Hei,
Haluaisin kotisivut itselleni. Itselläni on jo .fi-domain olemassa sekä toimiva webhotelli, mutta kotisivut itsessään puuttuvat. Kotisivujen ensimmäiset kriteerit olisivat seuraavanlaiset:
- ei kuukausimaksuja
- ei mainoksia tai lausahduksia "Tilaa sinäkin tästä itsellesi ilmaiset kotisivut"
- mahdollisuus lisätä kuvia ja päivittää sitä itse (en osaa tehdä sivuja kuin valmispohjalla mutta osaan vähän koodausta niin että kuvan lisäys onnistuu)
- Onko tällaista ilmaista kotisivupohjaa olemassa? Ja voiko sen linkittää .fi-päätteelle niin että jos menee fi-osoitteeseen näkee ilmaisen kotisivupohjan sisällön?
Jos tällaista kotisivupohjaa ei ole olemassa, löytyisikö tekijää joka osaisi kohtuuhinnalla rakentaa perussivut? tarjouksia ja työnäytteitä?
[email protected]
Apua! Miten saada kunnolliset kotisivut?
4
302
Vastaukset
- .,.,.
Minä voin antaa sinulle ilmaisen nettisivutilan, mahdollisuuden käyttää .fi domain nimeäsi ja ilman mainoksia. Voin myös auttaa sinua tekemään nettisivustoasi.
Ota yhteyttä minuun: http://bit.ly/OIPEyzeikös tuo kaveri jo kertonut että on toimiva webhotelli käytössä? sitäpaitsi olet vasta itsekin avannut sivusi/palvelusi, eikä sitä löydy silti yritysrekisteristä. Ja juu, tarvitset Y-tunnuksen jos kerran myyt palveluja yrityksille...
Kotisivut voi tehdä itse tai sitten antaa jonkun tehdä jos ei valmiit rakennelmat kelpaa...- .,.,.
linuxrules kirjoitti:
eikös tuo kaveri jo kertonut että on toimiva webhotelli käytössä? sitäpaitsi olet vasta itsekin avannut sivusi/palvelusi, eikä sitä löydy silti yritysrekisteristä. Ja juu, tarvitset Y-tunnuksen jos kerran myyt palveluja yrityksille...
Kotisivut voi tehdä itse tai sitten antaa jonkun tehdä jos ei valmiit rakennelmat kelpaa...Noi ranskalaiset viivat vähän hämäs tossa, jos olisi webhotelli niin miksi listata noita asioita jotka webhotelliin liittyvät.
En ole mitään myymässä, ilmaista kaikki joten ei tarvetta Y-tunnukselle.. Tai no ei ainakaan vielä.
- HelbboNagki
googleen et free css templates ni johan alko löytyy muutama miljoona valmita pohjaa :D sit siihen vain joku simppeli cms hoitaan päivitys hässäkkää niiku kuvien lisäystä yms :D .. piis öf keik
täs on esim siisti valmis moderni "ulkoasu" sivuineen http://luiszuno.com/themes/modus/
siihen vain omat tekstit ja kuvat
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka tekee näitä aloituksia
jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa424447Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot
Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent2523505Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa
Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks2623300Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?
Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär2752556Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot312088En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia
Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis1401772Rydmanin nousu sote-ministeriksi on kauttaaltaan irvokas
Mutta samalla se oli ainut todennäköinen lopputulema. Se myös alleviivaa sitä, mistä tällä hallituksella ja aivan erityi2501624Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm201353- 1201145
viikonloppu lähestyy
ja tiiän sen jo valmiiks et en pysty olee selvinpäin. oisitpa kieltämässä ja rauhoittamassa minua. en tiedä olisiko sinu201139