Huijattiin turkkilaisessa saunassa

HAMAM30€

Alanya Blue Star Flower Gardenissa on Hamam, turkkilainen sauna.
Tosi huono paikka. Oppaatkin tietävät sen mutta eivät varoittaneet siitä. Hoidon piti kestää puolitoista tuntia, mutta 10 minuuttia pesua ja tunti odottelua vilvoitteluhuoneessa. 15 minuuttia hierontaa. Hinta 30€.
Kun valitin Blue Star Flower Gardenissa olevasta Hamam, turkkilaisesta saunasta oppaalle joka selvitti huonoa palvelun tasoa minulle. Hyvityksenä sain turkkilaisen karkkirasian...
Näitä karkkirasijoita vietiin asiakkaiden huoneisiin useita kun henkilokunta niitä hisseissä kiikutti.
Blue Star Flower Garden hotellina ihan hyvä ja siisti. Älkää
eksykö alakerran hamasiin, huijausta vedätystä.
Alanyasta löytyy varmaan hyviäkin paikkoja useita.

4

1264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Myös esimerkiksi hotellin Monart Cityn (Alanya) alakerrassa oleva hamam, kampaamo, kauneudenhoitola ja hieronta on aika huonolaatuista, etten sanoisi, että suorastaan kauheaa. Otin rakennekynnet; ei muuta kuin geeliä päälle, kauheiden voivotusten saattelemana hiukan muokattiin niitä, mutta ei ohennettu tai muulla tavoin enempää muokattu. Kunhan näytti päältäpäin ihan okolta, niin se heille riitti. Jo parin päivän päästä rakennekynnet olivat aivan kamalassa kuosissa. Hieronnan jälkeen koko keho oli ihan mustelmissa. Myöskään miespuolista parturi-kampaajaa en voi kehua kuin en hamamiakaan. Henkilökunnan englannin kielen taito on aika heikkoa. Kaikki tekohymyn ja tekoystävällisyyden saattelemana, mutta laatu aika kehnoa...

      Taas hotellin Grand Zaman Garden Parkin (Alanya) yhteydessä toimiva hamam on samanhintainen, mutta laadultaan monta kertaa parempi; kunnollisen hamam-hoidot ja ihan aidosti osaava hieroja, hyvä palvelu ja kielitaitoista henkilökuntaa. Suosittelen lämpimästi!

      • 12+14

        Kuulisin mielelläni lisää kokemuksia hyvistä / huonoista hamameista, eli mihin kannatta mennä ja mitä paikkaa välttää.

        Sama juttu kampaamojen kanssa. Mitä pitkien hiusten värkäyksestä ja leikkauksesta joutuu maksamaan Alanyassa? Ovatko kampaajat ammattitaitoisia vai "kesäpoikia"?


      • sisu 67
        12+14 kirjoitti:

        Kuulisin mielelläni lisää kokemuksia hyvistä / huonoista hamameista, eli mihin kannatta mennä ja mitä paikkaa välttää.

        Sama juttu kampaamojen kanssa. Mitä pitkien hiusten värkäyksestä ja leikkauksesta joutuu maksamaan Alanyassa? Ovatko kampaajat ammattitaitoisia vai "kesäpoikia"?

        Mitä osaatte kertoa hotelli Kandelorin palveluista?


    • Hammmaii

      Hotellien hoitolat eivät välttäämättä ole hyvätasoisia, pienet yksityiset katujen varsilla ovat käsityön taitajia. Niissä paikallisetkin käyvät. Noo, se hamam nyt on mitä on. Pesijä pesee sillä sienellä jossa on harmaanvihreää oliivisaippuaa, hokee samalla, että "very dirty". moneen kertaan, ikään kuin asiakas olisi hyvin likainen, vaikka se on se hänen saippuansa joka tekee vedestä harmaata tiskivettä. Pesu oli hieman kyseenalaista siinä mielessä, että se tehtiin jaloista päähän päin eli silsat suuhun systeemillä. Minkäänlaista oikean hygieniaperiaatteen pesusta ei ollut tietoakaan. Mutta hauska juttu ja siinä mielssä hintansa väärtti, jos ei ole turhan tarkka. Se "very dirty"-hokema voisi kyllä jäädä pois, se, että osoitellaan ihmisen likaisuutta, on hieman kyseenalaista kohteliaisuutta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe