Sinulle, Tuntijasi

tuultentupiako

Olen kummallisessa tilanteessa. Näetkö, missä on tuleva kotini, vai asunko lopun elämääni nykyisessä kodissani?
Myös harrastukset mietityttävät. Tahtoisin harrastuksestani ammatin. Onnistunko?

Läheinen ihmissuhde vaivaa myös. Emme kommunikoi juuri koskaan millään tavalla ja tunnen itseni valtavan yksinäiseksi. Mitä näet tulevaisuuteeni tässä kohdassa? Jatkuuko elämäni tyhjyydessä ja tylsyydessä ihmissuhteiden osalta? Onko minun aina oltava uskollinen heille, jotka eivät kenties sitä edes ansaitse?

3

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuulten tupiako

Nostan, jos vaikka Keskiyö palaisi palstoille takaisin vielä!
      Olen kerran kysynyt Keskiyöltä mieltäni askarruttavasta asiasta, ja hän tiesi niin tarkkaan tulevan, ettei ole tosikaan!

Hienoa, kun on Keskiyö olemassa! Kiitos aikaisemmasta!

• Hei

sinulla on omituisia ihmisiä ympärilläsi, aivan kuin kuuluisit toiseen mentaliteettiin.
      mieltäsi vaivaa nainen, jonka ajatuksista et saa kiinni. hän on naimisissa, mutta ei käyttäydy hyvin miestään kohtaan.

takanasi näkyy mennyt miessuhde, jonka riidan selvittelyssä et selvinnyt yksiksesi. mutta on sinulle toinenkin kumppani olemassa, hän on oikein miehinen mies.
      en tiedä olisiko hänellä ehkä kaksoisveli, tai sitten erittäin läheiset välit isäänsä, mutta miesten maailmassa hän on kotonaan.

sinun läheinen ihmissuhteesi on sellainen, ettei voi puhua kuin työstä. jos tahdot elää, siis tosiaan elää, on sinun varmaankin aloitettava alusta. menet taas lähtöruutuun ja otat uuden suunnan. ei tuo hiljaisuus tuosta mihinkään muutu.

kolme asiaa minä näen sinulle päällimmäisinä: riitojen selvittelyn (mahdollinen ero), työtä ja sitten matkan tai lähdön muualle. muutoksia on minun mielestäni tulossa. mutta kuten aina, en osaa puhua ajoista.
      sinun onnesi on omassa talossa, missä miehelläsi on ajoittain päänsärkyä. se on hänen kivensä elämän repussa. mutta se ei ole mitään vakavaa, se vain on.
      toisilla on ihottumaa, hänellä on välillä päänsärkyä.
      mutta onnen minä siinä talossa näen.

t. Keskiyö

• tuulentupiako

Kiitos, Keskiyö!

Mieltäni jäi vaivaamaan, onko onneni siis tulevassa kodissa, vai tässä nykyisessä?
      Hyvin näit myös asian, jossa näit omituisia ihmisiä ympärilläni. Menee ehkä niin kutsutuksi yliluonnolliseksi joidenkin mielestä, mutta tiedän, ja olen joskus todella nähnytkin, lähelläni ihmisiä toisista sfääreistä. Tarkoititkohan heitä noilla omituisilla ihmisillä?
      Toki minulla on ystäviä myös, joilla on tämä sama kyky nähdä toisillekin tasoille. Ehkä enemmän vielä kuin itselläni.
      Ajattelen, ja tiedän myös asioita, joita ei voi oikein julkisesti kertoa, sillä moni ei ymmärtäisi. Siksikin ehkä näet, että olen kuin jostain toisesta metaliteetista.

Ihmisuhteissa on todellakin ollut suuria ongelmia elämäni varrella. Liian hiljainen elämä ei kenties sovi minulle pidemmän päälle. Olet oikeassa, sillä tahtoisin muutosta.

Nainen jonka näit, on todella olemassa. Olen miettinyt, miten hän suhtautuu siihen, että teemme töitä hänen miehensä kanssa yhdessä. Miehen kanssa minulla ei ole muuta yhteistä kuin vain tuo työ, josta molemmat pidämme. Tätä miestä en ajattele mitenkään muuten ja toivottavasti ei hänkään.

Kiitos näkemyksistäsi, jotka osuivat hyvin kohdalleen.

Keskiyö tietää todella!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. PropsApp Koodi

Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset
      2
      3488
    2. Persut yrittävät epätoivon vimmalla

kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a
      Maailman menoa
      72
      3231
    3. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      50
      2766
    4. IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n

eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-
      Maailman menoa
      54
      2588
    5. Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen

Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.
      Maailman menoa
      89
      2407
    6. Taas nuoren kuolema

Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭
      Lapua
      31
      1327
    7. Jari Sillanpää isossa leikkauksessa - Paljastaa, mitä uralle tapahtuu!

Palaako Siltsu keikoille? Artisti, ex-tangokuningas Jari Sillanpää on ollut lonkkaleikkauksessa ja kotiinpaluu on edessä
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1217
    8. Kuinka paljon teillä

on ikäeroa?
      Ikävä
      96
      1188
    9. Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen on selvä

On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen joten
      Luterilaisuus
      337
      1063
    10. Hämmentävä muutos tv:ssä: Roope Salminen OUT, Sointu Borg IN!

Roope OUT, Sointu IN! Mitä tykkäät tästä muutoksesta? Suositun Myyrä-seikkailusarjan alusta asti juontohommissa on oll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      956
    Aihe