Olen kummallisessa tilanteessa. Näetkö, missä on tuleva kotini, vai asunko lopun elämääni nykyisessä kodissani?
Myös harrastukset mietityttävät. Tahtoisin harrastuksestani ammatin. Onnistunko?
Läheinen ihmissuhde vaivaa myös. Emme kommunikoi juuri koskaan millään tavalla ja tunnen itseni valtavan yksinäiseksi. Mitä näet tulevaisuuteeni tässä kohdassa? Jatkuuko elämäni tyhjyydessä ja tylsyydessä ihmissuhteiden osalta? Onko minun aina oltava uskollinen heille, jotka eivät kenties sitä edes ansaitse?
Sinulle, Tuntijasi
3
51
Vastaukset
- tuulten tupiako
Nostan, jos vaikka Keskiyö palaisi palstoille takaisin vielä!
Olen kerran kysynyt Keskiyöltä mieltäni askarruttavasta asiasta, ja hän tiesi niin tarkkaan tulevan, ettei ole tosikaan!
Hienoa, kun on Keskiyö olemassa! Kiitos aikaisemmasta! Hei
sinulla on omituisia ihmisiä ympärilläsi, aivan kuin kuuluisit toiseen mentaliteettiin.
mieltäsi vaivaa nainen, jonka ajatuksista et saa kiinni. hän on naimisissa, mutta ei käyttäydy hyvin miestään kohtaan.
takanasi näkyy mennyt miessuhde, jonka riidan selvittelyssä et selvinnyt yksiksesi. mutta on sinulle toinenkin kumppani olemassa, hän on oikein miehinen mies.
en tiedä olisiko hänellä ehkä kaksoisveli, tai sitten erittäin läheiset välit isäänsä, mutta miesten maailmassa hän on kotonaan.
sinun läheinen ihmissuhteesi on sellainen, ettei voi puhua kuin työstä. jos tahdot elää, siis tosiaan elää, on sinun varmaankin aloitettava alusta. menet taas lähtöruutuun ja otat uuden suunnan. ei tuo hiljaisuus tuosta mihinkään muutu.
kolme asiaa minä näen sinulle päällimmäisinä: riitojen selvittelyn (mahdollinen ero), työtä ja sitten matkan tai lähdön muualle. muutoksia on minun mielestäni tulossa. mutta kuten aina, en osaa puhua ajoista.
sinun onnesi on omassa talossa, missä miehelläsi on ajoittain päänsärkyä. se on hänen kivensä elämän repussa. mutta se ei ole mitään vakavaa, se vain on.
toisilla on ihottumaa, hänellä on välillä päänsärkyä.
mutta onnen minä siinä talossa näen.
t. Keskiyö- tuulentupiako
Kiitos, Keskiyö!
Mieltäni jäi vaivaamaan, onko onneni siis tulevassa kodissa, vai tässä nykyisessä?
Hyvin näit myös asian, jossa näit omituisia ihmisiä ympärilläni. Menee ehkä niin kutsutuksi yliluonnolliseksi joidenkin mielestä, mutta tiedän, ja olen joskus todella nähnytkin, lähelläni ihmisiä toisista sfääreistä. Tarkoititkohan heitä noilla omituisilla ihmisillä?
Toki minulla on ystäviä myös, joilla on tämä sama kyky nähdä toisillekin tasoille. Ehkä enemmän vielä kuin itselläni.
Ajattelen, ja tiedän myös asioita, joita ei voi oikein julkisesti kertoa, sillä moni ei ymmärtäisi. Siksikin ehkä näet, että olen kuin jostain toisesta metaliteetista.
Ihmisuhteissa on todellakin ollut suuria ongelmia elämäni varrella. Liian hiljainen elämä ei kenties sovi minulle pidemmän päälle. Olet oikeassa, sillä tahtoisin muutosta.
Nainen jonka näit, on todella olemassa. Olen miettinyt, miten hän suhtautuu siihen, että teemme töitä hänen miehensä kanssa yhdessä. Miehen kanssa minulla ei ole muuta yhteistä kuin vain tuo työ, josta molemmat pidämme. Tätä miestä en ajattele mitenkään muuten ja toivottavasti ei hänkään.
Kiitos näkemyksistäsi, jotka osuivat hyvin kohdalleen.
Keskiyö tietää todella!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html3754975Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html3542870- 762531
- 932133
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M4681879MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/331604Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2301436Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku271392"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko341332- 661233