on pomo

me yleensä hengataa yhen kaupan parkkipaikalla ja sit jotku tulee vittuilee meille et meiämn pitää antaa tilaa niille mut sit me kaikki ruvetaa kaasuttaa ja sit se yleensö lähtee pois. sit me aina ohitellaa autoja yhellä 50 km/h tiellä ku ne aja niin hiljaa

en oo jonne enkä juo es että turha sanoo et oon jonne ja juon es.


tykkääkö tytöt mopopojista??

281

9233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö-97

      TYKKKÄÄN:D sulosia :D paitsi jotkut on sellatteit ärsyttävii ylimielisii...

      • tyttö-98.

        Ei mitään vaikutusta, tai oikeastaan inhoa vain. Viritetyissä mopoissa ei ole mitään siistiä, varsinkaan siinä kun hengailette kaupan ovien lähellä ja katsotte kaltaisiani tyttöjä perään kuin meinaisitte raiskata. Ihan okei jos vaan käyttäisitte niitä ajoneivoina ettekä yrittäisi esittää niillä mitään...


      • yjfb r knllf

        EI. tytöt vihaa mopopoikii. ainaki mää. kuulostat ääliöltä ja nii paljo itteään täynnä olevalt niinku mopopojat yleensäki -.


      • kfdlpgkde
        yjfb r knllf kirjoitti:

        EI. tytöt vihaa mopopoikii. ainaki mää. kuulostat ääliöltä ja nii paljo itteään täynnä olevalt niinku mopopojat yleensäki -.

        kiva tollee yleistää "tytöt vihaa mopopoikii". aijjaa. suurin osa tytöistä jotka tänne on kommentoinu sanoo et tykkää mopopojist. VALOJA? puhu vaa omasta puolestas.


      • ++???????
        kfdlpgkde kirjoitti:

        kiva tollee yleistää "tytöt vihaa mopopoikii". aijjaa. suurin osa tytöistä jotka tänne on kommentoinu sanoo et tykkää mopopojist. VALOJA? puhu vaa omasta puolestas.

        miks kaikki vihaa tton ihme kfdlpgkde:n kommenttii ku se on iha totta mitä se sanoo?


      • Mopojonne 97 ;)

        Uuh ;)


      • Mopo keulii ;)
        tyttö-98. kirjoitti:

        Ei mitään vaikutusta, tai oikeastaan inhoa vain. Viritetyissä mopoissa ei ole mitään siistiä, varsinkaan siinä kun hengailette kaupan ovien lähellä ja katsotte kaltaisiani tyttöjä perään kuin meinaisitte raiskata. Ihan okei jos vaan käyttäisitte niitä ajoneivoina ettekä yrittäisi esittää niillä mitään...

        No entä jos tykkää keulii mopol, eikätee sitä sen takii että esittää?? Sitäpaitti mittää järkee jumittaa kaupa ees sinne taakse keulimaan ettei poliisit nää ;) Mitä turhaa lesoileen mopollaan .... NOLOA.


      • mopopoikiiiii<3
        kfdlpgkde kirjoitti:

        kiva tollee yleistää "tytöt vihaa mopopoikii". aijjaa. suurin osa tytöistä jotka tänne on kommentoinu sanoo et tykkää mopopojist. VALOJA? puhu vaa omasta puolestas.

        mä ainaki rakastan mopopoikiii :P


      • Anonyymi
        mopopoikiiiii<3 kirjoitti:

        mä ainaki rakastan mopopoikiii :P

        JOO SAMA!!!!


      • Anonyymi
        mopopoikiiiii<3 kirjoitti:

        mä ainaki rakastan mopopoikiii :P

        Rakastatko enään mopopoikia mulla olisi tässä vieressä yksi erittäin komea yksilö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastatko enään mopopoikia mulla olisi tässä vieressä yksi erittäin komea yksilö

        snp? ;)


    • jossuuuuuhhhh97

      mäki tykkään (;;;

    • poyyy

      entäs mopoauto pojista?mopomönkijä pojista? traktorimönkijäpojista?
      tai kevari pojista;)

    • Hintero

      Mopoautoilijat on homoja :DDDDDDDDDDDDDD

      • Hävettäisollasinä

        Haista sinä mursu vi***!!!


      • mopot<3
        Hävettäisollasinä kirjoitti:

        Haista sinä mursu vi***!!!

        hyi vittu joku mauto jonne


      • onni_rapatti_joensuusta

        mopoautot<3


      • 244544

        Totta :D:DDD


    • noterve....

      öööö mä tykkää vaa mopopojista. siis en tietenkää kaikista. mopoautohyypät on hinttejä.

    • JonneJengi97

      :D:D:D:D KOVA JONNEJENGI TEILLÄ :D:D:D:D ONKO KIVAA ESITTÄÄ KOVAA?!?

      • ES PäriC

        Samaa mieltä vittu!!! :D


    • XD xxxxD

      hahahahaha... repesinn... oottteko te kangggstoi ja koviksiiii!!! :DD XDXDXDXDlollölomgihqdaaa siiisss uuuu ollaaaan pissiksiii siiis uuuubeibebeibe!!!

      • Entinen nuori

        Sama juttu!!! HAHAHAAAAAAA! Voi helvetti, että on oikein pomo ja varapomo, jotka saadaan siitä kenen mopo kulkee eniten! Voi vitun mopoJENGI!!! Niin naurettavia kuin olla vain voi. Jotain 15 v nulikoita istuu parkkipaikalla moponsa päällä, polttaa tupakkaa ja luulevat olevansa koviakin kavereita!

        Olen poika ja en voi käsittää miten joku voi tykätä jostain tuollaisista ylimielisistä mopoilijoista.

        Olisitte aika paljon vielä kovempia kavereita kun alkaisitte härnään oikein poliisia tai ajaan vaikka autoilla!

        On muuten vitun hienoo kun mopo kulkee 91 km/h... No en voi kieltääkään ettenkö itse olisi ollut silloin 15-20 vuotta sitten samanlainen, mutta minun moponi sentään kulki 125 km/h, tosin ei ehtinyt kulkea paljon yli viikkoa kun poliisit jo halus kokeilla sitä... Nopeasti kylläkin kyllästyin mopoiluun. en ajanut kuin sinä syksynä kun kortin sain..


      • Nipsu
        Entinen nuori kirjoitti:

        Sama juttu!!! HAHAHAAAAAAA! Voi helvetti, että on oikein pomo ja varapomo, jotka saadaan siitä kenen mopo kulkee eniten! Voi vitun mopoJENGI!!! Niin naurettavia kuin olla vain voi. Jotain 15 v nulikoita istuu parkkipaikalla moponsa päällä, polttaa tupakkaa ja luulevat olevansa koviakin kavereita!

        Olen poika ja en voi käsittää miten joku voi tykätä jostain tuollaisista ylimielisistä mopoilijoista.

        Olisitte aika paljon vielä kovempia kavereita kun alkaisitte härnään oikein poliisia tai ajaan vaikka autoilla!

        On muuten vitun hienoo kun mopo kulkee 91 km/h... No en voi kieltääkään ettenkö itse olisi ollut silloin 15-20 vuotta sitten samanlainen, mutta minun moponi sentään kulki 125 km/h, tosin ei ehtinyt kulkea paljon yli viikkoa kun poliisit jo halus kokeilla sitä... Nopeasti kylläkin kyllästyin mopoiluun. en ajanut kuin sinä syksynä kun kortin sain..

        Kuullostat viellä yhtä idiootilta kuin nämä 15 vuotiaat nulikat :/


      • VoiJuma
        Entinen nuori kirjoitti:

        Sama juttu!!! HAHAHAAAAAAA! Voi helvetti, että on oikein pomo ja varapomo, jotka saadaan siitä kenen mopo kulkee eniten! Voi vitun mopoJENGI!!! Niin naurettavia kuin olla vain voi. Jotain 15 v nulikoita istuu parkkipaikalla moponsa päällä, polttaa tupakkaa ja luulevat olevansa koviakin kavereita!

        Olen poika ja en voi käsittää miten joku voi tykätä jostain tuollaisista ylimielisistä mopoilijoista.

        Olisitte aika paljon vielä kovempia kavereita kun alkaisitte härnään oikein poliisia tai ajaan vaikka autoilla!

