Mukavien ihmisten keskusteluketju

fiksut pärjää aina

Montako löytyy tähän hätään?
Riittää, että on omasta mielestään mukava ihminen, sillä eihän toisten mielipiteillä ole mitään arvoa.
Jääkö alle kymmenen vai meneekö reippaasti siitä yli?

36

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mimmimummi

      Tuo ..fiksut pärjää aina..on hyvä motto..joten ilmottaudun mukavaksi ..osaan myös puolustaa ja puolustautua.

    • parsa on tässä,,,

      olen unelma ihminen tosi ystäväksi, maailman mukavin, suosituin, halutuin, luotettavin,
      tule, jos haluat maailman pahaan ystävän itsellesi.

    • ..........

      Jos itsestä on kiinni, onko meitä muita kuin fiksuja ja mukavia?
      Mikä kriteeri se on?

    • avoin kysymys

      Mikä olisi aihe, kaikki sopivat.

    • 1943

      En voi tietää kuulunko kohderyhmään. Jonkun minut hyvin tuntevan pitäisi ilmoittaa, jos hän on sitä mieltä eli mahdoton tehtävä.

    • olkaa hänäämäti*

      Herran pieksut frouvan jalaasss... miehän se mukavakin olen jos sillepäälle satun.

    • katinkontti3

      Olen mukava tosi mukava ihminen, valitettavasti en nyt ennätä keskustella teidän mukavien ihmisten kanssa, mutta pitäkää viestiketjua lämpimänä, palaan tiistai-iltana pelipaikalle.

    • ex sauna ja kuolema

      Kysymys mikä on suomalainen "aitous" näyttää olevan jotain.

    • Mää se vast olenkin pohjatonta hyvyyttä.
      Mä tunnen ton koti-kiusatunkin ja se se vast onkin pohjatont hyvyyttä.

      • joudan mäkin

        Et sä kettään likkaa ottas mukaan?


      • joudan mäkin kirjoitti:

        Et sä kettään likkaa ottas mukaan?

        Mihin me ollaan lährössä?


      • joudan mäkin
        piikkiö kirjoitti:

        Mihin me ollaan lährössä?

        Lähretään vaik Turun linnaa kattomaan.


      • Piikkiö k/k
        joudan mäkin kirjoitti:

        Lähretään vaik Turun linnaa kattomaan.

        Kesäl kävin viimeks,nyt on mentävä taas lumi hommiin 7 ja 9 välil tuli yli 5 cm lunta
        Lapioimaan voisit tulla jos kiinostaa?


      • joudan mäkin
        Piikkiö k/k kirjoitti:

        Kesäl kävin viimeks,nyt on mentävä taas lumi hommiin 7 ja 9 välil tuli yli 5 cm lunta
        Lapioimaan voisit tulla jos kiinostaa?

        Mä lapioin omia lumia, kiitti vaan kutsusta, joku toinen kerta.


    • muiden tehtävå

      Vain hölmöt leuhkat itsensä ilmoittavat.

    • Nolla vai?

      Sadatuhannet suomalaiset eläkeläiset asuvat Espanjassa, moniko käy täällä?

      • Sain äsken kuulla, että asun Espanjassa ensi keväänä ainakin kuukauden, taidan olla aika mukava tyttö ; )

        Eihän sinne tuhmia mukaan, eihän.


      • :))))
        korppis kirjoitti:

        Sain äsken kuulla, että asun Espanjassa ensi keväänä ainakin kuukauden, taidan olla aika mukava tyttö ; )

        Eihän sinne tuhmia mukaan, eihän.

        Kuka sen luvan suo? Etkö itse saa?


      • elämä on elämää...
        korppis kirjoitti:

        Sain äsken kuulla, että asun Espanjassa ensi keväänä ainakin kuukauden, taidan olla aika mukava tyttö ; )

        Eihän sinne tuhmia mukaan, eihän.

        Tuskin on jotain minulle olen vastannut sinulle.

        Jotkut ovat apinoita jotkut eivät.

        Elämä on tärkein ei banaani!


      • mimmimummi
        korppis kirjoitti:

        Sain äsken kuulla, että asun Espanjassa ensi keväänä ainakin kuukauden, taidan olla aika mukava tyttö ; )

        Eihän sinne tuhmia mukaan, eihän.

        Aivanko sait kuulla...no onnea et sait kuulla ..että ei väkisin viety.
        Olen ollut Espanjassa monella pitkällä matkalla..käsittääkseni sinne pääsyyn ei katsota mukavuutta.. tai tuhmuutta..


