Kauklahdessa luonnevikainen Saksanpaimenkoi-

Hoitoooon

ran `kouluttaja`. Raivohulluna huutaa koiralle niin että kuuluu viidenkilometrin päähän. Mahtaa olla kivaa rattaissa mukana olevalle lapselle, näinköhän kohtelee kotonaan muijaansa ja lapsiaankin? Mahtaisko tässä minkäänlainen lääkityskään auttaa?

6

164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo varmaan

Varmaan kohtelee samanlailla jos muija ja mukulat käyttäytyy samanlailla. Tuskin silti käyttäytyy, joten tuskin hänkään käyttäytyy. Harvoin sota yhdestä alkaa, yleensä tarvitaan kaksi.

Jos katselet vanhoista filmeistä Herrakansan A.Hitlerin esiintymistä ja mietit voisiko jokin lääke siihen auttaa, niin vastaus on että tuskin voi. Sen sijaan kondomi olisi ollut tuohon aikaan jo kova sana. Erityisesti eräällä pariskunnalla.

• 355555555

Olen huomannut, että saksanpaimenkoiria jotkut omistajat pitävät tosi huonosti. Turun Lausteella eräskin omistaja repii koiraansa kurkusta ja haisee itse joka päivä alkoholille. Koira on kaunis yksilö mutta tullut nyt vihaiseksi. On käynyt näyttelyissäkin, mutta eivät varmaan voi sitä enää sinne viedä vihaisuuden takia. Koiraa revitään ja kohdellaan huonosti. Lisäksi omistajat tai oikeammin omistajan alkoholisoitunut miesystävät pitää koiraa vapaanakin ja silloin koira hyökkäilee toisten koirien kimppuun. Koiran jalkoja roikotetaan ilmassa ja hoiperrellaan juovuksissa ympäri Laustetta. Kamalan näköistä touhua. Eläinsuojeluunkin on ilmoitettu, mutta koiraa ei ole ainakaan vielä otettu pois kamalasta ympäristöstään.

• Sakemanneista on ollut paljon tarjontaa. Ihan hirvitti kerran lukea Koiramme-lehden ilmoituksia; joistain roduista on korkeintaan joku yhdistyksen numero mistä voi tiedustella rodun pentutilannetta, sakemanneista on suoraan 5 eri ilmoitusta pentueista!? Sen kokoinen koira ja jos niistä vähintään 70% on vääränlaisilla omistajilla, niin sen kyllä huomaa...
      Todella valitettaavaa, moisessa tuotannossa kärsii sekä rodun terveys että maine.

• Kauhulla katsellut

Ite on tullut törmättyä tuolla Kauklahdessa tähän vastaavaan tapaukseen, silloin myös ainakin huusi lapselleen ihan yhtä törkeästi kuin koiralle, kävi kyllä tuota lasta sääliksi.

• bulletproof

Kuula päähän. Koiralle ja sille äijälle.

• teeeeeeeeeeee

Se koiran vika ole jos on turhautunut hihnanpää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      37
      2736
    2. Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?

Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.
      Ikävä
      89
      1184
    3. Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia

Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.
      Maailman menoa
      127
      979
    4. Oliko mies vetäytyminen

Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.
      Ikävä
      61
      967
    5. Mitä söitte Hänen kanssaan yhdessä viimeksi?

Tällainen vihjeketju:)
      Ikävä
      66
      907
    6. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      77
      881
    7. EU:lta tyly ratkaisu Temulle

On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta
      Maailman menoa
      101
      828
    8. Oon tässä pohtinut että se nainen

Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle
      Ikävä
      70
      815
    9. Nainen on ihana

ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?
      Ikävä
      25
      718
    10. Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä

Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi
      Ähtäri
      30
      684
    Aihe