ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisin sen että toivot minulta yhteydenottoa. Sitten teen sen varmasti.
Mieti tarkkaan.
Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
60
3466
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olit yhteydessä ainutlaatuisella tavalla, joten tiedän että mikä vaan on mahdollista. Tiedän että saatat olla uudelleenkin, vaikka se ei nyt siltä tunnu.
Hyvää yötä tänne.- Anonyymi00002
Mitä tarkoitat ainutlaatuisella tavalla?
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Paremminkin hetki oli ainutlaatuinen meille. Muistelen häntä.
- Anonyymi00006
Kaunis viesti. Toivottavasti joskus etenee, jos molemmat kerran vapaita.
- Anonyymi00012
Anonyymi00002 kirjoitti:
Varmaankin jotakin aloittajaäijän surkuhupaisiin näytelmiin perustuvaa telepaattista astraaliyhteyttä tällää. TT
- Anonyymi00018
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei ne ole vapaita se nyt on selvää
- Anonyymi00019
Anonyymi00006 kirjoitti:
- Anonyymi00022
En ole uudelleen yhteydessä, koska jätit viestin vastaamatta.
Sivusta - Anonyymi00024
Sivusta - Anonyymi00025
Sivusta - Anonyymi00026
Tahtoisin tähän vielä lisää tarkennusta.
Toistaiseksi ketjussa ei ole mitään sellaista joka iskisi lujaa suoraan sieluun. Tämä kommentti johon vastasin on kyllä sellainen asia, mutta mielestäni se tapahtui kaksi kertaa.
ap - Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Toistaiseksi ketjussa ei ole mitään sellaista joka iskisi lujaa suoraan sieluun. Tämä kommentti johon vastasin on kyllä sellainen asia, mutta mielestäni se tapahtui kaksi kertaa.
apEn yhdistä ole huomannut sitä toista.
Mutta kiitän yhdestä muusta tässä. <3
Ja toivon että hän saa voimaa joskus kun on huonompia hetkiä siitä kuinka välitän.
Voimat on isoja.
Ja se mistä tässä mainitsen liittyy sieluunsa voimakkaasti.
Tuleekohan tämäkään läpi…. - Anonyymi00031
Anonyymi00018 kirjoitti:
Eli nämä palstasedän, eli aloittajan vetämien feikkidialogien muka erilliset henkilöt? Liikuttavaa, että aikuiset ihmiset eläytyy tällaisiin näytelmiin. Ainakin joskus ehkä juuri siitä syystä tiirailivat ns rillit huurussa🙄
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Eli nämä palstasedän, eli aloittajan vetämien feikkidialogien muka erilliset henkilöt? Liikuttavaa, että aikuiset ihmiset eläytyy tällaisiin näytelmiin. Ainakin joskus ehkä juuri siitä syystä tiirailivat ns rillit huurussa🙄
Onhan näitä halle-pehkuja ja ties mitä duoja nääs ollut epävakaiden henkilöitäväksi, kunnianhimoisimmat jopa x 2
- Anonyymi00037
Anonyymi00026 kirjoitti:
apMiten koet vastaukseni? Yhdestä jutusta ajattelin, että olet hän, mutta ehkä et sitten ole.
- Anonyymi00042
Anonyymi00025 kirjoitti:
SivustaLähetit viestin erään toisen puhelimeen. Näin kyllä sen ja ajattelin että se saattoi olla minulle koska hänelle se ei voinut olla. Voisit tulla suoraan puhumaan minulle jotain.
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Lähetit viestin erään toisen puhelimeen. Näin kyllä sen ja ajattelin että se saattoi olla minulle koska hänelle se ei voinut olla. Voisit tulla suoraan puhumaan minulle jotain.
Ohi .
Sivusta - Anonyymi00052
Samaa vaan
- Anonyymi00004
Oltiin viime viikolla kahdestaan siellä ja aika myöhään oli. Kaikki muut olivat jo lähteneet.
