Jotain häikkää taas

fghjkl

Miksi tässä näkymässä, kuten myös muilla keskustelupalstoilla on alussa on pitkä tyhjä pätkä? Ei tämä eilen tällainen ollut. Laitoin palautetta ylläpidolle, mutta tuskin vastaavat. Toinen vaihtoehto tietenkin voisi olla, että minun koneeni on yön aikana seonnut.

Onko teillä muilla sama tilanne, vai johtuuko tämä minun koneestani?

65

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nauran kuutamoon --

hahhaahaa,,

höööööö,,, se on kiusantekoa meille palstalaisille, kyllä se menee ohi ku ei välitä, antaa " lapsenmielisten leikkiä "

• Ei mulla ainakaa oo mittää tyhjää pätkää...

• Niin, tuo aihealuepalkki heitetty tuonne oikeaan laitaan... taitaa joku ylläpidossa ollut taas pelleillä ennen kuin potkut astuvat voimaan...

• missä syy erilais.

Kyllä se aihealuepalkki mun koneessa on edelleen vasemmassa laidassa.

• missä syy erilais. kirjoitti:

Kyllä se aihealuepalkki mun koneessa on edelleen vasemmassa laidassa.

Voipi olla selainjuttu tai joku vastaava, pitää kokeilla jollakin toisella (jos jaksaa kiinnostaa) . Miulla avaa sivun normaalisti mutta heti sen jälkeen heittää tuon aihealuepalkin yläoikealle...

• yohuuhkaja kirjoitti:

Voipi olla selainjuttu tai joku vastaava, pitää kokeilla jollakin toisella (jos jaksaa kiinnostaa) . Miulla avaa sivun normaalisti mutta heti sen jälkeen heittää tuon aihealuepalkin yläoikealle...

Etusivu näyttää olevan kuin pitääkin, mutta keskusteluun mennessä asettelu heittää vinksalleen. tämä Firefoxilla täällä.

• missä syy eril.
        yohuuhkaja kirjoitti:

Etusivu näyttää olevan kuin pitääkin, mutta keskusteluun mennessä asettelu heittää vinksalleen. tämä Firefoxilla täällä.

Firefoxilla selaan minäkin ja ihan normaalisti toimii.

• 13+15

Laita järjestelmän palauttaminen ja valitse ajankohta muutama päivä taaksepäin. Nää on näitä, mitä koneisiin aina välillä tulee. Mutta sen kyllä pitäisi auttaa. Mulla oli edellisen koneen aikana useinkin tuo ongelma, mutta kyllä se tuolla systeemillä aina selvisi.

• ...

Vika ei koneessa. Itekkin kokeilin viidellä selaimella, kaikissa sama juttu. Vika ois voinut olla jossain selaimessa, mutta ei kaikissa. Vika sivustossa. Ja siis kaikki muut portaaalit toimi normaalisti.

=DW=

• 13+15
        ... kirjoitti:

Vika ei koneessa. Itekkin kokeilin viidellä selaimella, kaikissa sama juttu. Vika ois voinut olla jossain selaimessa, mutta ei kaikissa. Vika sivustossa. Ja siis kaikki muut portaaalit toimi normaalisti.

=DW=

Niin mutta Järjestelmän palauttamisella tuokin asia korjaantuu.

• ...
        13+15 kirjoitti:

Niin mutta Järjestelmän palauttamisella tuokin asia korjaantuu.

No kun ei korjaudu.

Koita tajuta, sivusto sijaitsee servereillä, ei koneella, viimeksi ne oli ruotsissa. Et mitenkään voi muuttaa itse sivustoa.. Omalla koneellasi voit vain katsoa saitteja.

Sitten voit muuttaa sivustoa omalta koneeltasi, jos sinulla on itselläsi oma sivusto ja käyttäjätunnus, että pääset sisälle sivustoon. Ja jos et käytä käyttäjätunnusta, sitten et voi muuttaa omaa sivustoasikaan. Eikä sinulla takuuvarmasti ole käyttäjätunnuksia Allerin omastamalle suoli 24 saitille.

=DW=

• 13+15
        ... kirjoitti:

No kun ei korjaudu.

Koita tajuta, sivusto sijaitsee servereillä, ei koneella, viimeksi ne oli ruotsissa. Et mitenkään voi muuttaa itse sivustoa.. Omalla koneellasi voit vain katsoa saitteja.

