Apua! Miten saada kunnolliset kotisivut?

kotisivuilija

Hei,

Haluaisin kotisivut itselleni. Itselläni on jo .fi-domain olemassa sekä toimiva webhotelli, mutta kotisivut itsessään puuttuvat. Kotisivujen ensimmäiset kriteerit olisivat seuraavanlaiset:

- ei kuukausimaksuja
- ei mainoksia tai lausahduksia "Tilaa sinäkin tästä itsellesi ilmaiset kotisivut"
- mahdollisuus lisätä kuvia ja päivittää sitä itse (en osaa tehdä sivuja kuin valmispohjalla mutta osaan vähän koodausta niin että kuvan lisäys onnistuu)
- Onko tällaista ilmaista kotisivupohjaa olemassa? Ja voiko sen linkittää .fi-päätteelle niin että jos menee fi-osoitteeseen näkee ilmaisen kotisivupohjan sisällön?

Jos tällaista kotisivupohjaa ei ole olemassa, löytyisikö tekijää joka osaisi kohtuuhinnalla rakentaa perussivut? tarjouksia ja työnäytteitä?

[email protected]

4

237

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .,.,.

Minä voin antaa sinulle ilmaisen nettisivutilan, mahdollisuuden käyttää .fi domain nimeäsi ja ilman mainoksia. Voin myös auttaa sinua tekemään nettisivustoasi.

Ota yhteyttä minuun: http://bit.ly/OIPEyz

• eikös tuo kaveri jo kertonut että on toimiva webhotelli käytössä? sitäpaitsi olet vasta itsekin avannut sivusi/palvelusi, eikä sitä löydy silti yritysrekisteristä. Ja juu, tarvitset Y-tunnuksen jos kerran myyt palveluja yrityksille...

Kotisivut voi tehdä itse tai sitten antaa jonkun tehdä jos ei valmiit rakennelmat kelpaa...

• .,.,.
        linuxrules kirjoitti:

eikös tuo kaveri jo kertonut että on toimiva webhotelli käytössä? sitäpaitsi olet vasta itsekin avannut sivusi/palvelusi, eikä sitä löydy silti yritysrekisteristä. Ja juu, tarvitset Y-tunnuksen jos kerran myyt palveluja yrityksille...

Kotisivut voi tehdä itse tai sitten antaa jonkun tehdä jos ei valmiit rakennelmat kelpaa...

Noi ranskalaiset viivat vähän hämäs tossa, jos olisi webhotelli niin miksi listata noita asioita jotka webhotelliin liittyvät.

En ole mitään myymässä, ilmaista kaikki joten ei tarvetta Y-tunnukselle.. Tai no ei ainakaan vielä.

• HelbboNagki

googleen et free css templates ni johan alko löytyy muutama miljoona valmita pohjaa :D sit siihen vain joku simppeli cms hoitaan päivitys hässäkkää niiku kuvien lisäystä yms :D .. piis öf keik

täs on esim siisti valmis moderni "ulkoasu" sivuineen http://luiszuno.com/themes/modus/
      siihen vain omat tekstit ja kuvat

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. voitaisiinko unohtaa se sotku?

Olisiko mahdollista aloittaa puhtaalta pöydältä vielä? Ikävä sua ****
      Ikävä
      73
      5041
    2. Oisko se tosi paha

Jos haluaisinkin susta ennen kaikkea seksiä? Nainen
      Ikävä
      132
      3497
    3. Huomenta ja hyvää tiistaita

Huomenta ja hyvää tiistaita. ❄️🐺☕❄️
      Ikävä
      98
      2295
    4. Milloin nainen saan sinut?

Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e
      Ikävä
      20
      1915
    5. Ovatko persut tehneet jo päätöksen ulkopolitiikastaan?

Persujen olisi hallituspuolueena syytä tehdä jo päätöksiä siitä, aikovatko he olla pro-Ukraina vai pro-Trump eli pro-Put
      Perussuomalaiset
      228
      1713
    6. Haluan että tiedät tämän

Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk
      Ikävä
      85
      1517
    7. Jee! Palsta toimii jälleen!

Viestiarkisto näkyy ja kaikki pelittää. Tätä on odotettu, vaikka ei tässä mitään odotettavaa ole ollut.
      Sinkut
      25
      1387
    8. A, teksteistäni löydät itsesi

jos luet tarkkaan. Vain epäsuorasti voin tunteeni myöntää, en halua minkään rikki menevän. Kaipaan sinua ja odotan näkem
      Ikävä
      26
      1357
    9. Mitä olen antanut sinulle?

Mitä olet antanut minulle?
      Suhteet
      37
      1326
    10. Oletko sinä lähellä?

Tutkassani väräjää siihen malliin, pitääkö poistua mestoilta?
      Ikävä
      14
      1249
    Aihe