        On muuten vitun hienoo kun mopo kulkee 91 km/h... No en voi kieltääkään ettenkö itse olisi ollut silloin 15-20 vuotta sitten samanlainen, mutta minun moponi sentään kulki 125 km/h, tosin ei ehtinyt kulkea paljon yli viikkoa kun poliisit jo halus kokeilla sitä... Nopeasti kylläkin kyllästyin mopoiluun. en ajanut kuin sinä syksynä kun kortin sain..

        ei ainakaa läpäl sanonu tai mitää :DDD


    • hjghethkrkbmkrbmlkö

      Tollaisista mopopojista ei tykkää kuin tyhmimmät pissikset. Mutta älä huoli, kyllä sä vielä aikuistut.

    • mopopoikaaa97

      Oikeesti mul on vakio monkey, huiput tasasel 37km/h GPS.

      • Kui sitte kevarit? Onks ne jotenki noloja?


      • ..c:
        gguy98 kirjoitti:

        Kui sitte kevarit? Onks ne jotenki noloja?

        ei ole ! ihan varmasti en olisi ainoa joka kyytiin hyppäis..(;


    • Aloittajaonjonne

      Ei hyvää päivää... Tipuin penkiltä. Mikä vitun mopojengi ja "pomo" on se kenel kulkee eniten. Voi jumalauta. Ja kyllä sä jonne oot. Ja ei ne ton laisista jonneista tykkää. Leikitte gangstoi. Ja oon iha varma ettette ees ite osaa virittää sitä leluanne vaan pappa betalar ja viette jollekki korjaamolle. Kiitos makeista nauruista :D

      • MÄLLIPÄLLI

        Pitäähän jonkun aina ruokkia trolleja...


    • nopeti

      MopooooooooooooooooooooO

      • mopopojat vittuuu

        Ihan vitu säälittäviä ne "mopojengit".. Päristelee kylil 2tahdin hajusilla leluilla ja esittävät hurjaa.. Ei tytöt semmosista tynkää. Kevari on asia erikseen..


      • Pekkka-23v
        mopopojat vittuuu kirjoitti:

        Ihan vitu säälittäviä ne "mopojengit".. Päristelee kylil 2tahdin hajusilla leluilla ja esittävät hurjaa.. Ei tytöt semmosista tynkää. Kevari on asia erikseen..

        Kevarit on samanlaisia leluja mopojen kanssa. Mun GSXR 1000 jättää molemmat huoellla viivalle. Kevarit kun jo luulee ajavansa oikeilla moottoripyörillä vaikkei ne 15 sec 0-100 lusut pärjäis ees fillarille.


      • mopo on parasjaviina
        Pekkka-23v kirjoitti:

        Kevarit on samanlaisia leluja mopojen kanssa. Mun GSXR 1000 jättää molemmat huoellla viivalle. Kevarit kun jo luulee ajavansa oikeilla moottoripyörillä vaikkei ne 15 sec 0-100 lusut pärjäis ees fillarille.

        Elä mitää!! vitun sherlock, ei tänne tarvi tulla pätemään jostaki 1000 leluista.


      • Voittajien kaupunki
        mopopojat vittuuu kirjoitti:

        Ihan vitu säälittäviä ne "mopojengit".. Päristelee kylil 2tahdin hajusilla leluilla ja esittävät hurjaa.. Ei tytöt semmosista tynkää. Kevari on asia erikseen..

        v-i-t-u-t- mitään kevareillakaan... Kun alapäässänne alkaa karvoitus kasvaa, ja järki alkaa lisimään... niin saatte nauttia auton ja moottoripyörän vauhdista, ((siis jos löydättä yhtä hyvä palkkaisen työn)) - kuin KRÖÖHÖM -mulla!

        :D

        leikkikää vielä niillä polku-mopoilla ja imekää sitä äitin nekutikkua

        ja jos se pääsee loppumaan, niin kaupastahan saa muumi-limsaa! :D


      • Anonymous-
        Pekkka-23v kirjoitti:

        Kevarit on samanlaisia leluja mopojen kanssa. Mun GSXR 1000 jättää molemmat huoellla viivalle. Kevarit kun jo luulee ajavansa oikeilla moottoripyörillä vaikkei ne 15 sec 0-100 lusut pärjäis ees fillarille.

        Vertaat GSXR:ääsi kevareihin ja mopoihin, ja yllätyksenä, huomaat niiden jäävän? Mahtaa sulla olla aika lyhyt... Sen vielä ymmärtää, että mopopojat leveilee niiden pikku mopoilla muille lapsille, muttakun aikuiset ihmiset tulee leveilee jollain moottoripyörillänsä, ja luulee olevansa jotenkin COOL, huomaa, että henkilön henkinen ikä on jäänyt lapsen tasolle. Kertoisitko, millainen fillari sulta löytyy, kun alle 15sekunnisa pääset 100km/h vauhtiin?


      • jonnebis
        mopopojat vittuuu kirjoitti:

        Ihan vitu säälittäviä ne "mopojengit".. Päristelee kylil 2tahdin hajusilla leluilla ja esittävät hurjaa.. Ei tytöt semmosista tynkää. Kevari on asia erikseen..

        mun kevaril 0-100km/h 8sek :D Revi siitä autot jää


      • eimuutenjää
        jonnebis kirjoitti:

        mun kevaril 0-100km/h 8sek :D Revi siitä autot jää

        Riippuusko autosta :D


      • Mopojonne69
        jonnebis kirjoitti:

        mun kevaril 0-100km/h 8sek :D Revi siitä autot jää

        Joo sun kevaris kiihtyy 0-100km/h 8sek ja siihen se sit jääkin


      • aikahomoa
        Voittajien kaupunki kirjoitti:

        v-i-t-u-t- mitään kevareillakaan... Kun alapäässänne alkaa karvoitus kasvaa, ja järki alkaa lisimään... niin saatte nauttia auton ja moottoripyörän vauhdista, ((siis jos löydättä yhtä hyvä palkkaisen työn)) - kuin KRÖÖHÖM -mulla!

        :D

        leikkikää vielä niillä polku-mopoilla ja imekää sitä äitin nekutikkua

        ja jos se pääsee loppumaan, niin kaupastahan saa muumi-limsaa! :D

        flex


    • ehheh

      vai iha varapomo.... XD

      • aikahomoa

        :D Kunnon hierarkiat tulille


    • ehehehehehee

      ahahaahahahh repesin ahahha 50km/h ite ajan mun R1 300km/h hahahaahaha ei ketkään ihmiset voi olla noin säälittäviä hahah mopojengi ja varapomo buhahahaha kiitos päivän nauruista. ja jos tämä on trolli niin oli kyllä hauska.

      • päteee

        sä et varmaan omista edes vaihteellista polkupyörää...


    • Vittuuntunut

      haistakaa jo vittu.....

    • Mopopoikienrakastaja

      Haluuks antaa sun numeron mulle? Mopopojat kiihottaa mua jostain syystä tosi paljon ja voisin tulla kattelee teiä jengiä (;; t. 14 v. tyttö

      • =)(/)(=DA/ASD

        Kuljetus Hans Hinderson. Ai sellasia mopopoikia.


    • :DD

      En tykkää tollasista mopopojista joilla vielä on joku jengi :D sitten roikutte jossain kaupan nurkalla juotte ES ja esitätte kovia tyyppejä.. anna mun vaan nauraa :DDD jonneja tollaset mopopojat yleensä onkin mitä nyt oon nähny :)

    • voivoi mopopoitsut

      cagiva mitol on kiva vittuilla niille mopopojille kene mopo menee 55 :P oma mito menee teharin kanssa 168 :PP ja kiihtyy alle 7 sekkaa :PP

      • pappabetalar69

        Minäkin tulen isukkini Bugatti Veyronilla joka kiihtyy 0-100km/h 2.5s ja kulkee teharin kanssa n.410km/h riippuen kuun asennosta ja perunan kilo hinnasta


    • IHQQQQQQQQQQQQQQQQQQ

      tykkään mopopojist...mmm HOTT

    • epsspsppss

      Ymmärtäisin jos oisit 5.v ja sul ois uus kolmipyörä ja pyöräjengi. Mutta 15.v wannabe gangsterit

    • mopopoikaaa97

      te kaikki vihaajat ootte vaan kateellisia koska teillä ei ooo mopoo tai jos on niin se on vakio ja menee 40 km/h. en juo es enkä oo jonne ja nostan penkistä melkee oman painon

      • tyiuoioyrty

        Ja sekö, että sinun 50cc 2-tahti lelusi on viritetty tekee sinusta kovan? Hahhahhaa, säälittävää jonneilua.


      • jaotavieläcdipois

        kyllä mulla ihan oma mopo on ja kulkee vaan välejä vaihtamalla sen 70km/h (eli vitun luumu kiihtyyn) ja ajattele ny vittu vähintään se 3 kertaa ennen ku laitat jonne topiceja joissa väität ettet oo jonne... ja woohoo nostat melkeen oman painon penkistä haluutko vittu mitalin.


      • Vituuuun jonne
        jaotavieläcdipois kirjoitti:

        kyllä mulla ihan oma mopo on ja kulkee vaan välejä vaihtamalla sen 70km/h (eli vitun luumu kiihtyyn) ja ajattele ny vittu vähintään se 3 kertaa ennen ku laitat jonne topiceja joissa väität ettet oo jonne... ja woohoo nostat melkeen oman painon penkistä haluutko vittu mitalin.

        Siis nostat penkistä melkein oman painon? Mistä penkistä? Mopon penkistä vai? Ja mikäli penkkipunnerrusta tarkoitit, ni ei oo kyllä häävisti, mu sisko nostaa enemmä, ku oman painonsa :P


      • voittaja21

        ja painat 30 kg ? xD


      • Se_yks_tyyppi

        Saatana nun rieju kulkee teharin kanssa 110 km/h. Ja mie silti vihaan sinua ja kutun jonneks


      • nauran !

        Ei vittu päivän naurut.. Itelläni korttii vielä muutamiin vuosiin mut mopo on ollu mut silti en rupee mitekää ylpeilee siit.. Ja vai että joku mopedi wannabe gangsta jengi :D iten mana 110 koneella menee joku 85 mut sigmaan mitattu et voi heittää kylläki.. Voi jeesus...


      • HAHHAHHAAA

        jaa että ehkä 40 kg nousee vai? :D


      • rankka lapsuus
        Vituuuun jonne kirjoitti:

        Siis nostat penkistä melkein oman painon? Mistä penkistä? Mopon penkistä vai? Ja mikäli penkkipunnerrusta tarkoitit, ni ei oo kyllä häävisti, mu sisko nostaa enemmä, ku oman painonsa :P

        onhan se jo aika hyvin, jos saa sen oman painonsa (120 kg) mopon päältä ominavuin... Ettei äitin ja isän tarvi ees avittaa!!! :D:D:D:D:D


      • ebinjuttuviljami

        oikeen 35kg lähtee, vitun kynäniska :Dd


      • troll

        Kai ny ku painat oikeen 1 kg


      • Saatana homot

        Oon 12v ja mä nostan mun oman painon ja 20 kiloo siihe ;)
        Oot varmaa joku 7v ketä ajaa kolmi pyöräst


    • Skootteri13

      No en tykkää. Kyllä poitsulla pitää olla auto, vaikka itse kuljenkin mopolla vielä. :)

      • vitun jeejee

        eli oot just semmone tyyppi joka tykkää 18-25 vuotiaista ukosta jotka on nii säälittäviä että vinkuu sun ikäseltä pelkästää vaa pillua ? :) ok


    • helsinkityttö

      SIIS JÄTKÄHÄN ON ENSINNÄKIN HUONO TROLLI.

      MUTTA! Siis kyseessä on luultavasti jossain helvetin perseessä asuvien teinipoikien OIKKEENNN kova jengi.

      Ja hyi vittu.

      t.Helsinkityttö

      • MAALAISPOIKA4EVER

        tarkoitatko että kaikki jotka asuvat kehä kolmosen ulkopuolella asuvat helvetin perseenreijässä ja ovat maalaisjuntteja...tuut varmasti monta kertaa huomaamaan mitä teistä aatellaan ja TIEDETÄÄN kehä kolmosen ulkopuolella...


      • vitunnolojoojoo

        vitu tyhmä lissu xDdd ja ei ylensääkkää oi mitää jengejä missää vitu pellet ei ne 15 vuotiatkaa oo nii retuja että ne perustas jonku vitu HellsMonkeysgangbang 97 n :)


      • vitunnolojoojoo

        vitu tyhmä lissu xDdd ja ei ylensääkkää oi mitää jengejä missää .vitu pellet ,ei ne 15 vuotiatkaa oo nii retuja että ne perustas jonku vitu HellsMonkeysgangbang 97 n :)


    • viisasdruidi18

      trolli ja mopot on ok kunhan et oo mopopoika joka viilaa välitunnil mäntää, puhuu aina jostain moottorin kuutiotilavuudesta ja kävelee kypärä päälaella sisällä.

    • anniinahh

      Joo o .. se vähän riippuu siitä " mopopojasta " .. ite en ainakaa tykkää sellasista jotka yrittää esittää hirveesti niillä mopoillasta, ja miks vitussa pitää olla joku " Jengi " .. aika säälittävää sori nyt vaa .. mut joo kyl mä pari iha Hottiiki mopo poikaa tiiän (;;;;

    • Ei jumaleissön jätkät :D sitä kannattaisi vähän oikeesti kelata millä avuilla naista lähtee hakeen.

    • Tyttö kun suuttuu

      se laittaa tampaxin derbin tankkiin ni pojalla vahän nykii sitte :D

    • ootteko tosissanne!?

      ekassa viestissä oli jotain "pomoista" ja "varapomoista" voi vitt* miten noloo... onks teillä vesipyssytki vyöllä mukana?? puhutaan sitte niistä pomoista ku ootte oikeessa moottoripyörä kerhossa. ainii ja jos mopo kulkee 91 nii onko se teijä mielestä paljo?

    • Nixöön

      Joo, oltii kerra Vaden kaa Veikkolan Siwal röökillä. Vade pisti mallun palamaan ja mä join PWK koska ainakaan Veikkolan Siwast ei saa ES. Sit Vaden mutsi kruisas sen Hiacel siwan pihaa ja Vade säikähti ja alko mallu huules polkee sen Derbii. Samal ku mä poljin mun CPI:itä nii siit meni ohi pw:llä ajava läski jolla paisto perse. Vade lähti pommittaa sitä mallu huules ja mä käänsin hanat auki Ceparilla. Ei oo kivaa olla koukussa runkkaamiseen. Kaikista pahimmat houkutukset tulee sillonku meen kavereille yökylään ja nään niitten siskot..

    • :)d

      voi hyvä luoja näitä pikkusia jonneja ja jonneliinoja

    • kevarijonne

      minä ajan satasta kevarillani 30 alueella :d

    • Try harder bitch :P

      sry, mut säälittävää ja joo jotkut HYVÄN NÄKÖISET JA HYVÄ LUONTEISET MOPOPOJAT ON KIVOJA! varsinkin jos saa usein istuu sen mopon kyydissä, mutta tuollainen "mopojengi" täynnä hirveitä teinejä jotka uhoo olevansa aikusia ja jotain mitä eivät todellakaan ole. Jos oikeasti miettii niin tyttöähän ei saa esittämällä vaan näyttämällä luonteen :D LOL! OOTTE SÄÄLITTÄVIÄ!

      • pippelioon

        plus, pullukat pojat eivät näytä seksikkäiltä mopon tai muun kaksipyöräisen selässä! hommaisivat mönkijän :P


    • ......

      No, mun poikaystävä on niin sanottu ''mopopoika'' ja mun mielest se on tosi sulost ku sil menee välil hermot ku se mopo menee jotenki rikki muttei kuitenkaan pahasti. Sit vaa katon ku se korjaa sitä otsa hies ulkona, heh :D

      • amispatentti4ever

        sillä taitaa olla aika paska mopo...


    • loleroebin

      Vitun luuserit älkää ruokkiko trollia :DDDDD

    • +p4ihtF!=

      uuuuuh vähänkö kiihotun kun mopojengi pitää aivan helwetin kovaa meteliä ja savuttaa sinistä 2-tahtikokeen savua ilman täyteen, aaah mä hengitän sitä sinistä öljysavukatkua ja tunnen kuinka keuhkot täyttyvät tuolla ihanalla aineella kokonaan

      siis se ääni mikä niistä apinapersejengien päristimistä lähtee, on jotain niin ihQ!

    • yleistys...

      Vaikka olis kuinka kiva poika niin en kyllä seurustelis jos se ei olis mopopoika ! :) Eli siis periaatteessa määrittelen pojan sillä että onko se mopopoika vai ei. Vai mite se meni.........

    • Mitäh?

      Saaks aidot tunteet näyttämällä pesää? Tämä on uutta, en tiennytkään. Ja ajan kyllä mopolla, mutta en todellakaan missään vitun 'jengeissä' pyöri. Hävettäisi sellanen touhu.

    • namupala_69

      vitun mopojonnet

    • alsmanteri

      ei jumalauta:D:D:D tykkääkö tytöt mopopojista?:D:D mikä tää aihe oikee on?:D keskittykää jonnet, viritetyillä mopoilla saa vain sakkoja ja vähä vanhemmalta vain myötähäpeää ja mopoilla ei naisia saa ellei harrasta jotai motorcrossii jossa oikeesti tehdään jotai siistiä;) ja varsinki toiteidän ''mafia'' meininki on jotai aivan säälittävää touhua:D:D

    • Hajosiko Toyota

      mitä nopeempi mopo sitä pienempi pippeli ja sitä pienempi ÄO ja se on tutkittu juttu

      • aikahomoa

        Pikkupippeliset tohtori Gerhardin puheille!


      • Anonyymi

        Sanoo se kenen mopo kulkee max 30, mä jätän mun viri apikalla sun isäski auton


    • derbi 115kmh ;)

      85kmh derbi, viritä lisää ;) ja osta kunnon tehari ei mitää kökköjä esim joku alakauttanen, suosittelen turbokit dos salidos, on muuten helvetin kova. Se on vaan mukavaa ku derbistä lähtee kunnolla kilvet ;) nimimerkillä kokemusta on :)

    • pasicpi veikkolas XD

      veikkolas kuumottaa ku sielt ei saa es nii pitää ajaa sil vitu fakin cpi moro XD

    • ihkujohku96

      UU mopopojat

      • ei saaaaatana

        Hei pliis vittu herää...


      • XDDXDXDXD


    • mopotyttö.

      virittämätön skopa kulkee 55km/h alamäkeen ah

    • eiymmärrä

      Ärsyttäviä, kun pitää niitä mopoja huudattaa ja kuvitellaan olevansa kun mikäkin ''prätkäjengi'' Sanoisin että noloa. Omapa on asianne kuitenkin.

    • poke2

      vitun luuserit

    • serrkku

      saatanan apinat vetääkä vittu päähä ja lähtekää norjaaa

    • varsa2

      DT jengi xD

    • poke691

      pääsenkö mää pomoksi ku mun derbi menee 134 ?

    • poke4ever

      mulla on parmakitti... ;P

    • paaaastooorklara 69

      mulla on derb joka mnee ainaki 46 alamäkee rekan imus myötätuules pääsenks gängii olisin aika hyvä pomo;);););) mulla on anus persuksissa

    • mikl 69

      saatanan apinat

    • anus 4

      meillä ojn kannass semmoonen jengi vittu me ollaan koviksiä

    • turja anu

      saateri teuraat raklot

      • Tähän väliin..

        Ei tänne pitäny tulla kehumaan omia mopoja joista ei oo mihinkää, olette vain säälittäviä kaupunkilais hinttejä jotka ei osaa edes venttiilihattua kiristää, ei teidän kannata tänne ruveta pätemään, nämä mopojengiläiset ovat luultavasti mopoja ruuvannu sen verran , että ne osaa tehdä sitte autoillensakki jotaki , ettei tarvi tyytyä korjaamoon, miettikää vähä mitä puhutte, taino siinäpähän kulutatte rahanne öljyjen vaihtoon yms. koneremontteihin kun ette mopoille mitään osaa tehdä.


      • ite oot homppi
        Tähän väliin.. kirjoitti:

        Ei tänne pitäny tulla kehumaan omia mopoja joista ei oo mihinkää, olette vain säälittäviä kaupunkilais hinttejä jotka ei osaa edes venttiilihattua kiristää, ei teidän kannata tänne ruveta pätemään, nämä mopojengiläiset ovat luultavasti mopoja ruuvannu sen verran , että ne osaa tehdä sitte autoillensakki jotaki , ettei tarvi tyytyä korjaamoon, miettikää vähä mitä puhutte, taino siinäpähän kulutatte rahanne öljyjen vaihtoon yms. koneremontteihin kun ette mopoille mitään osaa tehdä.

        eksäny jumalauta tajuu että meki halutaan kuulua jjengiin... ;P


    • kovis 69

      vittu että sä oot kovis ^^ ku kerta oot nii pätevä nii haluut varmaan tulla kirristään mun tulpan hatut ja tekeen mulle kone rempan . saatanan urpo

      • vielä lisää...

        Minä en itseäni ole päteväksi sanonut kunhan annnoin poijjille vähä esimerkkiä, ei tarvi vetää heti mitää keilapalloa nenään, vaikka rupes kyllä jo melkein pelottamaan tommonen teini uhoaminen /: ja en minä niinkään itseäni koviksena pidä o.o , jos tämä mopojengin "vara pomo" esittää kysymyksen miksi pitää tulla haukkumaan heti pystyyn,? toiset tykkää ruuvata mopoja ja ne loput vitun aivokuolleet pelaa vain kotona MW:tä ja NHL:ää.


      • niin ja vielä..

        Moniko sylinterinen moposi on, kun siinä on enemmän kuin yksi tulppa? :O


      • derbi trd
        niin ja vielä.. kirjoitti:

        Moniko sylinterinen moposi on, kun siinä on enemmän kuin yksi tulppa? :O

        mun mopos on v8 että revi siitä...ja tiedokses siinä on vaan 2 tulppaa ja 3 tulpanhattua. oon virittäny sitä kiinalaisella skootterin tehopuolalla makso 5€ mutta ostin vaan yhen koska ei ollu enempää rahaa ku toi mun kaunokais terpi tarvittee kenguru pensaa ja heliumia renkaisiin. ja siinä on ohc turpo ja oon urpo. kerran kokeilin huippuja ja kulki niiiiiiiiiin kovaa että keula hajos atomeiksi, piti keulia koko 675km kotio kun ei ollu eturengkasta


      • lapsivesiputous
        vielä lisää... kirjoitti:

        Minä en itseäni ole päteväksi sanonut kunhan annnoin poijjille vähä esimerkkiä, ei tarvi vetää heti mitää keilapalloa nenään, vaikka rupes kyllä jo melkein pelottamaan tommonen teini uhoaminen /: ja en minä niinkään itseäni koviksena pidä o.o , jos tämä mopojengin "vara pomo" esittää kysymyksen miksi pitää tulla haukkumaan heti pystyyn,? toiset tykkää ruuvata mopoja ja ne loput vitun aivokuolleet pelaa vain kotona MW:tä ja NHL:ää.

        NHL13


    • suckers

      mut mun mummin lada menee kovempaa ku sun jengis mopot yhteensä.

      • vitun pennut

        eheheh vittu pojat ootte hauskoja , 9v pikkusiskoki heittää parempaa läppää..


    • Myös mopopoika

      En kyl olis ikinä arvannu että mun ikäset mopopojat voi olla noin lapsellisia.. itsekkin kyllä viritän, kikkailen ja päristelen paljon mopolla kavereitteni kanssa mutta sitä tehdään vaan siksi että se on mukavaa hommaa eikä siksi että ollaan olevinansa kovia poikia että pitää olla oikeen virallista mopojengiä, varapomoo ja pomoo. *facepalm*

      • Nomää

        Joo mä ainaki. Mopopojat vaa on nii söpöi coolei ja vauhdikkaitaki :)) ostan moottoripyörän heti ku saan josta rahaa. Siihen asti mopopoikien kyydillä mennää


    • valoja

      Herätkää kaikki nyt ihan oikeesti

    • anu saukko

      Hanki ny elämä

    • otetaanko viivat?

      • justus99 XD

        kokkelii vai amfetamiinii?


      • justus99 XD kirjoitti:

        kokkelii vai amfetamiinii?

        koksuu.