      • mimmimummi
        mimmimummi kirjoitti:

        Aivanko sait kuulla...no onnea et sait kuulla ..että ei väkisin viety.
        Olen ollut Espanjassa monella pitkällä matkalla..käsittääkseni sinne pääsyyn ei katsota mukavuutta.. tai tuhmuutta..

        siis tämä nimimerkki Korppikselle


      • mimmimummi kirjoitti:

        siis tämä nimimerkki Korppikselle

        No, elämä tässä iässä on haaveitten ja toivetten toteuttamista. Joululahjaksihan voi saada vaikka reinotossut.

        Is not it wonderful?


      • ------------
        korppis kirjoitti:

        No, elämä tässä iässä on haaveitten ja toivetten toteuttamista. Joululahjaksihan voi saada vaikka reinotossut.

        Is not it wonderful?

        Po. is it not..........


      • mimmimummi
        korppis kirjoitti:

        No, elämä tässä iässä on haaveitten ja toivetten toteuttamista. Joululahjaksihan voi saada vaikka reinotossut.

        Is not it wonderful?

        Niinpä..onneksi niitö reinoja ei ole vielä jaeltu..


      • ------------ kirjoitti:

        Po. is it not..........

        Eikö ole ihanaa....Is not it wonderful

        Is there something wrong with?


      • enkkuu
        korppis kirjoitti:

        Eikö ole ihanaa....Is not it wonderful

        Is there something wrong with?

        Siis halusitko kirjoittaa englanniksi? Tuo on kyllä siansaksaa.

        Eikö ole ihanaa = isn´t it wonderful
        Onko siinä jotain vikaa = is there something wrong with it

        Melko helppoa kun sen osaa.


      • kielitaito
        enkkuu kirjoitti:

        Siis halusitko kirjoittaa englanniksi? Tuo on kyllä siansaksaa.

        Eikö ole ihanaa = isn´t it wonderful
        Onko siinä jotain vikaa = is there something wrong with it

        Melko helppoa kun sen osaa.

        Ja niin kielitaidoton on korppis, kehuistaan huolimatta...


      • Niin se on.
        kielitaito kirjoitti:

        Ja niin kielitaidoton on korppis, kehuistaan huolimatta...

        Kaakonkulman kateuden voittaa vain Kuusamon kiusaaminen!
        niin se on.


      • Mongerrusta
        Niin se on. kirjoitti:

        Kaakonkulman kateuden voittaa vain Kuusamon kiusaaminen!
        niin se on.

        Niin se vaan on Korppis, ettei kannata yrittää briljeerata asioilla joita ei hallitse. Englannin kielen kirjoitukseen et pysty, joten pitäydyppä Kainuun suomessa. Ei tule niin noloja tilanteita.


      • enkkuu kirjoitti:

        Siis halusitko kirjoittaa englanniksi? Tuo on kyllä siansaksaa.

        Eikö ole ihanaa = isn´t it wonderful
        Onko siinä jotain vikaa = is there something wrong with it

        Melko helppoa kun sen osaa.

        Is not it = Isn`t it eikö olekin
        Is there something wrong with / Onko jotain vialla
        Is there something wrong with it /onko jotain vikaa

        Do not you understand = don´t you undetstand / etkö ymmärrä

        is there something wrong with it
        Is there something wrong
        Don't you understand

        on jotain vikaa
        Onko jotain vialla
        Etkö ymmärrä

        Jäikö jotain epäselväksi?


    • odotusta aiheesta

      Mikä on kasvihuoneesi lämpö, minulla se on aina yli 15 oli ulkona mikä vain.

      Mitkä kukat ovat läheisiä tai lajit.

      Vai osa aihejita, voi olla myös talous ja moni muu....

    • ;))

      Milloinhan ne mukavat herää?

    • Olen ollut mukava, ystävä lupasi hommata joululahjaksi ulos laitettavan kiinteän antennin mökille, siis tietokonetta varten. Netti on siellä epäluotettava, toimii miten sattuu. Lupasi vielä laittaa paikoilleenkin.
      Olen ollut pitkiä aikoja espanjassa ja kanarialla talvisin. Nyt en lähde kun jalka on paketissa, leikkaavat toisen jalan kun tämä parantuu.
      En ole seurallinen mutta pärjään ihmisten kanssa.

    • demeter

      Niin, että mistä ME sitten keskustellaan ? Vai riittäkö vain ilmoittautuminen ?
      En taida kuulua joukkoon, olen vain puolimukava, mutta mukavat on aina mukavia..)) Heitäkin on ilo tuntea.

    • Suunnan mies

      Suuttuu se suunnan mieski ko suututetaan.

    • Jaaa, mukavahan mie... ja vaihteeksi taas maissa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe