eli siis äiti kuuli että olin kerran kokeillut tupakointi ja otti siitä heti kauhean haloon.
En siis itse polta. se oli vain se yksi päivä, mutta silti kun tulen kotiin koulusta, äiti tulee ja haistaa hiuksiani. Minusta ne eivät haise, eikä ne edes voi haista. Mutta ei, äiti on heti silleen että ''Sä oot taas tupakoinut..''
siit päiväst on nyt kaks viikkoa ja silti se luulee et poltan vieläki ja mua ottaa ihan vitusti päähän koska en oo ees polttanu... en oikeest tiiä mitä teen koska mutsi ei usko mua kun sanon etten oo polttanu... Auttakaa.. miten saan äidin uskoo etten oikees polta ja miten saisin sillee ettei mun hiuksetkaa sitte haise ni se ei vois sanoo sillee et ne haisee? (mun mielest ne ei oo ikinä haissu)
Toinen: eikö niin että tupakansavu tarttuuu jopa niihin jotka vain kävelevät ohitse? Koska miten muuten se haju tarttuu itse polttajiinkin?
Auttakaaa kiitooos!
ärsyttävä äiti
14v toivoton tyttö.
2
73
Vastaukset
- aiaiaiai1
Tupakansavu tarttuu tehokkaasti tekstiileihin ja ja hiuksiin, etkä itsekkään sitä huomaa hetken päästä.
- thegirl1
Pyydäpäs äitiäsi ensi kerran haistamaan hengitystäsi, se kyllä paljastaa vielä tarkemmin kuin hiukset. Ja jos et ole itse polttanut, ei ongelmaa pitäisi olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984