"Vanhempien mukaan Anusha, 15, oli käytöksellään häpäissyt perheen.
- Oli poika, joka ajoi moottoripyörällä. Anusha kääntyi katsomaan häntä kahdesti. Kielsin häntä tekemästä niin, koska se on väärin, kertoi tytön isän Muhammad Zafar BBC:lle.
Viranomaisten mukaan vanhemmat hakkasivat Anushan ja heittivät tämän päälle happoa. He veivät pahoin palaneen tytön sairaalaan vasta seuraavana päivänä, missä hän menehtyi vammoihinsa.
- Oli hänen kohtalonsa kuolla näin, äiti Zaheen sanoi." IS
Voivatko muslimivanhemmat Suomessa tappaa lapsensa samasta syystä, kuten nuo vanhemmat tekivät Pakistanissa?
Anusha, 15, vilkaisi poikaa, kuolemantuomio
18
245
Vastaukset
- öööff
Suomessa on voimassa Suomen laki.
Shariassa oman lapsen tai lapsenlapsen surmaamisesta ei ole tapana rangaista. - ikävä totuus
"Suomessa on voimassa Suomen laki."
Kerropa se Afrikasta tulleille muslimeille.
Suomessa voi tapahtua aivan samoin, se on vain ajan kysymys.- Sari-aa
Kyllä se varmasti kerrotaan Afrikasta tulleelle muslimille. Aivan erilaisista oloista saapuvat ihmiset tarvitsevat paljonkin tietoa uudesta kotimaastaan.
Samat tiedot kerrotaan varmasti myös Pakistanista saapuvalle.
Mikäli "sama" tapahtuisi Suomessa, olisi rikoksen tekijöillä elinikäinen tuomio edessään. Suomessa se tosin on vain 12 v. Sari-aa kirjoitti:
Kyllä se varmasti kerrotaan Afrikasta tulleelle muslimille. Aivan erilaisista oloista saapuvat ihmiset tarvitsevat paljonkin tietoa uudesta kotimaastaan.
Samat tiedot kerrotaan varmasti myös Pakistanista saapuvalle.
Mikäli "sama" tapahtuisi Suomessa, olisi rikoksen tekijöillä elinikäinen tuomio edessään. Suomessa se tosin on vain 12 v.sitä jatketaan suomessakin harkinnan mukaan, 12 vuoden jälkeen voi pyytää presidentiltä armahdusta.
- Ruotsissa tapahtuu
Ainakin naapurimaassamme Ruotsissa on ollut joitakin kunniamurha tapauksia
joissa tyttö/nainen siis tapettu .
- ....
Todella loistava juttu.
Miksi me ei haluta näitä hulluja suomeen? Miksi me pelätään heidän kulttuurinsa tuomia rikkauksia?
Minua on yrittänyt ulkomaalainen mies iskeä, sanoin ei niin haukkuivat porukalla huoraksi ja valkoiseksi paskaksi.
Ulkomaalainen mies on huutanut minun joutuvan helvettiin huoramaisen pukeutumisen vuoksi ( legginssit ja korkkarit villakangastakki)
Nämä sekopäät tulevat tänne, raiskaavat lapsia, tappavat omiaan, raiskaavat naisia, pahoinpitelevät miehiä ja naisia. Huutavat ihmisten vääräuskoisuutta ja loisivat sossusta rahat.
Kyllä maahanmuutto on rikkaus. Maahanmuutto pitäisi sallia vain heille jotka suostuvat luopumaan kokonaan uskostaan, saavat täältä työpaikan, burkan ja niqabin käyttö pitäisi kokonaan kieltää suomessa sillä se on turvallisuusriski.
Ja ei, en ole rasisti minulla on useita eri rotua edustavia ystäviä. He vaan eivät ole hulluja ja tekevät töitä elämisensä eteen.- Juupa ju.
Minusta tuo "loisiminen" on vielä pienin murheista joita tietyt uskontkunnan edustajat edustavat.Itse tiedän työhalukkaita ja työssä käypiä ulkomaalaisia aina ei vaan näitä töitä tahdo olla edes meille kantaväestöläisille riippuen toki myös paikkakunnasta,mutta tosiaan toi loisiminen on pieni paha verrattuna siihen jos aletaan käyttäytymään sharia-lain mukaisesti esimerkiksi.
- niimpä niin
"Ja ei, en ole rasisti"
" useita eri ROTUA edustavia ystäviä" - layla6
No kyllä on mis.syllä pukeutuminen lähinnä reeperbaanin mallilla jotta anteeksi vaan. Legginsit ei ole mitkään housut, vaan ihan sama ku vetelis sukkiksissa ja korkkareissa tai vaikka stay upeissa ja korkkareissa pitkin katuja ja sitte ihmettelee ku huoritellaan tai naureskellaan. Tyypillinen suomalainen pissis joka sais kattoo peiliin aivojen kanssa. Opettele pukemaan päälles ennenku meet ulos!!! Tyylikkäitä korkkarinaisia joilla on tyylikkäät kledjut päällä ei nimittäin huoritella, mutta sä oot kaukana tyylikkäästä.
sukkiksista näkyy läpi, tiukoista farkkulegginsseistä ei. Eikä talvilegginsseistä, tyylikäs musta polviin ulottuva villakangastakki ja mustat nahkaiset nilkkurit. Erittäin tyylikäs, ei huoramainen vaan oikein muodikas asu.
http://1.bp.blogspot.com/_fhwuLqJcVHQ/SStG0VmCAvI/AAAAAAAAFFw/BkaD9Wk5gIw/s400/image1xl.jpg
jos tämä on mielestäsi huoramainen asu niin voit samantien painua takaisin sudaniin.- Silminnäkijä
laylalle
Ne pahimmat huorittelijat löytyvät muslimijätkien roskasakista
- itsieta
Olen kyllä nyt mis. sy:n kanssa samaa mieltä. Ei ketään pidä huoritella hänen pukeutumisensa vyuoksi. Minullakin on ollut työni vuoksi ulkomaalaisia työkavereita, jopa arabeja, joista suurin osa muslimeja. Minäkään en voi arvostaa ihmistä, joka elää toisten verorahoilla, yrittämättäkään tehdä mitään asian eteen, että voisi itsensä elättää. On aivan sama, oli tämä sitten minkämaalainen tahansa ja mitä tahansa uskontoa tunnustava. Itse pidän kaikkia kiihkouskovaisia hiukan yksinkertaina. Näitä sharia lain kannattajia ei ole kuitenkaan kuin murto-osa, joka sekin on liikaa. Tuntuu kyllä siltä, että lainsäätäjät/toteuttajat eivät tunnu suomessakaan tajuavan, minkälaisia vaarallisia idiootteja nämä sharia lain kannattajat ovat.
- tikku-iivari
Tietysti tällaista voi tapahtua Suomessa. Ei muslimi välitä siitä että Suomessa on suomen laki.
- Jalla jalla
Hyvä, tappaisvat kaikki jälkikasvunsa.
Islam ei oikeuta kunniamurhia.
- 10+16
Kyllä oikeuttaa - sinäkin olet myöntänyt kannattavasi ex-muslimien kunniamurhia.
http://wikiislam.net/wiki/Honor_Related_Violence
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282577- 1272263
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1111941- 1281926
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121653Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161461220Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901095Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu261085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891051Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno36999