    • jaaaaha

      No mopopojat on iha jees kyl mä tykkään :) mut toi mitä oot kirjottanu tähä ni se on aika säälittävää ja kuulostaa säälittävält :D on tosi hienoo joo hengat kaupa pihas ja vittuil ihmisil ku käskee helvettii siit. Ja mitä vittua :D teil on oma pomo.. Meni yli joo anteeks, mut mun mielipide

    • PIMPPAKULLI

      Siis mä tykkään mopopojista,ainakin niistä kellä on villasukat




      TERVEISIN
      NAKKILALAINEN HINTTI JA PS OLEN POIKA

    • noobie

      Mä en ainakaan ole saanu pilluu vaikka ajan mopolla turhaan kylillä.

      • eivittu oikeesti

        nii pillun perässä te kaikki jätkät juoksette.


    • meG93

      ei jumalauta kaikki vihaa mopojonneja.. "pomo" ahahahahaha... hohhoijaa sentää..

    • kissat4ever1

      Tykkään kissoista

      • Koirat4ever

        Ja erityisesti koirista


    • kissa321

      Joo mäki yhdyn tuohon kissat on ihania

      • kissat4ever1

        Mä yhdyn kissoihin


      • kissa69tut

        Kyllä kissat on ihanempia ku koirat


      • Hevoset4ever
        kissa69tut kirjoitti:

        Kyllä kissat on ihanempia ku koirat

        Hevoset on paras


      • gdfgdfgdfg
        Hevoset4ever kirjoitti:

        Hevoset on paras

        hevosista voisi tehdä meetvurstia :3


    • 87k

      Kyllä.

      Mulla on aivan törkeä fetissi mopopoikiin, kun joku nuori poika on krossikypärä päässä ja kenties kiva huppari tai TV-paita tai joku söpö ajopuku, niin mulla nousee halut samantien pilviin, en tiedä miksi.

      http://static.iltalehti.fi/uutiset/etaetu_0508JID_uu.jpg eism toi on todella todella kuuma mopopoika, antaisin tuolle koska vaan.

      Eli kyllä, kivan näköiset pojat saa mun sydämen sykkimään aina

    • autollapääsee

      Ostakaa nyt auto jo :) mopot on leluja :D

    • jonnnnnnna

      spurdospärdö es mopon tankkii kulkee 200 ihq penis

    • Alfa_derbi_uros

      Ebin, löytyykö derbist laiton kilpi?XD

    • ds43141231dsa321312

      Huono trolli...

    • tytttttttttö

      Osta traktori ja tule sitten kehumaan ittees. Tai toinen vaihtoehto: kasva aikuiseks. Et arvaakaan miten säälittävä olet.

    • Derbijonne69

      JEPAAA mun Derbis 80cc pytty, arrowi tehari 105mm suutin välit 13-52 kulkee sen 120 gps

    • -Bisse

      Ja taas on tämäkin keskustelu täynnä näitä kapeakatseisia ihmisiä jotka pitävät "homoa" haukkumanimenä. Tiedoksi vain että se on seksuaalinen suuntautuminen.

    • fdgfgfdg

      ''Homo'' ei ole seksuaalinen suuntautuminen.


      ''-Bisse-'' on jälleen yksi näistä neropateista, jotka kirjoittavat mahdollisimman asiallisesti ja luulevat osaavansa päteä.

      • -Bisse

        Homoseksuaalit miehet käyttävät itsestään nimitystä homo ihan yleisesti. Siksi en ymmärrä sitä, että jotkut käyttävät sitä sanaa kuin se olisi jotenkin halventava ilmaisu. Alkakaa vaikka haukkua toisanne heteroiksi, vaihtelu virkistää!


    • XDTroloollo

      okei, tää oli paska trolli..

    • Leather boys

      Semmoset tissiliivijengeihin kuuluvat mopopojat on kaikkin suloisimpia kaappisellaisia. Nahkapoikia.

    • Tatti-T

      Pojat pojat, viisastukaa ja opetelkaa liikenne säännöt ja käytöstavat niin saatte tyttöjä. Tollaset muka-kovikset saavat vain tytöt hihittelemään teille ja aivan jostain muusta syystä kuin ihastuksesta.

      Ite pidin aikoinani mopopojista ja etenkin jos oli PV tai muu pienempi mopo. Nykyään lienee tyttöjen mieleen olla mopoautot, joka vastaa entisaikojen katollisia hevoskärryjä ;DD

      Ja tuollaiset naurettavat pomo ja varapomo jutut voitte samantien unohtaa :DDD Kaveriporukka on KAVEREITA eikä mitään pomoja ja heidän alaisiaan. Mopofirmaanne ette tule sihteerityttöjä tuolla menolla saamaan.

      Suosittelen, että opettelette ne liikennesäännöt, ennenkuin vahingoitatte ihmishenkiä tai kaupan parkkipaikalla toisten omaisuutta (teette myös kaupalle tappioo pelottelemalla asiakkaat ja mistäs sitten hankitte limsanne välitunnilla?).
      Tyttöjen saantiin ehdotan suoraa kontaktia tyttöihin, mutta puhu tytöille JOSTAIN MUUSTA KUIN MOPOISTA. Ei tyttöjä tuossa iässä kiinnosta kuinka paljon moposi kulkee.

    • Kärpix

      Jos sulla on vähintää XL-lerssi rahaa väh. riittävästi tarjotaksesi minulle välillä.

      • eivittuuuu

        Jumalauta sain nyt kyllä revetä :DDDDDDDDDDDDDDDD
        Jatka samaan malliin niin saat koskee tyttöö aikaisintaan v.2097
        Itekki oon ollu mopopoika mutta mitä helvetin jengejä ja pomoja HUHHUU!!!!
        Osta siihen mopoon vaikka sivuperävaunu ja laita kulkee 30km/h ja siihen uskaltaa istahtaa tyttökyytii ja eiku kohti auringonlaskua. aiku romanttista ois körötellä


    • hyh hyy.

      Sulla on mopo karannut käsistä.

    • Eivittuxd

      Hahhhhahhhah löin pääniäske et nauroinko sen takii vaa vai nauroks muutkii ? :Dddddd aika paha.... En älyy ku meinkii koululaiset abojut 20 jätkää on yhen mopon ympäril mis yks kaasutteleeja tuhlaa bensaaturhaa.. Niiet hankikkaaelämä.

    • valot päälle

      voi voi kun ihmiset ei trollausta ymmärrä.

    • Entinen rekkamies

      Olen 25v ja kesäisin ajelen työmatkoja mopolla joka kulkee 70km/h, olenko siis naisten suosiossa? :D Emännäntekeleeni tosin ei ainakaan mopoilusta valita... Ajokortissa on kirjaimet BECE, ja ennen nykyistä työpaikkaani ajoin rekkaa noin viisi vuotta.

    • 125cc manki

      ootteks vähä kateellisii, meillä on yhellä tää päin 125cc motti kiinni MANKIS!!! On se tyyppi vaan tosi kova jätkä...ja siinä on viä pärinäpönttö eli tehopakoputki kiinni. Ja se on ajatellut tosissaan ostaa inner rotor kittiä!!! Vähä se on kova jätkä!

    • veikko62v

      mä tykkään mopopojista

    • älä saatana

      saatanan teuraat!! varsoja enímmäkseen

      • 9Dpojat

        ne 9d pojat on ollu taas asialla...


    • ----::;;))---

      Voi juma

    • toivoton

      ehkä yks selvimmistä provoista ja te vitun idiootit otatte ihan tosissanne, ei sillä että yleistäisin ja kaikki ottais tosissansa tän mut suurin osa kuitenki. oppikaa vähä kriittisyyttä äpärät

      • James-95

        Ehkä he tietävät tämän olevan provo, mutta haluavat samalla ilmaista mielipiteensä aiheesta.


    • sitä vaan että

      mopolla perseily on hyvä harrastus

    • poke97

      mun kaverilla on nitro ja siitä on prikka pois!!! meni myötä tuuleen lievään alamäkeen mittariin 72km/h!!!

      • miska666

        poke on seksikäs kissa


      • pokeolilinikasmunkaa
        miska666 kirjoitti:

        poke on seksikäs kissa

        miskalla on komee wr, pokeki peljästy kun kuuli sen voiman ääniä...todistettiin samalla että mittari valehtelee kymmenellä...