- Anonyymi00005
Ehkä ajattelit hänen suhteensa autolla ohi ajaessasi, että antaa pölyn laskeutua. Olitte molemmat vilpittömiä. Teillä olisi ollut hienoa yhdessä, uskon sen. Tämän vain tunsin näyn omaisesti. Voi hyvin! Sori, tämä tuli sivusta. ps. Hän toivoo varmasti kaikkea hyvää, vaikka ei jostakin syystä edennytkään suunnitelmien mukaan. Toistaiseksi ainakaan. Oli ehkä niin herkkä ja epävarma tilanne.
- Anonyymi00007
Kuka mies ja kenelle naiselle
- Anonyymi00008
Lähetin sinulle kuvan netissä, en ymmärr8 miksi tein sen, koska en ole sellainen ihminen joka tekee sellaista.
- Anonyymi00036
Ok.
- Anonyymi00057
No kyllä, aloittajaäijä etkä edes kasvoja ja esim päivän sanomalehteä laittanut kikukuvaan tämä on ny varmaan se kuuluisa romanssihuijaus sitten. Tämä kommentti on sitten sellainen provo ja kyllä- tarkoitus on ivata osuu vain jos kenkä sopii
- Anonyymi00009
Rukoukseni oli estynyt. Ei sinun vaan luulojesi takia. Se siitä homoudesta.
- Anonyymi00010
Ei varmaan kannata toisesta luulla tuollaista lähtökohtaisesti.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei varmaan kannata toisesta luulla tuollaista lähtökohtaisesti.
Ei todellakaan. Oletuksena ollaan kyllä heteroja, ainoastaan homot ottavat asian puheeksi.
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei todellakaan. Oletuksena ollaan kyllä heteroja, ainoastaan homot ottavat asian puheeksi.
Kerro aloittajaäijä lisää ristiriitaisista ja vaikeista tunteista samaa sukupuolta kohtaan. Siihen taitaa muuten osittain liittyä tämä taipumuksesi esittää naisia keskustelupalstalla
- Anonyymi00016
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kerro aloittajaäijä lisää ristiriitaisista ja vaikeista tunteista samaa sukupuolta kohtaan. Siihen taitaa muuten osittain liittyä tämä taipumuksesi esittää naisia keskustelupalstalla
- Anonyymi00017
Anonyymi00011 kirjoitti:
- Anonyymi00020
Samaa odotan sinulta.
- Anonyymi00021
En kyllä vieläkään ole ihan satavarma miksi olen kävellyt ympäri tonttia etsien jotakin. Olisihan se hullua jos tässä olisi oikeasti tullut hulluksi. Ja ne äänet, *click*.
- Anonyymi00028
Meidän yhteiset intiimit hetkemme jossa intohimo kuljetti meitä ja sai unohtamaan ajan kulun. Meidän energiamme, hellyys ja intohimo samaan aikaan.
Ja jälkikäteen säikähtäminen ja syyllisyyden tunne. Minulla.
En pystynyt lunastamaan niitä toiveita joita sinulla oli. Nyt kadun ja en kadu. Vuorotellen. Kadun arkuuttani sinun suhteen ja samalla kiitän itseäni että hillitsin. Se näkyi sinulle kylmyytenä, vaikka se oli viimeinen asia jota sinua kohtaan tunsin.
Tiedät minkä marjan tähän laittaisin. Se olet sinä.- Anonyymi00029
Mikä sai säikähtämään ja tuntemaan syyllisyyttä? Olitko varattu?
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Mikä sai säikähtämään ja tuntemaan syyllisyyttä? Olitko varattu?
Kyllä.
- Anonyymi00033
Anonyymi00030 kirjoitti:
Kyllä.
Tiesikö tämä toinen osapuoli sen?
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Kyllä.
- Anonyymi00038
Muuten on tutut sävelet, mutta mikään marja ei meidän jutussa ollut esillä millään tavoin. Sain silti mietittävää tuosta että kun sanoit että kadut ja samaan aikaan et kadu. Että miltä hänestä oikeasti tuntuu ja tuohan sitä kuvastaa aika hyvin mitä kerroit.. Koska hän on sanonut että asia pelottaa häntä...
Oletko koskaan miettinyt että kun vuodet vierii, niin elämä loppuu jossain kohtaa ja ihmiset myös katuu asioita kiolinvuoteellaan? Entä miltä se siitä toisesta tuntuu kun on elämänsä rakkaus kyseessä, eikä pysty enää ikinä olemaan kenenkään muun kanssa kimpassa? En syyllistä sinua, sillä minä ihan oikeasti vaihtaisin hänen kanssaan rooleja milloin vain, koska olisi kiva tietää miltä se hänellä tuntuu ja kokea rakkautta jonkun muunkin kanssa kuten hän pystyy kokemaan.
Minulle hän kertoi että on eronnut, tosin ei virallisesti, eikä sillä ole väliä koska ei meidän ollut kuin tarkoitus pitää hauskaa ja siitä tuli helvettiä, koska mies toimii kuten sinäkin toimit, eli ei tiedä mitä tehdä.
Ap - Anonyymi00039
Anteeksi luin tuon kohdan marjasta väärin. :D
Ap - Anonyymi00041
Mä en tiennyt että mun nimellä on tuollainen merkitys, mutta nyt selvisi että se on myös marja. Et kyllä minua tarkoita, koska ei tuollaisesta olla puhuttu mitään. Mutta on kiva kuitenkin oppia uusia juttuja aina. Minusta on tosi vaikeaa kuvitella että mies haaveilisi minusta niin paljon vaikka sitten sitä justiinsa olen kaikki nämä vuodet toivonut. Mutta sitten kun rupean ajattelemaan sitä että hän kuitenkin yhtäkkiä kertoisikin kaiken sen mitä haluan kuulla... Niin se kyllä pelottaa minuakin. Että kai hänen on siksi ollut "helppoa" jatkaa elämäänsä toisaalla ja "unohtaa" minut. Varmaan tosi rankalta tuntuu sekin. Anteeksi.
Ap - Anonyymi00045
Kerro tuosta marjasta lisää?
- Anonyymi00046
Anonyymi00045 kirjoitti:
Kerro tuosta marjasta lisää?
Keneltä meistä kysyt sitä?
- Anonyymi00056
Anonyymi00033 kirjoitti:
Aika läpinäkyvää tämä sinun yritys pumpata olemattomasta naispuolisesta osapuolesta törkyä mitä tulee näihin aloittajaäijän moneksi pirstaloituneisiin fantasioihin. Se on omiaan kertomaan sinusta ja ei niin hyvää
- Anonyymi00040
jos olet eräs H(n), useita vuosia sitten vietimme helliä keskusteluhetkiä autossani, yksi kerta kun sinulla oli kiire bussiin, kuskasin sinut suoraan pysäkille. Asun nykyään siinä kaupungissa, jossa tapailimme silloin.
T. saman ikäinen mies kuin hän( ja vain hän nainen tietää tämän )- Anonyymi00055
Millä sinä aloittajaäijä sait tämän kuvitteellisen pirkon houkuteltua autoosi- karamellien avullako?
- Anonyymi00048
Kenelle erityisesti olet kirjoituksesi tarkoittanut jotain sankaria etsit ni voit olla varma että on kavereilleen kertonu yksityiskohtaisen tarkasti tai kuvannut niin että nainen on tunnistettavissa hyvin voi kaverikin fantasioita kuinka hyvältä tuntuu ja vuosien fantasioinnin jälkeen jo jossain kohti kuvittelevat että ovat itsekin tuikanneet kyseistä naista mä olen näiltä osin erityisen ilkeä narsisteja kohtaan kuvailemalla erityisen tarkasti kuinka hyvältä se tuntuu siinä kohti taas jos ei ole kokemusta miltä tuntuu kuvailen erityisen tarkasti miten kaikin eri tavoin olisi ihana toinen ottaa(kiinnostuksen kohde) mitenkä voi varmistua etuottoisesti kannattaako suhteeseen panostaa edes
- Anonyymi00054
Muista aloittajaäijä välimerkit, kappalejaot jne, että me lukijat voisimme maksimoida ja pitkittää tätä upeaa lukuelämystä
- Anonyymi00053
Tänne lisää, yleensä ja muuta.
- Anonyymi00058
Uniikkia. m>n
- Anonyymi00059
Uniikki x3
- Anonyymi00061
Sehän tekee melkeen 2 metriä.
- Anonyymi00065
Anonyymi00061 kirjoitti:
Sehän tekee melkeen 2 metriä.
😂😂😂
- Anonyymi00060
Uniikki on punavalkoinen
- Anonyymi00062
Forever liikuntakeskus et ei taida nyt olla muotia....ettei käy niinkuin turussa
- Anonyymi00064
Mitä Turussa kävi?
- Anonyymi00063
En kerro, koska vanhanaikaisena miehenä minun pitäisi paljastaa tunteeni ensin ja nykyään olen... pidättyväinen.
- Anonyymi00066
Se tapahtui jotenkin näin. Eräänä kauniina elämänsä päivänä sitä vaan tapaa jonkun ja jostain selittämättömästä syystä tuntee olevansa yhteydessä tähän muukalaiseen enemmän kuin kehenkään muuhun, lähemmässä kuin lähin perheenjäsen. Ehkä tämä kantaa sisällään jotain, henkeä, joka on lähetetty jotakin korkeampaa tarkoitusta varten, opettamaan läksyn tai pitämään turvassa hyvin hyvin vaarallisena aikana. Ja tuntee tarvetta luottaa vaikka yhteys tulisikin käsi kädessä tuskan kanssa. Läsnäolonsa syy selviää aikanaan. Voi tuntea sisällään jonkin kuiskaavan varoituksen sanan ettei tätä outoa kykene pitämään. Itsellään. Tarkoitus valkenee kun vihdoin näyttää kuinka voi pelastaa itsensä. Ja sitten sädekehä poistuu ympäriltään ja on jälleen lähes muukalainen. Ehkä tutustumisen arvoinen sellaisenaan.
- Anonyymi00067
Varastettuja taianomaisia katseita joissa asioita syntyi tyhjästä. Hienoimmat asiat ovat aina odottamattomia. En pystynyt erottamaan mikä oli totta ja minkä vain halusin olevan sitä, vai olinko rakastunut uneesi. Tosimmat asiat vaativat aikaa ja tuttuutta tullakseen sellaisiksi kuin ne oikeastaan ovat. Minua vainoava haamu pisti aika ajoin sanoja suuhuni. En voi antaa niin tärkeän paikan, haalistua. Jotain, joka on sekä ihme, lohtu ja mysteeri yhdessä. Minua tuntuu tuhoavan se, etten voi pyytää sinua tanssimaan. Olet siellä yhä kaikkialla ympärilläni. Viivyn saadakseni vihjeen tunteesta, jonka sait minussa aikaan. Tunsin sen jo ennen kuin tiesin kuka olet, ja joka kerta kun luulen, ettei se voisi enää tehdä sitä se voimistuu. Kaikki rikkoutuu joka tapauksessa kielsipä itseltään mitä tahansa.
- Anonyymi00068
Istuimme ravintolassa ja pieraisit todella äänekkäästi ja tuöi kait lusikallinenkin housuun mutta emme välittäneet asiasta ollenkaan
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1346473Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie736442Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3786246Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3494035Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532462Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62389Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1341482- 141384
- 1951185
- 64990