Sitten voit muuttaa sivustoa omalta koneeltasi, jos sinulla on itselläsi oma sivusto ja käyttäjätunnus, että pääset sisälle sivustoon. Ja jos et käytä käyttäjätunnusta, sitten et voi muuttaa omaa sivustoasikaan. Eikä sinulla takuuvarmasti ole käyttäjätunnuksia Allerin omastamalle suoli 24 saitille.

=DW=

Täh?

Eikö sinulle ole asennettu ohjelmaa nimeltä JÄRJESTELMÄN PALAUTTAMINEN?

Kas vaan kun sen minulta löytyy ja sillä olen aina nuo nuo hommelit saanut hoidettua:)

Mitä käyttäjätunnusta sinä muka siihen tarvitset, että nettiin pääset?

• joten täh täh
        13+15 kirjoitti:

Täh?

Kas vaan kun sen minulta löytyy ja sillä olen aina nuo nuo hommelit saanut hoidettua:)

Ei muuten auttanut mullakaan järjestelmän palauttaminen, eikä vikaa ole muualla, kuin tässä portaalissa.

• 13+15 kirjoitti:

Täh?

Älkää nyt ziisus palautelko järjestelmää jonkun Suomi24:n häikän takia.

Oikeesti hei!!

Mulla tää kyllä toimii normisti.

• 13+15
        ... kirjoitti:

No kun ei korjaudu.

=DW=

Miksi =DW= minulle miinusta laitat, jos et osaa tajuta mitä sinulle neuvon? Että voitkin olla yksinkertanen. Mene nyt sitten vaikka jollekin muulle palstalle vali vali valittelemaan, jos ei neuvot kelpaa, tai et ymmärrä mitä sinulle neuvotaan.

• 13+15 kirjoitti:

Miksi =DW= minulle miinusta laitat, jos et osaa tajuta mitä sinulle neuvon? Että voitkin olla yksinkertanen. Mene nyt sitten vaikka jollekin muulle palstalle vali vali valittelemaan, jos ei neuvot kelpaa, tai et ymmärrä mitä sinulle neuvotaan.

DW:tä ei varmaan tarvii tietska-asioissa neuvoo, mut jos menee palauttelemaan järjestelmää sen takia, että jollain tietyllä saitilla on häikkää, sillon saattaa olla neuvojen tarpeessa.

• ...
        13+15 kirjoitti:

Täh?

Olet kai trollioli.

Mene atk-alan peruskurssille jonnekin kansanopistoon, tai opettele lukemista.

Järjestemän palauttaminen ei liity koko asiaan. Katos serveri on se tietokone josssain missä lie, missä sivusto sijaitsee. Sitä voi katsoa mistä tahansa. Mutta vain se, jolla käyttöoikeudet, elikkäs salasana voivat muuttaa sivustoa.

Sekoitat ilmeisesti tällaisen palstoille kirjoittelemisen ja sivuston hallitsemisen. Hallitseminen on eri asia kuin tääälläkin olevat "moderaattorit", joita sanovat seriffeiksi. Seriffeillä on pienet käyttöoikeudet, niillä voi poistaa keskusteluja, mutta sivustoa ne pääse sorkkimaan. Seriffit ei ole mitenkään tekemisissä itse sivuston kanssa, ne vaan on täällä ilmaistyövoimana, taikka joku sanoisi vapaaehtoisina.

Tätä sivustoa hallinnoi Allerin väki, sieltä löytyy käyttöoikeudet ja salasanat sivuston oikeaan MOderointiin ja siis sivujenkin muuttamiseen.

Älä änkytä enää, meitsi ollut atk- hommissa jostain -80 luvun alusta ja olen tehnyt mm. www- sivustoja, ylläpitänyt niitä ja oli aikanaan oma sivustokin, omalla domainilla ja servut oli jenkeissä.

=DW=

• :)))
        minttupuu kirjoitti:

DW:tä ei varmaan tarvii tietska-asioissa neuvoo, mut jos menee palauttelemaan järjestelmää sen takia, että jollain tietyllä saitilla on häikkää, sillon saattaa olla neuvojen tarpeessa.