    • trollol1

      siis ei vittu ! mul on manki 110cc mikä menee vaan 74 gps ?! ootte mun idolit ! kai tei tiimin nimi o MC-vvitunwaarallisez ? ;) siis ootte todella hurjia mopedinne menee jopa 85 ? miten se on mahdollista ku ite olen jopa tunkenut torven perseeseen ajaesssa ja pierassut ja meni vaan yhen lujempaa ?! eiku hei onks teil nitrot ?! päivän naurut.....

    • sirenajee

      jookyl , ne on jotkut aika söpöi (: jotkut on nii hyvännäköst et WOOU :D

    • tyttö!!! <3

      E.

    • 12w tyttö pirkanmaalt

      Mä ainaki tykkään
      mopopojista.meiän luokal on yks poika joka harrastaa motocrossii,nii se on ihana

    • LUKEKAA1

      ostakaa metrakit pro race 75cc on alumiini pytty ajettu alle 500km!! ois niinkö koko setti elikkä toi pytty malossin teholäpät,keihin 24mm, pro race kytkin kitti,pipecross vapaailman putsari ja varmaan muuta kivaa mutta en nyt muista :o itellä huiput 122km/h kepsiin enoxin teho putkella minkä olen myyny... elikkä oon itekki ollu mopopoika :D OSTAKAA NOI ILMOTELKAA JOS KIINNOSTAA [email protected] ja pelkkä uus pytty maksaa 350e :oo

    • NHII-I

      TUU ETELÄ-POHJANMAALLE TÄÄLÄ SATASTA MENEVÄ MOPO ON VIELÄ VAKIO

    • ettäihavarapomo

      OH MY GOSH!!! oon aina tykänny prätkähiiristä!!!!!!!! so....CALL ME MAYBE ;))););););););))))

      ei vittu.

    • Minääää .

      Onks iha ok olla ihastun 13 v mopopoikaan xD¨
      ''''''''

      • eräjorma

        aaaa säxD juuuu luin eka vähä väärin xD


    • eräjorma

      kuka on ihastunu 13v mopopoikaan?

      • tale..

        aika porno.


      • Jepdkguj
        tale.. kirjoitti:

        aika porno.

        Jos sitä mopoa on pakko virittää ei sillä ole pakko ajaa silti kaasu pohjassa ihan joka paikassa... Järki käteen idiootit.


      • fhfghgfhgf
        Jepdkguj kirjoitti:

        Jos sitä mopoa on pakko virittää ei sillä ole pakko ajaa silti kaasu pohjassa ihan joka paikassa... Järki käteen idiootit.

        Mopoa on pakko ajaa kaasu pohjassa. Se tekniikka on kato sellanen


    • Pappatunturifani

      Mopot on out ja passé ... paitsi vanhat Pappatunturit ... ja niitä ei saa virittää, se on pyhäinhäväistys ... sama kuin jos hotroddaisi vanhan Rolls-Roycen.

    • homosetä0536

      Mopopojat on parhaita!!

      Itse tykkään katsella mopopoikien pyllyjä. Ne on ihquja pyllypoikia ja ajan niitten perässä kauan enkä mene ohi että näen kauan niitten pyllyä.

      Joskus oon lauennu housuihini ku oon ajanu semmosen mopon perässä jossa on 2 teinipoikaa,kyydissäolijan kulli painautuu sen ajajan pyllyyn kiinni.

    • polkupyörätyttö

      > oon mopopoika ja kuulun meiän koulun mopojengiin siel on yhteensä 22 tyyppii ja oon varapomo. suurimmal osal siel on mopo joka menee noin 70km/h mut mun derbi menee noin 85 km/h ja pomon 91 km/h sentakii se on pomo <

      > me yleensä hengataa yhen kaupan parkkipaikalla ja sit jotku tulee vittuilee meille et meiämn pitää antaa tilaa niille mut sit me kaikki ruvetaa kaasuttaa ja sit se yleensö lähtee pois. sit me aina ohitellaa autoja yhellä 50 km/h tiellä ku ne aja niin hiljaa <

      > tykkääkö tytöt mopopojista?? <

      Sä et oo kuule edes prätkähiiri. Jos tytöllä on vähänkin järkee päässä, se kiertää sut niin kaukaa ku pystyy.

    • Miksinäinkävi?

      Voi luoja.

    • dsads

      Aika huvittavaa luettavaa, ite en oo koskaan omistanu mopoa enkä tule koskaan omistamaankaan enään tässä iässä, itelle riittää ihan hyvin minun polkupyörä millä pääsee töihin ja kotia... huvittavaa lukea kyllä mihin tämä nykynuoriso on menossa... Itse olen tällä hetkellä armeijassa ja en pidä mopopoikia juuri minään, istuskelevat siwan nurkalla rööki huulessa ja ovat töykeitä kaikkia kohtaan... No mutta kaikilla ei järki päätä pakota.

    • Alppila95

      Kävin kouluni Alppilassa, Lintsin vieressä, ei kellään ollut mopoa, oli vaan spora. Diggailimme jätkiä, jotka bommasivat hyvin.

    • mopot vittuun

      vittu mää työnnän rullaattoria teijän ohi! ja mikä vitun mopojen virittely??? jee mulla on vittu tehari ja 17.5mm kaasari ja pakoputken paukkulaakeri jajaja sitte vittu laitoin vpowerii nii kulkee paljo kovempaa!! hei oikeesti kuka näitä mopoja virittää?? polku pyörä on kova sana!! ja kannattaa varoo sen kaasuttamisen kaa ettei tuu piä selekään!!

    • dark_kikwi

      hmmh.. ainut mikä "mopopojissa" viehättää on se tuoksu. mulla oli skopa 3 vuotta sit mut maasturi ajo sen päälle :(

    • haluun poikii97

      ei vitussa ruppee soittaa kitaraa ni sit o:)

    • mopojengi15v

      TAPPAKAA ITTENNE

    • "Varapomo"

      Joo ei pahal mut tää on luultavasti sellanen poika joka on kuullut tv:stä "mopojengeistä". Luultavasti joku 11v poika joka elättelee toiveita että saisi olla joskus 22 "tyyppisen" mopojengin "varapomo" ja kuullut luultavasti sanan "derbi" jostain Mrtuomon videosta 8)

      Ja harvemmin mopojengeissä valitaan "pomo" sen perusteella että mitä kulkee sen viritetty mopedi.

      Ja muuten kyllä tytöt tykkää mopopojista, siis jos sellasset kelpaa mitkä välittää vaan siitä että kuulut "jengiin" eli toisinsanoen, jos sellaiset tytöt kelpaavat jotka eivät oikeasti välitä sinusta tippaakaan.

    • fuck you bitch

      Vittu mu mopo kulkee ykkös vaihteel kovemmi ku teijä lelut

    • vittuunmopot

      Hiukan faktaa mopoilijoista: Ensinnäkin suurin osa on moponsa saanut kun isiltä on pyytänyt ovat siis ns.Eliittiä 2.Vitun ylimielistä sakkia 3.Ku normaali nuorimies puhuu tytöistä niin mopoilija puhuu kuinka rassasi mopon pakoputkea tai ajoi poliiseja pakoon. 4.Mopot on helvetin rumia ja turhia ja kulkee helvetin hitaasti minkä vuoksi suurin osa virittää moponsa ja vaarantaa itsensä sekä muut ihmiset siinä samalla.Loppu päätelmä on se että mopo=munanjatko.

      • gfdfgfgfdgdfggh

        Yllä oleva henkilö on katkera kun isä ei ostanut mopoa.


    • Notta perkele

      Ei ne vittu välttämättä tykkää.

    • pimppamopopoika

      Oon mopopoika ja saan keltää vaan tytöltä pilluu :PPPP

      • Mopokoviss

        Jep, vähän kun ajaa pillurallia kylänraitilla niin pesälle pääsy on taattu.


    • repikääs siitä

      jonneja nää ketkä on sillee "mun mopedi menee 150km/h.. " mut pakko kertoo niille jotka lesoo et mun kaverin ite rakentama mikroauto jossa on skootterin kone menee tasasel 220km/h.. ja alamäessä noin 250km/h :D sillä on ihan mukava ajaa, eikä se maksanu sille kun 30 euroo

    • tällästätälläkertaa

      mahtava trolli kyllä.

      mut jos ei oo niin haluisin liittyä teiän jengiin jos vaan käy :))))) mun mopo menee 90 riittäkse? :Oooo








      ei vittu oikeesti vitun pellet

    • YksNeitsytVaan

      Haistan neitsyyden tuoksun :D

    • riejun omistaja96

      jooh... itse olen sitä mieltä, että ei siinä mitään hienoa ole jos sinulle on tappiin viritetty mopo jolla keulit saakeli joka päivä... Se on oikeesti nii ärsyttävää ku paikalliset mopo jonnet ajaa mopol kauppaa ympäri ja polttavat kallista bensaa.
      Ja sen jälkeen poltetaan vielä vähän tupakkaa... damn!
      Mitähän ihmettä näiden jonnejen päässä liikkuu... :D

    • mariaK98

      mopo pojat hinttareita ja ei siis kiinnosta tyttöjä. mun kaveri vetää mopopoikia aina turpaan jos näkee jossain. oon itekin vetänyt kahta mopopoikaa turpaan vaikka oon tyttö. mopopojat sais jäädä auton alle tai ajaa tieltä ulos.

    • roima69

      vitun pelle mun mopo kulkee 101km/h ja vedän teidän pomoa turpaan ja panen perseeseen. meidän jengissä pomon mopo kulkee 112 ja se on paskantanu tollasten pellejen ku sä suuhun.

    • 97777

      Tottakai tykkää! Mä ainaki haluisin lesoo kaikille et mun poikkis on mopojengin varapomo

    • kulliakiitos

      jos on munaa nii kyl mää antasin sulle (;

      • saleebustaansut

        mä voin antaa sulle terveisin kiimainen pokekoira


    • äijäsaleesluibaa

      mul on 20 cm penis ja sheivasin justiin että terve (stondikses)

    • hiiri

      :DDD että oikein varapomo ;D

    • 98tyttö

      riippuu mikä mopo pojalla on ;)

    • kusessa

      Tiedätkö mitä seuraa,ku jäät kiinni ton mopos kaa?
      Se luokitellaan kevariks ja joudut maksaan verot ja vakuutusmaksut kuten kevarist.
      Ei tuu oleen halpaa,varotan vaan.

      Sit joudut katsastaan mopos,et pääset takas liikenteeseen.
      Kevari ja mopoauto kortin saaminen lykkääntyy.

      Onneeeee!

    • nsdgnoirwhoivnöv

      mutta tommia ei kiinnosta

    • tytsyy98

      Makuja on monia, toiset tytöt tykkää toiset ei..:P Mut ite ainaki tyksin (;

    • rfyugyhijikpålytu

      mopo on paras :D:D:D::D:DD ja jengi :D::DD:D:D

    • derbihintit

      vitun derbihintit, mul o mopoauto!

    • uukakkaa

      Ihme, ettei lifemocker ole tänne kirjoitellu " kyllähän niitä naisia isketään muullakin kuin mopoilla "

      • .......t

        tai joku säälittävä byrdyboiga


    • Joo tuug

      Oma 50cc:ni kulkee kovempaa kuin teidän jengin pomonne laite. Helkkari, tässähän taidan itsekin olla melko kuningas.

      ... Tai sitten en. Vaikka moponi kulkee reilu 100 km/h, en ajele sillä kuin idiootti. Se on minulle vain tärkeä kulkupeli. Tosin sen merkitys on nyt vähäisempi, kun olen jo pari vuotta ajellut autolla.

      • ???

        Jaa notta mimmosella setillä oot tommossia nopeuksia ajellu 50cc:llä?


      • Joo tuug
        ??? kirjoitti:

        Jaa notta mimmosella setillä oot tommossia nopeuksia ajellu 50cc:llä?

        Moro! Maken isoveljeltä, Viljamilta kuulin, että pevekin sylinteriä viilaamalla saa 50cc menemään 100km/h. Imuaukkoa voi suurentaa 5cm ylös ja 7cm sivuille. Pakoaukkoa kannattaa suurentaa noin nyrkin kokoiseksi, niin ei jää pakokaasut pyörimään. Kaasari joku 43mm ja suutin kokoa 270. Suora nelarin pakoputki, ES änkkä ja 5/91 välitykset niin kulkee 99,91753 km/h GPS.


      • Anonyymi

        Oma 50cc kulkee suoralla 85, on ihan vakio.


    • tttytytyytytyt15

      mitä mieltä ootte pojat jos tytöllä on mopo? :) esim mulla on orion :D

    • ei millää pahalla

      No sillä ei pesää tuu :d

    • tumputtaja1

      Derbi leipoo

      • rytuyhuijyt

        Varmasti leipoo, jos tuon aloittajan turbokit derbi laulaa sen 13 000 rpm 85km/h vauhdissa.


    • tytsy 98

      mä en ainakaan voi sietää mopoilioita. aina saa pidellä korvia ettei kuulo mee. mä en ainakaan kato koskaan ketään mopokuskia sillä silmällä.

    • TuRbBoViNkUu!!!

      Turbotetttu Yamaha DT!

      • yamahadeeteekulkeeenemmä

        Asiaa :3 itelki detsi


    • Retuja, jokapuolella

      Kui helppoo on nykyään kusettaa porukkaa?
      Täähä o aivan selvä trolli joka nauraa teille kaikille kommaajille aivan paskat housuissa. Kenenköhän tässä pitäs kasvaa....

    • annan pillua mopopoj

      Yksi tosi juntti tyyppi meijän luokalla hommasi mopon ja viritti sitä, niin ihan sen takia päätin antaa sille pillua. Kolmesti on jo nussittu (ilman kortsua tietysti koska tuntuu paremmalta ja sitä paitsi mulla on pillerit). Mä ainakin tykkään mopopojista.

    • tyttö-98 :D

      No mun mielest ne on ainai yleensä sulosii kunha ei oo sellasii ärsyttävii paskoi. :D
      nii no se on mun mielipide :D

    • bitch1

      mul o jengillenne nimi HellsMonkeysgangbang 97 n :)

      • mopo.teme

        Mopot rulaa


    • SAATANA 666

      no ei helvetissä. mopot on ihan perseest ... ( paitsi niitten hajottaminen ja polttaminen) ..................... XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD.................

    • feagsgh

      Ihan vitun hottiksia!!! Ajotakit :33333333333

    • turhaapaskaa

      Oon kyllä poika mutta sekaannun nyt kuitenkin tähän keskusteluun. (:
      1. Ymmärrän mopolla paikasta toiseen menemisen esim. Koulu - Koti Koti - Kauppa mutta en että sillä vittu vaan rampataan joka paikassa minne pääsee ilman mitään syytä.
      2. Keuliminen mopoilla on turhaa kuraa, pyörän ymmärrän jotenkin.
      3. MOPOISTA KOKOAJAN PUHUMINEN tää paska saa mut jo kohta hermoromahduksen partaalle... siis aivan kokoajan suu käy jostain helvetin mopon osista ja ulkonäöstä ja kuinka jollakin leipoi joku tien varteen.
      4. Virittäminen, noniin nyt niitä valoja... en käsitä mihin tarviitte 50 vauhtia?
      5. Ääni joka tulee näistä vehkeistä saa mun limakalvot ja tärykalvot pamahtamaan...
      6. Haju, se on aivan kamala jos kyseessä on 2-tahti, mutta ei se kyllä 4-Tahissakaan mitään herkkua oo... siis se haju joka haisee jokapaikassa on ärsyttävä.
      7. Mopoilla ylipäänsä " leijuminen " esim. Vauhdin, ulkonäön ja hinnan ylistys.
      8.Kuskit, kuskit ovat kusipäitä jotka polttavat tupakkaa ja vittuilevat muille.
      9.esim. facebookkiin mopo kuvien laittelu kokoajan... siis ketä vittu kiinostaa samasta moposta otettu kuva moneen kertaan ja älkää vinkuko että sama on ihmisten kohalla, ihmiset ei ole tavaroita voisin vaikka esimerkiks pistää mun polkuautosta facebookin täyteen jos se siitä kiinni on.
      10. Itseäni ei kiinnosta mopot ollenkaan :)

    • Dxopskdksöxnskxl

      Toi niin helvetin tyhmä kysymys kun voi olla! Se on ihan sama onko pojalla mopo vai ei.
      Mopon omistaminen ei vaikuta millään tavalla siihen tykkäänkö pojasta enemmän kuin jos hänellä ei olisi mopoa.

