Kytkin HDMI-piuhan tietsikasta telkkariin, oltas katsottu YLE arenasta ohjelmaa. Kuvatuli mutta ääntä ei tullut. Missä vika vai onko syy tietsikassa. Piuha on ok.
Voiko joku informoida,
HP dv7-6117 HDMI
2
73
Vastaukset
Lisäys kysymykseen.
Kun katsoo tulevaa filmiä tietokoneelta ääni tulee, TV avaamisen jälkeen ääni katoaa myös tietsikalta. En löytänyt äänen säätöä TV.stä , TV FINLUX 42"- erkkinimim
En ymmärtänyt oikein tuota lisäystä.
Jos haluaa että kuva tulee televisiosta, pitää ohjauspaneelista, äänilaittteiden hallinnasta laittaa hdmi-ulostulo päälle. Toivottavasti auttoi. Vai oliko ongelma, ettei ääntä kuulu edes tietokoneen kaiuttimista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as473081Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232924- 502800
- 562628
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582528Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482510On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532281Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782178- 692068
- 452062