Helevetti mitä idiootteja, jos ei ymmärrä selviä ohjeita! Hajotkaa murheisiinne:)))

• Höpö-ohjeita
        :))) kirjoitti:

Helevetti mitä idiootteja, jos ei ymmärrä selviä ohjeita! Hajotkaa murheisiinne:)))

Mitä v'itun ohjeita??? Ei ole S24 antanut mitään ohjeita. Edelleen heittää ryhmät-palkin oikeaan reunaan ja pitkä tyhjä tila alussa. On se vaan kumma että niin monella sama vika ja joillain muka toimii.
        Mulla on kans Firefox. Ja mikä se päivitä- ruutu muka on ? Ei mulla mitään päivitä-ruutua ole tässä näkymässä.

• Nittaminax
        Höpö-ohjeita kirjoitti:

Mitä v'itun ohjeita??? Ei ole S24 antanut mitään ohjeita. Edelleen heittää ryhmät-palkin oikeaan reunaan ja pitkä tyhjä tila alussa. On se vaan kumma että niin monella sama vika ja joillain muka toimii.
        Mulla on kans Firefox. Ja mikä se päivitä- ruutu muka on ? Ei mulla mitään päivitä-ruutua ole tässä näkymässä.

Sullahan kumma näppäimistö on jos ei siellä ole F5 tai osoiterivillä päivitä kohtaa.

• ....
        Nittaminax kirjoitti:

Sullahan kumma näppäimistö on jos ei siellä ole F5 tai osoiterivillä päivitä kohtaa.

F5 on mutta oasoiterivillä ei lue päivitystä.

• .... kirjoitti:

F5 on mutta oasoiterivillä ei lue päivitystä.

No en mä mitään lukemisesta/kirjaimista ole puhunut vaan siinä on sellanen nuoli joka kiertää melkein ympäri tai ainakin tässä foxissa on.

• ....
        Nittaminax kirjoitti:

No en mä mitään lukemisesta/kirjaimista ole puhunut vaan siinä on sellanen nuoli joka kiertää melkein ympäri tai ainakin tässä foxissa on.

Eipä ole sellaista nuolta missään.

• päivitä avoin sivu.
        Nittaminax kirjoitti:

Löytyi oikealta puolelta.

• .... kirjoitti:

No sitten olkoon olematta.

• älä ärise. ;)
        Nittaminax kirjoitti:

No sitten olkoon olematta.

ääärrrrrrrhhhhhhhh! Oletkos noussut väärältä kyljeltä?

Mene takaisin sänkyy ja nouse uudelleen toisinpäin. ;)

• älä ärise. ;) kirjoitti:

ääärrrrrrrhhhhhhhh! Oletkos noussut väärältä kyljeltä?

Mene takaisin sänkyy ja nouse uudelleen toisinpäin. ;)

Jos aikuinen ihminen ei osaa etsiä, tai edes tiedä koneensa perustietoja, niin en rupea niistä riitelemäänkään. Hänen koneellaan sitä ei ollut niin sitten ei.

• Heh! ;) Pois jalat
        Nittaminax kirjoitti:

Jos aikuinen ihminen ei osaa etsiä, tai edes tiedä koneensa perustietoja, niin en rupea niistä riitelemäänkään. Hänen koneellaan sitä ei ollut niin sitten ei.

tyynyltä.

Löytää varmaan sitten kun etsii aikansa.

• Heh! ;) Pois jalat kirjoitti:

tyynyltä.

Löytää varmaan sitten kun etsii aikansa.

Jeps ja yksi ainakin löysi. :) Tiedä sitten onko sama kirjoittaja.

• voi tulikettu
        .... kirjoitti:

Firefox selaimen osoitekentän oikeassa päässä on "päivitysnuoli"
        tai paina F5.

Suosittelen käyttämään Google Chrome selainta, turvallisempi, nopeampi, joka
        suhteessa paras nettiselain.

Sen voit ladata tästä; http://www.google.com/intl/fi/chrome/browser/

• voi tulikettu kirjoitti:

Firefox selaimen osoitekentän oikeassa päässä on "päivitysnuoli"
        tai paina F5.

Suosittelen käyttämään Google Chrome selainta, turvallisempi, nopeampi, joka
        suhteessa paras nettiselain.

Sen voit ladata tästä; http://www.google.com/intl/fi/chrome/browser/

Ihan kiva selain, joskus käytänkin mutten tykkää koska Google ei halua laittaa siihen kunnon mainossuodatinta.

• yohuuhkaja kirjoitti:

Ihan kiva selain, joskus käytänkin mutten tykkää koska Google ei halua laittaa siihen kunnon mainossuodatinta.

Mulla ainakaan näy yhtään mainosta missään. Ja pakko käyttää foxia koska suoli ei tue muitaku foxia, operaa ja IE:tä jos haluaa käyttää postia. IE:tä en senkään vuoksi käytä kun liian raskas tai hidas ja vähän aikaa sitten oli juttua että sen tietoturva oli persiistä.

• ...

Tiedoksi vaan

Tänään on Anoniums krakkeriryhmän vuotuinen hyökkäyspäivä.Vielä ei ole näkynyt tietoja, minne ne on onnistuneet iskemään. Mutta perinteisesti niillä ollut tapana hyökkäillä suuria kohteita kohti. Suoli 24 on aika pieni portaali, mutta on tännekin aikanaan joku hyökännyt, keikkasivat salasanoja ja sen sellaista. Ja suolen tekniikka ja "asiantuntijat" tietäen, mahdollista, että joku koittanut iskeä taas tännekin. Näkyi mullakin aamupäivällä sivut miten sattui. Eikä YP mun muistin mukaan ole maininnut itse tekevänsä mitään muutoksia.

Jotenkin kuitenkin pidän todennäköisimpänä vaihtoehtona, että suoli on kuiten ryssinyt itse jotain. Tämä on siis kuitenkin pieni portaali, eikä tätä tunneta oikein missään maailmalla. Niinno Aller on tunnettu...

=DW=

• On noita häiriöitä ollut viime aikoina muitakin. Yhdelläkin palstalla muuan ketju näkyi/näkyy koko sivun levyisenä ilman noita sivupalkkeja ja paluumahdollisuutta takaisin palstan valikkoon... laitanpa tähän esimerkiksi:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/11002342

• ...
        yohuuhkaja kirjoitti:

On noita häiriöitä ollut viime aikoina muitakin. Yhdelläkin palstalla muuan ketju näkyi/näkyy koko sivun levyisenä ilman noita sivupalkkeja ja paluumahdollisuutta takaisin palstan valikkoon... laitanpa tähän esimerkiksi:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/11002342

Suolella aina ollut vikoja. Toi tämän aamuinen korjaantui yllättävän nopeasti. Mutta ei ollut mitään "valitamme häiriötä" tms ilmoitusta. Toi linkin sivu vähän vanhempi, viittaa siihen että YP siellä tekee jotain "säätöjä". Hakkerointi mahdollisuus toki aina olemassa, mutta ei ne noin nopeesti ois saaneet ulkoatullutta iskua korjatuksi.

=DW=

• '''''''

Ei näy minulla pitkää eikä pätkää tyhjää.

Tosin, puhutaan asiasta muuallakin. Ihme, jos joku kumma ei minulle osu.

• :)))

Onpas kummallista että muutamat väittävät, että suomi24:ssa on vikaa, vaikka se vika ei kaikilla näykään? Luulisi että se sitten jokaisella näkyisi samalla tavalla, eikö?

• mimmimummi

Ihmettelin minäkin .. ajatelin että oonko nyt niin hurjana ollut. että bannit bamahtanu...heh

• ............

annan neuvon :

päivittäkää ylhäällä olevasta päivitys ruudusta, sillä koraantui omani entiselleen.

• yhdeksäntoista 19

Varmaan siksi että ehtii ajtella ennenkuin sanoo ajatukset julki ;DDDD

• siis mitä ?

19 ??

TÄH ??

• ihmettelijä 1

Häikkää koko päivän !

• Olihan tuossa jotain häiriötä päivällä kun tulin, mutta päivittämällä sekin asia korjaantui.

• Kiitos vinkistä!

Joo, päivitys klikkaamalla kaikki palautui normaaliksi.

• Hukassa edelleen
        Kiitos vinkistä! kirjoitti:

Joo, päivitys klikkaamalla kaikki palautui normaaliksi.

En tiedä vieläkään mistä päivitetään:((
        Mun Firefox-palkissa lukee nämä tekstit:

Tiedosto, Muokkaa, Näytä, Sivuhistoria, Kirjanmerkit, Työkalut, Ohje.

Sinä, Haku, Kuvahaku, Kartat, Play, Gmail,, Dokumentit, Kalenteri, Kääntäjä, Blogger, Lisää ja nuoli alapäin.

Mikään näistä ei ole "Päivitä"

• vtteri

Google Chrome käytössä ja Suomi24 toimi aamupäivällä ja toimii nyt ilman mitään ongelmia.

• ...

Joops.

Net oli sellaisia lyhyitä häiriöitä. Ite tsekkasin tosiaan viidellä eri selaimella, myös Cromella, kaikissa oli sama näkymä, eli sivun asemoinnit oli veeturallaan. Myöhemmin, mitä vilkuillut, toiminut ok, vika oli suolessa.

=DW=

• vinksinvonksin taas
        ... kirjoitti:

Joops.

Net oli sellaisia lyhyitä häiriöitä. Ite tsekkasin tosiaan viidellä eri selaimella, myös Cromella, kaikissa oli sama näkymä, eli sivun asemoinnit oli veeturallaan. Myöhemmin, mitä vilkuillut, toiminut ok, vika oli suolessa.

=DW=

Ei toimi palvelimet.

• virva-tuulia***
        vinksinvonksin taas kirjoitti:

Ei toimi palvelimet.

Niinpä on. Ei siihen päivitys eikä järjestelmän palautus auta.

• Tämä ketju on ammattilaiselle pelkää naurua.
      Koneita menee, ja koneita tulee.
      Koneista menee ja koneista tulee.
      Vain idiotismi on ikuista.
      H.

• voe voe voe

Pitikö sekin tulla todistamaan?

• voe voe voe kirjoitti:

Pitikö sekin tulla todistamaan?

"voe voe voe"

En minä voi mitään todistaa.
        Voin vain kirjoittaa miltä musta tuntuu. :)
        H.

• dokaatsä?

"Vain idiotismi on ikuista."

Totta, sinä olet siitä elävä esimerkki.

• dc-dc-cd

Laitan heti tuon ubuntun cd:n pyörimään ja katson sitten sillä mitä se näyttää. Ei kuulema pöpö iske siihen.

• 34678
      • bmerk

Et sinä tuolla ainakaan surffaile;)

• 34678
        bmerk kirjoitti:

Et sinä tuolla ainakaan surffaile;)

Minun vikani se ei ole, ettet ymmärrä asiaa.

• Elikkäs sulla on käyttöjärjestelmänä Windows7, mutta mikä on sun selain millä surfaat netissä. Ja ihan oikeesti, niinku jo monikin sanoi, että järjestelmän palautuksella ei ole mitään vaikutusta tuohon kyseiseen ongelmaan mistä aloittaja puhuu.

• ei ummarra
        34678 kirjoitti:

Minun vikani se ei ole, ettet ymmärrä asiaa.

Kun savolainen puhuu, vastuu siirtyy kuulijalle;)

• @34678

Lue nyt sit kans toi oma linkkis!!

Siitä pitäis tajuta, mikä on järjestelmän palautus, huoh.

Ei ainakaan "vempain" jolla surffaillaan netissä :D

• pistepalautus

Minä surffailen selaimella ja hiirellä.

• dc-dc-cd

Se ubundeeri pyörii vaan vieläkin eikä loppua näy.Ei sillä näköjään pääse mihinkään. Toisella koneella tät äkirjottelen. Jospa joku osaisi kertoa miten se ubuntun livehommeli oikein pitäisi tapahtua???

• ...

Just noin.

Asenna se. En ole pahemmin perehtynyt Linuxiin, Mandrake oli aikanaan, samaten Xandrox distro. Aluksi koitin livecd- viritystä, peeceetä, sitten tein useamman bootin ja asensin ne koneelle, toimihan ne, mutta hokasin kuitenkin käyttäväni vintoosaa eniten.

Niin siis, jaa kovalevy, asenna toinen käyttis rinnalle. Ei hajuakaan, miten se nykyään tapahtuu, mutta perinteisesti KVG.

=DW=

• Näkymäni on edelleen yhtä tuskallisen tuttu.
      Naisten syystakkeja väreissä ja muutakin nauru-mainosta.
      Keskustelut näkyvät myöskin yhtä tuskallisesti kuten ennenkin.
      IE9
      H.

• Tosi iso kiitos teille jotka mainitsitte tuon F5- nappulan, sitäpä näppylää painoin näppäimistöstäni ja valkoinen yläväli on tiessään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      31
      3707
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      132
      1527
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1391
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      193
      1091
    5. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      71
      1078
    6. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      1051
    7. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      987
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      971
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      67
      940
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      78
      905
    Aihe