    • metrakitt

      kaverin pösö kulkee 78! yks terpi kuski aikoo myös ostaa teharin!!! itte laitoin isomman kurin ettei kulje ku 37kmh, eipä tuu sanomista!

    • Jotkut mopopojat ovat ihan seksikkäitä.

    • miten tää menee??

      Miten te ihmisseet luokittelette mopopojan? Onko se henkilö joka yksinkertaisesti omistaa ja ajaa mopolla vai onko siinä jotain muuta,tyyliin virittelyä, päristelyä, jatkuvaa jauhantaa mopoista..?

    • voijumaaa

      En tod tykkää mopopojista. Etteks vois käyttää oikeesti niit kulkuneuvoina ?

      On tosi noloo olla jossai kaupanpihas ja ohittaa autoja joillai vitu paskoilla mopoilla

    • BonnieMckee

      Mopopojat...on ääliöitä jos ne käyttäytyy silleen et ne omistais koko maailman,mut sellatteet mopopojat jotka on kilttei,nii ne on söpöjä:) itse mopoja vastaan ei oo mitn koska oon kasvanu mopojen ja skoottereitten parissa sillä iskä korjailee niitä tossa meijän pihalla.sil on oma firma meinaan.. Ihan pikkulikasta asti oon tottunu näihihin mopopoikiin" sillä omat "tosi ihanat" 3 isoveljeeni ajelee koko ajan mopoillaan.... Minä 14, veljet 15,16 ja 19. Et ei mopopojis vikaa oo,kunhan ne ei oo liian itserakkaita.

    • karoliina1998

      Kyllä mopopojat on söpöjä ja varsinki ku itekki ajelen ja tykkkään siitä mut viritetyt mopot vie usein sen söpöyden pois :D

      • 82920392

        Jos otan vain prikan pois, niin olenko silti söpö? En pyöri missään k-kaupan pihassa jonneilemassa vaan käytän sitä ihan vaan ajoneuvona.


      • karoliina1998
        82920392 kirjoitti:

        Jos otan vain prikan pois, niin olenko silti söpö? En pyöri missään k-kaupan pihassa jonneilemassa vaan käytän sitä ihan vaan ajoneuvona.

        Olet tietenkin ;) ei se söpöys sinäänsä siitä tule ja ei se viritettykkän haittaa, mutta tarkoitin sitä, jos rupeaa leuhkimaan että "mulla kulkeee kovempaa" niin se ei oo kovin kivaa, mut yleisesti ottaen kaikki pojat jokka hyppää mopon selkään on söpöjä :3


    • Hassua

      Oli muute aika hyvä trolli! :D Jos ei oikeasti ollut nii facepalmaan....

    • oot nolo

      tuo pomo homma oli aika naurettava mutta ymmärrän ku se vauhti kiinostaa ja halutta ajella jossain kaupungissa päristelemässä muuta maale täällä saa vetää mönkijällä naapuriin tai kaverin luo eikä oo mitään hälinää ja pitää kulkea navetassa ja tehdä töitä kesä lomalla ja kohtaa pitää jo sitte ajaa traktorilla ja turvesuollla traktorilla ja kaikenlaista olla rehu tornissa mutta elkää menkö parkkipaikalle aiheuttamaan hälinää mopot ei kuulu parkkipaikalle pärisemään ne kuulu olla parkisa ja käykää siellä kaupassa oikeilla asioilla eikä sinne häiritsemään parkkipaikalle aika moista nykyään tuo homma olisttepa maalla ne saisitte vähän kuria

      • buy me some love

        eihän se haittaa, jos maailman ihanin olento omistaa mopon :)


    • hmph!

      No enpä osaa sanoa. Vähän turhaa leuhkimista :) En pidä mistään mopoilijoista yms. Jotka saastuttaa luontoa ollakseen kovia. Hyi

      • korppi™

        suosittu keskustelu


      • Kevariiit
        korppi™ kirjoitti:

        suosittu keskustelu

        Enemmä tykkään niist kenel on joku kevari tai moottoripyörä mut mopo... Jotenki outoo. Oon ite ajanu kevaril ja oon 12v. Tyttö. Tietenki, mut prätkä tai kevari on ehk paremp.


      • Kevariiit kirjoitti:

        Enemmä tykkään niist kenel on joku kevari tai moottoripyörä mut mopo... Jotenki outoo. Oon ite ajanu kevaril ja oon 12v. Tyttö. Tietenki, mut prätkä tai kevari on ehk paremp.

        Ei jumalauta että moni ruokki trollia


    • 12derpisti

      Siis ei vittu! Vaikka ite oon 12v ja ajelen mun 95 kulkevalla derpillä mökillä niin silti vituttaa nuo jonnejen mopo jengit JUMALAUTA!

    • tyttööö99

      yritän ain iskee mopopojan ja saaha silt munaa

    • IidaRaw

      Mikäs paskanmyrsky tänne iski :D?

      siis kyl ihan tykkään mopopojista jos sil on kunnon mopo :P ei mitää kiinanpaskaa yms yms.

    • Autonomistaja.

      Ei kyl kiinnostaa jos on sun/ sun äidin mopo. Iha sääliks käy jopa ajatus mite pikkupojat roikkuu kaupan edessä, polttaa röökiä, syljeskelee ja luulevat olevansa kingit. Sääliksi käy kaikki jotka joutuvat tommosta nähdä! Hävettää. En oo kade, jopa silloo ku olin siinä samassa iässä ku te (2003), oli parempaa tekemistä. Esim fudista. Treenit 5krtaa viikos. EI ollut koskaa ni tylsää et kävis mieles roikkuu jossai bensa asemal. Ihmiset pitävät teit iha lusmuna.

    • ida977

      ei mitään hienoa hirveitä jonneja jotka esittää kokoajan

    • EI. Aloittaja on ilmeisesti motari.

    • guhbe

      Pääsenkö ryhmän johtajaksi, jos mun derbi keulii töötistä ja endoo valoista.

    • Onks ny kova olo (alottaja)?

    • girl5

      I LOVE mopopojat GRRR

    • jonneeee

      En vitus

    • En kylläkään ole tyttö, mutta voin sanoa, että en tykkää. En nyt tarkoita, että katselisin poikia "sillä silmällä".

    • Anonyymi

      Siis en tiedä mitä meiltä kaikki on mutta aika moni tyttö tykkää mopopojosta.

    • Anonyymi

      oon meijjän mopojengin pomo (boss) meitsin apikka josta on otettu puolet kureista pois ilman iskän tai äiskän lupaa ja isoveli autto kurien pois ottamisessa keulii 80kmh vauhista ja on vitun kova. meijjä jengi polttaa tupakkaa ja käyttää nuuskaa mutta ei osaa polttaa kumia mut ollaan silti kovimpia pompereita! en tykkää poliiseista koska oon kova jätkä kerra näin poliisin motarilla ku ajoin sen lähellä olevalla tiellä 46kmh vittu että pelotti!

    • Mopo on ok, jos se ei melua liikaa ja ajallaan turvallisesti ^^

      • Anonyymi

        Oletko ajatellut hankkia itsellesi mopon?


      • Anonyymi

        Mun derbi on kun maailmanloppu kun sen kuulee kilsan päästä, korvat räjähtävät kun tulen sillä keulien 120 km/h ohi


    • Anonyymi

      Lmao ootte todellaki jonneja jos joku "varapomo" ja "pomo" määritetty siten kellä kulkee koviten. Se on vaa max kaks vuotta se jengi ja sit se kuolee ku ketää ei kiinnosta mopot enää 17 tai 18 vuotiiana. Eikä oo kovi fresh flexaa jollai mite osaa keulia. Mut lmao

      • Anonyymi

        Aloittaja-jonne on jotakin 25v.... jos on saanut elää. Vieläköhän ihannoi kaltaisiaan?


    • Anonyymi

      Mopopojat on TOSI HOT!! :33 itse aina haaveilen, että joku söpö mopopoika ihastuis muhun..ei haittaa vaikka ois vähän ylimielinen kunhan osoittaa mulle rakkautta ja ei petä ;)

    • Anonyymi

      JOO Tod tykkään;) Kunhan ei oo mikää ns "kiusaaja" tai ärsyttävä

    • Anonyymi

      Auto se olla pitää.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      92
      6668
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      28
      2672
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2253
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      75
      1904
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1671
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1467
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1367
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe